Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jak II - že by (r)evoluce?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlcekova jarmila

vyskusana firma ktora naozaj plati
ked si chcete zarobit aspon 5000 mesacne tak staci ked sa zaregistrujete na tuto firmu http://email.seznam.cz/redir?http://www.cashfiesta.com/php/join.php?ref=jvlcekova cashfiesta naozaj plati dostala som prvy sek a som spokojna je to vsetko len na vas prajem vam pekny den .
0/0
17.8.2005 7:10

f f

cheaty cheatymisím mít cheatypomoc
0/0
8.1.2005 15:36

Jana XXX

Chcete si vydělat? (20USD za registraci)

Potřebujete peníze?,chcete si vydělat rychle peníze na internetu?Tak prosím klikněte na odkaz a zaregistrujte se*** http://www.digital-mails.com/pages/index.php?refid=reg15844 ***

Až se dostanete na stránku tak dejte SIGN UP, vepište svou mailovou adresu. Otevřete mail a klikněte na odkaz, na stránce se zaregistrujte. Emaily vám začnou chodit druhý den,stačí otevřít položku MY INBOX, otevřít zprávu a tam jen klikat na odkazy (na stránce musíte vydržet daný čas a pak se vám přičtou peníze, emaily mají hodnotu od 5 do 20centů, denně vyděláte až 5USD). Jen za registraci dostanete 20USD (payout je 85Dolarů-dá se dosáhnout za 14dní). Jednou už mě vyplatili šekem(vyplatit se dá taky na elektronický účet), opravdu to FUNGUJE,nejde o žádný podvod.

http://www.digital-mails.com/pages/index.php?refid=reg15844

0/0
30.6.2004 9:31

sunny day

prosim o radu

Zdravim,

potrebovala bych poradit, pokud tedy na tuto stranku jeste vubec nekdo zavita, jak znicit tech pet lodi ve meste.. pokud na to vubec existuje nejaky trik. Dik. 

0/0
24.6.2004 0:37

werbloud obecny

hellcats?
ja sem je "udelal" tak, ze jsem se vznasedlem prijel vdycky tesne za ne a pak do nich zacal strilet, nejlip kulometem. je to sice makacka, ale staci jen par desitek pokusu a... :)
0/0
24.6.2004 7:38

sunny day

Strasne moc diky za radu :) Chyba byla v tom, ze jsem pouzivala tu zlutou zbran misto modre.. Pak uz to byla "hracka" :)) Moc diiiik.. Ikdyz ted to neni o moc lehci.. :)
0/0
28.6.2004 17:15

werbloud obecny

v poho
nechci te plasit, ale bude jeste o dost hur..:)
0/0
30.6.2004 8:34

sunny day

Tak uz jsem to dohrala, konecne. Nevis prosim, nebo nekdo tady, o nejake podobne hre jako je Jak II nebo Ratchtet a Clank II?  Dik :)
0/0
14.7.2004 22:17

Roman Placek

Zkus Jak 3 nebo Ratchet a Clank 3 nebo Kya Dark Lineage anebo Sly 2 -Band of Thieves---tohle je elita plošinovek na PS2. S pozdravem...herní analytik.
0/0
15.12.2004 18:55

werbloud obecny

tak tuta hra je vazne skvela, dostal sem se k ni sice az ted, ale klobouk dolu:), po vsech strankach profesionalne odvedena prace... skutecne se jedna o urcitou revoluci v zanru. z dnesniho pohledu v porovnani s vyhypovanym perskym princem mi vychazi Jak2 MNOHEM lepe! tuten soft skutecne stoji za tech 18 stovek..
0/0
18.5.2004 13:42

neo

nevim jak.v jak2 zničit ty generatory ve stripmine pomocte prosim
0/0
19.12.2003 19:45

Radek xxx

rady
moc děkuji za ty rady ale nakonec jsem to zvládnul sám . Ono to pitomý pátý pírko a klíč byly schovaný v ohnivých nádobách,které jdou rozbít pouze s pomocí modrého dráčka,kterého si musíte k nádobě přivést...... Radek
0/0
21.11.2003 16:51

