Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Asheron`s Call 2 - jak se vám líbí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin Novotný

Eth

http://pub72.ezboard.com/basheronscall2cesky

Tady je board českých hráčů.

0/0
6.8.2003 18:29

Mirek Arlet

Ty se drz stranou od psani recenzi na MMORPG
Tomu rozumis asi jako ja leteckejm simulatorum.Uz nekdy dostala naka hra na BW 30%-a jestli jo jaka?Digitalizovany piskvorky?Je to jak sem psal uz davno-BW si nevidi uz na spicku nosu a pisou se tu zhovadilosti.At je AC2 jaky je-kdo to paril a je fanda MMORPG musi uznat ze si tahle hra 30%-ani 50% nezaslouzi.
0/0
25.6.2003 3:26

Pepca Dvorak

Názor
Osobně jsem AC2 nehrál, ale pokud je pravda co psal autor recenze, tak tato hra postrádá veškeré prvky zábavy Online hraní. Opravdu to vypadá jako singl. hra a hodnocení je adekvátní, ale jak říkám nehrál jsem to. Beru to pouze podle recenze.
0/0
25.6.2003 6:25

--- Miser ---

...
no právě, pokud
0/0
25.6.2003 11:21

Martin Machala

Při spuštění AC2 mi to stahne dva updaty a pak  to zahlási hlášku ...Problém s komunikací autorizovaných serverů...

Poradte jestli někdo nevíte, nejsem sam komu to zlobí...............mám ADSL,ale nejde mi to ani na modemu..Předem díky.

0/0
24.6.2003 12:25

Filip Dusek

Rekl bych, ze nekdy mezi vami a serverem sedi firewall ci NAT router, ktery vam blokuje port. Puste si configuration tool (mel by jste ho najit v Programs v zalozce u Asherons Call 2) a pohrajte si s nastavenim portu dole (v sekci Network). Zkuste treba nejake vyssi porty jako 27000. Snad vam to pomuze.
0/0
24.6.2003 18:43

Jan Pospíšil

A uz byla konecne zarazena do toho Passportu i Ceska republika? Jeste nedavno mohlo platit pres Passport jen asi 11 prestiznich zemi (USA, UK, Nemecko....) a ostatni meli smulu. Sice tvrdili ze to budou rozsirovat, ale skutek utek... Nevite jak je to ted? Jo a ta recenze to byl nejakej vtip nebo to bylo mysleny vazne? Trial verzi AC2 jsem hral 15 dni a musim rict, ze se mi to HODNE libilo. Tomuhle recenzentovi uz radsi nic nedavejte...

 

 

0/0
23.6.2003 18:18

Martin Novotný

To šlo odjakživa. Prostě jsi napsal, že bydlíš třeba v Brně a to je náhodou v Oklahomě :)
0/0
23.6.2003 18:39

Filip Dusek

Ach ouvej

Tak jsem si precetl recenzi ohledne AC2 a s klidnym svedomim muzu rict, ze na BW mate typickeho "whinera" tzn. cloveka, ktery za

a) neumi poradne hrat MMORPG protoze netusi o cem takova hra vlastne je

b) at je ve hre cokoliv dobreho najde vzdy tu spatnou stranku veci

A z ceho jsem vychazel? Mam jiste zkusenosti s hranim MMORGP/MMOG her a vetsinu z nich jsem hral (kratce nebo dele) a z autorova clanku jasne plyne spousta veci, ktere jsou spise jeho neznalosti. Takze pane autore ...

1) Pisete o stupidite pribehu?! OMG pribeh je v AC2 prave to hlavni a jestli jste nepochopil, ze pribeh je vykladan jako serial, kde kazdy mesic (pravidelne) vychazi novy dil, tak uz teda skutecne nevim :o). Co se tyce zatazeni a zakladni pochopeni pribehu, tak k tomu slouzi tzv. Vautl, coz jsou nekdy mene (mozno projit sam) nekdy vice (bez tymu nemate sanci) dungeony, kde na konci se dozvite cast z cele skladacky.

