Čtvrté dobrodružství vačnatce Crashe je bezpochyby vynikající hrou (viz naše loňská recenze), PC hráči však po půl roce čekání na její PC port nejsou spokojeni. Na vině tentokrát nejsou technické problémy, hráči si stěžují maximálně na chybějící podporu ultraširokých rozlišení, ale rozhodnutí Activision Blizzard vydat hru pouze v rámci svého obchodu Blizzard.net.
Že si kvůli tomu na PC musíme instalovat dalšího klienta, by až tak nevadilo, ostatně už jsme si na to za poslední roky museli zvyknout. Horší je, že hra vyžaduje permanentní připojení k internetu. Hráči se od prvního dne setkávají s případy, kdy je servery „vykopnou“ z rozehrané hry, což vzhledem k obecně vysoké obtížnosti Crashe nepotěší.
Přitom je hra ryze singleplayerová a připojení k internetu nepřináší hráčům žádnou přidanou hodnotu. Neobstojí ani argument o protipirátské ochraně, cracknutá verze hry je k dispozici ode dne vydání. Výsledkem je nedůstojné uživatelské hodnocení 3,2 na Metacriticu .