Diskuse

Quake III Revolution - zběsilá rychlost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jenda

4. 6. 2001 15:57
Quake3
timespliters je lepší
0 0
možnosti

Marek Byrtus

23. 4. 2001 16:25
Pardon, teď vás napsal s malým Já :-D
0 0
možnosti

Marek Byrtus

23. 4. 2001 16:24
:-))) Pane mlynář, neberte mé názory osobně.V mém povzdechu byla jen reakce na článek, který jsem zjevně jinak pochopil, než jste ho mínil vy.Stejně tak ,jako byla špatně pochopena má reakce některými... Jako příklad: V duelu Unreal/QuakeIII je můj favorit právě Unreal. Jenže Quake se v naši herně hraje daleko více(včetně velmi často pořádanych quake maratonů) A já jsem právě ten, kdo je topen v lžičce vody,kvůli UT. Zaujetí pro konzole -prostě na mně váš článek takto působil. Ale pokud to byl pouze pokus o probuzení nafoukaných PCčkářů, tak to beru ;-) Vidíte.Má reakce vyzněla jako odpověď zatvrzelého hard-quakaře a přitom je quake hra, kterou hraji jen na maratonech.Mou herní láskou jsou hardcore RPG všeho druhu.A pokud jde o počet her, které jsme kdo odehráli. Řekl bych, že jen na ZX spectru jich mám odehráno daleko více, nežli vy na PC ;-)) (teď zamozřejmě plácám, protože nevím, kolik jste toho odehrál :-D) Vyzkoušel jsem snad všechny herní platformy a většinu jich mám doma ve svém malém soukromém počítačovém muzeu ;-) A Hlavně , v žádném případě jsem nechtěl rozdmýchávat zbytečnou při PC(a počítače obecně) X konzole Co recenze, to jiný pohled na hru.Co čtenář, to jiný názor na článek/reakci. Finito, tečka konec.Protože bychom mohli diskutovat donekonečna.
0 0
možnosti

mike m.

24. 4. 2001 9:25
Re:
ano, clanek mel tak nejak lehce naznacit, ze jedna z poslednich model pckaru padla a ze s konzolemi by se melo pocitat. ja osobne si myslim, ze behem teto generace konzoli zustanou unikatnimi zanry pro pc pouze hardcore simulatory a castecne i strategie cim dal narocnejsi na cisty vypocetni vykon stale rychlejsich procesoru. jeste nedavno se hraci na pc holedbali tim, ze prave vami zminovana rpg vychazeji jen na pc, cimz byly zjevne mysleny tituly a la baldur´s gate postavene na ad&d. kdyz pominu ze naprosto ignorovali existenci japonskych rpg, ktera se na pc dostala velice zridka a to jeste z vule bozi :-)))) tak fakt ze na ps2 se pripravuje prave BG (ted ale fakt nevim jestli to je BG nebo nekdo z jeho bratri ... no nic je teprv rano:-))) si myslim je dostatecnym dukazem ze konzole uz nejsou jen nejake "televizni hry" ale silnym segmentem na hernim trhu. jak jsem jiz psal, hraji na pc i konzolich, takze si aspon castecne znam specifika obou platforem a musim priznat, ze q3r mi udelal radost tim, ze vyrazil "pckarum az za hrob" vyrazil z ruky jeden trumf :-) ... no a ke spectru: tak tam me urcite prehrajete, protoze ja jsem stale zaryty atarista:-))) ... a jeste jedna poznamecka k vasemu muzeu: s tim jste me docela nastval, protoze o neco podobneho se snazim taky a vy mate urcite doma ty kousky, ktere ja nemuzu sehnat :-))))) ...
0 0
možnosti

Masomlejn

23. 4. 2001 10:12
Výkřik naštvaného konzolisty
Přátelé,zanechte těch žabomyších sporů!Mám na svém PSX2 Quaka 3 a chodí ke mně na Arénu kamarádi Pcčkáři.Ze začátku na Dualshock nadávali a já je chápal,když si však po hodině hraní zvykli,přešly bitky do pařanského varu a všichni se neskonale bavíme.Quaka 3 jsem hrál i na počítači,než jsem ho před koupí PSX2 prodal/gigahertzový duron,TNT2 ultra, 128 MB ram,takže to nebylo zas takové ořezávátko/ a musím poznamenat,že při rozlišení do 800x600 jsem žádné kritické rozdíly v grafice nezaregistroval! Každý pařan ví,že síla konzolí PSX je v multiplayerech,a když nemám náhodou doma 2 PC ani infernet,tak si neškrtnu.Každá platforma má zkrátka své pro a proti... Příště si popovídáme u gran Turisma 3.
0 0
možnosti

