Ředitel Activision Publishing Eric Hirshberg nešetří nadšením: “Je to zdaleka největší beta na tuto generaci konzolí a největší konzlová beta všech dob u nové značky.”
Své si přisadil i Pete Parsons, provozní ředitel studia Bungie, které hru vytváří. “Překvapilo nás, kolik lidí si zahrálo betu. Množství hráčů překonalo námi stanovené cíle a zpětná vazba, kterou jsme získali, je neocenitelná.”
Rozhodnete o osudu lidstva
V Destiny dosáhlo lidstvo nezměrných úspěchů, zejména díky pomoci mysteriózní síly, která si říká Poutník. Jenže i Poutník čelí starobylým nepřátelům a jeho moc ochránit lidstvo má své limity. Hráč naskakuje do hry v době, kdy zlatá éra skončila a Poutník ochraňuje poslední město na Zemi.
Destiny exceluje hudbou, schopností podmanivě vyprávět příběh, a pokud budu hodnotit část betaverze, jež se odehrávala na území Ruska, tak i melancholickou grafikou. Z herního hlediska je to klasická střílečka, založená na lovu lepších a lepších předmětů, přičemž základ je kooperace s ostatními hráči. Představte si Diablo a jste doma.
Dojmy z bety jsem si však odnesl rozporuplné. Možnosti průzkumu, ke kterému autoři vybízejí, jsou limitované neustálým obnovováním nepřátel. Přičemž člověk by se občas i rád pokochal prostředím a podíval za další roh baráku.
Hraní ve skupině a některé momenty jsou úžasné, abyste o chvíli později byli otráveni tím, že opět musíte stát na místě jako trubky a odolávat vlnám nepřátel. Právě tento prvek, kdy se hra zastaví na místě a postupně na vás pošle několik vln nepřátel, mě nebavila. A zatímco kooperace byla napínavá, kompetitivní hra ve více lidech mě nenadchla. Jak bavila beta vás, nám můžete napsat do diskuze.
Destiny vychází 9. září na Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4 a PlayStation 3.