Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Greyhawk: The Temple of Elemental Evil

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jakub

???
Musím souhlasit s tím že hra byl daná do prodeje 03 a je 06 a čeština stale není!!!a co se tíče že by někdo měl začit překládat to od znova,tak to je dost velká pytlovina...než pujde hra do prodeje tak by si měli dovozci češtinu nebo něco...jak stále-kupuj te si originalky atd....koupil sem si originálku která mě tu ROK leži,nejsem angličtinář takže mužu tak se čumnět na obal...měli by se rozmyslet jestli hodlaj takhle to vest a stále nás nechávat v naději...kdy by to bylo možné tak bych hru vratil,a nechal si to vypalit...ač sice věřim že vyvojařum to dalo velkou pracu ale ja jsem je chtěl podpořit a skrachovalo to na naši neschopnosti?!....
0/0
26.1.2006 14:03

Michal Latiok

Reidden
Hele lidi, Mluvím k těm, kterých se to týká.Najivně jsem si koupil Grayhawk s tím, že se jedná o ještě lepší rpg než Baldur´s Gate 1,2 a nakonec je to nehratelné, protože jaksi ještě doposud není čeština!!!Spousta lidí už je namíchnutá kvůli slibům a kde nic tu nic!Někteří z mých známých si Grayhawka koupili přes xZone s příslibem češtiny! Hra vyšla v roce 2003 a je rok 2006!Tak se překladatelé proberte, protože je tu spousta nasraných lidí!
0/0
25.1.2006 12:20

Adam Rambousek

Setri vykricniky. Pokud vim, nikdo nesliboval zadne datum. Samozrejme se ta spousta nasranych lidi mohla pustit do noveho prekladu, nebo si nekoho na preklad najmout.
0/0
25.1.2006 16:53

jakub Růžička

???
Nechci provokovat ale je už někde čeština?a dá se stahnout???a pracuje se vůbec na ní?protože ty stranky nejedou....
0/0
29.12.2005 9:34

Adam Rambousek

http://kryspin.esero.net/
0/0
25.1.2006 16:50

... ...

Tvorba
Jak se dava pri tvorbe zbrani napr.. flaming nebo holy do zbrane? jde mi tam dat akorat +1+2+3 a dalsi zustava nevolitelne?pls
0/0
20.12.2005 16:03

andtom -34

Každá takováto vlastnost vyžaduje znalost k tomu odpovídajícího kouzla. Jde vlastně o to, že tvůrce vkládá toto kouzlo do předmětu. Ty vlastnosti k očarování, ke kterým postava nezná příslušné kouzlo, jsou prostě nepřístupné. Škoda, že hra nezobrazuje u vlastností věcí příslušné kouzlo (nebo i víc kouzel), ke kterému se vážou.
0/0
24.12.2005 16:45

Roman Kubat

Magicke zbrane
Hej lidi mam problem,nevim jak se vytvari magicke zbrane nebo tak neco na obrazcich treba vidim jak tam jeden trpaslik drzi nasvicenou sekeru a vypada to fajne.Prosim poradte sem v chramu uz treti patro mam trochu prolezle a zatim sem nasel jen par volovin jako je dlouhy mec+1 obourucni mec normalni ale nic cool co by svitilo nebo tak.Prosim poradte kde mam hledat nebo se to da vytvorit?JAK?kde a s kym?Diky moc za odpoved
0/0
5.6.2005 14:24

Honza OOO

kouzelne predmety muzou vytvaret nektera magicka povolani predevsim wizard, takze jestli zadneho v parte nemas, tak mas smulu a dal musi mit dotycna postava potrebny skill (perk nebo jak se to v Ad&d jmenuje) a pak uz to nak doklikas, akorat ze se za upgrade plati zkusenostma a vysledne predmety taky nejsou zadny zazrak, co taky chtit od postav na max 10 levlu... 