2) Nelibi se vam teleport? :o] je to prevzate z AC1 a myslim, ze mnohem lepsi nez cumet na statickou obrazovku s napisem "zone loading", ikdyz btw ;o] AC2 (ani AC1) zadne zony nema. Teleport vam pouze prenese z jednoho mista na druhe a v case kdy letite tunelem se nahrava grafika.

3) Az v sestem levelu jste si vybral zbran? ;o] no to se neda komentovat ...

4) " (které najdete v zabitých potvorách stejně jako všechno, co kdy budete potřebovat) " tohle snad ani nemyslite vazne. Chcete me tvrdit, ze v low lvl potvorach, ktere zabijete sam, najdete zbran, ktera bude lepsi nez ta co vyrobim sam? OMG LOL

5) AD rasi hahaha ;o] jen tak mimochodem v AC1 nebyl zadny vyber rasi. Jenom clovek s ruznou barvou kuze ;o]. V AC2 se rasi docela podstatne lisi zakladnimi atributy jako health/vigor atd.

6) Pisete, ze lze skilly tzv. odnaucit a zda se vam to jako pitomost. Dokonce primo tim narazite na MS. OMG kde zijete? Vlastnost odnauceni skillu uz je v dnesnich MMORPG hrach naprosta povinost. Tak budicek, neco jste zaspal.

7) Co se tyce vlastni vyroby veci, tak z vasi recenze je jasne, ze jste system v AC2 vubec nopochopil. Skoda ja ho povazuji za docela povedeny. Jeste lepsi system maji vsak hry EVE a Star Wars Galaxies. Doplnte si znalosti, vazeny autore.

8) Asi nejvic nac cim jsem se zasmal je vase predstava boje. Boj byl udelan relativne jednoduse s tim, ze je zde volba. Kdyz koukam co zde pisete ... OMG. Vite jak probihal boj v AC1 ? Zmackl jste cudlik E (boj) a cekal ... Takhle bojovnici bojovali treba se sekerou. Sem tam jste zmackl heal a to bylo vse. Kouzelnici meli v AC1 boj rozmanitejsi (spektrum kouzel). A vy tu TVRDITE, ze AC2 system je nuda? LOL Vetsina soucasnych systemu v MMORPG je zalozena na tzv. zakladnim utoku a pak tzv. specialnich utocich. Takhle to funguje v AC2 nebo treba i v Anarchy Online ci treba v Star Wars Galaxies. Jestli vam tento styl v MMORPG nevyhovuje, tak fakt nevim co dodat.

9) Pisete ze AC2 popira tzv. socialize. Co jste to proboha hral za hru? :o] AC2 ma vyvinuty tzv. guild system dokonce z dob AC1. Zakladem je byt v nejake takove allegianci. Pokud jste hral s cca 10 cechy, kteri ted momentalne AC2 hraji, pak se ani nedivim, ze takovy nazor mate. Pro skutecne pojmuti hry se do ni hlavne musite zapojit. Takove vypravy v 20 - 30 lidech, ktere jsem zazil v AC1 jsem skutecne super, ale musite takovy pocet lidi znat :o].

10)" To samé s questy, většina z nich je šitá na míru jednotlivci. " << Tohle snad ani nemyslite vazne ze?

Co dodat. AC2 neni spatna hra. Jedinym problem, kterym trpy a s cim souhlasim s autorem clanku, je vetsi rozmanitost obsahu. Na druhou stranu nemuzete od jakekoliv MMORPG hry cekat, ze bude mit stejnej obsah (a kvalitni) jako treba EQ nebo AC1, ktere tu jsou uz nekolik let.

