Na rozdíl od většiny dnešních titulů nenajdeme v chystaných Darksiders 3 žádnou minimapu, která by usnadňovala orientaci v prostoru. Návrhář Richard Vorodi totiž při prezentaci hry na letošním Gamescomu řekl, že je podle něj stejně nemají hráči rádi. „Chceme, aby hráči bloudili,“ vyslovil zajímavou myšlenku, ze které musí producentům AAA blockbusterů běhat mráz po zádech. Táhnout hráče doslova za ručičku a ničím ho nefrustrovat je totiž trend dnešní doby.
V Darksiders 3 však autoři hráče nechají objevovat herní svět zcela bez pomocníků. Jediným orientačním bodem má být obrovský strom, který prý bude vidět z každého místa hry. Na jednu stranu se tak nejspíše několikrát ztratíme, na tu druhou si alespoň více budeme všímat okolí.
Darksiders 3 vychází 27. listopadu na PC, X1 a PS4 a pokud zrovna nevíte, co s penězi, můžete si je předobjednat ve superdrahé speciální edici (viz náš starší článek).