Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Tenchu: Wrath of Heaven

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal Jonáš

Grafika
Hmm, na Primal to asi určitě nemá, ale rozhodně grafika udělala pokrok největší od minulých dílů. V ostatním se skoro nezměnila. Zubaté mi to moc nepřipadá a ten bambus les je nádherně zpracovaný. Tak pěkně udělaná krajina se zas tak často nevidí.
0/0
24.4.2003 11:32

Martin Doule

Ze se zrovna hadate o grafiku.. Hra vypada hezky a je velmi dobre hratelna.. Co me s kamaradem potesilo nejvice byly nektere multiplayerove mise - hlavne mise kde musite zlikvidovat vsechny nepratele v hradu aniz by vas spatrili.. docela tezky orisek ;)
0/0
19.6.2003 11:27

Petr Poláček

Podle mě grafika patří k těm lepším na PS2.Hudba je naprosto skvělá (i v menu),zvuky taky.Po dlouhý době pořádná masáž katanou.
0/0
22.4.2003 10:40

Michal Jonáš

Ještě poznámka
Opravdu škoda, že zde nezůstal praktický tutoriál v podobě samostatné úrovně z jedničky, kdey by se daly pilovat nová komba a pohyby. Popis s krátkým videem působí chabě. Ještě k hudbě. Jak bylo řečeno je perfektní a stylová, nicméně se mi v jedničce poslouchala malinko lépe.
0/0
16.4.2003 10:56

Michal Jonáš

Názor
Dohrál jsem dnes v noci kompletně Rikimarua, dnes hru totiž musím vrátit půjčiteli a jsem s ní "docela " spokojen. Pravda je, že od minulých dílů prakticky kromě nových komb za tiché vraždy nic nového nenabízí. Ale co se grafiky týče mám na věc jiný názor: je krásně detailní a velmi ostrá i plná života. Určitě ne průměrná. Všimli jste si hned zkraje hry v prologu před vodopádem lezoucího potemníka na stromě? Tráva se pěkně houpe, listí padá, tu světluška zasvítí (hlavně v dolech) a narazil jsem také na funkční bzučivé vosí či včelí hnízdo. Hlavně bych vyzdvihl světelné efekty: voda, oheň a pochodně jsou perfektní. Slintal jsem doslova právě v dolech (jeskyni) které světélkují množstvím jemných barev, ale provedení bambusového lesa s padajícím sněhem a křupáním prašanu pod nahama je úžasné. Dle mě nejhezčí úroveň. Právě ve filmech, kdy se kamera přiblíží jde poznat detailnost provedení, vše je ostré a výrazné. I když je úrovní jen devět, dobré je, že každá postava má zcela jiný příběh, který se na konci spojí. Ale jsou tu ještě skryté bonusové. Nejvíc mě taky štvala kamera, která se musí stále korigovat. Jinak není vidět to co má. AI je pravda, taky skoro nulová. Stráže jsou dost tupí. Jeden příklad za všechny: Když přijdete po cestě před propast, která se dá přeskočit normálně či pomocí háku a na druhé straně stojí stráž, stačí chvilku posečkat, ona se otočí a s rykem se bezhlavě požene na Vás a...no samozřejmě spadne do jámy a zhebne tydýt! Nejvíc jsem se zapotil při boji na hřbitově s čertíky pllivajícími oheň, jinak skvěle naanimovanými. To nešlo skoro udělat, přiznám se že mě pomohl cheat. :-) Osobně bych jí víc nedal, snad max. 75% za grafiku, efekty a animace (ale to by měl být na PS2 standard že?) jinak podle mě prakticky stejná jako první Tenchu, ale lepší než dvojka. Až ji zlevní, nebu bude bazarová určitě si ji koupím a dohraju zbylé dvě postavy. Skoro 1800,- je na ni trošku moc. :-(
0/0
16.4.2003 10:50

Pete Smith

Re: Názor
Je to věc osobního názoru; ale jestli chceš vidět, jak má vypadat detailní grafika, tak se číhni třeba na Primal. Tenchu 2 místy až nepříjemně zubaté a Tebou zmiňované světelné efekty můžeš vidět dnes v každé průměrnější hře na PS2. Nemluvě o malém počtu polygonů na postavách enemies a o prolínání se postav s objekty. PS2 si zaslouží rozhodně lepší zpracování...
0/0
17.4.2003 13:53

Honza

Dotaz na level Amagai Castle

Ahoj Michale,

zasekl jsem se v pátém levelu (jsou tam ti srandovní dřevění robotci) s Rikimaruem.Jsem ve slepé uličce a nevím jak z ní ven.Stropy jsem prozkoumal.Podle mapy jsem našel dveře ,ale místo nich tam je stěna.

Žádám o radu zkušeného asassina. 

0/0
10.1.2005 10:15







Najdete na iDNES.cz