Deus Ex prý byl příliš pomalý a bez napětí

  • 23
S překvapivým prohlášením přišel hlavní designér hry Deus Ex 3 Jean-Francois Dugas. Původní Deus Ex byl podle něho příliš pomalou hrou bez skutečného prožitku.

Deus ExProhlášení, které asi hodně nadzvedne mandle všem obdivovatelům legendárního RPG v pohledu vlastníma očima Deus Ex. Hlavní designér chystaného pokračování Deus Ex 3, Jean-Francois Dugas se dopustil takřka svatokrádeže.

Prohlásil, že Deus Ex byla pomalá hra, která postrádala napětí a vzrušení. "Hra směřovala spíše k simulaci, než aby nabídla skutečný herní zážitek," dodal ještě. Jeho výroky měly hlavně komentovat, v čem se Deus Ex 3 bude lišit od svého prvotního vzoru, nehrozí však prý, že by upadl do bahna stříleček. Zatím také není jasné, na jaké platformě hra všude vyjde. Určitě na PC. Pokud prý bude konzolová verze, musí být dodržena komplexnost, mimo jiné menu interface.

Zdroj: edge