Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jak vidíte vývoj herní scény v uplynulém týdnu vy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

motylprdel

fgh

ahojky lidi piste na       motylprdel@seznam.cz      dik a cauky vas motyl(Y)

0/0
16.9.2008 17:46

motylprdel

ahojky

ahiojky lidi piste na    motylprdel@seznam.cz

0/0
15.9.2008 17:58

motylprdel

ahoj

ahojkY lidi piste na     motylprdel@seznam.cz;-D

0/0
15.9.2008 17:56

milan

Ahoj

[>-]          Ahoj co na to R^Rv To a ti:-©aXaV 

                                                  Pepa(Y)!!

0/0
31.5.2008 18:11

yx

yx

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
29.5.2008 23:28

Trisha

Veronica Mars

Jenom pro upřesnění, herečka se nejmenuje Kirsten Bell ale Kristen Bell :-P

0/0
16.3.2008 14:17

Sem

otázka

Jsou tu nákí hry? V;-D;-):-P

0/0
9.3.2008 14:41

Acro

Sakra

Mam X360 od zacatku prazdnin a od te doby sem hral 17 originalnich her. :) Asi jsem lehce nadprumerny. :)

0/0
29.1.2008 21:08

acc

Poslankyně

Hlavně by se měli podívat na ty rodiče, že nechají ty děti tahle zloustnout.

0/0
29.1.2008 14:14

Bob

poslankyňa je pekná p1ča, mali by ju obesiť za gule

0/0
29.1.2008 8:36

Xentar

Re: poslankyňa je pekná p1ča, mali by ju obesiť za gule

obávám se, že to by byl v daném případě jen těžko řešitelný fyzický problém ;-)

0/0
29.1.2008 14:42

xdrm

tip

Ja typuju Tokio Hotel a Blog 17 :-)

0/0
4.12.2007 22:30

Kmotr

Bezplatné vývojové nástroje

Velmi mne zaujala věta: "Právě dostupnost bezplatných vývojových nástrojů stojí za úspěchem Windows 95 a naopak krachem OS2 od IBM.".

Protože mne to zajímá, prosím o laskavé sdělení, o jaké vývojové nástroje se v té době jednalo?

děkuji

0/0
20.11.2007 17:34

xentar

Re: Bezplatné vývojové nástroje

standardní SDk, ktere MS nabízel bezplatně a IBM za něj chtěla peníze. něco málo o pádu os/2 najdete třeba na http://www.roughlydrafted.com/RD/Home/4C5CEE4A-94F7-4DA2-A518-B29372AA0839.html

0/0
27.11.2007 10:21

(ne)Znamy distributor her v CR

dary
Kdyz slysim ,kde konci nase dary , jima me hruza.To bylo naposledy co jste do redakce dostali tu nafukovaci opici se sesti otvory.Velmi se hnevame.
0/0
30.10.2007 22:25

Shob

zaloba
Jen bacha, aby neprisla za tenhle clanek od nekoho zaloba. Prece jenom, takhle otevrene a pruhledne si rikat o uplatky (a naznacovat jake by redaktor uprednostnoval), je docela sila.
0/0
30.10.2007 13:27

Kedrigern ...

Povzdech
Ach jo, to se nic zajimaveho ve svete her neudalo? Ja, ze je tu tentokrat jen ta radobyvtipna omacka co byva na zacatku kazdeho GE, ale tentokrat tu nejak nekdo zapomnel na to hlavni - ty zajimave zpravy ze sveta. (Pardon, ale ten clanek o (u)placeni recenzi je nuda - copak je to neco noveho a objevneho? Uz se to tu probiralo Xkrat, skoro mi prijde, ze kdyz neni lepsi tema, vratime se k tomuhle. Vzdyt je to (bohuzel) normalni nejen u her, ale u spousty jinych druhu zbozi ci sluzeb, ani politiku nevyjimaje. Koho to vlastne jeste muze prekvapit nebo zaujmout?)
0/0
30.10.2007 12:32

Otakar Schön

díky za reakci, ale myslím, že GameEkonomů zaměřených na jediné téma za těch několik let, co je píšu, moc nebylo. A povětšinou byly úspěšnější než ty, které shrnují dění v herním průmyslu.

Přště už ale bude klasika - zpravodajství ze světa herní ekonomiky. Možná i s nějakou tou rádobyvtipnou omáčkou

0/0
30.10.2007 12:48

Kedrigern ...

To sice bylo, ale casto slo o zajimavejsi temata. Tenhle clanek mi prijde opravdu jen jako vyplnova vata (a jak jsem rikal, tohle tema mi prijde, ze uz se tu propiralo mnohokrat a prijde mi, ze zadne nove ci zajimave informace v nem nejsou). Omlouvam se za prudeni, jen jsem se chytl uvodu clanku a nechci nechat ani autora "odpocivat v pokoji", kdyz on postuchuje ostatni :o).
0/0
30.10.2007 13:19

Otakar Schön

však v pohodě, jen se neshodneme na tu frekvenci propírání konkrétně téhl problematiky v kontextu herní žurnalistiky - podobný článek jsem nepsal ani neviděl u konkurence. Pravda, věnoval jsem se fungování PR, a tam se to překrývá, takže moje chyba :)

Za zpětnou vazbu díky - když je podaná tímhle způsobem, tak si z toho třeba i něco odnesu, a to je fajn.