Radek xxx

návod ?
kde přesně mám na tom www.gamefags.com najít ten návod na Haven ? Napište mi trochu přesnější stránku nebo malý popis jak se k ní dostanu (k návodu)...moc dík ......Radek
0/0
10.11.2003 17:26

roman

rada
ahoj.klikni na playstation 2 a pak vyber písmeno H (zobrazí se ti seznam her od písmene H)a nebo rovnou zadej do search -slovo haven a on to sám vyhledá!až najseš Haven -tak hlikni na slovo fags a tam se ti zobrazí všechny návody ve složce!čau codemister.
0/0
15.11.2003 19:34

Mario Kostial

100% Jak & Daxter

Zdravím ... potrebujem  prosím poradiť, dohral som Jaka do konca, ale chýbajú mi ešte 4 %. Ale kde si neviem poradiť tak to  je level - SNOWY MOUNTAIN -  a to úlohy       FIND THE YELLOW  VEN SWITCH   a OPEN FROZEN CRATE  ani za boha nemôžem prisť na to ,ako to mám dokončiť ,alebo čo mám vlastne v tom leveli ešte urobiť.        

0/0
3.11.2003 19:50

roman

rada?
ahoj.asi myslíš 1.díl?no dohrál jsem ho už asi před rokem-ale dám ti radu podívej se na  www.gamefags.com-tam jsou všechny (skoro) návody na hry.konkrétně na Jaka -3 návody-dosti podrobné-ahoj.(dohrání je na 101%)
0/0
4.11.2003 13:43

Mario Kostial

JAK I
Diky Romane za radu :-)
0/0
6.11.2003 18:49

werbloud obecny

ja bych do recenzenta nerejpal, ze je prilis emotivni-me se tuty zaujaty recenze prave libi - sucharsky neutralniho infa je dostatek na jinejch webech. hral sem demo prolezly bugama a musim rict ze je to slusna parba, snad na me ale moc tezka (board). zajimalo by me ale jak moc je do hry implementovan:) styl GTA, tyto hry proste nejsou mym salkem a pokud by to bylo stezejni casti hratelnosti, davam pracky pryc. k identite hlavni postavy: neni to az tak dulezity, v half-life o hlavnim hrdinovi taky nevite vubec nic a klidne to je nejlepsi hra na pc. pro me je vsak hrou roku jednoznacne ICO, a to jednoduse proto ze jsem se k tuty zupa parbe dostal az letos...:) jinak mi docela zaujal fra dolcino-budto je to lehkej psychopat trpici stihomamy a preludy o snahach nejruznejsich megakorporaci o "asimilovani" jeho svobodne mysli na mysl "robotickou" prostrednictvim (nejen)her, nebo to skvele hraje a dela si tady z lidi pr*el.
0/0
3.11.2003 9:41

Spáčil Jan

No ono pokud chce člověk jaski někoho navnadit tak musí být do jisté (akceptovatelné) míry emotivní, ať už v pozitivním nebo negaitvním smyslu neboť jen emoce jsou způsobilé k tomu aby byli tak nějak i nakažlivé. A když hra samotná podobné emoce vyvolává, je podle mě na místě z nich trochu předat dál. Styl GTA... to je moc obecné, takže podobně obecně bych řekl že Jak II staví strukturálně na tom na čem GTA (nelinearita, svoboda... resp. iluze svobody v přesvědčivě provedeném světě). Těžké to bez debaty je, ale Metroid Prime je možná ještě o něco těžší;)). Imho identita Freemana byla podle mě utvářena tím, co se kolem něj dělo... průběhem příběhu, odehrávajícím se před jeho očima byť formou dnes relativně jednoduchých skriptů. Právě tohle v Metroidovi chybí... chybí tu něco co by člověka táhlo a hnalo dál. Je tu "jen" perfektní hratelnost.

