Quake 4 se měl stát hitem. Očekávalo se od něj hodně a všichni, kteří se zklamali v Doomu 3, doufali, že právě Quake 4 se stane jejich modlou. Ke vší smůle se tak ale úplně nestalo, alespoň zatím ne, jelikož servery na multiplayerová tkání nejsou tak zaplněna, jak bývalo zvykem u jeho třetího dílu a samotná hra nepřinesla vyloženě nic „nového“, byť byla a je kvalitou pravdu vysoko. Pokud jste však Quake 4 ještě nezkusili, určitě si stáhněte jeho demoverzi. Z ní si každý hráč udělá jistě svůj názor. Další zajímavou zprávou je rozhovor na serveru Gamasutra s Paul Steedem. Se samotným Quake 4 nemá sice nic společného, nicméně těsně před započetí prací na Doomu 3 dostal výpověď z id Software, kde doposud dělal a v onom rozhovoru je probírána celá jeho kariéra. Je však kompletně v anglickém jazyce, tudíž se z něj lidé, kteří tento jazyk neovládají, asi příliš nedozvědí.