Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dino Crisis - 2. část návodu

  12:00aktualizováno  7. července 5:30
Jak jsme dříve slíbili, přinášíme vám nyní dokončení našeho návodu na dnes již klasický survival horor Dino Crisis. Rozluštíme všechny hádanky, najdeme všechny přístupové karty, a pokud bude stát štěstí při nás, tak se nám snad konečně také podaří se z tohoto bohem opuštěného místa dostat do bezpečí.

Posledně jsme náš návod přerušili ve chvíli, kdy jsme nalezli „Key Card Lv. C“: Co si s ním ale počít? A jak se konečně dostat odsud pryč? Na to nám odpoví toto dokončení návodu na hru Dino Crisis. Nezdržujme se tedy a vrhněme se opět do příběhu.

Vejděte do dveří naproti (Stabilizer Design Room) – ze stolu seberte „DDK Code Disc W“ a jděte do další místnosti na konci chodby, ve které potkáte svého parťáka – ze skříňky napravo si vezměte elektrickou svíčku a ze země „MIX“. Nyní se vraťte ventilací zpět a vejděte do místnosti u ní (Security Pass Room). Po rentgenu a následném vyvolání alarmu jděte k počítači uprostřed a alarm vypněte. Ze stolu si vezměte „DDK Code Disc S“ a u mrtvoly „B2 Key Chip 1“.

Vyjděte z místnosti (save) a jděte do chodby se schody, sejděte dolů, parťák vám dá kontrolu nad silovým polem, kam však ještě nechoďte a místo toho jděte do „Rest Station“, u dveří naproti vyluštěte další puzzle (WATERWAY) a vejděte. Od mrtvoly seberte elektrickou svíčku a po animaci ze stolu „B2 Key Chip 2“. Vraťte se (save) do skladiště, ve kterém jste zasazovali pojistku (Carrying Out Room) a vezměte si nasazenou pojistku zpět. Jděte ji použít do místnosti, ve které jste ji našli (Backup Generator Room B3) a opět pojistky seřaďte dle barev na zdi (A, C, D) a poté je zasuňte.

Vraťte se do předchozí místnosti a vejděte do „Large Size Elevator“ – u mrtvoly seberte „Port Card Key“, u druhé „DDK Code Disc D“ a u třetí elektrickou svíčku. Vraťte se do místnosti, ve které jste jako heslo zadávali „WATERWAY“ a po další animaci seberte v chodbě „DDK Code Disc S“. Vyjděte z místnosti, jděte do „Central Stairway“, po schodech nahoru a opět projděte ventilací. Projděte silovým polem, u dveří seberte lék a vejděte. V místnosti seberte „DDK Code Disc D“ a elektrickou svíčku. Přes ventilaci se vraťte zpět ke dveřím, do kterých vejděte (Security Pass Room). U počítače nalevo použijte na oba terminály po stranách obrazovky karty „B2 Key Chip 1,2“ a v tom samém počítači zadejte heslo z karty „B2 Key Chip 2“ – 0392.

Dále musíte v počítači uspořádat dva barevné „sloupce“ dle vzorů (dají se i kombinovat – což využijete v případě, kdy levý sloupec může obsahovat pouze nevyplněné dílky). Po tomto úkolu byste měli mít u sebe opět karty „B2 Key Chip 1,2“. U dveří naproti vchodu vyřešte puzzle (STABILIZER) a jak jinak, než vejděte. Po animaci pokračujte dál chodbou, na konci si odemkněte dveře (nevcházejte), vraťte se k předchozím dveřím a na konci chodby nalevo vyřešte na pohled trochu složitější puzzle (vzpomínáte si na „A=1, B=2, C=3, …“? – zde se vám to bude hodit; nezapomeňte na to, že Angličané nemají v abecedě písmeno „CH“ a také písmena s háčky) – DOCTORKIRK a vejděte. U dveří použijte „B2 Key Chip 2“ na snímač karet napravo, u dalších dveří použijte opět na snímač karet „B2 Key Chip 1“ a naproti vám seberte lék.

