V podstatě nebylo ani co potvrzovat, o Dead Space 2 jsme věděli všichni už delší dobu a tak jsme doufali, že Electronic Arts spolu s oficiálním ohlášením vydá nějaké detaily o hře. Jsme i nejsme zklamáni. Takže popořádku. Detaily jsou. Ale to, co z nich vyplývá nás trochu děsí. A ne tak, jak bychom chtěli.
Fajn je, že od počátku je hra cílená na PC, PS3 a Xbox 360, takže doufáme, že Visceral Games si dají práci s vizuální stránkou u PC podobně jako Rebellion s Aliens vs. Predator (DirectX 11). Tak a začíná strach. "Infekce se šíří vesmírem a náš hrdina Isaac Clarke je jedinou osobou, která je schopná ji potlačit. Je tu množství Necromorphů, které je potřeba zabít. Těšte se na množství opravdu nechutných monster." Tolik Steve Papoutsis a jeho reklamní blábol.
Dead Space byl výborný. Bavil nás. Jenže čeká nás tedy vaření nastavované kaše? Prý se máme těšit i na dějové zvraty. Nechceme být nechutní, ale slova zvraty a zvratky jsou dost nebezpečně blízko, stejně jako schopnost udělat pokračování lepší než původní hru a nebo ji totálně zprznit. My budeme Visceral Games věřit. I přes ten Stevův žblebt. Nechceme Isaaca supermana. Chceme tentýž skvostný pocit tísně a napětí jako v prvním díle. Určitě ho dostaneme. No, snad.
Zdroj: vg247