Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Rise of the Triad - nevlastní bratr Dooma

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milan

rott

rott je supper

0/0
2.12.2008 18:29

Eva Hérová

Jestli jste nehráli ROTT,tak zkuste www.starinky.3web.sk a tam si ho můžete stáhnout
0/0
25.7.2002 18:13

Cyberdog

Doom vs. ROTT

Ani jednu s těchto her nezavrhuji ta plošinkovost (pro Apogee charakteristicka) mne u ROTT ve sve dobe docela uchvatila. Ovšem v designu, vyvaženosti a HLAVNĚ ta brutalně pekelna atmosfera (a ji odpovidajici hudba) opravdu mam vetsi respekt vuci Cyberdaemonovi nez vuci tem panum v sakach...

Proste ROTT jsem si rad zahral, ale Doom 1,2 jsou moji zivotni laskou...

0/0
11.3.2002 17:05

vampire

ROTT je lepsi nez DOOM
ROTT je mnohem lepší než doom, a to nejen grafikou......
0/0
5.2.2001 11:50

Radek Svoboda

Re: ROTT je lepsi nez DOOM
Vampire, máš pravdu. ROTT DooMa zlikviduje, no problem, až ta grafika. Co se Ti nejvíc líbilo? Ten Borec v křesle(Sebastian Krist),škemrání nepřátel o život, předstíraná smrt nepřátel nebo NME(Boss 3.Episody, mě se velice líbil.Hoši z Apogee si za něj ode mne vysloužili známku 1.)?Odpověz, prosím Tě, a napiš svůj názor. Zdar Radek(Heil Oscuro!)
0/0
14.2.2001 6:37

Graetar

Tsss...
Houbičky, houbičky, pánové! Grafikou ani náhodou, atmosféru měl taky lepší Doom, to se na mě nezlobte. Přinesl však některá vylepšení - mnou nepříliš oblíbené jump-pady, mnou oblíbenou v podstatě absolutní 3D volnost (pravda, to ve své době Doomu scházelo) a pár hodně legračních vychytávek... A stejně je ROTT jenom další DOOMOVKA :))))) BTW: Když už jsem zmiňoval houbičky, tak zde nemá ROTT skutečně chybu ;-)
0/0
10.12.2001 17:45

Radek Svoboda

ROTT je skvělej
ROTT je fakt skvělěj, mám ho doma a už sem ho dokončil. Až na grafiku DOOMa zlikviduje. DOOM má prostě štěstí, že má lepší grafiku.
0/0
5.2.2001 7:26

DanQ

jenom na okraj... nepratele predstirajici smrt tu uz byli a to ve hre od Apogee "BLAKE STONE: Aliens of Gold"...dost dobra varianta na Wolfsteina (daleko lepsi nez Spear of Destiny).. a BTW: znate nekdo Catacomb Abbys???? (jedna z nejlepsi wolfsteinovek)
0/0
31.1.2001 0:50

altos

Nevím jak ostatní, ale podle mě je DOOM jednoznačně lepší než ROTT, ve kterém byl jeden level jako druhý. Tahle hra pro mě byla velkým zklamáním, hned když jsem si ji zahrál poprvé...
0/0
17.1.2001 21:22

Radek Svoboda

Re: Ty hňupe!
TAK TO TEDA NE!!! ROTT má sice hnusnější grafiku než DooM(o to se přít nebudu), ale jinak je lepší. Hraješ Quaka???Jestli ano, určitě znáš JUMP-PADy.Ty pocházejí právě z ROTT. A pořád stejné levely? Nenechám se vysmát. Co jsi hrál?Demo nebo plnou verzi?? Náhodou, levely v ROTT jsou boží, skvělý, s rafinovajnejma pastma(lepšíma, než je má DooM).Samotný levely jsou lepší než v DooMu.Ta architektura(sice to vypadá trocu špatně, ale je to skvělý) a pasti. Do každý se chytíš, ani nevíš jak. Např. ve 4.Episodě. Mniši, kteří brání svůj klášter, spolu s NAPALM CANNONy jsou boží. Takže prvně hrej, pak hodnoť!!! Odepiš.
0/0
14.2.2001 6:48

