Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Red Faction 2 - revoluce ve vašem PS2

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš Trávník

Čeština pro Red Faction 2 na PC
Nevíte někdo, jestli někde existuje čeština RF2 pro PC? Díky.
0/0
30.4.2004 10:33

Kamil Dlouhy

PC verze

Tak sem mel tu cest hrat konverzi teto hry na PC.docela sem se i tesil,protoze prvni dil me bavil a dohral jsem ho.To co jsem vsak uvidel po nainstalovani je fakt hruza.grafika je horsi nez u prvniho dilu.zvlastni.vsude jsem cetl ze se pracuje na texturach pro PC verzi a ted se na to neda ani divat.vojaci maji v rukou jednobarevne zbrane bez detailu,steny to same.a to mam vse nastaveno na nejvyssi mozne detaily.dalsi vec jsou nepratele.vsude jich je desna apousta a clovek jen drzi tlacitko fire a jde kupredu.myslim ze se tato konverze moc nepovedla...Prvni dil me chytil a dohral jsem ho jednim dechem.druhy dil je fakt dost ubohy a ani se na to neda koukat.Skoda.

 

0/0
10.4.2003 10:06

Radek Eddy

rada
A když to hraješ ty v tom místě jak jsem psal co se tam děje ?!? .::::
0/0
25.2.2003 16:47

Radek Eddy

PROSIM O RADU
Prosím vád poradte mi : hraju kolo s robotem a když na daným místě vystoupím pokračuju ve hře pěšky . Projdu jednu budovu , pak vstupím do další ve které spustím nálož a zase odejdu . Jdu dál až před další budovu kde "kolega" sestřelí (dorazí) vrtulník , ten spadne do budovy , kterou projdu a když vyjdu východem z budovy , tak se hra přeruší (náhle) a naskakuje loading s propagací www na tuto hru . To má být konec ? Titulky se neotevřely tak předpokládám , že ne . Jak jste to hráli vy ? Poradte mi prosím . ----------- moc dík ----------- Radek
0/0
11.2.2003 17:10

Pete Smith

Re: PROSIM O RADU
Hmm, porid si original a nemasti palenky.Pak se takovym nesmyslum jistojiste vyhnes... :)))
0/0
18.2.2003 21:18

Alexander Szalai

To se my liby

Nechci psat o kvalite Red Faction 2 (ted sem zacal hrat prvni dil) ani o ovladani ale moc se my liby ze konzolista  rekne neco v tom smyslu ze "chape to kdyz hrajes na kalvesnici mysi je gamepad nezvik" a psickar rekne "ze je zvlastni hrad v leze a gamepadem ale proti gustu zadny diskutst" pamatuju cas kdy ja psckar uslisel od nekoho konzole tak v lepsim pripade se jen ironicky usmal a konzoliste taky nebyli zrovns pratelsti k psckarum ted mam PC za ni bych ho nevimnenil ale na na krasna leta s PSX nikdy nezapomenu

omluvte laskve me chybi

pokud se nahodou mylim (moc sem vsechny komentare necetl) tak se omlouvam ale i tak chci rict ze konzolisti a pcckari si maj vyjit vstric

Amize zdar

0/0
31.1.2003 21:07

Pete Smith

Re: To se my liby
Jasna paka; vsichni mastime a to je hlavni! S tou Amigou mas recht; taky si obcas strihnu Chaos Engine, Alien Breedy, ci Agony. Neni nad zlate herni casy....
0/0
18.2.2003 21:20

Ivo Dupal

A jak vlastně všechny tyhle FPS na PS2 hrajete - DualShock2 nebo klávesnice+myš?
0/0
30.1.2003 21:37

Ramon Berka

Re:
Dualshockem2.
0/0
31.1.2003 7:18

Petr Poláček

Re:
Zkoušel jsem i duajshock+myš,je to určitě o něco rychlejší a přesnější,ale má to obrovskou nevýhodu.Když používáš myš tak nemůžeš ležet na gauči.
0/0
31.1.2003 18:43