Dveřmi projděte do „Third Energy Area B2“, po animaci se dejte směrem k vám a u počítače nalevo si přisuňte most, po kterém však ještě nepřecházejte, ale dejte se dál po cestě. Dveřmi projděte do řídící místnosti, napravo vyjděte po schůdkách nahoru a seberte zde na zemi elektrickou svíčku. Naproti počítači se žlutým sešitem projděte do „Power freq. Room“, ze zdi si vezměte mapu, na stole si přečtěte žlutý sešit (dozvíte se kód 78814) a u obrazovky na levé zdi musíte po delší době opět poskládat puzzle (první přijde na řadu prostřední, se kterým otočte jedenkrát doleva a umístěte ho. Druhý je na řadě pravý, který nechte, jak je a také ho umístěte. A poslední je levý, se kterým otočte jedenkrát doleva a jak jinak, než ho umístěte).

Vyjděte z místnosti a u počítače naproti si přečtěte žlutý sešit, ve kterém je popsán postup pro správné spuštění generátoru. Sejděte po schodech dolů a u počítače pod schody seberte „Key Card Lv. B“. Nyní se vydejte zpět do „Power freq. Room“ a po animaci seberte od mrtvoly krvavý papírek s kódem 1281. Po další animaci projděte dveřmi, jděte dál a po rozhovoru odpovězte možností číslo jedna (získáte „Key Card Lv. A“). Vejděte do dveří s nápisem „Don’t Bother Me“, promluvte si s doktorem Kirkem, který se vám vysměje, poté si promluvte s vaším parťákem a Kirkovi seberte otisky prstů. Projděte do místnosti „Dr. Kirk’s Library Room“, kde seberte lékárničku a vraťte se do předchozí místnosti. Dveřmi projděte do „Third Energy Area B2“, jděte do „Third Energy Control Room“ (od dveří rovně) a sjeďte výtahem dolů. Projděte dveřmi napravo od výtahu (Passageway To The Carrying Out Room) a přes chodbu se vydejte do ukládací místnosti (Control Room B3).

Jděte dveřmi nalevo od žlutého E-Boxu (save – General Weapons Storrage). Dalšími dveřmi naproti projděte do „Transport Passageway“. V místnosti za silovým polem seberte z polic munici do granátometu, elektrickou svíčku a z krabic další elektrickou svíčku. Přes silové pole se vraťte do předchozí části místnosti a vejděte do dveří napravo (Special Weapons Storrage). Projděte do místnosti nalevo a výtahem vyjeďte nahoru. Ze skříňky vezměte „Initializer“ a „Stabilizer“. Vraťte se do „Security Pass Room“ a získaný kód ze sešitu (78814) použijte v počítači u mrtvoly (pro vstup do počítače musíte ještě použít „ID Card“). Vraťte se zpět do „Third Energy Control Room“ a použijte počítač u žlutého sešitu. Jděte do „Third Energy Area B2“, přejděte přes most, již zeleným tlačítkem si otevřete skříňku, do které vložte „Stabilizer“. Výtahem v místnosti sjeďte dolů a do další skříňky vložte „Initializer“. Na konci aktivujte počítač, vraťte se zpět nahoru, opět přejděte přes most a aktivujte zde druhý počítač – po animaci se ocitnete v „Third Energy Control Room“. Přes „Power freq. Room“ se vraťte do místnosti, kde jste doktorovi Kirkovi sebrali otisky (získáte „Pulse Receiver“).

Po animaci odpovězte možností číslo jedna. Výtahem sjeďte do „B2“ a dostaňte se na červeně označené místo na mapě (přes „Experiment Room Hall“). Po další animaci získáte „Secret Disc“, v místnosti se dejte dveřmi nalevo (save), projděte chodbou, kde narazíte na polomrtvého T-Rexe. Dveřmi vejděte do „Hovercraft Room“, na člunu seberte náboje do granátometu a poté raketometem zdržte T-Rexe, který, ať chce či ne, stejně zemře.

Dodatek: Konec se někdy může lišit – někdy odplujete a někdy zase odletíte helikoptérou, ale hra zůstává prakticky stejná.

Přijměte naše gratulace pro úspěšné dohrání této náročné hry.

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...



Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...

Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Další z rubriky

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Předobjednávky v Německu už jen pro hry s přesným datem vydaní

Cyberpunk 2077

Pokud němečtí prodejci chtějí prodávat počítačové hry, než oficiálně vyjdou, musí nově svým zákazníkům sdělit přesné...

Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

Zaklínač 3: Divoký hon

Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...



Najdete na iDNES.cz