0/0
6.6.2005 16:43

Roman Kubat

Magicke zbrane
Jo wizarda mam,takze nejaky skol nevis jak se menuje presne?sem na AJ spatny.takze i druid muze vytvaret?on je magicka postava!takze vytvori nejakou prirodni zbran od druidu a wizard nejakou jinou a clerik zas nasvicenou svetlem?jestli jo tak GooD
0/0
6.6.2005 17:27

Honza OOO

ten skill si teda uz nepamatuju ale bude to variace na create magic item

taky mam takovy dojem ze tech skilu je tam vic na predmety, na lektvary a na kouzla, s tim ze vsichni s danym skilem muzou delat stejne predmety takze dalsi rozdeleni podle povolani tam uz neni

0/0
7.6.2005 11:37

Roman Kubat

Magicke zbrane
Ani podle presvedceni se to nerozdeluje? ze zly vytvori ohnivou sekeru a dobry zas svitivou bozi moci?
0/0
7.6.2005 15:38

Roman Kubat

Magicke zbrane
Hej ja sem z toho v p....,nevim jaky skil zadny neni psany crate magic weapon nebo tak cosi a kdyz neco nadejneho dam tak nevim jak to stvorit,mam wizarda na 4lvl a hovno dam mu zbran a vsude klikam jak chuj a nic se nedeje,jak to stvorit pls?
0/0
7.6.2005 19:19

Honza OOO

uz jsem zjistli ten feat, je jich nekolik a myslim ze potrebujes minimalne level 5-6

Craft Magic Arms and Armor, Craft Wondrous item, Craft Wand, Craft Rod

0/0
8.6.2005 15:22

Vlastimil Pavlásek

Mondyho servis
Proč je nepřístupná webová schránka - mondyho servis?  Byl tam fakt dobrý přehled o překladech.
0/0
30.3.2005 22:36

Vlastimil Pavlásek

Greyhawk CZ
Tak jsem si najivně pořídil tuhle hru a myslel jsem si, že čeština je už dávno hotová, protože o její přípravě jsem čestl už asi před rokem. To bylo sklamání, že dosud hotová není. Stránky o překladu vypadají taky dost mrtvě. Nevíte někdo, jestli bude čeština nebo JESTLI SE NA NÍ JEŠTĚ VŮBEC PRACUJE.
0/0
9.12.2004 21:17

Jan D'ark Lord Kříž

Re: Greyhawk CZ
Taky doufam, ale preci jen je to uz celkem zapomenuta hra - bohuzel :-p)
0/0
9.12.2004 22:56

Pavel Mondschein

Re: Greyhawk CZ
Jo jo, na cestine se stale dela...
0/0
10.12.2004 9:54

David Gena

D&D 3.5...
Je nejaka dobra stranka o techto pravdlech nebo dobre rady pro zacatek teto hry ???  dik.
0/0
3.11.2004 11:29

andtom -33

osud dalšího pokračování ToEE + jeho úprav týmem Co8

Post z 03.10.04 od člověka z Co8 - tvoří mody k ToEE. Steve = Steve Moret, the Lead Programmer of TOEE at Troika Games, Tim Cain = Troika, Grok = Atari)

Regarding a sequel, Steve keeps avoiding any answers to this topic, whenever I or any other tester brings it up, diverting our attention instead to bug testing and fixes. I am unable to say definitively whether he is interested on not. As stated several times, he said he would attend to ToEE matters and a 3rd official patch upon completion of Vampire and perhaps after his vacation.
He also said he would fight his best to provide the community with technical needs but left out any mention of a sequel. His exact words in an IRC chat were: "Well you may want to post on the Co8 forums that I'm willing to fight my hardest to get whatever they need to mod the game."

To be honest we haven't really received that much help, though a few people amongst us have one or two extra utilties to fiddle around with, the output of which can probably only be deciphered by Steve anyway.
The breakthroughs that we have posted: npc levelup fix by Sir_Toejam, level cap remover by duggelz, enabling more than 5PCs by spOOL, spawning editor by Agetian, assorted dll fixes by Moebius are entirely the work of the above diligent individuals.


With the current statements from Grok, all seems pretty bleak. As much as I hate to admit it, the community here appears to have no choice but to be satisfied with just user-made fan material in the coming months and the occasional patch thrown in to fix the odd bug. As Tim Cain himself mentioned: That's up to Atari (to decide whether to make another module)
and Atari appears to have decided: flat NO.

