Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

aktualizováno 
Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních schopností.

Destiny: Rise of Iron | foto: BW

Skupina dvanácti hráčů populární online střílečky Destiny si vytyčila neobvyklý úkol: porazit finální bosse všech dostupných raidů, aniž by přitom vystřelili z nějaké zbraně. Raidy jsou speciální mise výjimečné především vysokou obtížností a nutností pečlivě sehraného týmu. Jsou vhodné pouze pro ty nejostřílenější jedince, kteří hledají další výzvu ještě poté, co samotnou hru dokončí.

Člověku vystupujícím pod přezdívkou Gladd ale evidentně nepřipadají obtížné dostatečně a tak si vymyslel, že všechny závěrečné bossy každého ze čtyř raidů, což jsou vůbec ti nejtěžší nepřátelé z celé hry, porazí, aniž by přitom kdokoli z týmu zmáčkl spoušť.

Destiny: Rise of Iron

Destiny: Rise of Iron

Tzv. pacifistické průchody jsou poslední dobou oblíbenou formou zábavy. Zatímco u plíživých her typu Dishonored nebo Deus Ex s tímto přístupem autoři počítají už v samotném návrhu, Destiny je čistokrevná střílečka, v níž o nic jiného než o likvidaci hord nepřátel prakticky nejde.

Nedávno jsme psali o člověku, který prošel Diablem 2, aniž by na někoho zaútočil a nepřátele zabíjel jen pasivními schopnostmi. Destiny nabízí daleko více možností jak nepřátele likvidovat i bez využití zbraní. Nastavená pravidla povolují například útok na blízko, házení granátů a většinu bojové magie. Výsledné video, na nějž se můžete podívat níže, tak ukazuje, že při veliké dávce umu a troše toho štěstí, lze „upižlat“ i toho nejtvrdšího nepřítele. Není to asi nic, co by si pod slovem „pacifismus“ většina lidí představila, každopádně pokud jste si o sobě mysleli, že Destiny umíte hrát, tak vás ukázka rychle vyvede z omylu. Pokud byste snad Gladda a jeho tým chtěli napodobit, tak vězte, že celá tahle sranda zabrala prý přes 60 hodin pečlivého tréninku.

To my se raději budeme připravovat na Destiny 2, která vyjde 8. září, tentokrát i na PC.

Autor:


Nejčtenější

Po šesti letech nezbylo z peněz z Kickstarteru nic, vývojář se zhroutil

Limit Theory

Ambiciózního vesmírného simulátoru Limit Theory se bohužel nikdy nedočkáme. Jeho jedinému vývojáři Joshi Parnellovi...

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...



Chystaný seriál podle Zaklínače už zná představitelky Ciri a Yennefer

Netflix vybral herečku Freyu Allanovou (vlevo) do role Ciri z chystané...

Netflix vybral herečky do rolí dvou nejdůležitějších ženských postav chystané seriálové adaptace Sapkowského knih....

Podívejte se na záběry z natáčení scén pro brutální Mortal Kombat

Fotky ze zrušeného projektu Mortal Kombat HD

Když v roce 1992 vyšel první díl Mortal Kombatu, otřáslo to herním světem. Doslova gejzíry krve a brutální chvaty,...

České Mashinky přidávají nové dieselové lokomotivy a řadu vylepšení

Mashinky

Vývoj vynikající strategie Mashinky zdárně pokračuje vpřed. Nejnovější vylepšení hru nijak zásadně nemění, ale přidává...

Další z rubriky

TÉMA: Platinum Games? Japonští mistři akce s nezaměnitelným rukopisem

NieR: Automata

Vývojáři ze studia Platinum Games jsou často považováni za mistry akčního žánru se specifickým rukopisem. Zběsilé...

OBRAZEM: Realita vs. hra ve špičkových závodech Forza Horizon 4

Začátkem měsíce vydané festivalové závody Forza Horizon 4 jsou zasazeny do...

Začátkem měsíce vydané festivalové závody Forza Horizon 4 jsou zasazeny do Velké Británie. Vývojář Chris Trentham,...

Judge Eyes bude stylová detektivka z japonského podsvětí. První pohled

Judge Eyes

Pokud se řadíte k fanouškům videoherní série Yakuza, nebo rádi vzpomínáte na městské akce jako Sleeping Dogs a L.A....



Najdete na iDNES.cz