Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Další info o Tomb Raider: The Angel of Darkness

  6:07aktualizováno  14. června 9:22
Další info o Tomb Raider: The Angel of Darkness
Ohledně nové kapitoly Tomb Raidera, situované na předvánoční PS2 trh, jsme na BonusWebu několikrát psali, naposledy to byla tato PC novinka. Na americkém herním severu IGN však vyšel rozhovor, z něhož pro Laru a potažmo hráče vyplývají některé další věci. Pokud obsah rozhovoru sesumírujeme, dostaneme tyto - dílem už pravda známé - skutečnosti. Lara sice bude moci konverzovat s NPC postavami, ale herní mechanismy mají vycházet ze základů této série - tedy čeká nás zejména směs akce a adventury, v jejíž části dojde na řešení rozličných puzzlů. V akční fázi opětovně využijeme smrtícího palebného arzenálu, u něhož jednak dojde k připomenutí zaměřovacího systému z minulosti, ale tentokráte půjde o nový princip s větší kontrolou při zacílení potencionálního nepřítele a cyklování zacílení mezi jednotlivými terči. Puzzle údajně budou mít mnohem širší rámec a splnění nějakého takového rébusu má obnášet vyřešení několika menších úkolů, přičemž právě už zmiňovaná interakce s postavami ve hře může přinést klíčové info nebo zisk důležitého předmětu. V tomto kontextu padla zmínka, že chování a vystupování hlavní hrdinky vůči NPC (pasivní či agresivní) může vyústit v odlišný výsledek vašeho snažení. Kamerový režim, byť tradiční a zabírající hlavní hrdinku v obvyklé třetí perspektivě, dozná též něco změn a nemají chybět v minulosti nepříliš často využívané, ale o to působivější kinematické pohledy na vaše aktivity, přičemž zazněla věta o velké volnosti hráče při ovládání herní kamery! Doba dohrání tohoto titulu se má pohybovat mezi 20-25 hodinami a během dobrodružství nestřetnete žádnou známou postavu z minulých dílů (vyjma profesora Wernera von Croye), zajímavou se nicméně jeví poznámka o druhém hratelném charakteru jménem Kurtis, který se má ovládat shodně co Lara, ale má mít jiné pohybové animace nemluvě o alternativních pohybových aktivitách. Také zbraňový potenciál u něj je odlišný (např. pistole s laserovým změřováním). Tím se plynule přesuneme k inventáři, který zde bude hojně využívaný a přitom koncipovaný v duchu předchozích Lařiných dobrodružství, takže se dočkáme kombinování předmětů, prohlížení map (zde v jejich původních podobách) atp. Grafické zpracování vyhlíží výborně, nový engine je podle Core velice flexibilní a umožňuje bez velkých problémů vývojářům připravit jak malé interiérové prostory, tak rozsáhlé exteriérové lokace. Prý se nadějeme naprosto úžasných speciálních efektů s velkým množstvím detailů, takže nakonec povídání vyslovme společné přání, aby nový Tomb Raider skutečně mohl nést přídavek next generation!
Autor:


Témata: Tomb Raider, Zisk


Nejčtenější

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Další z rubriky

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři

Herní magazín Level bude pokračovat. Vydavateli časopisu se stávají jeho tři bývalí šéfredaktoři, konkrétně Ondřej Průša, Martin Bach a Petr Poláček.   celý článek


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

Metro: Last Light - Faction Pack
Rozšíření Metro: Last Light přinese nové zbraně i příběh z jiného úhlu

První rozšíření pro postapokalyptickou akci Metro: Last Light se jmenuje Faction Pack. V Evropě vyjde 17. července.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.