For a quality mod of some substance, Co8 needs your participation more than ever. We will need ideas from Atari forumers - quite a few outstanding ideas here already by EdwinP, Keolander and Lord_Spike amongst others. Meanwhile, if moebius keeps up his outstanding progress on dll related issues, perhaps one day we will have both a relatively bug free game and a small adventure mod pack for ToEE... by the community, for the community...

0/0
5.10.2004 12:10

Honza Honza

maul
pro finalni quest potrebuju najit masterpiece maul, ale po prohledani navodu na netu jsem zjistil ze jeden byl v prvni urovni templu, ale tam jsem ho na zacatku sebral a bud prodal nebo vyhodil, a druhy ma byt v trading postu ale ti dva prodavaci,  ktere jsem odhalil jako spiony, se mnou uz nechteji obchodovat, takze je jeste nejaka moznost jak ten maul sehnat?
0/0
13.9.2004 22:15

andtom -33

O několik příspěvků níže je odkaz na Mod Pack Circle of Eight. Zkus si ho aplikovat na hru, kovář v Hommletu potom bude schopen prodat masterpiece zbraně i armory (řekl bych, že i ten masterpiece maul). Jedná se o několik nevelkých souborů, kterými si přepíšeš soubory z původní hry - doporučuji si zálohovat původní, protože nevím, jak se bude tvářit rozehraná hra po přidání mod packu, já to hrál s mod packem pouze od začátku. Jinak ten mod pack opravuje spoustu věcí, doplňuje dialogy, ale na druhou stranu žel i některé věci přidává, jako třeba ty masterpiece věci (což osobně nemusím, protože to už potom tíhne tak trochu k cheatu). Bohužel opravy a změny jsou smíchané dohromady, nedá se s tím nic udělat, pouze brát všechno nebo nic. Nicméně jako celek ten mod vřele doporučuji.
0/0
15.9.2004 9:32

Honza Honza

dik za info vyzkousim, mas pravdu trochu to k cheatu tihne, ale ten masterpiece maul je teda pekna zaludnost
0/0
15.9.2004 18:28

Roman Hubel

cestina
a jestli cestina bude tak kdy? alespon priblizne pls
0/0
28.8.2004 3:26

Pavel Mondschein

Re: cestina
Nejspis nekdy bude. Ale kdy, to nikdo netusi...
0/0
28.8.2004 8:37

Somebody 1969

Rada
S novym skolnim rokem zacinaji i kursy anglictiny - co Ty na to? Pak uz nebudes na prekladatelich zavisly ...
0/0
30.8.2004 12:24

Jan D'ark Lord Kříž

Re: Rada
Hmm, to si taky kazdej rok rikam, a kupodivu cim vic umim AJ, tak tim vic hraju v CZ - preklady jsou ted asi jen dostupnejsi a rychlejsi - i kdyz u RPG to druhe moc neplati...
0/0
31.8.2004 21:59

Roman Hubel

cestina
Kdy bude cestina do greyhawku? a bude vubec nekdy?
0/0
28.8.2004 3:18

andtom -33

další hra z prostředí D&D ?
V srpnu hodlá Atari něco málo prozradit o dalším projektu z prostředí D&D 3.5, dle nezřetelných náznaků by snad mělo jít o něco na enginu ToEE (kéž by) a Troiku jako tvůrce. Zní to jednoduše a logicky, ale vypadalo to s dalším titulem a Troikou dlouhou dobu úplně jinak ... slušně řečeno velmi chladně. Tak uvidíme, jestli z tohoto mráčku zaprší 
0/0
9.7.2004 9:42

Zina J.K :-)

Teda koukam, ze to tady moc nezije, to vsichni cekaji na cestinu? :-)

Prozradi mi nekdo, proc si moje postavy obcas behem spanku musi hazet na to, jestli neonemocni?

