Délka inFamous ještě nebyla stanovena

  • 0
Práce na hře jsou stále v plném proudu.

inFamousNedávno se objevilo prohlášení lidí z firmy Sucker Punch, které aktuálně pracuje na „otevřené superhrdinské akci“ inFamous, že v dnešní době není u her důležitá ani tak jejich délka jako spíše celková kvalita, což podpořili příklady jako God of War nebo GTA IV.

Okamžitě poté se přirozeně vyrojily spekulace, že inFamous bude představovat asi dost krátký herní zážitek, což nyní uvádí na pravou míru samotný vydavatel Sony. Podle jeho prohlášení totiž délka této hry ještě vůbec nebyla stanovena, protože se na ní stále usilovně pracuje.

Vzhledem k tomu, že má inFamous vyjít již na jaře, zní trochu podivně, že ještě ani sami autoři netuší, jak bude celá hra vlastně dlouhá, ale řečeno slovy pana Načeradce není Sucker Punch náš závod, takže není důvod se rozčilovat. Do jara času dost, tak proč si mezitím třeba nepřečíst naše dojmy z letošní tokijské prezentace?

Zdroj: Eurogamer