Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

RECENZE: Těžká jako prase. Dark Souls 2 vás zadupe do země

Hra Dark Souls z roku 2011 proslula především velmi vysokou obtížností. A ani pokračování nikoho nešetří, umírat budete na každém kroku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dočetl jsem se sem "

Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba. Jednou z penalizací za smrt je totiž to, že se ústřední postava postupně stává nemrtvou a také se zmenšuje ukazatel zdraví, a to až k hranici 50 procent.

Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/dark-souls-2-recenze-044-/Recenze.aspx?c=A140402_145923_bw-xbox360-recenze_oz

a stačilo mi to, hrál recenzent tu hru vůbec? Pak ta poznámka předtím o možnosti skladování předmětů u ohniště, to je co za blbost??

1 0
možnosti

A taky nechápu, jak to myslíte s tím znevýhodněním kouzelnickýho povolání, to přece na kouzlení nepotřebuje nacházet hromadu holí, stačí mu jedna a mění si akorát kouzla. Naopak si myslím a četl jsem to i v jinejch recenzích, že mág je od začátku proti válečníkům hodně zvýhodněn.

0 0
možnosti

Dark souls byla nejnarocnejsi hra, jakou jsem hral. Nedostal jsem se ani z prvni mistnosti. Protoze to proste neslo na PC ovladat.

3 0
možnosti

"Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba." 8-o Koukám, že autor tu hru ani nehrál, jinak by takovou blbost nemohl napsat.

3 0
možnosti

70 - 90 hodin gameplaye? J8 nejsem ani v polovině a už mám 70 hodin.

1 0
možnosti

A jak víš, že seš v polovině? :-) Leda by ses koukal předem na gameplaye a to bych nedoporučoval

0 0
možnosti

Nadbytek nožů a mečů nad magickou výbavou. Je to hnus, ael vcelku má jistou logiku. Běžný vesnický hoch, který touží po dobrodružství si do divočiny vezme taťkovu sekeru na dříví a mamky puklici (štít) a zabije ho první potvora, kterou potká. Kdežto schopný mág s pořádnou magickou holí a artefakty se tou kobkou probije, lichovi na konci (který si tam hraje na velkého šéfa) sebere jeho vlastní hůl, svitky, z lebky si udělá svícen a vrátí se do své věže dalších 5 let studovat magii.

4 1
možnosti

Já bych to neviděl tak tragicky :). Každé odvětví toho má méně v jednom a více v druhém. U zbraní je sice větší variabilita zbraní jako takových, ale pomaleji se už shání komponenty na upgrade konkrétního typu zbraně (flame, magic, lightning atd.). U magie je zase méně katalystů, ale v průběhu hraní se učíte rozličná kouzla která pomocí toho katalystu můžete sesílat.

0 0
možnosti

J78a38n 70B83a72l69e28k

3. 4. 2014 7:53

Překvapilo mě vychvalování mechanik Dark Souls 1. Hra sice byla těžká, to ano, ale mechaniky nebyly nijak převratné ani příliš složité a komplexní, jak píšete. Pouze bylo potřeba zvládat tyto jednoduché mechaniky, které tu jsou už po více než dekádu, velmi dobře, aby člověk mohl postoupit. A nezapomeňmě na zrůdnost v podobě PC portu. Pokud tentokrát vyjde solidní port, získá hra daleko oddanější a pracovitější komunitu.

2 1
možnosti

já osobně hrál jen tu "zrůdnost" toho portu. Že to nebyla grafika eňoňuňo mne nevadila, naopak , muj notebook měl setsakra problém s ohněm wyrma na tom mostě. Možná ovládání, ale měl jsem gamepad, takže o tom nevím. Hra mi myslím nikdy nespadla, až na to FPS kdy mne to vyhodí z online hraní.

Určitě se to dalo vyrobit lépe, ale zážitek mi to myslím nesebralo.

1 0
možnosti

Dobré ráno,

narazil jsem v článku na jednu nepřesnost, opravuji.

"Například pokud hodíte do plamenů objekt nazvaný Human Effigy, obnoví se ukazatel zdraví a vrátí se vám lidská podoba"

Toto není tak úplně pravda, úroveň zdraví a "lidskost" hráčovi postavy se navrací pouze konzumací předmětu Human Effigy. Jeho spálením u táboráku se na 1 hodinu zablokují invaze a summoningy v přilehlé lokaci.

Tahle chyba mne překvapuje, vzhledem k tomu, že recenze trvala tak dlouho bych čekal, že se hře někdo dostatečně věnoval :).

5 0
možnosti

Nezvýší se hozením human effigy do ohně obtížnost dané lokace? Ještě jsem to nezkoušel.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 32

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 14

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 29

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 28

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 12

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest

novinky 5. 5. 2024 1

Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 14

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

Herní obchody slaví svátek Star Wars velkými slevami

novinky 3. 5. 2024 2

V sobotu 4. května slaví miliony fanoušků sci-fi takzvaný Star Wars den. Digitální obchody Steam,...

Take-Two zavře studia, která vytvořila OlliOlli a Kerbal Space Program 2

novinky 3. 5. 2024 3

Ačkoli Take-Two ještě v únoru tvrdilo, že propouštět nebude, opak je pravdou. Zásah se týká zejména...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...