 

0/0
23.6.2003 11:57

Filip Dusek

koukam, ze jsem dnes cestinarsky exceloval :oD ... omlouvam se vsem rejpalum, pospichal jsem na obed a nemel jsem cas si to po sobe precist ....
0/0
23.6.2003 13:20

Filip Dusek

kouknul jsem na ty RasY (:oP s tvrdym Y) a fakt tam to rozliseni podle Health a Vigoru zatim nedali :oD, mno rasy se, ale stejne stale lisej i jinde ...
0/0
23.6.2003 13:37

Lukáš Michl

Re: Ach ouvej

Naprosto s tebou souhlasím. Autor této recenze podle mně AC2 ani neviděl (čímž myslím, že mu věnoval tak týden). Má tam desítky omylů. Na docela dost místech najdu obchodníky, kteří vyrábějí zbraně, čistí zdroje a povídají si s nováčky, nebo si prostě jen povídají s ostatními. Nevím, jak autor přišel na to, že je nedostatečná socializace. Je to jecho chyba, že neuhání každého maníka na podobné úrovni jako on, aby spolu něco podnikli. Pokud bude stát s rukama v klíně a čekat, až ho někdo požádá, aby se přidal, tak se taky nemusí dočkat.

Systém výroby předmětů mně naprosto fascinuje. Získávat suroviny je velmi zajímavá činnost, vyhledávat oblasti, kde vás nezabijou, ale kde z potvor vypadávají předměty vyrobené z dostatečně kvalitního materiálu, aby šel použít na výrobu jiného předmětu. A jakou jsem měl radost, když jsem si vytvořil základní nástroje na pomoc při výrobě dalších nástrojů, super :-) Prostě autora recenze nechápu a dávám mu tak 15%.

0/0
23.6.2003 15:53

--- Miser ---

...
taková promyšlená odpověď by si jistě zasloužila komentář autora recenze :)
0/0
23.6.2003 19:11

Otakar Schon

Re: Ach ouvej

a, rpg hraju od prvnich dungeonu, mmorpg vic nez pul roku, kazdy den nejmene 4 hodiny.

AC jsme hral dva tydny a krute me nebavil. Ale abych nesoudil jen podle sveho pocitu, konzultoval jsem je s radou lidi, az uz na zahranicnich forech nebo mezi kamarady, kteri AC2 take zkusili.

b, subjektivni vec, na Ac2 me mnohem vic veci stvalo, nez bavilo. asi sem prilis postizeny ultimou

1, stupiidita pribehu je otazkou pristupu. vrele doporucuji knihu O Psani Stephana Kinga

2, teleport je tak nepodstatna hovadina..

3, neco takoveho jsem napsal? ne, zbran jsem si vybral okamzite

4, to, co najdete v priserach bohate postaci.

5, jednicku jsem nehral, ani nehodlam. rasy, ktere jsou v AC2 k vyberu byly v jednicce jako NPC nebo se pletu?

6, odnauceni skillu je pitomost. Moderni hry to maji prave proto, aby udrzely casual gamers.  normalne se vyvoj postavy lisi podle povolani. meele byva na rozjezd jednodussi nez valecnik, na vyssich levelech je pak ale mag mnohem mocnejsi. moznst presvitchovat na totalne jinou postavu tenhle fakt popira. Ostatne, vim o par novych hrach, kde tahle moznost neni a nikomu nechybi

7, vyroba veci mev ac2 narozdil od ultimy nebo rubies of eventide nebavila

8, je mi lito, predstavu zajimaveho boje mame asi jinou. kazdopadne to co mi na bojich nejvic vadilo bylo to vecne "EVADE" fakt hnus.

9, hrla jsme AC2 na evropskem serveru a za tech 14 dni jsem byl v groupe snad jen jednou. Lidi si tam proste vystaci sami. System alianci  je sice hezky, ale ja ho nezazil. Namitka, ze MMORPG je potrba hrat dlouho je mozna na miste, ale to by cloveka nejdrive ta MMORPG musela udrzet.

10, s temi questy to myslim vazne, vetsina se da udelat sam, nerikam, ze jsme jich absolvoval tisice, o tomhle jsme se bavil opet s lidmi, kteri tu trpelivost meli vetsi.