Ivo Dupal

Re:
Nechápu, jak někdo může hrát vleže, ale proti gustu... Já zatím zkoušel pouze UT a s myší je to fakt mnohem lepší. Demo TS2 se mi s ovladačem taky hrálo dost špatně, já nevím, jestli jde jen o to si zvyknout nebo je to u každý hry jiný, ale požitek z hraní je podle mě s myší o 100% lepší. Třeba ve Vice City je úplně katastrofálně zpracovaná 1st person střelba, s Dualshockem se prostě úplně přesně zamířit nedá, což mi u her zaměřených na míření (pěkné to sousloví...), tj. FPS, přijde jako zásadní nedostatek... 
0/0
31.1.2003 19:15

Petr Poláček

Re:
V podstatě všechny oblíbený činosti provádím v leže.S tím Dualshockem jde fakt jen o zvyk.Pokud hraješ pět let klávesnice+myš tak je jasný že z ovladače můžeš mít trošku šok,ale stačí rok až dva tréninku a je to zase v pohodě.Nejlíp zvládnutý ovládání Dualshockem je v MOH,ale i RF2 je v pohodě.
0/0
31.1.2003 19:37

Ivo Dupal

Re:
OK, vyzkouším, díky...
0/0
31.1.2003 20:08

Radek Hrdlicka

MOH vs RF2
Pro Pete Smithe: Nerad zasahuji do jakekoli diskuze, psana podoba se muze jednoduse obratit na "flame" a to ja zarucene nechci. Coby budouci kolegove pochopitelne respektuji Tvuj nazor, pro ti, kteri maji radeji spise cyberpunk styl, budou preferovat RF2, ja se pri teto hre pochopitelne take bavil, jen mi pripadala graficky horsi, nehlede k tomu, ze jsem ji hral asi o tyden kratsi dobu nez MOH a nepripadala mi tak zajimava. Neni to zadna moje modla, snazim se byt objektivni a srovnal jsem vsechny podstatne parametry obou her. MOH me proste chytla vic a bavil jsem se u ni dele. RF ma take sve klady a multiplayer je jiste zajimava vec, ale nejak me ta hra prilis neuchvatila. Kazdopadne u obou her mi chybi vetsi AI nepratel a nemoznost taktizovat ve smyslu napr. sestreleni lamp a pohyb ve tme. Jestli se mi podari nekdy sehnat TS2, muze to byt hra podle meho gusta. Aspon podle dema bych se k tomuto nazoru priklanel. Spokojen, Pete? ;)
0/0
30.1.2003 17:50

Pete Smith

Re: MOH vs RF2

Ok,osobni nazor je osobni nazor. Tady Ti osvetlim ten muj-pozitiva:

Srovnej variabilitu misi a pocinani v nich plus kooperaci s NPC a jejich ochrana. Maly priklad: partaci v MOH,kdyz utocis na pozice nacku. Nejprve jsem jednoho trefil omylem.Vydesil jsem se,ale on nic;sakra rikam si. Prijdu k nemu,neda mi to,zamirim z pul metru mezi oci,prask,partak se otrepe a div ze nepodekuje za kvalitni piercing. RF - omylem sejmu partaka; ende;sejmu civila, ukazatel Heroics jde dolu a secondary zrusen... Zkratka postup v MOH je nekdy az nesmyslne linearni.

Nebo striktne nalajnovana doprava na korbe autaku oproti naprosto volnemu pohybu v cemkoliv - RF. Pestrost samohybu: RF ve vzduchu, na sousi i pod vodou (miny, ponorky;zkratka absolutni zmena prostredi a hernich principu). Nemluve o fyzikalnich modelech;zde je RF nekde uplne jinde.

Plosnost enginu MOH a stupidni zabrany vs variabilita misi RF + volny pohyb.

Pokracovani: MOH (s vyjimkou prvni mise) je pouze graficky vylepsenou jednotkou na PSX. RF2 - uplna zmena prostredi, pribehu i hernich principu.

Bonusy: Nadupane DVD RF a par fmv na MOH.

