Diskuse

Podílíte se na vývoji her? Jak se na to díváte vy?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomcat

28. 11. 2001 17:50
Proc sakra....?
Sorry ale tenhle clanek mi prisle uplne zbytecnej.Se vsim co tam bylo souhlasim ale to uz sem vsude slysel stokrat.Tomcat
0 0
možnosti

ISman

7. 11. 2001 10:09
asi nema cenu k tomuto povrchnimu clanku nic moc dodavat, jen napr. ten fakt, ze ALFA verze je KOMPLETNI HRA, ktera je hratelna od A do Z, tedy ne 2 levely jak pise autor - staci se zeptat, ne? je prece tolik spratelenych vyvojaru...
0 0
možnosti

JanKlat

7. 11. 2001 9:51
nejde jenom o hry
V zasade je zde popsana podstata jakehokoliv vyvoje v dnesni dobe. Kdyz zamenite slovo Vydavatel se slovem Investor da se zjednodusene rict, ze tento system je obecny. Pri vyvoji na zakazku je investorem defakto zakaznik.Pri vyvoji produktu je investorem kdokoliv, kdo je ochoten investovat. Nejcasteji to byvaji velke softwarove firmy, ktere v pripade zdaru produktu, firmu spolknou. To plati i o freewarech a opensourcech. Prikladu se da najit mnoho..treba VNC, LINUX apod. Zkratka doba, kdy se ve dvou lidech za pomerne kratkou dobu dal dat dohromady slibny produkt, ktery se pak bohate spenezil je tytam a my vyvojari jsme odkazani na bohate investory. V mnohem je to skoda, protoze spoustyu softwarehousu u nas se vydava cestou jistoty, to jest delanim softu na zakazku. Tim se rizika oproti vyvoji vlastniho produktu mnohonasobne snizuji. V podobnych firmach se pritom nachazi tymy s dostatecnym potencionalem na vyvoj produktu. A vlastni produkt je zaklad softwarehousu.
0 0
možnosti

Ondřej XXX

7. 11. 2001 9:41
To jsem teda zvědavej na ten článek o podílu pro distributory a vydavatele.
0 0
možnosti

7. 11. 2001 10:17
da se to hrubymi cisly vyjadrit takhle: stat 22% k zakladu dane, prodejce 30% z prodejni ceny, vydavatel 90%, zbytek pro vyvoj a v nem vetsinou vice jak 50% pro majitele vyvojarske firmy, co zbude se rozhodi mezi umelce... [samozrejme ze to nehodi 100%, jen uvadim hrube pomery] - napr. 1ks hry ~ 100Kc pro vyvojare [50Kc se rozdeli mezi tvurce], tj. 900Kc pro vydavatele a cena je 1000Kc, s dani a ziskem pro prodejce ~ 1590Kc pultova cena....; pri prodeji 500.000ks to dela pro kazdeho z vyvojoveho 20ti clenneho tymu cca 1 milion a ctvrt... **** jde jen o nastin, vse zalezi na titulu, reklame, kde se to vyrabi, kolik na tom dela lidi, proste ekonomikaaaaaaaaaaaa
0 0
možnosti