Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Line of Sight: Vietnam - jak se vám líbí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Juro Vrbensky

AD vpijanie tiel do terenu/levitacia
Hitman a Hitman2 a nejake dve budgetovky od jednej a tej istej firmy, jedna sa tusim volala Secret Service a druha nejaky seals alebo force - to bola ta novsia.... BTW na budgetovku mala ta novsia (aj ta starsia) - dema ste tu ponukli na BW downloade - no... co som to chcel... jaj... na budgetove hry mali celkom slusne spracovanu fyziku postav (teda hlavne padajuce a zostrelene tela) a tak isto, co pre mna znamenalo veeelke plus, bravurne zvladnute priestrely materialov.... opakujem, na budgetovku - niekomu by sa to nemuselo pozdavat, ale taketo pre mna real zalezitosti chybaju v omnoho znamejsich (a aj nakladnejsich) tituloch..... (uz som zachadzal tak trocha off-topic... pardon) ... Line of Sight som este nehral.. ale tesim sa na nejake demo... S pozdravom, Dr.
0/0
14.3.2003 14:15

Petr Poláček

Re: AD vpijanie tiel do terenu/levitacia
Demo Line of Sight snad brzy bude..zatim je exclusive pro Fileplanet odkud si jej muzete stahnout...ale pocitam ze brzy bude pristupne bez jakehokoli omezeni vsem dalsim webum
0/0
14.3.2003 14:35

Shigor Birdman

Mrtvoly

Třeba ve Vietcongu :))) I když pravda, ne vždycky, sem tam to inverzní kinematika nedá....

0/0
14.3.2003 3:33

--- Miser ---

...
Dotaz: v kolika hrách autor viděl, aby mrtvoly přesně kopírovaly terén?
0/0
14.3.2003 1:35

Petr Poláček

Re: ...
Na dotaz necht odpoví autor, ale je fakt, ze mrtvola, ktera zpoloviny levituje ve vzduchu moc esteticky nevypada. Zvlast kdyz se to stava pomerne casto a skoro pokazde stejnym zpusobem
0/0
14.3.2003 8:53

Ondřej Zach

Re: ...
Třeba v téhle - je jedno, jestli mrtvola leží na mírném kopečku nebo kameni, zkrátka, je-li terén jiný než rovný, mrtvola se vpíjí do zěmě / levituje - a je to dotaženo do extrémů, proto o tom padla zmínka. Dotaz: proč se čtenář ptá?
0/0
14.3.2003 9:34

Václav Mac-Links

Re: ...Odpověď
Protože je čtenář nenechavec:)))
0/0
14.3.2003 10:12

--- Miser ---

...
protože se diví, že autor vyčítá hře vlastnost, kterou má v dnešní době sotva 10% her ...
0/0
14.3.2003 12:21

Ondřej Zach

Re: ...
To co čtenář Miser vyčítá je zkrátka žblebt a moc dobře to ví - levitace či naopak vpíjení mrtvol, kde se jako zarážka vůči terénu berou POUZE nohy je chyba jako víno. Argumentace, že tento popsaný jev se děje v 90% dnešních her je nejen sporná, ale i zcela nesmyslná - pořád je to totiž CHYBA. Hrál vůbec čtenář Miser hru Line of Sight: Vietnam, že dělá takovéhle závěry? Odhaduji že NE.
0/0
14.3.2003 12:44

Jan Turán

Re: ...
"ctenar" Miser je znamy prudic :) Ale jedno je iste ... vyzera to fakt lepsie ako vietkong ... dost ma to prekvapilo nakolko to robia sami externisti (dokonca aj nejaki nasinci robili nejaku grafiku)
0/0
14.3.2003 14:14

Ondřej Zach

Re: ...
Mne ta dzungle sedla vic nez ta ve Vietcongu, ale zase predpokladam, ze Vietcong bude mit tu hru jednoho hrace celkem promaklou...
0/0
14.3.2003 14:24

--- Miser ---

pro ty duševně chudší...

... je to jako vyčítat nějaké rozvojové zemičce, že nemá letiště... už jasný? snad...

jinak hru jsem nehrál, a zřejmě ani nebudu - vypadá to na slabší průměr

0/0
14.3.2003 16:17

Milan Gottvald

hmmm
Na otazku v ktere hre autor videl aby mrtvola kopirovala teren odpovidate "Treba v tehle..." . Pritom specialne v tehle to mrtvoly nedelaji. No nic, taky se mi stane ze pisu neco jineho nez myslim......
0/0
14.3.2003 13:21

Ondřej Zach

Re: hmmm

Aha, tedka na to koukam "treba v tehle" je zase zbebt na me strane, pravda

 

0/0
14.3.2003 14:00

Václav Mac-Links

Re: ...
Třeba splinter cell
0/0
14.3.2003 10:13

Petr Bechyně

Mrtvoly
Už jsi hrál UT2003 na plný fyzický detaily?? TAm je nádherně vidět, že to NEJEN jde, ale že to nemusí bejt zrovna nějak náročný, hlavně protože jde o počítání a to dnešní procesory zvládaj hravě.. TAKŹE souhlasim ze všema, kteří chyby s mrtvolama považujou za CHYBU...
0/0
15.3.2003 13:18

Ewiiik ...

...=)
napriklad ya sem UT 03 na plny detaily hrala, se vsim vsudy...=)...jinak chci rict, ze i kdyz sem v Line of Sight:Vietnam amaterka, bavi me to vic nez Counter Strike:Source nebo podobny hry...akorat me sere, ze je to porad v dzungli - to je na kkt... a ohledne tech mrtvol - to je mi celkem ukradeny...=) Spis mi prijde smesny jak ti Vietnamci rvou hehe =)...taak to byl muj strucny nazor (i kdyz asi pozdni jak sem se tak divala hehe...)
0/0
27.4.2005 20:25







Najdete na iDNES.cz