My jsme hru zkoušeli nejprve loni v březnu, kdy byla nadmíru zábavná. Sužovalo ji však nepočitatelně technických chyb (první dojmy z DayZ).
Další čas jsme pak s titulem strávili během vánočního období a postupující vývoj je znát. Je však třeba uznat, že změny za devět měsíců nebyly nijak zásadní. Hra byla stabilnější, ve světě se objevovalo více předmětů a některé novinky potěšily.
Od řady hráčů však sklízí kritiku za „pomalý vývoj“. Hra se totiž na trhu objevila ve velmi rané alfa fázi, a do dokončení vývoje tak i po třinácti měsících zbývá citelný kus cesty.
Během čtyř měsíců se pak hra vyšplhala na dva miliony prodaných kusů a dalšího tři čtvrtě roku stačilo k dosažení hranice tří milionů. Z komerčního hlediska je tedy projekt úspěšný.
Bývalý šéf projektu Dean Hall v souvislosti s prodeji hned po uvedení prohlásil: „Jeden milion prodaných kusů za měsíc na tak specifickém trhu a během Vánoc bez marketingu... ta chvíle musí být jak výzva na souboj pro herní vydavatelství.“