Obtiznost MOHu je slaba, v RF je hard opravdu dost drsny a tim vice vydrzi: odmenou budiz dalsi bonusy.

Absence Multiplayeru v MOH - neodpustitelne! Jak se s touhle hrou ma bavit vice lidi!!!

A tak bych mohl pokracovat;ale ber to pouze jako muj osobni nazor;MOH je krome grafiky zkratka podle mne odflaknuta a propasnuta sance na kvalitni FPS.A nejsem sam,kdo cekal od dalsiho dilu s prechodem na 128 bit neco jineho, nez plosnou predelavku toho,co uz tu parkrat bylo.... V jedne veci si ale dame za pravdu; AI je v obou hrach na pytel...

0/0
30.1.2003 21:16

Ramon Berka

Re: MOH vs RF2
Samozřejmě se dá na různých parametrech dokazovat, která hra je v tomto lepší a která v onom zase horší. Myslím si však, že nejdůležitější je jaký má hráč ze hry požitek. A já jsem měl a mám z MOH větší zážitek než z RF 2.
0/0
31.1.2003 7:16

Peter (login- Petki)

Ked som hral Red Faction 1, myslel som si, ze lepsia hra 3D FPS nemoze existovat. Kedze mam PC, musim si este pockat 2 mesiace, ale dufam, ze dvojka zanecha vo mne aspon take pocity ako 1.
0/0
29.1.2003 19:23

Petr Poláček

Jestli se ti líbila jednička tak zklamanej rozhodně nebudeš.
0/0
29.1.2003 19:31

Roman Bernát

RF 2 je dobrá hra, ale MOH je pro mě aspoň po stránce atmosféry lepší. ( Hold se mi více líbí akce 2 sv. války než sci - fi )
0/0
29.1.2003 12:37

Petr Poláček

Atmosféra obou her je naprosto v pohodě,ikdyž musím říct,že některé mise v Red Faction 2  patří k těm nejlepším co jsem kdy viděl.
0/0
29.1.2003 18:44

Ivo Dupal

Jo, mě taky štve, že má být vylepšen pro PC a Xbox - to prostě není fér, hry na PS2 nejsou nikterak laciné a vývojáři, jen co hru na PS2 vydají, prohlásí, že to byl jen takový předkrm a lahodný hlavní chod vydají na ostatní platformy. Chápu, kdyby to byla hra roky stará, ale tohle je hnus...
0/0
28.1.2003 19:44

Pete Smith

Betatest PS2
Zdravim Ivo; musim Vam dat za pravdu; v posledni dobe mi to pripada,ze PS2 slouzi jako Betatester vetsiny kvalitnich titulu. Na tenhle hnus, o kterem jste se zminil si bohuzel budeme asi muset zvykat (viz. odflaknuti Time Splitters 2,vypusteni s bugy na trh a nasledne pilovani ve verzich pro ostatni platformy :(((
0/0
28.1.2003 22:31

Ivo Dupal

Já to původně nemyslel úplně všeobecně, protože nemám tolik zkušeností - například právě TS2 jsem zatím nehrál, ani nemám možnost jednotlivé verze porovnávat. Na druhou stranu nám Xbox otestoval Splinter Cell, kterýžto se na jaře v plné parádě objeví na PS2, což je dobré. TH4 by podle všeho měl být také nejlepší na PS2, takže by to nemuselo být až tak zlé... Každopádně je konzolová politika vůbec plná špíny - Mikamiho obviňování Sony z účelového vyrábění vadných konzolí, nákupy exkluzivity pro Xbox, porušení slibů Capcomu ohledně výroby her pro Gamecube, ach jo...
0/0
28.1.2003 22:54

Martin Jakl

Zrovna u Timesplitters 2 to neni pravda, vsechny verze vysli temer soucasne a PS2 verze ma nejmene chyb.
0/0
29.1.2003 12:51

Ivo Dupal

Na Gamespotu je ale jako nejlepší verze uvedena ta Xboxová...
0/0
29.1.2003 13:12