0/0
1.7.2004 20:49

andtom -33

Všichni ne  K těm nemocem: pokud je postava zraněna kontaminovaným útokem od některých protivníků, má šanci onemocnět, pokud si nehodí Fortitude saving throw (difficult class, proti kterému se save háže, se pro různé nemoci liší). Různé nemoci se dále liší různou inkubační dobu, některé 1 den, některé klidně 1d3 nebo 1d4 dnů (proto Ti postava zdánlivě onemocní ve spánku). Pokud se ten první save nepovede, postava onemocní a utrpí poškození nějaké ability vázané na nemoc. To se opakuje každý den - postava si hází save a když neuspěje, abilita utrpí další poškození. Pokud si postava dva dny po sobě úspěšně hodí save, tak se přirozeně vyléčila (ale poškozená abilita se vrací do normálu postupně, ne najednou). Samozřejmě, nemocnou postavu může okamžitě vyléčit např. trochu zdatný cleric ...
0/0
2.7.2004 9:04

andtom -33

Circle of Eight Mod Pack 3.0.0
Doporučuji hrát Greyhawk s amatérským mod packem od Circle of Eight. Po nedávno vypuštěném oficiálním patchi 2.0 je k tomu udělaný Circle of Eight Mod Pack 3.0.0 (http://www.co8.org/forum/showthread.php?s=&threadid=942). Včera jsem ho zkoušel (znovu jsem rozjel hru) a jsem spokojen. Rovněž ostatní hráči v diskusích k ToEE doporučují. Upravuje spoustu drobností, aby seděly pravidla, přidává popis mag. předmětů, záležitosti kolem jejich tvorby, atd. atd.
0/0
4.6.2004 7:17

Jan D'ark Lord Kříž

Re: Circle of Eight Mod Pack 3.0.0
Ok jen doufam, ze s nim bude kompatibilni cestina, na kterou cekam...;-)
0/0
5.6.2004 20:39

andtom -33

Co8 mod pack s texty ve hře pracuje, mění je a doplňuje.
0/0
6.6.2004 0:55

andtom -33

The fan patch makes several changes that most players find useful, for example it fixes some of the spell resistences for undead, plants, and elementals, changes the gloves of giant strength into belts of giant strength, prevents NPCs from picking up anything except gold and jewelry, allows you to buy materwork items in Hommlet, makes some fixes to the AI (Skorp actually uses that big club he has), corrects some of the armor skill checks, fixes some unscribable or uncopyable scrolls, adds some new craftable magic items, etc. A whole list of neat fixes. It also re-enables the brothel and associated quests.

While it is not an official patch, Steve (the Troika programmer working on the official patches) has been communicating with Circle of Eight, and incorporating much of their work into the official patches. The co8 patch generally won't break anything, and to install it simply extract the compressed file into you ToEE directory (usually c:\program files\atari\temple of elemental evil). For uninstall purposes, I would suggest you copy your "data" folder in that directory as a backup before installing. Then, to uninstall, simply delete the modified data directory and move your copy back into place.

You can download the Circle of Eight version 3.01 patch (which is the current one) here:
http://briefcase.yahoo.com/tbrister@sbcglobal.net

0/0
7.6.2004 12:53

andtom -33

Patch 2.0 by měl vyjít právě dnes (zdroj: z PR Atari, 26.05.04).
0/0
28.5.2004 7:20

Radek Ravas

Help
Zkuste pomoct ..... vyléčit mě chce druid ale ten chce za to 250 zlatejch .... to nemám nebo je spíš nechci dát protože je to moje veškerá hotovost ...
0/0
24.5.2004 11:07

andtom -33

Nepanikař, Radku  Poison od pavouka způsobí dočasné snížení síly (temporar ability damage), takže odpočinkem se Ti postupně zvýší na původní hodnotu.
0/0
25.5.2004 8:53

Radek Ravas

Tak teď už jsem klidný  , zkusím se vyspat (tedy v greyhawku)....
0/0
25.5.2004 14:15

Radek Ravas

help
Potřebuji poradit, pavouk mě kousl - mám sníženou sílu .... a nemůžu nikde sehnat žádnej nápoj. Jsem teprve na začátku - prej je prodává nějaká babka, ale nemůžu ji najít ....
0/0
24.5.2004 11:05

Richard Opatril

Cestina
Zdravim. Nevite, kdy se objevi cestina na Greyhawk ?
0/0
15.5.2004 14:50

Adam Rambousek

az bude hotova
0/0
25.5.2004 14:35

yenn [renesančně zaměřená odchylka]

when it's done, it's done? to zni vyhruzne
0/0
29.5.2004 16:52

sevencreature .::|^_^|::

Něco jako Bussiness is Bussiness... Carva Cartel

Teda teď jsou ty fóra mrtvý jak krtek v zimě...