Oss

21. 4. 2001 0:25
grafika
Je sice pravda, že sem PS2 Q3A nehrál, ale viděl sem ho. Nejprave sem ani nechtěl věřit, že se jedná o mně dobře známého Quakea. Důvodem byla grafika. Nemůžu si pomoct, ale oproti PC verzi se jedná o vyslovenej hnus. Kde sou ty krásné krvavé efekty? Výbuchy raket vypadaj jako neforemná zubatá kola, barevné přechody maj daleko k plynulosti...hold obrazovka není monitor.
0 0
možnosti

Marek Byrtus

20. 4. 2001 16:31
Pochopil autor význam Quake na PC
Pane Mlynář. Vážně začínám pochybovat o tom, že jste někdy hrál Quake III na PC.Možná jste ho pouze zkoušel, ale určitě nehrál. Když přimhouřím oči nad tím, že celý článek nese obrovské známky zaujatosti proti PC-což je logické u skalního zastánce konzolí- nemohu překousnout otočení nevýhod a technologických omezení/zjednodušení, ve výhody.Viz: "Možná by se zdálo, že bez podpory USB klávesnice a myši půjde hratelnost částečně ke dnu, ale opět musím konstatovat, že to není pravda. Hra je natolik benevolentní, že nemusíte mít zaměřeno přímo na soupeřovu hlavu, abyste jej skolili. Soupeři tedy mají jen jednu zásahovou zónu, která lehce přesahuje jejich těla, což ve výsledku přináší nebývale rychlou akci." Opravdově "hrát", se Quake bez myši a klávesnice NEDÁ!!! A to, že objekty mají jen jednu zónu zásahu, která ještě přesahuje je samotné, a nedá se přepnou/vypnout na zón více=přesnějších, je jedním slovem UBOHOST! A v zásadě porušuje význam Quake.Jako důvod omezení pro ty ovládací pahýlky, které většina konzolí primárně používá, to beru.Ale nedá se s tím hrát "QUAKE"!!! "...vyzdvihnout i další přednost arén. Mnohem méně se mi oproti PC stávalo, že jsem spadl do hlubokých propastí, jež znamenají smrt, a to i přes zmíněné ovládání gamepadem." Když je někdo nemehlo, tak se s tím just nedá nic dělat.Jenže právě ty hluboké propastičky se dají skvěle využívat k likvidaci nepřátel. A když už chcete hrát Quake bez propastí, tak vám měli autoři udělat level, který by znázorňoval tělocvičnu. Rovný jako deska.Možná i pokrytý žíněnkami, aby náhodou nedošlo k poranění, kdyby jste zakopnul o svou vlasní nohu... A takových věcí by se našlo více.Prosím, nedělejte z nevýhod/omezení výhody. A nesnažte se deformovat fenomén jmenem Quake, kterým bezesporu je. PS: Ukažte tento článek na nějaké Quake párty a čekejte na reakce
0 0
možnosti

mike m.

20. 4. 2001 18:52
Re: Pochopil autor význam Quake na PC
mno co vam na to mam rict .. ??? .. z vasi reakce jsem nabyl dojmu, ze jste prave ten typek, co je schopen utopit hrace unrealu ve lzicce vody ... mam za to, ze nema ani cenu vas presvedcovat, ze diky internetu "za hubicku" na koleji nehraji na svem PC v podstate pres tri semestry(jeden a pul roku) nic jineho nez Q3A, protoze mi to stejne nebudete verit ...takze bych rad dementoval me udajne zaujeti pro konzole, myslim si ze jsem na PC hral mnohem vice her nez vy (zjevne snad jen Q3A) ... proto take si mohu dovolit napsat to co jsem napsal a srovnavat obe verze ... nehlede na to ze nektere me vyroky jste interpretoval ocividne zamerne chybne ... co se tyce zasahovych zon atp., je videt , ze absolutne nechapete filosofii her na konzolich, ale to neni nic za co by se mel kterykoli PCkar stydet, naopak je to duvod byt hrdy .... no .. a paklize se quake bez mysi a klavesnice hrat neda, tak dekuji za upozorneni, budu se u vreca informovat jestli mi nahodou nedal v obalu Q3R cedecko treba s Horkym Letem 3 ... PS: tento clanek klidne ukazu i na swingers party, za tvrzenimi, v nem obsazenymi si samozrejme stojim ....
0 0
možnosti