Pokud bych Ico hrál až letos, nezbývalo by než souhlasit... i když spíš než hra roku bych použil zážitek roku:)).

ad fra dolcino... zdání tě tentokrát klame. I když mám pocit, že je to úmyslně vyvolané klamné zdání... takže spíš to druhé:)))).

0/0
3.11.2003 11:20

Mario Kostial

JAK II ...
Zdravím ... zo záujmom som prečítal všetky príspevky a nechápem prečo sa tu hádate. Ja som síce JAKA II nehral,  no  verím, že je  to super hra.  Pretože ju robila Naughty dog a tá zatial nevidala špatnú hru. To že niekomu vyčítate, že použil " dobré nápady z druhej hry a že ju vykráda "  ale veď v hry sú o tom, použit dobrý nápad , aby sa ludia zabávali.
0/0
31.10.2003 18:52

Radek xxx

Help
příznivci plošinovek pomozte mi viz.hra Haven (PS2).Jen zadejte do bonuswebového vyhledávače:Haven a odpovězte tam nebo tady ... prosím moc moc hodně dík... jestli si s tím někdo víte rady ..
0/0
31.10.2003 17:55

Radek xxx

je to pravda s tím kopírováním herních nápadů (městský styl) ale to je v poslední době nápad i jiných herních vývojářů,protože je napadlo,že je to výnosné.Ale napadlo vás jak buden vypadat Jak 3 ?... já si myslím,že tímhle to asi zabalili.... co může nabídnout další díl ...?.:...?
0/0
31.10.2003 17:46

Roman Placek

jak vs ratchet a jiné hry
ahoj.konečně správná diskuze-někdo si konečně všiml,že Jak2 je nápadně podobný dalším hrám(Jason byl na kávě s kluky z Insomniacu atd)-ale nakonec celý svět kopíruje nápady druhých(zvláště soft. a elektronické firmy!)Ale i tak je to hra docela dobrá-ale na ty nej.esa z branže se nechytá.O to jde -peníze až na 1.místě. S pozdravem herní analytik....
0/0
31.10.2003 15:42

pete

ehmmm
Sláva neoriginalitě. Tak by mohl znít perex pod Jaka 2. Sprostě vykradený Ratchet,namixovaný už otravně propraným GTA.Nepomůže tomu ani supergrafika,ani špičkově zmáknutý Dexter.Je to naprosto neoriginální.Jednotka byla božská a dvojka jede naprosto poplatna MAINSTREAMOVÉMU MAMELUKU. Smíchej ty nejchytlavější tituly a vydři co nejvíc děng. Ostuda! Po naprosto originálním a skvěle hratelném prvním dílu nastoupila krupicová kaše pro komerční davy (i když obohacená steroidy). 65% a dost!
0/0
30.10.2003 16:39

Martin Jakl

No, ja jsem kdysi videl rozhovor s Jasonem Rubinem, sefem Naughty Dog, a tam tvrdil, ze v podstate odjakziva jejich tvorba spociva v tom, ze vyberou ty nejlepsi napady z ruznejch her a udelaji to v lepsi grafice. Takze jim vycitas veci, ktere udelali schvalne a delali je tak vzdycky.
0/0
30.10.2003 17:04

Nevycitam Dogum neoriginalitu.Vadi mi prilis vysoke hodnoceni neceho,co uz tu nekolikrat bylo :-(((
0/0
31.10.2003 13:12

Spáčil Jan

A v čem je originální či nedej bože inovativní RaC, který u nás má 90%? Nebo taková FFX, která má 95%;)))?
0/0
31.10.2003 13:26