Jinak vás zdravím

0/0
10.12.2004 11:13

andtom -33

patch 2.0

Patch 2.0 bude k dispozici v horizontu pár týdnů. Steve Moret (Troika, Lead Programmer) hodlá pokračovat patchem 3.0 , který by měl doplnit podrobnější popis magických předmětů + opravit další ochylky od pravidel.

Temple of Elemental Evil Patch 2.0 Fix Notes
Fleeing enemies could sometimes cause a crash, this has been fixed.
Infinite loop bug involving complex pending events fixed.
One-handed weapons wielded two-handed calculate strength bonus properly (1.5x unless light).
Enhancement bonuses of projectiles no longer apply to melee attacks.
Criticals often did not confirm if you rolled equal to target's AC, this has been fixed.
Bracers no longer stack in their slot.
Jaer's Spheres of Fire can no longer be used as melee weapons.
Dust of Disappearance value corrected.
Masterwork Guisarme type and size corrected, it is no longer a 1-handed axe.
Wonnilon's Repeating Crossbow and Masterwork Light Crossbow sizes corrected, both are now useable by small races.
Amulet of Mighty Fists adds to attack and damage now.
Being unable to remove shields in combat has been fixed.
Cat's Grace is no longer a Strength Domain level 2 spell.
Syntax errors in Hedrack's dialog have been fixed.
Valden now awards masterwork shields for rescuing his wife.
More information regarding the woodcutters dialog is revealed.
The courier from Lord Wizard Sargen will now talk with party members.
Romag's 3rd quest no longer allows acknowledgement of killing Belsornig if you had not in fact killed him.
Random number generator significantly improved.
Bardic music is now a standard action.
Bardic music now provokes attacks of opportunity.
Tooltip text, missing during character creation for Abilities and Deity, now displays.
Bardic Knowledge help page has correct title.
Help entry for Grummsh now properly linked to Strength Domain.
Help entry for Chain Lightning grammar corrected.

0/0
13.5.2004 8:32

andtom -32

stav patche 2.0, neoficiální zahájení práce na dalším patchi
29.04.04 Here is the response from Steve Moret, the Lead Programmer of TOEE at Troika Games: I've been holding off posting about this for a while now, but seeing as Atari doesn't want to respond to my questions as to what's going on from their end I'm going to let you guys know what has happened on my end. On the morning of April 12th, 2004 I e-mailed the ToEE producer at Atari what we hoped to be the final beta of patch 2. Verifying that he did receive it, that producer wrote back indicating he was going to try and get it into testing as soon as he could. That was the last I've heard from Atari. In these subsequent weeks, I've been e-mailing that producer, another producer, and the PR manager for ToEE to try and find out what the status of the patch is. To date, I have received no e-mails back. I have also (unofficially) begun work on what I hope to be patch 3, which hopefully will include some new content (so far new long item descriptions courtesy of Mike Mercurio) as well as fix up any issues people are still seeing after patch 2 gets released. I am assuming patch 2 is still in testing, but since nobody at Atari has written me back in 2 weeks I cannot say for certain. I also cannot release what exactly is in patch 2. As soon as I have more information I'll let you know, even if it is as vague as "Atari has contacted me and we will have more information at a later date
0/0
29.4.2004 10:07

Radek Ravas

Zkoušel jsem demíčko a hraje se to perfektně, ten tahovej systém boje je prostě super.

 

Chci to koupit, jen mě někdo upozorňoval, že je to hodně krátký. Je to pravda? Abych za 1300 nekupoval hru na 10 hodin.

0/0
20.1.2004 9:46

Khelleb

hreje to vubec nekdo?

takle to vypada, ze tuhle zupr gamesku nikdo nepari :(

0/0
7.12.2003 10:25

yenn ___

az na to bude comp...
0/0
8.12.2003 1:04

Jan D'ark Lord Kříž

Re:
az na to bude cestina...
0/0
5.6.2004 20:45







Najdete na iDNES.cz