Co se tyka obsahu... opravdu je ho malo a u hry, ktera ma za zadkem microsoft byhc po deseti mesicich cekal opravdu mnohem vic.

Nicmene jsme rad, ze prece jen existuje par lidi, kteri za mmorpg plati. Ja platim za jinou, AC2 mi za ty penize nestoji.

 

0/0
23.6.2003 22:09

Martin Novotný

Sorry, ale recenzent prestižního internetového magazínu by se měl vyjadřovat kultivovaněji a ovládat kapku více diplomacie.

Mráz mi běhá po zádech z představy, že recenzujete hry na základě své vlastní malé zkušenosti a povídání si s někým kdo ji také údajně také hrál.... Nedokážu si představit, že bych hodnotil třeba svezení v Jaguáru na základě toho, že mi o tom někdo povídal...

Oki, nechme toho. I zbytek postřehů je poměrně mimo mísu. Znovu opakuji, nehájím AC2, protože ho už nehraju, jen mi a ostatním vadí tento přístup.

0/0
23.6.2003 22:59

Otakar Schon

Re:

kultivovane, diplomaticky? Ale no tak. Recenze je subjektivni zanr, diplomacie je sic ehezka vec, ale ja radsi pisu, co si myslim.

Recenze onlinovky je neco jineho, 14 dni u normalni hry je naprosto postacujici. U MMORPG je to tak na to dostat se trochu do hry. jenze ten trial je omezenej a platit za neco jako je AC2 bych fakt nemohl ani kdybyhc dostal dvojnasobny honorar.(financne mohl, ale neprenesl byhc to pres srdce)

To udajne hrani lidi, se kterymi jsme to konzultoval, to myslite vazne? I kdyz jsem to probiral treba s lidmi, kteri maji AC2 na starost na www.warcry.com ? Wow. Pak jste asi MMOPRG panbuh, kdyz je i tohle malo.

 

 

0/0
24.6.2003 11:37

Martin Novotný

Recenze je věc veřejná a její obsah by měl být kultivovaný.

Nemám nic proti konzultaci a proti tomu aby byl vyjádřen názor jiných. Pak to ale musí být jako názor jiných uvozeno a ne to podat jako vlastní zkušenost. To pak opravdu vyzní hloupě.

Další věc je - hledat nejen negativní, ale i pozitivní názor. A neříkejte, že nejsou....

0/0
24.6.2003 13:48

--- Miser ---

...

takže s lidma z www.warcry.com? a pročs to neřek´ hned? :))

lol

0/0
24.6.2003 16:00

Mirek Arlet

Jakej prestizni magazin?
To jako BW?Ty uz prece davno veskerou prestiz ztratili.
0/0
25.6.2003 3:28

--- Miser ---

...
možná se pletu, ale odnaučení skillu je možné i v tvé milované ultimě
0/0
24.6.2003 2:30

Miroslav Haft

Re: ...
Ano, jde to i v Ultime, muzes se odnaucit skilly, ale nemuzes odnaucene skilly preradit do jinych vlastnosti, proste o body za odnaucene skilly prijdes:-)
0/0
24.6.2003 9:36

--- Miser ---

...
no to chápu .. a to jako v AC2 můžeš vzít body z jednoho skillu a šoupnout je jinam? jestli jo, tak to teda těžce suxorz :)
0/0
24.6.2003 11:33

Jan Pospíšil

Jo je to tak, ale s tim ze si musis vydelat stejny mnozstvi EXP jako chces odtrenovat. Takze pokud by jsi byl treba namakanej meeler a chtel by jsi byt kouzelnik tak odtrenovani toho meelera ti bude trvat asi stejne dlouho jako jsi ho trenoval. A navic to je delany hlavne kvuli tomu aby sis mohl vyzkouset nejakou dovednost, chvilku s ni hrat a kdyz by se ti nelibila tak ji bez postihu odtrenovat. A to vubec nepripada suxorz :)
0/0
24.6.2003 14:15

