Detaily okolo Dead Space 2

  • 0
V podstatě nebylo ani co potvrzovat, o Dead Space 2 jsme věděli všichni už delší dobu a tak jsme doufali, že Electronic Arts vydá nějaké detaily o hře. Jsme i nejsme zklamáni. Takže popořádku. Detaily jsou. Ale to, co z nich vyplývá trochu děsí. Ale ne tak, jak bychom chtěli.

Dead SpaceV podstatě nebylo ani co potvrzovat, o Dead Space 2 jsme věděli všichni už delší dobu a tak jsme doufali, že Electronic Arts spolu s oficiálním ohlášením vydá nějaké detaily o hře. Jsme i nejsme zklamáni. Takže popořádku. Detaily jsou. Ale to, co z nich vyplývá nás trochu děsí. A ne tak, jak bychom chtěli.

Fajn je, že od počátku je hra cílená na PC, PS3 a Xbox 360, takže doufáme, že Visceral Games si dají práci s vizuální stránkou u PC podobně jako Rebellion s Aliens vs. Predator (DirectX 11). Tak a začíná strach. "Infekce se šíří vesmírem a náš hrdina Isaac Clarke je jedinou osobou, která je schopná ji potlačit. Je tu množství Necromorphů, které je potřeba zabít.Dead Space Těšte se na množství opravdu nechutných monster." Tolik Steve Papoutsis a jeho reklamní blábol.

Dead Space byl výborný. Bavil nás. Jenže čeká nás tedy vaření nastavované kaše? Prý se máme těšit i na dějové zvraty. Nechceme být nechutní, ale slova zvraty a zvratky jsou dost nebezpečně blízko, stejně jako schopnost udělat pokračování lepší než původní hru a nebo ji totálně zprznit. My budeme Visceral Games věřit. I přes ten Stevův žblebt. Nechceme Isaaca supermana. Chceme tentýž skvostný pocit tísně a napětí jako v prvním díle. Určitě ho dostaneme. No, snad.

Zdroj: vg247