Spáčil Jan

Takže by bylo prostě lepší udělat pokračování tak jak ho dělá každej druhej... nic neměnit, trochu tu a tam něco přidat, udělat to o něco hezčí a delší. TOHLE je mainstreamový a laciný přístup... v době kdy se prakticky nikdo neodváží pokračování úspěšného titulu jakkoliv násilně překopat či změnit mi přijde absurdní vyčítat Naughty Dogu to, že udělal pravý opak. Otravně proprané GTA???!! Nevím co je propraného na skutečně funkčním virtuálním světě se svobodou pohybu, nelinearitou... nevím co je propraného na tom, když se někdo místo kulis snaží vytvořit něco "živého". A opravdu nevím v čem je vykradený RaC... v tom, že se v Jakovi II používají zbraně...no nevěděl jsem, že zbraně vymyslel právě Insomniac:))).
0/0
31.10.2003 13:11

pete

Nebudu Ti to Tvé nadšení z Jaka 2 brát.Ale je zjevně ušitý hlavně na prodejnost.GTA frčí,tak šup tam s ním,ať narejžujeme.RaC si nejprve zahraj a potom zjistíš,v čem všem jsou paralely.Zbraně jsou to nejmenší... Prostředí,částečně příběh atd. 90 % je fakt moc. A hodit tuhle hru nad Primala,který se blíží spíše "art" zážitku,to je setsakra odvážné :-)
0/0
31.10.2003 13:31

Spáčil Jan

Pokud by byl ušitý na prodejnosti GTAčka musel by vyjít kapánek později... udělat hru takového rozsahu stojí trochu času. Bohužel GTAčko primárně nerýžuje na otevřeném herní desingu, ale brutalitě, tu Jak II nenabízí, takže paralela v tomhle směru je podle mě zcestná. Docela rád bych věděl, co jakII vykrádá od RaC? Jednotvárný design levelů? Upgrady? Peníze? Vizuální styl, tím že je taky částečně sci-fi? Příběh... proboha v čem? Nevím, vážně mě nic nenapadá? Art zážitek u Primala mi poněkud kazila buggovost, jednotvárná hratelnost a nedotažená koncepce provedení skutečného herního světa (mrtvo, absurdní bariéry apod.).
0/0
31.10.2003 13:42

Roman Placek

dotatek 4
máte pravdu.někdo má rád vdolky a někdo zase holky.a to pravé si snad každý najde sám(ovšem když se nenechá zblbnout klamnou reklamou).nadarmo se neříká dvakrát měř a jednou řež! s pozdravem...
0/0
30.10.2003 14:11

0/0
26.11.2003 21:29

Roman Placek

dotatek 3
ještě jednu věc na závěr-nezpochybnitelné je to že Jak 2 nikdy nepřitáhne celou rodinu-zvláště ženy-ale Ratchet je pro všechny členy rodiny(a ne jen pro fanoušky a hardcore hráče atd)-a hlavně se běžte podívat do obchodů a zjistíte -že Jaka 2 je všude dost a Ratcheta mají skoro všude(jak v platině tak v norm.verzi) vyprodaného!!A to o něčem vypovídá!řeknete si ,že Jak 2 je novinka a je zatím drahý(1590 kč) -to jediné se nedá srovnat s Ratchetem ,který stojí polovinu.
0/0
30.10.2003 14:02

Roman Placek

nej.hra v roce 2003 na PS2
samozřejmě zatím v tomto roce na PS 2 nic lepšího nevyšlo-ale jen do doby než vyjde Ratchet and Clank 2!uvidíme jak potom dopadne srovnání těchto her!zdá se mi totiž ,že Jak 2 okopíroval některé aspekty a grafiku z Ratcheta(i když jsem s Jakem 2 strávil jen asi 50 hodin a s Ratchetem 1 asi 150 hodin a to je rozdíl aby člověk odkryl vše ze hry.)s pozdravem....
0/0
30.10.2003 13:51

hanz

odpoved na hru jak 2
 zdravim vas tak nechapu jak nekdo muze hrat ratcheta 150 hodin kdyz jse da dohrat za dva dny a to na sto procent podle me na jaka 2 to vubec nema navic naughty dog ma uz za sebou i vetsi pecky terba crashe 1 na playstation 1 podle me tahle hra urcila meritka pro dalsi ostatni ratchet neni spatny ale na jaka proste nema a jestly to hrajes 150 hodin tak to nejsi nezlob jse na me v nasi hracske komunite povazovan za dobreho hrace s pozdravem hanz ja osobne dohral jak2 za necelej tyden a byla to vetsi fuska nez ratchet caute
0/0
21.6.2004 12:38