Martin Jakl

Ale tam ma nejvic chyb, staci se podivat na fora Eidosu k TS2, kazdy 2. dotaz je na nejakou chybu v XBox verzi.
0/0
29.1.2003 13:47

Ivo Dupal

No je to možný, protože hodnocení čtenářů Gamespotu jsou u XBox verze o třídu horší... Jsem z toho všeho zmatenej - viz příklad s LOTR:TTT ve verzích pro PS2 a XBox. Na IGN píšou, že ta XBoxová má podstatně horší grafiku, trhá se a vůbec je horší než PS2 verze. Na Gamespotu píšou, že celkově je sice trochu slabší než PS2 verze, ale graficky je lepší a ukazuje hardwarovou převahu XBoxu nad PS2. A vůbec to teď s konzolema jde nějak ke dnu - na PS2 nevyjde jediná původní hra, těží se pouze z pokračování dávných hitů, na XBox vycházejí zase pouze onlinovky pro Live! a Gamecube, zrovna když se mu začíná po herní stránce dařit (úžasné tituly jako Metroid Prime, nové Zeldy atd...), tak ho potopí špatná admnistrativa vedení Nintenda, takže se jeho prodej propadá...ach jo.   
0/0
29.1.2003 17:04

Richard Frida

na PS2 nevyjde jediná původní hra

v poslednej dobre spickove povodne PS2 hry:

The Getaway, Kingdom Hearts, Sly Racoon, Ratchet and Clank, WRC 2 Extreme a o tri mesiace PRIMAL...

0/0
30.1.2003 8:25

Petr Poláček

Re: na PS2 nevyjde jediná původní hra
no a co ty uzasny RPG..Suikoden III, Wild Arms III, pozdeji Star Ocean III, DMC II atd, atd...
0/0
30.1.2003 8:40

Ivo Dupal

Getaway  není nic moc (alespoň dle hodnocení na gamerankings.com je to zklamání), Kingdom Hearts totéž (lepší ale rozhodně ne superbomba), Sly Racoon neznám, Ratchet&Clank je výjimkou potvrzující pravidlo, WRC2 je pokračování a Primal vyjde za tři měsíce a já se modlím, aby ho nepotkal stejný osud jako DMC2...
0/0
30.1.2003 10:40

Petr Poláček

Re:
The Getaway je podle mě jedna z nejlepších her minulého roku.Klika byla,že jsem si ji koupil před tím než jsem četl některou z recenzí kde si autor dokazoval,že dokáže setřít hru,která se vyvíjela čtyři roky a vývoj stál miliony liber.Myslím,že se dá hratelností a atmosférou srovnat s Vice City.
0/0
2.2.2003 21:27

Milan Hojer

žádné původní hry na PS2..
no tak tohle mi přijde hodně přitažený za vlasy, původních her se chystá celkem dost, jen z toho co me napada ..xenosaga, true crime, socom, primal, red dead revolver, star ocean, fugitive hunter, starcraft ghost, chaos legion, freedom, hardware... to jenom na co si vzpominám že se chystá
0/0
30.1.2003 13:06

Ivo Dupal

Chystá, chystá to ano, ale do dnešní doby je původních hitů setsakra málo (SSX, DMC, GTA - i když i to je vlastně pokračování, ICO a pár dalších), já doufám, že budoucnost bude lepší, ale zrovna teď jsem úplně znechucen z DMC2, to je pro mě úplná katastrofa, od téhle hry jsem si sliboval strašně moc a Capcom to úplně odfláknul... Všechny peníze investoval do reklam a hypu a takhle to dopadlo, tohle je typickej euro-americkej přístup, teď  to převzali i Japonci, takže s PS2 je to teď v háji. Jediná šance je, že ji dříve proklínané evropské a americké firmy (Starcraft Ghost, Primal, Socom, Splinter Cell) z téhle situace vytáhnou, ale já tomu moc nevěřím, po propadáku DMC2 už nevěřím ničemu...
0/0
30.1.2003 13:44

kaa Ka)