_VLK_

DOOM vs. ROOT multiplayer mode
Nevim jak ostatni, ale meli jsme jak DOOM tak ROOT a na multiplayer ve ctyrech lidech vyhral jednoznacne ROOT, protoze mel skvjele zbrane. Nadhera pozorovat jak Vas souper vzplal a jeho kosti se sesunuly k zemi :-). Dale mel jestli si dobre pamatuji ROOT i vice multiplayer voleb nez DOOM. Ale kazdopadne rozsirenejsi byl DOOM, ale rozsirenejsi neznamena lepsi.
0/0
16.1.2001 14:39

_VLK_

Re: DOOM vs. ROOT multiplayer mode
Omlouvam se, samozrejme ROTT ne ROOT( tak to vypada, kdyz clovek zaroven pise a zaroven instaluje linucha ;-) )
0/0
16.1.2001 14:50

Radek Svoboda

Re: DOOM vs. ROTT multiplayer mode
Mas pravdu, ROTT multiplayer je lepsi, nejen zbranema, ale tim, ze sme ho experimentalne hrali o 11 lidech. Povedlo se!!!
0/0
27.2.2001 7:11

Graetar

A neměl náhodou Doom PRVNÍ multiplayer?
0/0
10.12.2001 17:48

W3rWolf

ROTT
Jak si tak vzpominam tak ma Murmi pravdu. Doom vitezil s brokovnici. V rottu bulo sice hodne dobrejch zbrani, ale jejich system byl trochu komicky a celkova atmosfera hry by se dala prirovnat k spise 3d arkade.
0/0
15.1.2001 15:23

Ales

ROTT je hruza
Kdyz tady hru tak vychvalujete, tak proc ho v dobe jeho vydani vsechny casopisy odsoudily ? Pamatuju si, ze kritizovali nudny design (ty krychle), steny az do nebes, prave ty skakajici plosinky !, to ze v takovehle "krajine" jsou veprostred lampy a vazy, nudu pri hrani a dalsi veci. Osobne jsem to hral (demo) a Doom je o tridu lepsi. Omrknete recenze ve starym Score nebo Levelu a uvidite, jak hrozna hra to na svou dobu byla.
0/0
15.1.2001 10:19

Pavel Mondschein

Re: ROTT je hruza
Vite, kdybychom "omrkavali"recenze v jinych casopisech, asi bychom se moc daleko nedostali. Navic ROTT opravdu patri mezi klasiku, o cemz svedci napriklad skutecnost, ze se tato debata tak hezky rozvinula. A v clanku zduraznuji skutecnost, ze zaostaval za Doomem prave v grafice. Jinak je ale z technickeho hlediska mnohem dale - 3D pohyb (nejen zdanlivy), AI apod - v tom byl ROTT lepsi. To, ze Doom byl nakonec slavnejsi, o tom nema cenu se prit, to je jasne. Ale stejne tak je zrejme, ze dnesni hry prebraly i prvky z ROTTa - interaktivitu prostredi, pohyb atd.
0/0
15.1.2001 11:29

Ales Kmunicek

Re: Re: ROTT je hruza
aha, my si nerozumime. ja chtel rict - prectete si dobove recenze na ROTT. BTW podle ceho posuzujete, zda hra patri mezi klasiku ? podle toho, ze vysla pred nekolika lety ? ROTT byla hrozna hra a to, ze ted v Quaku III jsou skakaci plosinky jeste ani zdaleka neznamena, ze to autori Q3A okopcili prave z ROTT. to ze se diskuze rozvinula, spis znamena, ze hra je znacne kontroverzni. nevidim tu totiz jen nadsene vyskriky "ROTT je maso, je to bomba apod" ale spis reakce proti hre. Jak uz jsem napsal v jinem prispevku o kus niz, co takhle Dark Forces ? To je podle meho nazoru daleko lepsi a prinosnejsi hra nez ROTT a ma originalni prvky. Hral jste ? jestli ne, tak si ji zahrajte, stoji za to, narozdil od ROTT
0/0
15.1.2001 13:39

Pavel Mondschein

Re: Re: Re: ROTT je hruza
Ja vam pochopitelne rozumim. Ale schvalne jsem se dival na ROTT s odstupem casu a porovnal, co zanru prinesl Doom a co ROTT. Nemel to byt oslavny clanek. Melo to byt pripomenuti, ze ackoliv se tvrdi, ze vyvoj pochazi od Dooma, neni to ve vsech pripadech pravda. Nepopiram, ze Doom byl ve sve dobe bomba - a hlavne kvuli grafice a atmosfere. Dark Forces jsem bohuzel nehral, ale asi si to pokusim nekde sehnat :o)
0/0
15.1.2001 14:31