Roman Placek

jak 2
ahoj všichni!reaguji na tuto diskuzi.jak 2 je velmi dobrá hra(mám ji už dohranou na 100%-ovšem za pomocí AR),ale můj konečný názor je te ,že tato hra není lepší než 1.díl ratcheta! a už vůbec nemá na herní klenoty zeldu,metroid,maria,saboteura2,turricana atd.za posledních 20 let jsem testoval asi 10000 her asi na 30 systémů-vím o čem mluvím!vetšinu her rozeberu úplně za pomocí cheatovacích systémů(action replay,codebreaker,xploder,gameshark,gamegenie atd.) a tam se teprve ukáží opravdové kvality hry!na PS 2 je top-GT3,Devil may cry,Ratchet and Clank a potom všechny ostatní tituly.S pozdravem herní analityk.....
0/0
30.10.2003 11:00

hlůavne se nenechat unest ze..az prilis jednostrana recenze..hral jsem to a zas tak fain me to nepripada..a tenhle typ ostre grafiky uz vubec nemusim..
0/0
30.10.2003 8:43

Spáčil Jan

Recenze vždycky je, byla a bude jednostraná záležitost. Mluví pouze za toho, kdo ji píše.
0/0
30.10.2003 14:05

ulukaj

No tak, no tak...
chápu, že recenzent může být určitou hrou krátkodobě  unesen, zvláště v okamžicích následujících po jejím bezprostředním dohrání, ale přesto by si měl důkladně rozmyslet, co v tomto stavu napíše. Že je Jak 2 lepší než Primal, mno, to se ani nedivím, když se jedná o lehce nadprůměrnou hru, ale to srovnání s Metroid Prime a Zeldou??!!!?? Vždyť to de facto ani nejsou hry, jde o veledíla té nejskvělejší kvality, o jejichž výsadním postavení na poli virtuální zábaví nejlépe hovoří stovky různých ocenění a absolutních recenzí... Hrál jste vůbec tyto hry? Já ano a přiznám se, že od té chvíle nemohu přijít žádné konzolové hře na chuť, vyjma VF4 Evo... Navíc nevím, co si o tom Jakovi2 mám myslet, R&C mě vůbec nebavil a četli jste recenzi Jaka2 na Gamespyi? Její autor si určitě nemyslí, že jde o lepší hru než Metroid Prime, co?
0/0
30.10.2003 0:25

Pavel Bulejko

No tak jsi to rekl i za me a usetril mi spoustu prace... Honza mozna chtel napsat: ...nejlepsi letosni hra na PS2...

PS: Honzo, co jsi myslel tim: Continue to dye for me ? Jedna se snad o nejaky veterinarni popis potizi, co trapi Dextra?

0/0
30.10.2003 12:26

Spáčil Jan

Zdravím... kdybych chtěl napsat nejlepší letošní hra na PS2 tak nenapíšu nejlepší letošní hra na konzolích. Ještě jaksi zatím vím co píšu:)).

Mno dalo by se to tak interpretovat, čímžto by vzhledem k tomu, že je v následujícím odstavci řeč o živinách toto dávalo i smysl, ale jaksi po pravdě jde samozřejmě o můj překlep. Dík za upozornění...pracuje se na opravě:)).

