Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Doom II - klasika jak (ne)má být

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pinhead

0/0
26.4.2005 0:01

Mart

deft
jo mne to slape na plne detajli
0/0
24.2.2004 19:16

martin Šmíd

Doom 3

Mam Alfa verzi a nejde mi hrát na Athlon XP 1800+,256MB ram,Geforce FX 4600

Kamošovi chodí na P 4 3,0 GHz ,1024MBRam,Radeon 9800 Pro vše na střední detajli!!!!!!!!!!!!!

0/0
18.10.2003 18:55

Jano SVK

No a co ??
0/0
18.10.2003 20:26

Dobberman

Duke?

Duke Nukem? Ze mu nesaha kamze?

Kazdej koho znam dava prednost Doomovi pred Dukem, proc? Protoze Duke je kravina, jednoduchej duvod.

Navic jsou tam totalne vylizany levely a co se grafiky tyce - nema asi zadnej GL port jako Doom. Navic mackani cudliku zezadu misto zepredu - realismus jako svine, velkej rozdil proti doomu, k horsimu.

Doom prinasi moznost hry po IPX, to se ti zda malo? Whooooooookay

0/0
18.10.2003 17:34

Titan

Doom Forever !
Ja hraju dooma skoro uz 2 roky (zacal jsem az v polovine rijna 2001 :)) A i pres vyzkouseni novych her, je to proste nejlepsi gamesa, hraju DM na gamezone.cz a na kahn (klasickej doom bez portu), a je to ta nejvetsi zabava co se her tyce. 1on1 v entryway Map 01, co je vic  ? :) Tedka je zrovna turnaj, ramka uz je v dohledu :) Doom se porad hraje a hrat se bude. V soutezi Compet-n (singl player), to hraje dost lidi, a DM jako pres port (zdaemon) to hraje celej svet a jen tak se to neprestane hrat. Doom FOrever
0/0
7.10.2003 12:47

Pavel Zlámal

mapy
Kdo poradí, kde sehnat mapy levelů Doom 95?
0/0
3.10.2003 22:10

sada

doom
ahoj, hraju doom 2 na gameboy advance SP s podsvicenym displayem a tam je to naprosto bez problemu, ovsem pokud se podsviceni vypne tak je to nehratelne, davam vam za pravdu. dat za to dva litry a pak koukat do tmy je masakr...
0/0
20.6.2003 21:41

Michal Jonáš

Podsvětlení
Hrál jsem to s dvojitým diodovým světélkem a ještě pod lampičkou, s gamma korekcí jsem si vyhrál dost dlouho, ale největší problém je ten že to není ani tak tmavé, jako velmi bledé, nevýrazné a prostředí se slévá v jeden celek. Bez maximálního osvětlení je to prakticky nehratelné- s tím mohli autoři něco udělat. Navíc silnější světlo ještě více znásobí slévací efekt. Ale je možné, že ten kdo má bezvadné zdravé oči, tak tomu to tolik vadit nebude.
0/0
30.1.2003 11:14

Michal Jonáš

Pohled
Jak tak koukám, tak část přispěvovatelů patří asi k těm, kterým výrobci her líbají nohy. Jsou nekritičtí a v klidu seberou co se jim nabídne bez nějakých okolků. Doom II byl jen a pouze dobře překonvertován na GBA, nic víc a nic míń. Nenabízí naprosto žádné zlepšení, vychytávku, novinku, nebo alespoň nějakou novou drobnost, která by léta starý námět trošku okořenila. Jistě i tak jsme vděční za tuto konverzi, ale na špičkovou hru je to nedbale provedená práce. Prostě jednoduchý způsob jak lacino přijde vývojář k penězům. Nemusí nic nového vyvíjet, pouze převede staré na nové. Ve starém Doomu pohled nebyl, protože ani nemusel- na monitoru je dobře vidět. Ovšem GBA port je v tomto směru daleko méně přehledný a třebas oproti Duke Nukemovi zhola bledý a nevýrazný. Právě díky pouhému převedení bez jakýchkoli úprav. U hry za dva tisíce bych očekával zodpovědnější přístup, než jen pouhé převedení produktu tak jak je a šmytec! Vy ne?
0/0
30.1.2003 11:10

Juraj Bocinec

My ne.
Podla mna je to konverzia velmi podarena a odpoveda moznostiam hernej konzoly. Rozlozenie klaves je idealne na handheld. Nechapem narazku na mazanie sejvov - ako naco? Aby bolo viac miesta na cartridge? =D
0/0
21.7.2004 14:33

David Ficenec

článek je ok
Dobré info, jen se musím ztotožnit s komentáři, protože v Doomu nikdy nebyl free mouselook a jak psal tady někdo je to možné jen v Doom portech (zdoom, legacy doom, zdaemon atd). Jo sem se chtěl zeptat, pustim to na svým siemensu c45 i ? .))) asi du šetřit, čus
0/0
29.1.2003 12:13

Karel Plus

tmavy Doom2

Autor recenze si asi nazapnul svetlejsi Gama korekce ve hre. Ja jsem to sice hral s lampickou WormLightPlus a jeste zapnutou lampou s 60W zarovkou :-), ale ty gama korekce pomohli.

PS: V originalnim DoomII nebyly zadne pohledy nahoru/dolu, to mely az ruzne vylepsene modifikace a porty Dooma. 

0/0
29.1.2003 12:08

DEF GEH

Jak může autor recenze žehrat na nemožnost pohledu dolů/nahoru???!!! Hůůůůůů!!!

To by už rovnou mohl namítat, že tam nejde skákat, atp. a vůbec, že to neběhá rovnou na nějakém Supr3DNowGlideDirectOpengl režimu!!!

Hůůůůůů!!! Hůůůůůů!!! To se zaj jeden pamětník dneska nasral...

0/0
29.1.2003 9:27







Najdete na iDNES.cz