Ondra Zach

Re: Re: ROTT je hruza
Mondy má pravdu. Posuzovat hru podle tehdejších recenzí j naivní. Každý trochu zasvěcený člověk ví, jak (a hlavně z čeho) se tehdy některé recenze psaly. Tehdy jsem se docela divil, proč hra dostala tak málo... a pak si ji zahrál a světe div se, líbila se mi.
0/0
15.1.2001 14:13

Ales Kmunicek

Re: Re: Re: ROTT je hruza
a k cemu teda ty recenze vubec jsou ? to pak je zbytecny kupovat si jakykoli casopis nebo cist i inetove magazíny, vzdyt je to vsechno neobjektivni ! Daikatana je ve skutenosti skvela a HL je shit ! :)))))
0/0
15.1.2001 14:42

Ondra Zach

Re: Re: Re: Re: ROTT je hruza
Když to bereš takhle, je to tvoje věc. Já pouze upozorňoval, že dřív se psaly recenze z - slušně řečeno - hodně podivných "verzí". Dneska už si to nikdo lajsnout samozřejmě nemůže.
0/0
16.1.2001 9:25

Earl

Re: Re: Re: Re: Re: ROTT je hruza

tak to je hodně chabá argumentace, pane Zach

0/0
2.12.2008 18:43

Arccos

Re: ROTT je hruza
Nemuzu si pomoct, ale ROTT je skutecne hnusna hra. Fuj.
0/0
15.1.2001 23:41

Larry Croft

ROTT - DOOM
Obě hry jsou super. Mně se třeba víc líbil ROTT pro zvláštní atmosféru - např. ten borec na kolečkovém křesle nebo vychytávka, kde nepřátelé předstírali smrt. Taky pěkně žadonili o milost - marně, haha. Možnost přeměnit se v psa, elektrická ruka - ňam ňam. Jak si tak vzpomínám, tak vlastně neměla ta hra chybu !
0/0
14.1.2001 22:45

Luky

Proč vytahovat vykopávky (Doomovi 3x hurááá). To už fakt nemáte o čem psát ? Dost brzo Vám došly nápady . staré hry a diskuze o kozách Lary.Fakt pitomost
0/0
14.1.2001 16:09

Pavel Mondschein

Re:
Mozna jste si nevsiml, ze na BW se pise o mnoha jinych vecech, nez o tech, ktere zminujete. Ale, gegen apetit, keinen disputat...
0/0
14.1.2001 17:48

Ales

Re: Re:
Proc pisete o takovyhle hruze ? Co treba Dark Forces ? To byla skvela hra a dustojny souper Dooma a ne tohle. Co ja vim tak DF obsahovali nekolik revolucnich prvku, treba zaoblene steny nebo moznost hazet granaty o patro niz, byl tam skvelej pribeh a zbrane, no proste byla do skvela hra.
0/0
15.1.2001 10:23

Zdeněk Polách

Re:
Mate pravdu - nemame o cem psat, protoze zadne hry nevychazeji! Od pocatku roku vysly jen dve hry, z nichz pouze jedina je tak kvalitni, ze stoji za zminku a navic vyjde v CR - je to ONI! Vezmete si, ze dnes je patnacteho ledna a za tu dobu vysla jedna jedina rozumna hra (celkem, pocitam-li i shity, jsou to celkem tri)... Z toho vam patnact recenzi opravdu nenapiseme. Proto jsme se rozhodli o vikendech si ulehcit toto napjate obdobi psanim previewu a klasik, cimy odpovidam na vas prispevek - nemyslime si, ze hry, o kterych v teto rubrice piseme, jsou vykopvaky, ale povazujeme je za klasiku, za jedny z nejlepsich titulu, jaka kdy herni scena spatrila a ktere by nemely chybet na harddiscich ci disketach/CDckach skutecnych paranu.
0/0
15.1.2001 0:56

Radek Svoboda

Re:
Vykopávky??? Sám DOOM je taky hezká vykopávka( i když je slavnější než ROTT).Myslíš, a čem si myslíš, že je rubrika klasika?? O Half-life? To teda ne. ROTT není slavnější než DOOM, ale až na grafiku je lepší.
0/0
27.2.2001 7:16