0/0
30.10.2003 14:01

Pavel Bulejko

;-)))
0/0
31.10.2003 10:08

Spáčil Jan

Ano Jakem II jsem skutečně unešen a jsem jím unešen víc než jsem byl při hraní Metroida i Wind Wakera. A ano, obě jsem hrál i dohrál, jinak bych si nic podobného nedovolil... bezesporu obě patří mezi špičky toho, co letos vyšlo, ale to nic nemění na tom, že jak II se mi líbil prostě víc. Na rozdíl od nich totiž v něm je příběh, emoce a charaktery a i podstatně věrohodnější svět, o variabilnější náplni (alespoň co se týče Metroida) nemluvě. Kupříkladu Metroid... kdo je Samus? Za co bojuje? Jaké jsou její názory? Jaká je její osobnost? Jak se mám ztotožnit s někým kdo v podstatě ani není člověk, ale jen oči v přilbě? Kdo je ten hlavní nepřítel, který mě má hnát dál, k němuž bych měl mít během hraní vypěstovaný nějaký emoční vztah? Kde jsou jakékoliv dialogi? Kde je jakýkoliv život? Tohle jsou věci, které sice dotváří bezůtěšnou atmosféru hry, ale zároveň to jsou věci, které MĚ v ní prostě chybí. Zdůrazňuji to MĚ, protože píšu jen a pouze za sebe a ne za gamespy ani za ty co oceňovali Metroida se Zeldou. Doporučuji si Jaka II nejdřív opravdu zahrát a pak srovnávat. A upřímě řečeno recenze na Gamespy je vzhledem k výslednému hodnocení poměrně fraškovitá a podle toho vypadají i reakce na ni.
0/0
30.10.2003 13:48

fra dolcino

Age of the Living Dead
skoro nevím co na to říct hledat u herních postaviček osobnost, názory, já nevím co na to říct, ale je to šílený, čí názory to budou? názory autorů těch her, názory těch kteří budou sponzoři vývoje těch her, to je cesta do pekla to je stejně strašný jako když ten idiot klobb řeků; "...when I was at Nintendo we did testing where you just gave the game to people who'd never touched the game before and have them log how they did, how long it took to play through a level, etc. At Microsoft we've actually written tools to do a lot of that stuff automatically. We also have a group of people who are all clinical psychologists, PHDs, and they are very good at compiling data and presenting it in a way that's very easy to understand." to je social engineering toho nejhrubšího zrna nacpeme do her nenávist k zelenejm psychologové nám to zabalej do pěknýho obalu a pár milionů si koupí 1ní díl, pak druhej etc. a až se to bude hodit tak zmáčkneme rozbušku... hmmm přidáme-li k tomu Next-Gen technoligie jako děti na obědnávku (IQ 220, modrý oči, blond vlasy) ..a bych pomalu začal vytahovat brokovnici za skříně. Tos nemyslel vážně, zlatý Nintendo
0/0
30.10.2003 15:21

Spáčil Jan

Po aplikování tvého příástupu na relevavtní žánry by dodnes film zůstal němou groteskou u které se všichni pobaví, ale nic jim v hlavě nezůstane. Michelangelo by si mohl malovat po zdech zvířata a Bosh mohl dělat omalovánky. Konzumujte, bavte se, o nic jiného nejde... hlavně nepřemýšlejte, ostatně nemáte nad čím. Zůstaňte dětičkami do konce života. Děkuji nemám zájem.

Nenávist ve hrách je dávno... 95% z nich principiálně stojí na zabíjení, které stále ještě pořád u většiny je zcela BETDÚVODNÝM. Ikonám bez osobnosti je úplně jedno koho a proč...ikona je podobenství vymytého mozku. Nevím co je horší.

0/0
31.10.2003 13:21

fra dolcino

Máš pocit že němé grotesky byli bez názoru?, máš pocit že lidé přemýšlej ty tomu opravdu věříš, ty opravdu věříš že lidé přemýšlej? tak to jsi mě dostal, to ti řekli kde, ve škole? ale to jsou videohry, videoHRY, hra není o namlouváni si že pronikám do filosofickejch tajů světa protože je to jen hra, a dokud to bude hra tak to má bejt o filosofii vztahující se k zábavě a ne o nějakým Nietzsche, protože pokud tam budu cpát filosofii tak to mohu počítat s tím že jednou sebelepší "hra" např neuspěje proto že měla filosofii se kterou se recenzent nebo někdo jinej nestotožnil a tak ten autor (team) nic nevydá protože má názory které nejsou in a nikdo to nebude chtít publikovat. Ikonám bez osobnosti a kdo není ikona, víš co říkaly představitelé římanů "dejte jím chléb a hry a budou vás zbožnovat..." Ale tohle je BrainWashing a to next-gen, chcete myslet v realném životě? proč myslete u her je to zábava, to neni na brokovnici to je na vodíkovku
0/0
31.10.2003 15:32

