Die Hard Trilogy - tentokrát z Las Vegas

Die Hard Trilogy 2 s podtitulem Viva Las Vegas doznalo od posledně spousty změn - kromě ne tak významné změny prostředí došlo i na vylepšení grafiky (jak by taky ne, když první díl vyšel před třemi lety), AI protivníků, hratelnosti ... a nejspíš i všeho ostatního.
Die Hard Trilogy 2: Viva Las Vegas

Prvního dílu trilogie Die Hard se po celém světě prodalo něco přes 2 milióny kusů a to už je úspěch, který přímo ponouká k vytvoření dílu dalšího. Fox Interactive si k tomu počinu vybrali tým Nspace, na jehož bedra naložili tu ohromnou odpovědnost za to, zda i druhý díl bude takovým trhákem jako ten předchozí. Hlavní hrdina John McClane má zřejmě nezáviděníhodný dar připlést se do každé špinavosti, která se odehrává v okruhu deseti kilometrů od něj. Těžko jinak najít vysvětlení pro to, že ačkoliv si původně vyjel jen na návštěvu svého starého přítele Kennyho Sinclaira, skončil zase uprostřed lítého boje s bandou odporných individuí. Konkrétně se jedná o mezinárodní seskupení teroristů, jejichž nejbližším cílem je vymazat Las Vegas z map a zemského povrchu. A protože dnešní teroristi nejsou žádní chudáčci s pistolí v jedné ruce a půl kilem trhaviny v druhé ruce, čeká McClanea těžká práce při níž nebude nouze o střety hrdinova důvtipu s pokročilou technologií finančně zajištěných teroristů.

Die Hard Trilogy 2: Viva Las Vegas

Die Hard Trilogy 2: Viva Las Vegas má implementované tři různé enginy a hrát se dá buďto jako arkáda nebo jako akční adventure. V adventurním módu je kladen větší důraz na příběh (který je vám taktéž předkládán ve formě často se vyskytujících videí) a prostřídají se v něm všechny tři enginy. Arkádový mód vám nabídne jednak akci z third-person perspektivy, jednak střílení z first-person perspektivy a chybět nebudou ani pořádné gangsterské automobilové honičky. Co se inteligence nepřátel týká, měla by být každopádně vyšší než v prvním dílu, nejenže vás třeba uslyší už z dálky přicházet, ale jejich nová nervová zakončení jim dokonce umožní přizpůsobovat své jednání vašemu. To nejsympatičtější na nich je ale fakt, že tělo každého protivníka je rozděleno do pěti zón, z nichž každá má při zásahu kulkou (nebo střepinou granátu) jiný efekt. Pravidlo pro vaše přežití tedy bude znít docela jednoduše: mířit na hlavu je vždycky jistější než mířit na kotník. Co všechno ukrývá váš arzenál, to ještě pořád není jisté, ale zbraní bude 12. S dokončením se počítá už tenhle měsíc, takže kdo se už nějakou dobu těšíte, vaše trápení bude brzo u konce.