Lukáš Michl

Re: Ach ouvej
Co máte proti EVADE a MISS? Já to považuju za naprosto dokonalý nápad. Protože přes bitevní vřavu prostě na potvoru nevidím, a krom toho kdyby byla animace, že uhnula, tak jak poznám před čím útokem uhnula? Takto se mi objeví EVADE a já poznám, že prostě uhnula. A to samé vidím i když tu potvoru nevidím (to je divný výraz), protože je třeba schovaná za jinou a já chci napřed vylákat ty slabší atd. Jak byste to řešil vy, když se na potvoru vrhne 15 postav a vy chcete zjistit, jestli jste jí zasáhl nějakým útočným kouzlem, když jí ani nevidíte? To vás to nezajímá?
0/0
24.6.2003 22:22

Mirek Arlet

A clovek kterej hraje MMORPG pul roku
bude psat recenzi po 2tydenim hrani na AC2-heh.To vam tam muzu jit psat recenze ja-mam toho na krku spustu,parim to pres 4 roky a nejsem na drogach kdyz pisu
0/0
25.6.2003 3:32

Mirek Arlet

A este chytraku
 K bodu 6:odnauceni skilu                                                                                                                   O jakejch novejch hrach ze to vis kde tahle moznost neni?Jestli si pamatuju tak MMORPG tohohle stylu(fantasy)nevyslo zadny novy od DAoC-coz je asi tak rok a pul-takze aspon nedelej z lidi voly
0/0
25.6.2003 3:39

Martin Novotný

Recenzovat online není nijak jednoduché. Osobně bych si to netroufl dříve, jak po třech měsících intenzivního hraní.

AC2 je typický komerční produkt vydupaný Microsoftem, vydaný za každou cenu a tím pádem pěkný propadák, ze kterého evidentně ani Turbini nemají radost, protože AC1 rozhodně patří mezi nejzdařilejší online vůbec. I přesto, že AC2 už nehraju, je hodnocení 30 % degradujícím výsměchem. Ac2 obsahuje řadu pozitivních prvků, které mnoho hráčů udržely minimálně do doby dosažení levelu 50.

Jinak, více o online hrách a i o ac2 na www.ingame.cz

0/0
23.6.2003 10:43

Lukáš Michl

Mně to jede super
Mám ADSL, jede to pohodově, stáhnutý trial přes den, updaty pak jsou tak na necelou hodinku (je jich asi 35MB). Jinak ohledně konfigurace. Jedu to na Athlonu 2.4 s ATI 9700 pro a s FSAA to jde ve 1280x1024. Ale problém je, že když jsem to zkoušel hrát jen s 512MB, tak to strašně swapovalo. S 1GB to jede jak po másle. Vřele doporučuju si to koupit a pak jim ukážeme, jak jsou čecháčkové dobří, je nás tam zatím pomálu (nebo jsem jich moc neobjevil)
0/0
23.6.2003 2:19

Adam Plechatý

HALÓ
Jak mám spustit Asherona 2 ? Pri kontrolovani serveru v launcheru mi to vzdycky vyplivne hlasku: "Problem s komunikaci autorizovanych serveru" Poradte nekdo jak na to
0/0
22.6.2003 10:49

Martin Machala

Nemáš nahodou ADSL připojení ? Mě to hlásí taky.......stáhne mi to dva updaty a pak mi to hodí tuhle hlášku........bohužel taky nevím co s tím.
0/0
22.6.2003 13:01

Adam Plechatý

presne tak
jj, taky si to drze stahne dva updaty a pak to na me flusne tohle. Uz jen instalace sux tim jak je dlouha. Ale stejne bych si to chtel zaparit. ADSL nemam, mam obyc 56 modem. Slo by mi to vubec na Duron 700 a GeForce 2 ? Ja jen jestli to mam vubec zkouset dal.
0/0
22.6.2003 23:03







Najdete na iDNES.cz