Spáčil Jan

Já přemýšlím a já chci mít nad čím přemýšlet. Nikdo z nás nemůže mluvit za nikoho jiného než za sebe. A ano chemicky vzato cogito ergo sum a pokud tedy všichni sum tak tedy i všichni cogito:))). Videohry??!! No to je těžce niominalistickej přístup... podle mě nedává jméno obsahu obsah, ale právě obsah dává obsah jménu...ale o to ani tak nejde, příliš to celé redukuješ. Vem si FFVI nebo Dragon Quest VIII... obě mají všechno to, co bych chtěl vidět i u ostatních her. Nikoliv jen filosofie (to byla trochu dost silná a účelová redukce), ale v prvé řadě postavy, charaktery a ty se bez názorů či jinak vně vyjádřeného chování budovat nedají. Bez charakterů se těžko vpráví příběh a bez příběhu mi prostě chybí nějaká hlubší motivace. A bez příběhu a charkterů neprožiješ u hry jakékoliv emoce. Zůstane to všechno plochá zábava plochá jako ikony. Hrát jen pro hraní můžu donekonečna tertris. Nic se nikam neposune. Nicméně v tomhle se neshodneme, což neznamená, že bych tvůj přístup nerespektoval a nebral. Pouze s ním nesouhlasím, protože vývoj by měl podle mě směřovat jiným směrem.

PS: a jak dopadli římané?! Zadělali nám na křesťanství.

0/0
2.11.2003 17:14

ulukaj ---

OK, vyjádřím se, až si zahraju Jaka2, což ovšem neudělám nejspíš nikdy, leda by se rychle dostal do platinovky, protože 1600 CZK se mi za zajíce v pytli dávat nechce... Metroid Prime byl totální nářez, během likvidace Omega Pirata nebo Meta Ridley mi NÁZORY (??) Samus na Kantovo pojetí metafyziky byly někde...víte kde. Důležitý bylo, že jsem ostošest pálil z raketometů, plasmovek a měnil si spektrální analýzu přílby... Právě ta anonymita hlavní hrdinky byla úplně bohovská a vůbec je to revoluční hra. Beru, že jde o váš osobní názor, já vám ho neberu, jen jsem se chtěl ujistit, že to myslíte vážně...:-) 
0/0
30.10.2003 15:48

Spáčil Jan

Klidně se vyjadřujte i bez toho, nicméně pak jde jen o repliky názorů druhých a mě by spíš zajímali ty vaše osobní. Jak II není zas takový zajíc v pytli...kromě pozitivního hodnocení u nás dostal mj. 9.5 na IGN, 5/5 od gamepro, 5/5 od gamesdomain, 93% od PSM2, 93% od forplayeyrs, 5/5 od gamesdomain či 9/10 od OPS2. Jistě bylo i pár negativních, ale ty vesměs všechny stavěli nad rozčarováním toho jak je to těžký a jak moc se to liší od jedničky. A Jak II je k mání za 1.490 Kč.
0/0
31.10.2003 13:25

werbloud obecny

metroid
opravdu je ten metroid prime takova pecka?? ze zelda je temer nadpozemska je snad vsem jasny, ale je i tak uzasnej prave MP? hral sem jeden z dilu na snes a melo to takovou skvele temnou sci-fi atmosferu. MP si pak predstavuju trochu jako starej warhamer na pc(3d "akce"). prave ted zvazuju koupi GC...
0/0
30.10.2003 14:07







Najdete na iDNES.cz