Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co byste si přáli vidět ve hře Atlantica?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlaada Chvatil

:o)
Tenhle clanek sper cert, Leki, precte si to par predplatitelu BW profi, a ti jsou vetsinou v obraze. Zatim to vypada spis vesele, ze se podili uz na ctvrte hre, pricemz ani prvni z nich jeste nestihla vyjit :o] Ale zanedlouho, az to budou vsechno uspesne a vazene hry :o], tak uz by bylo fer se ve svem "track recordu" trochu mirnit, takhle to skutecne vypada, ze delal lead designera u vsech tri zminenych her (a pokud vim, neni to pravda ani u jedne z nich :o)
0/0
14.1.2003 22:15

Leki ...

Leki

... akorat, kdyz ted nad tim premyslim, nemuzu se ubranit dojmu, ze toto vse by bylo zbytecne, kdybys jednoduse upozornil sam od sebe redaktora, ktery clanek napsal a necekal, az se nekdo ozve... ...a to uz vubec nepatram po tom, co ma spolecneho "Rambo" (a nakolik byl prekopan) s "Vietkongem", kdyz pominu prostredi Vietnamu...

0/0
14.1.2003 9:05

Ondřej Netik

A ty jsi upozornil redaktora Levelu ze nektere veci jsou jinak nez napsal? Nechci se hadat ani diskutovat na toto tema a proto jej ze sve strany uzaviram. Pokud budes mit dalsi neoverene otazky a pochybnosti, zeptej se me primo, jako kazdy slusny clovek. Telefon mas. Pro ostatni: Na Vietcongu jsem delal level designera a hodne jsem se tam naucil o tvorbe her od lidi co delaji v tomto oboru uz nejaky rok. Po te co jsem po roce odesel, to jiz davno byl Vietcong. Za ten rok a pul jako level designer jsem ziskal mnoho cennych zkusenosti jez jsou pro mne cenym zakladem pri game designerstvi. Potkal jsem plno velmi schopnych lidi z oboru a vetsinu povazuji za sve pratele. Jim vsem patri muj dik.
0/0
15.1.2003 22:51

Leki ...

Leki

Ahoj Ondreji.

Diky a mej se.

0/0
14.1.2003 7:43

Ondřej Netik

Ahoj Leki Bohužel článek mne přesně necituje, což je normální a je to věc na niž si člověk v oboru musí zvyknout. Rozhovor s autorem byl mnohem delší. Tak že opravuji a uvádím na pravou míru pro všechny čtenáře. Dělal jsem v Plastic reality na projektu jenž několikrát měnil svou podobu a tvar, a který má v této chvíly název KOREA. Současná podoba projektu nemá se mnou již nic společného a to v dobrém i špatném. KOREA je tvůj projekt Leki, jako je mým Atlantica. Myslím tím,že my oba jsme z projektu jenž jsme přebrali nenechali nic původního než žánr. S pozdravem Ondřej
0/0
13.1.2003 22:29

Leki ...

Korea ?!

Ahoj Ondreji.

Doufam, ze ten nesmysl o tom, zes delal na Koreji pro Plastic Reality neni z tvych ust, nebo radsi k nam uz ani nechod .

0/0
13.1.2003 19:10







Najdete na iDNES.cz