0/0
30.10.2007 13:23

Pepca Dvorak

Uplácení
Článek je fajn, ale to co jste zde vypsali funguje téměř všude, asi nejlepší taktika je opravdu oběd či večeře, kde se prolomí formální bariery, ale zas to musí dělat člověk který to dovede:-)
0/0
30.10.2007 7:29

Kedrigern ...

WGA - spisovatele?
Ja myslel, ze WGA je organizace zastitujici scenaristy. Ti sice taky pisi, ale preci jen dosti specificky zanr :o). Myslim, ze i proto ma i v cestine tahle profese svuj vlastni nazev. Omlouvam se za stourani, jen to proste zavadilo o me oblibene tema.
0/0
9.10.2007 12:10

máte pravdu, v textu jsem si to už uvědomil, ale titulek zůstal chybný, omlouvám se, uši mi rudnou studem
0/0
9.10.2007 20:48

SAl

UISA ???
opravte si to... ;-P
0/0
18.9.2007 8:51

Otakar Schön

UISA
dky, opraveno, jen bude chvilku trvat, než se to projeví.
0/0
18.9.2007 13:46

schali ___

proc ta trapna manipulace ve stylu iDnes(aha vy jste idnes;), kdyz chcete psat PR na xbox tak ho proboha piste a nesnazte se radoby psychologickou hrou pro  10lete deti nekoho presvedovat co si ma koupit.
0/0
21.8.2007 23:58

Otakar Schön

PR
proč to zbytečné podezření? Pokud máte nějaký problém, tak ho zkuste řešit prostřednictvím argumentů. Pak máte šanci na úspěch. Pokud chcete jen prudit, tak to zkuste jinde.
0/0
23.8.2007 10:47

xdrm xdrm

webgames
"34 procent respondentů dává přednost hraní webových her". Hm co asi tak hrajou? Poradte nejakou dobrou webovku. Uz mam ohrane: Reddragon2 Dark Elf Meliorannis Webgame WebStar bio.sector NadaceaRise bitefight travian, ten zrovna mne prestava bavit.
0/0
21.8.2007 16:17

Otakar Schön

webovky
co tak asi hrajou? tetris a další "casual" hry, nejlépe ve flashi. Webové strategie jsou opravdu velice malý výsek webových her, a ne zrovna populární
0/0
21.8.2007 17:16

Ondřej

http://www.stargate-game.cz
0/0
28.8.2007 8:59

def

Piratstvi
Napsat, ze mira piratstvi na PC je mirne vetsi, chce opravdu velmi silny zaludek. Staci se podivat na pocet nabizenych torrentu a hned je to jasne - mira piratstvi na PC je cca 100 vetsi nez na konzolych. PS3 ani nepocitam, tam je to jeste vic. Vyrabet hry pro PC ma cenu jen pokud je z nejakeho duvodu potreba pouzit specificky hardware nebo schopnost PC (tedy napr. klavesnice a mys), popr interakce s nejakym externim programem. Ze se daji na PC stahnout detaily - daji, ale jak to potom vypada? Existuje vubec statistika, kolik lidi ma pocitac schopny jet posledni hry na slusne rozliseni 1024x768 32bit s plnyma detailama? A kolik lidi je ochodno neustale upgradovat? Kdyz si dneska nekdo koupi PS3 tak ma jistotu, ze dalsi minimalne 3 roky nebude must investovat do HW - to se o PC rict neda. Pak je tu jeste naprosta roztristenost Windows - mnoho verzi, mnoho patchu, mnoho HW, mnoho viru apod. Ja jsem presel na konzole a mam klid. Vrazim DVD do mechaniky a jedu - o nic nestaram, nic neresim. Zadne instalovani, zadne pochybne overovani pravosti, zadne patchovani (tedy ano, ale automaticky), zadne stahovani poslednich verzi ovladacu, zadne pady, zadne vyrusovani od hrani z duvodu aktulizace software (napr. hraju a musim odkliknout OK, ze je antivir aktualizovany), zadne nastavovani kvality a strach, ze se hra bude cukat, az dojde k nejake zajimave situaci (napriklad se dostanu pod palbu). Doufam, ze uz je to jen otazka casu, kdy se pocitace vrati zpet k pocitani, do kancelari, na brouzdani a na hrani budeme mit konzole.
0/0
21.8.2007 14:47

Eso Rimmer

konzole a pc
Já začínal s hrami na konzolích (nejstarší 8bit, pak 16bit, 32bit), potom jsem přešel na PC, protože na něm byly hry mnohem propracovanější, a rozsáhlejší, abych se nakonec po několika letech znechuceně vrátil ke starým dobrým konzolím. :) Napřed už muzejní 128bit Dreamcast s perfektními hrami a teď X360, se kterým jsem zatím taky spokojený (i když těch zajímavý




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.