BooTy

nevim jak nekdo muze napsat ze byl ROTT vynikajici hra, kdyz byl tak skvelej tak proc po nem dneska nestekne ani pes ? ... nerikam ze byl vylozene spatnej, ale Doom je Doom ... nepritomnost sikmejch sten je velky omezeni ale i tak by se daly vytvorit lepsi levely nez sou v ROTT, leveldesigner co ho tvoril mel asi vetsi zalibu v nahodnejch cislech nez smysl pro design a to ani nemluvim o tom ze clovek vetsinu casu beha pod sirym nebem ... muselo dat fakt praci postavit takovou obrovskou pevnost ... dale dva druhy nepratel, kteri maji jen jinou barvu saka ... kdyz ted vemu Dooma se skvelou atmosferou, grafikou, muzikou, dobre vybranejma zbranema a spoustou nepratel ... je fakt ze tam nelitaj oci po obrazovce ale zase ma v porovnani s ROTT logicky navrzeny prostredi ( se schodama a sikmejma stenama namisto trampolin a litajicich taliru ) ...
0/0
14.1.2001 15:57

Pavel Mondschein

Re:
Kazdy ma pravo na nazor, a proto budu reagovat jen na jednu cast, a to je pocet druhu nepratel. Tech je mnohem vic, nez dva - ale v plne verzi. V sharewarove jsou tusim ctyri plus jeden robot. Kazdy z nich ma jine zbrane, chovani a stupen AI.
0/0
14.1.2001 17:46

Radek Svoboda

Re: Re:
Máte pravdu, pane Mondscheine, ROTT mne zaujal právě nepřáteli. Těch bylo opravdu hodně, mám Vám je popsat(Vzhledem k tomu, že jsem celý ROTT dokončil, Vám mohu popsat VŠECHNY nepřátele v plné verzi hry.)?
0/0
6.6.2001 12:15

waZZu

Re:
nejen level designer ale i game-designer asi v dobe vyvoje hry vic chlastali a hulili travu nez pracovali... protoze to co ukazali v ROTTu nema (nastesti) obdoby (snad krome Barbie:The Game)
0/0
14.1.2001 20:14

corwin

Těžko srovnávat, DOOM měl asi lepší hratelnost než ROTT, ale ROTT zase hýřil různýma vychytávkama. Multiplayer u ROTTA nebyl špatný, ale vydržel tak na nějakou tu hodinku, než přestalo bavit schéma - seber bazuku, vystřílej bazuku a kdo má lepší bazuku vyhrál. Každopádně za zahrání stojí obě hry. Vzpomínáte někdo na výborné Strife z roku 1996 na vylepšeném DOOM enginu?
0/0
14.1.2001 15:17

Joker

Doom
Doom je klasika 1A, ROTT 3C - horší grafika, nepřátelé, a hratelnosti a napětí nemluvě...
0/0
14.1.2001 14:13

Rob1

Doom - ROOT
Doom byl mnohem lepší ,nikdy jsem o tom nepochyboval mněl docela dobrej mulťák a to ROOTovi chybělo neříkám že tam mulťák nebyl ale nedál se srovnávat ... a 2. hratelnost ROOTu byla o dost horší než u Doomu 3.grafika o tom ani nemluvim ....
0/0
14.1.2001 13:39

Tralalak

ROTT jsem mel radsi nez DOOM ...
ROTT jsem mel radsi nez DOOM z jednoho duvodu mohl si mit v kazdy ruce zbran at uz pistoli nebo sapik a to byla uz poradna palebna sila podivejte se v kolika hrach si, i dneska, muzete takhle zadublovat ja si vzpominam jen na UT a BLOOD2
0/0
14.1.2001 1:40

Harry

Re: ROTT jsem mel radsi nez DOOM ...
Dublovany zbrane jsou i v Blood1 a Shadow Warriorovi minimalne dve uzi, ale hlavne tam jsou nekdy dva mody zbrane, coz byla take novinka (brokovnice s jednim nebo ctyrmi vystrely).
0/0
15.1.2001 14:09

Rumman

ROTT je chaos s mnohem horsi grafikou nez DOOM
0/0
14.1.2001 1:33

Murmi

Doom
Já bych řekl, že hlavním důvodem proč byl Doom mnohem lepší než Rise of the Triad je hratelnost. Byl Od IdSoft a ti přece vydali legendárního Wolfsteina a dnes je už i Doom považován za legendárního. A ještě jedna věc, každý kdo hrál Dooma tak nezapomene na brokovnici jak v prvím tak hlavně v druhém díle
0/0
14.1.2001 0:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.