masomlejn
6. 6. 2001 9:30
Ad. 1 Predevsim jsi opomnel napsat, ze po lepsim dohrani nektere lokace (a+ v krouzku, a+, a) se hranice na niz te otoci autopilot posunuje a hraci plocha daneho levelu se mnohem zvetsi... (2.odstavec)
Ad 2. Third person pohled kamery, který je vybran defaultne je naprosto idealni a není třeba jej menit. Tebou proklamovane "podivne uhly kamer" jsou umyslne při turbulenci, bocnich narazech vetru a ve stallu (ztrata vysky a zdech motoru), kamera se umyslne prepne shora kvuli stremhlavemu letu za ucelem chyceni motoru. Figl je prave v bleskove koordinaci pohledu a sledovani nadmorske vysky Naopak si myslim, ze uhly pekne podtrhuji dramaticnost situace a snizeni moznosti ovladani letadla.
Ad. 3 Radar je vyhovujici, jelikoz si pomoci L2 muzes prepinat ve dvou modech (jejich kombinace je dostacujici), a pokud v target modu vyhrajes dostatek zlatych medaili, muzes jej jeste vylepsit upgradem
Ad. 4 Palivo. V klouzavem letu mas pravdu, to taky nechapu Ale v horach musis vypustit vsechno palivo z toho duvodu, abys MAXIMALNE odlehcil letoun pro prelet velmi vysokeho stitu a k naslednemu klouzavemu doletu na pristavaci plochu. Co se tyce mise s docerpanim paliva na vlaku, tak sis jiste vsiml, ze letoun ma diru v nadrzi a palivo ZTRACI!!!
Ad. 4a Vetrne viry jsou opravdu huste, ale nedokazu si jinak predstavit, jak by autori měli zpracovat turbulencni tunel Stret 2 front zpusobuje opravdu silene vetrne viry, ale ve hre to asi lepe nepujde ztvarnit. S lehkym motorovym letadlem si je matka priroda v realu opravdu schopna velmi nepekne pohrat
Ad. 5 Grafika je opravdu trochu slabsi, souhlasim, chytre vyuzita vsudypritomna mlha je snad při moznostech PSX2 vysmechem Navíc jsem nepochopil slowdown frameratu v levelu s dolem, když jsem se stremhlav ritil na dno k pristavaci plose Proporcionalni priblizovani mi pripada OK, zrejme jsem te nepochopil. Na druhou stranu jsi mohl vyzvednout kuprikladu detaily vody, vodopadu, vodnich par a maximus je podle me paradoxne vyveden graficky velmi pekne. Prulet jeho kanalizaci a nasledne vyriteni se do bozske krajinky plné trosek ala Rim je vcelku pompezni Antialiasing bych tolik nevyzdvihoval, videl jsem několik blurovanych her na nintendu a musim ric, ze me ta zamlzenost ponekud nesedla. Sila PSX2 her je prave v ostrych barvach a prechodech, blur vyuzity pouze na nektere efekty je idealni (viz. Adrenalin boost v SSX). Celkove to je ale s grafikou opravdu slabsi, v tom ti davam za pravdu.
Ad. 6 Absence multiplayeru je jasne minus, myslim vsak, ze hra byla koncipovana pro parany individualisty prave tunami upgradu, novymi letadly, sound tracky atd. Pravda, ve dvou krouhat skaliska a poustet se stremhlav loopingem k vodni hladine, to by bylo opravdu impesivni!
Mel ses mozna zminit o dalsich bonusovych letadlech, ufo, bonus sound tracich, specialnich sad obrazku atd. Je to myslim silny motivacni faktor. Celkove se mi proste zda, ze na ctenare tve recenze zapusobi Sky Odyssey jako prumerna hra, a to je mylny nazor. Hlavne se na mne nezlob za kritiku.
Nu, tak jsem ten tvuj clanek rozpitval az az. Mej se sqele a scihni F1 2001 od Liverpoolu a Crazy Taxi, stoji obe za to