Diskuse

Jaký je váš názor na neoficiální dovoz her?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rodier rodier

31. 1. 2003 2:20
Indian
jenze jsou lide kteri chteji hru anglicky nebo ji chteji rychle.. a to je domena Cenegy..bohuzel..
0 0
možnosti

Mr.KAspy

21. 4. 2002 8:25
JRC
Jrc je super
0 0
možnosti

Dejvis

21. 4. 2002 9:20
Možná u vás z paralelního vesmíru:)
0 0
možnosti

velinslu

3. 3. 2002 6:23
smrt
0 0
možnosti

lubos

3. 3. 2002 6:25
jasne mas pravdu, souhlasim!!!!!
0 0
možnosti

TomasNozka

26. 2. 2002 19:49
díky bohu
Díky bohu že to existuje bez pálení by bylo asi tak 90% pařanů pěkně v shitu a tak řekněte kdo doma nemate ani jednu palenou hru a jste pařani a příjem menší než 16 000 Kč měsíčně ???
0 0
možnosti

moch

3. 3. 2002 14:55
Jo, to mas pravdu. CD se palily, pali a palit budou, na tom se nic nezmeni. Ja urcite zaplatim 50Kc za tu samou vec radsi, nez 1500Kc. Mam vsechny hry vypaleny, krome dvou, ktery stoji za to mit original. Jsou to: Diablo 2 a Operace Flashpoint.
0 0
možnosti

Petr Hořice

26. 2. 2002 11:33
pro p. Polácha
Pane Polách, když dovolíte tak si Vás dovolím citovat. Byla to Vaše první věta v reakci na můj příspěvek. --"Všimněte si, že v článku nepadlo o GameStore nikde ani slovo právě z toho důvodu, aby nás nikdo neosočil, že jsme ten článek psali kvůli GameStore."-- Co mi k tomu povíte nyní? Nejspíš to že tento článek už se netýkal stejného tématu jako ty dva předchozí a že sloučení všech příspěvků bylo jenom drobné nedopatření...:-( Asi mi na to neřeknete nic, tedy pokud se nebudete na něco vymlouvat anebo přímo lhát. Mě osobně je to už jedno, protože jsem si už během pár měsíců o Vás obrázek udělal, ale měl byste příště raději ve svém zájmu postupovat opatrněji. Někteří čtenáři vám sice většinu věcí zbaští a baštit budou, ale mohu Vás ujistit, že jsou i přemýšlivější jedinci a ty ztratíte. Ale to jsou jenom spekulace, protože čert ví jaké cíle vlastně sledujete... Přeji mnoho zdaru v podnikání (tam někde totiž ty cíle budou) a nezávislou investigativní a objektivní žurnalistiku raději už přenechejte někomu jinému.
0 0
možnosti

Petr Hořice

26. 2. 2002 11:39
To, že jsem si udělal obrázek o Vás bylo samozřejmě myšleno na Vaši práci investigativního žurnalisty. :o)
0 0
možnosti

Ravas

26. 2. 2002 11:18
Odpískejte konec.
Myslím, že už je na čase odpískat konec. Dopadlo to jako vždy - každej má svoji pravdu. Nabízí se Pilátova otázka - CO JE PRAVDA? Aspoň doufám, že to všechno tady přispělo k tomu, že si lidi na netu a ti co kupujou hry udělali obrázek - za přispění všech zúčastněných. Každej ať si to přebere v makovičce jak umí. Někdy se musím smát - před deseti roky, když padli komunisti, tak to byli oni, kteří nejvíč křičeli - musí se dodržovat práva a demokracie, vždyť je přece demokracie. To co dělali předtím, jaky by najednou nebylo. Trochu mi to připomíná i diskuze tady - najednou se nejvíc práva a slušnosti domáhaj ty, co maj nejvíc másla na hlavě. Nicméně, všichni musíme věřit, že pořád zůstanou i lidi, kteří jsou aspoň chvílema slušní. Nebo že by všemocná ruka trhu zařídila, že se gauneři mezi sebou vymlátí???? A ty obyvateli ČR si to přeber, jak umíš. :-)))))))) Ravas
0 0
možnosti

Indian

25. 2. 2002 17:10

Problem ovsem je, kdyz nekdo vlastni nejcetnejsi herni server a zaroven obchod z hrama. Viz.. Vreco.

Pak muze byt na uplne debilni hru, sqela recenze jenom proto, ze ji chce Gamestore ma a chce ji hodne prodat nebo na ni ma jako jedina exklusivni prava,  nebo ma skvelou cenu (Priklad neuvedu, ackoli priklady tahnou).

Je to velky problem, ktery bohuzel nikdo nevidi. Vreco by se mel zamyslet.. jestli to neni stred zajmu.. bohuzel zakone ne, ale moralni.

