Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vývojáři objasňují přínosy druhé hlavní postavy v Dishonored 2

  17:00aktualizováno  17:00
Z malé dívky se stala nekompromisní vražedkyně. Vládkyně Emily Kaldwin přitom byla v prvním dílu akce Dishonored pouhým dítětem, v pokračování je z ní však dospělá žena, schopný zabiják a druhá hratelná postava.

Dishonored 2 | foto: Bethesda

Její přípravě tvůrci ostatně věnovali značné úsilí. Scenáristé si prý museli ujasnit, co se událo za patnáct let mezi ději obou her.

Jak Emily ovlivnilo vyrůstání bez matky? Jaká je z ní vůdkyně? Jak bude vypadat, a jak se bude oblékat? To je jen zlomek z otázek, na které vývojáři během tvorby odpovídali.

Její styl oblékání se tak odvíjí od její stavovské pozice. Jako šlechtična nosí luxusní garderobu s výjimečně šik střihem a její postavení se projevuje i ve vzhledu zbraní. Z jejího arzenálu je na první pohled zřejmé, že ho vyráběli jen ti nejzručnější řemeslníci.

Na rozdíl od druhé hratelné postavy navíc disponuje zcela odlišnou sadou dovedností. „Má řadu schopností, které jí umožňují potlačit vůli ostatních lidí,“ vysvětluje hlavní návrhář Ding Bakaba.

Dishonored 2
Dishonored 2
Dishonored 2

Dishonored 2

Dokáže tak efektivně ovládat skupiny nepřátel. Například díky dovednosti Domino, se kterou lze osud jednoho člověka spojit s několika dalšími nepřáteli. Pokud například zemře kvůli bombě, ostatním se stane totéž.

Druhou hratelnou postavou je Corvo Attano, kterému zůstávají veškeré schopnosti z prvního dílu. Tentokrát je však lze vylepšovat, a přizpůsobovat je tak více svému hernímu stylu. Rozdílné dovednosti obou postav navíc vedou k odlišným způsobům, jak řešit konkrétní situace.

Za oba hrdiny budete plnit identické mise. Reakce klíčových postav však budou odlišné a příběh díky tomu budete zažívat z mírně odlišného pohledu.

Novinkou je také dabing obou postav. Protagonista prvního dílu nemluvil, v pokračování však jeho hlas uslyšíte.

Dishonored 2
Autor:


Témata: dabing

Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Zabiják bohů je zpátky v plné síle. Recenze řežby God of War

God of War (2018)

Jedna z nejoblíbenějších exkluzivit konzole PlayStation se vrací, nicméně nebýt stejného hlavního hrdiny, ani bychom ji...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Další z rubriky

Originální herní bonus. Autoři Two Point Hospital rozdávají zlaté záchody

Zlatý záchod do hry Two Point Hospital

Toaleta ze zlata sice do hry nepřináší žádné bonusy, ale z marketingového hlediska jde o geniální nápad. Do hry ji...

Autor hitu A Way Out by chtěl udělat ovladatelnou milostnou scénu

A Way Out

Erotické scény ve hrách většinou nejsou interaktivní a když už, nejsou příliš podařené. Josef Fares z Hazelight Studios...

Rozhodnutí postavit Mass Effect: Andromeda na Frostbite přišlo z Bioware

Cora Harper - V případě, že hrajete za mužskou postavu je nadporučík Cora...

Electronic Arts měli loni opravdu špatný rok a většina jejich ambiciózních her skončila průšvihem. Ne všechny chyby...



Najdete na iDNES.cz