Re: DMC2
lidi muze mi nekdo ric proc je DMC2 k nicemu? co je na nem spatne? ze na nej tak nadavate.
0/0
30.1.2003 21:13

Ivo Dupal

Re: DMC2
Není to totální super bomba, ze který každej padne na zadek a nevstane, dokud ji skrz naskrz neprojde celou popředu i pozpátku... Proto jsem na ni tak naštvanej
0/0
30.1.2003 21:40

Milan Hojer

tomu říkam pesimistickej pohled na věc :-) podle mě to vidíš až moc černě, ale rozmlouvat ti to nebudu. Co ps2 mám (skoro dva roky) , tak si nemůžu stěžovat, že nemám co hrát a budocnost vidím stejně, takže pro mě je ps2 na dobrý cestě...
0/0
2.2.2003 14:33

echidna ___

Souhlasím s M. Kallerem. Proto tam autor napsal TUČNĚ že bude na pc a xboxu vylepšen, a ne jen předělán.
0/0
28.1.2003 19:36

Franta Multi

RE: p.s.

Teda to p. s. od autora nevim co ma znamenat, nevim teda jak ho muze nastvat ze to chtej predelat na jine platformy, jako jestli soukromnici, ma PlayStation a nechce aby si to nikdo jinej zahral .... (a jestli tou politikou mysli ze chtej autori vydelat vic ..., kdyby to vyslo na PC tak by byl rohodne taky rad kdyby to predelali na PS, aby si to mohl zahrat)

A ze to je jeste v teto republice, kde vetsina lidi ma PC a ne konzole

0/0
28.1.2003 10:24

--- Miser ---

...
nějak tak ... takhle se může chovat malé děcko ("néééé, oni to budou mít tákýýýý"), ale ne recenzent
0/0
28.1.2003 10:58

Pete Smith

platformy...

To,ze vyjde hra na ostatni platformy mi vubec nevadi;prave naopak. Nekteri si to opet pochopili dle sveho... :) Hra je to vyborna,tak at si ji zahraji vsichni! Nakrklo me pouze to,ze RF2 vypustili na PS2 narychlo a s ostatnimi porty si ted budou hrat a vylepsovat je; tudiz PS2 verze tak bude asi nejslabsi. Coz je vzhledem k potencialu teto konzole ponekud nefer.

0/0
28.1.2003 22:21

Martin Kaller

RE: p.s.
Chlapi, chlapi. Tady je rozmrzení hlavně kvůli tomu, že na ostatních konzolích bude RF2 s ještě nějakým dalším bonusem, o který vlastníci PS2 přijdou!
0/0
28.1.2003 11:33

Radek Hrdlicka

Nesouhlas s hodnocenim
Ahojda, dovolim si nesouhlasit s hodnocenim RF2, hru jsem dohral (tedy aspon si to myslim) a velmi bych vytknul delku hry. Dohrat hru za vikend, to je ostuda. Pritom me ale RF2 bavil. Na grafice si taky mohli dat vic zalezet, ale i tak mi pripada takova nemastna/neslana. Skoda, mohla to byt vyborna hra. Rad bych konecne videl konkurenta MH2 - Frontline, coz u RF2 (i pres trochu odlisne zarazeni hry) rozhodne nehrozi :( Lahve/Scoopex.
0/0
28.1.2003 19:16

Pete Smith

MOH hohoho!
Promin, ale MOH je po vsech strankach hra horsi,nez RF2.Nerad Ti saham na tuhle nahypovanou modlu, ale krome vylodeni v Normandii neni MOH nic jineho, nez zopakovana plocha jednicka v lepsim kabatu,hodnem dalsi generace konzoli. Absence multiplayeru a naprosto sterilni zabava v nekolika misich se s dynamikou RF2 a hlavne jeho multiplayeru dle meho absolutne neda srovnat. Uprimne; po dohrani se mas tendence k MOHu vracet? Me osobne tato hra zklamala. Promin...
0/0
28.1.2003 22:27







Najdete na iDNES.cz