0 0
možnosti

25. 2. 2002 18:42
Ono nejde jen o střet zájmů tady. třeba dnes vyšla recenze na jinak nic moc - ačkoliv očekávanou - hru CaC:Renegade. Všude jinde hra nedostane nad 90%, protože vaši nepřátelé jsou jednám slovem tupí, ovšem na BW byla hra zázračně ohodnocena. Ptáte se proč ? Protože ji tento server dostal jako první a exkluzivně, tak si přece nebudou dělat (ačkoliv to zní v souvislosti s touto diskuzi paradoxne) nepratele z Cenegy/JRC,ne ? A samozřejmě, tak očekávaná hra se přece musí na GameStore prodávat ... i když je to v zásadě shit.
0 0
možnosti

Jiri Vitovec

25. 2. 2002 11:16
Jak pracuje investigativni novinar?

Rad bych vsem priblizil zpusob prace "investigativniho novinare" formatu pana Polacha.

Clanek je plny lzi - prinejmensim plny omylu pana Polacha.

Na moji reakci, kde pan Polach tyto nepravdive informace ziskal, mi odepsal nize pripojeny text, ze ktereho vyplyva, ze se ani neobtezoval sI zjistit,  jak se veci maji (ani u ATC, natoz u JRC). Cely clanek je tak vytvoren na zaklade neoverenych fam a polopravd.

odpoved pana "novinare":

OK... ja jsem to napsal... vim, ze AT Computers nechteji dodavat Ceneze, aby se dostali do hypermarketu a abyste jim to neprodali vy. Byli ovsem ochotni prodat to JRC, to jsem si zjistil taky... No a vy jste nabidli Poldu 4 a Raymana M hypermarketum, resp. minimalne jedne ze siti a AT Computers se to dozvedeli... A tak vam zhorsili podminky tak, ze jsou pro vas neprijatelne...a odkud to vim? Psat AT Computers bylo zbytecne, vsechny tyhle informace se daji ziskat i jinym zpusobem a sice vetsinu z nich znaji i vasi zamestnanci... Nereknu vam, kdo presne mi tohle rikal, mam to z vice zdroju a je to overene info, snad me tedy uz nebudete podezrivat z toho, ze jsem si vsechno vymyslel, strelil  a trefil :o)

Jestli jsem si to overoval ci nikoliv nemuzete vedet :o) U vas jsem si to neoveroval proto, ze na vas nemam zadne telefonicke spojeni (...hmmm zrejme je tezky sahnout po zlatych strankach ...), krom toho mi
  stacilo, kdyz mi moje informace potvrdili zamestnanci JRC :o)
(kdo to ale potvrdil, se zrejme nikdo nedovi)

Mimochodem nase firma se jiz minuly tyden dohodla na podminkach pro prodej zbozi od ATC. Dnes odpoledne by mel byt Polda 4 v prodeji na nasich prodejnach.

Zvazte proto sami, co ma smysl na Bonuswebu cist...

Ja osobne prestavam tyto vyplody pana Polacha jak  cist, tak na ne reagovat.

 

J. Vitovec - JRC

 

 

0 0
možnosti

Save

25. 2. 2002 12:30
Hmm, ovšem tím, že jste zveřejnil Vaši soukromou korespondenci, jste ani jednu z těch " lží a omylu" nevyvrátil. Je totiž logické, že nikdo nezveřejní svoje zdroje informací, byl by to totiž blázen. Pro mě, obyčejného hráče, který si občas nějakou tu originálku koupí, má smysl tyto články číst. Přinejmenším se mi potvrdily moje pochybnosti, které jsem získal při koupi Civilizace 3, když jsem ji málem koupil v JRC za nehoráznou cenu a navíc v angličtině. Naštěstí ji měli o 200m vedle, lacinější a s českým manuálem:-)
0 0
možnosti

cobalt

25. 2. 2002 8:29
zákazníci nikoho z managementu Cenegy nekamenují, protože si hry již dávno sehnali z internetu zadarmo (takže nemusí čekat, jestli se Cenega náhodou neuráčí je sem dovézt) - takže vlastně máte pravdu, rozumný člověk není jejich zákazníkem :)
0 0
možnosti

zinek

26. 2. 2002 20:45
jo,pravdu mluvis kobalte,sou to strasny svine,vsechny nas vokradaj,vubec nechapu jak u nich nekdo muze pracovat,vsichni co tam makaj,vedi ze sou zlodeji a je jim to uplne jedno,to je strasna predstava,az mi beha mraz po zadech
0 0
možnosti

SP|Dzodzo

24. 2. 2002 19:24
Ad multiplayer.
Navrhujem uskutocnit to multiplayerove hranie nie v OFP ani v RTCW, ale v QuakeWorlde.
0 0
možnosti