Ilustrační obrázek z Destiny: Rise of Iron

Ilustrační obrázek z Destiny: Rise of Iron | foto: BW

Šeptanda: Destiny 2 vyjde příští rok, hru vytvářejí stovky lidí

  • 0
Druhý díl Destiny měl podle původních plánů vyjít touto dobou. Hra se však o rok zpozdí. Informace ze zákulisí navíc naznačují, že titul tentokrát bude dostupný i na PC. Na podporu konzolí předchozí generace je však lepší zapomenout.

Vývojáři původně plánovali provázaný svět, který bude možné až deset let brázdit s jednou postavou. To však kvůli ambiciózním plánům pro druhý díl nemusí být realitou. Je totiž pravděpodobné, že v Destiny 2 bude třeba vytvořit nového hrdinu.

Zpoždění je způsobeno interním restartem projektu. Bývalý ředitel Howard Ryan firmu opustil a vývoj nyní vedou návrháři Luke Smith a Mark Noseworthy. Tedy autoři rozšíření The Taken King.

Ve druhém dílu budou existovat prostory kombinující socializaci i akci. Nebude mezi nimi již třeba cestovat za pomoci menu. Omezit by se tím mělo načítání a ulehčit zátěži serverů.

Na projektu údajně pracuje většina vývojářů z firmy Bungie. Ta přitom zaměstnává okolo 750 lidí a s tvorbou mají pomáhat ještě studia High Moon a Vicarious Visions.

První díl může oproti původním plánům navždy zůstat samostatnou hrou. Destiny 2 totiž využívá modernizovanou sadu nástrojů pro tvorbu světa, zatímco původní titul bude i nadále vznikat se starší verzí nástrojů. A jejich aktualizace již v plánu není.

V druhém dílu by se však po vydání mohly objevit oblasti z původní hry.


Témata: Destiny