Chceme aby hráči bloudili, tvrdí tvůrci Darksiders 3

  16:11aktualizováno  16:11
Béčkovou estetikou a přímočarou hratelností připomíná chystané pokračování Darksiders 90. léta. Jestli je to dobře, nebo špatně, to už si musíte rozhodnout sami.

Na rozdíl od většiny dnešních titulů nenajdeme v chystaných Darksiders 3 žádnou minimapu, která by usnadňovala orientaci v prostoru. Návrhář  Richard Vorodi totiž při prezentaci hry na letošním Gamescomu řekl, že je podle něj stejně nemají hráči rádi. „Chceme, aby hráči bloudili,“ vyslovil zajímavou myšlenku, ze které musí producentům AAA blockbusterů běhat mráz po zádech. Táhnout hráče doslova za ručičku a ničím ho nefrustrovat je totiž trend dnešní doby.

Darksiders 3

Čím víc barev, tím víc Darksiders.

V Darksiders 3 však autoři hráče nechají objevovat herní svět zcela bez pomocníků. Jediným orientačním bodem má být obrovský strom, který prý bude vidět z každého místa hry. Na jednu stranu se tak nejspíše několikrát ztratíme, na tu druhou si alespoň více budeme všímat okolí.

Darksiders 3 vychází 27. listopadu na PC, X1 a PS4 a pokud zrovna nevíte, co s penězi, můžete si je předobjednat ve superdrahé speciální edici (viz náš starší článek).

Autor:

Nejčtenější

Zemřel Stan Lee, spolutvůrce komiksového světa značky Marvel

Fanoušci vzpomínají na Stana Lee u jeho hvězdy na chodníku slávy v Hollywoodu....

Ve věku 95 let zemřela legenda komiksu Stan Lee, který byl spolutvůrcem proslulé značky Marvel. O smrti muže, který se...

Dal pěstí feministce v Red Dead Redemption 2, YouTube mu odstavil kanál

Red Dead Redemption 2 - hlavní hrdina mlátí aktivistku

Youtuber vystupující pod přezdívkou Shirrako zveřejnil video, v němž ve hře Red Dead Redemption 2 dá ránu pěsti...

KOMENTÁŘ: Jak Red Dead Redemption 2 zastínil Assassin’s Creed: Odyssey

Red Dead Redemption 2 versus Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey a Red Dead Redemption 2 jsou dva nejnovější přírůstky do rodiny akčních příběhových her v...

World of Warcraft Classic je trip pro nostalgiky. První dojmy

World of Warcraft Classic

Návštěvníci akce Blizzcon, ale i majitelé virtuální vstupenky, si vyzkoušeli, jak se hrál World of Warcraft v době...

RECENZE: Legendární Larry se vrátil a je oplzlejší než kdy dříve

Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry

Od nového Larryho jsme moc nečekali a také jsme toho mnoho nedostali. Jde jen o zastaralou adventuru plnou nelogických...

Další z rubriky

Expert sváděl vinu za masakr na neexistující hru, tak mu ji lidé vytvořili

DOKA 2 KISHKI EDITION

Ruský expert Filipp Gross-Dněprov po nedávném masakru v kerčské škole prohlásil, že pachatel byl zapáleným hráčem...

Značka Five Nights at Freddy’s vstoupí na pole „velkých“ her

Five Nights at Freddy's 4

Horor Five Nights at Freddy’s by po mobilních platformách chtěl dobýt i svět „opravdových“ hráčů. Ve spolupráci se...

Skutečný strašidelný dům se objeví ve videohře, jeho majiteli to vadí

Maid of Sker

Současný majitel slavné nemovitosti Sker House nemá z její strašidelné pověsti příliš radost, a tak se mu nelíbí ani...

Seriál o motorickém vývoji: Jak ve druhém roce dítě podpořit, aby se vyvíjelo správně?
Seriál o motorickém vývoji: Jak ve druhém roce dítě podpořit, aby se vyvíjelo správně?

Ve druhém roce se z kojence stává batole a jeho vývoj jde stále kupředu. Podívejte se, jaké aktivity mu v něm pomohou.

Najdete na iDNES.cz