- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já tedy nevím, je to můj SUBJEKTIVNÍ názor. Beru, že jsou to jiné hry s jiným konceptem, ale třeba zrovna v Half Life jsem také neřešil, kam mám jít, protože tam byla také jen jedna cesta. Na žádný více "komplexnější" úkol si v Half Life nepamatuju (tzn. ne že nebyly komplexní a zajímavý, ale v ničem mi nepřipadaly lepší než v Doomovi)- vždy to bylo o zprovoznění něčeho (anebo zničení), kdy se zmačkly tři tlačítka na různých částech mapy - to stejný je SVÝM způsobem v Doomovi (prostě další podobnost). Snad jen v HL to ježdění ve vláčku :-) - Každopádně podle mě je tady vidět jasná inspirace (ať už úmyslná nebo ne) Half Lifem a JE PRAVDA, že tím pádem to tady už jednou bylo.
Jinak absolutně souhlasím, že Dooma se znovu hrát opravdu nedá, protože jestli se nascriptované obejvování potvor dalo vydržet taktak poprvé, podruhé to již není možné, aniž by se člověk nudil - a to se zase o HL říct nedá (asi první větší rozdíl :-))
No a happyend ?! Vždyť Doom končí jak americký film - zlo je zničeno (včetně Betrugera) a hlavní hrdina je zachráněn. Naproti tomu na konec v Half Life člověk jen tak nezapomene - vláček jedoucí prázdnem a záhadný muž v obleku vám něco říká...