Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

SSX 3 - bratři a sestry v TRICKU již potřetí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

--sSx_*3*nOoB!?!?!

:D

vy jste vazne lamy to tady je kazdej jen na peak 1 ??? vzdyt ja su mnel vsechny 3 peaks za 1 den a to sem pri tem furt nesedel:D ....ja vas nechapu ty volevy jezdite The Junction muhahaha ......oki tak se preberte a dejte si jizdy na peak3 schyzoprenia nOoBz!__LaMkY......hahahahhaa(Y)!

0/0
7.1.2008 11:34

matt

yeah

Ja mam cas na Metro City 2:03 a DJ sem mel nejvice 1008495!!R^

0/0
14.12.2007 21:49

Martin

ssx 3
Moc se mi to líbí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
28.2.2006 21:24

Black Hawk

Taky vam na druhym peaku v race kde padaji stromy tak pri kazdem padu se vam na obrazovce obeví takový lehky zablesk??Nevím jestli je to diskem nebo to tam programatori nedodelali.
0/0
21.3.2004 19:52

tom

Pohoda;hra vydrzi a bavi
0/0
21.3.2004 16:43

Fuck off

Lepší je 1080° Avalanche
Samozřejmě jen pro ty, kdo mají GC...
0/0
29.2.2004 18:32

zuzy

SSX TRICKY prosba
Obracím se sem s prosbou - jak mám v SSX TRICKY odemknout oblečky pro závodníky. Mám prkna, tratě ale nemůžu své snowboardisty převléknout, poradí mi prosím někdo co mám udělat aby se mi ve hře odemklo i toto? Děkuji
0/0
18.2.2004 13:48

Black Hawk

Je tu vubec nekdo kdo by me odpovedel??
0/0
1.1.2004 18:22

azzie

odpovedi

http://www.merqurycity.com/ 

tady mas vsechny odpovedi na sve otazky , tak tam koukni

0/0
19.1.2004 14:09

Black Hawk

Navíte jak udelam trik STANDSPRING??Chodí vubec jeste nekdo na tuhle diskosi?
0/0
31.12.2003 12:35

Black Hawk

MonsterTrick

1.Nevíte kde na obrazovce najdu ze jsem udelal Monstertrick??
2.Muzu ho udelat pouze z jednoduchích triku nebo jen z uber triku??
3.Muzu ho udelat v kuse ze promackam nektery triky(postavicka je nestihne udelat)nebo postupne(postavicka stihne udelat jeden po druhým triku)???
4.Když se jdu podívat do playerHighets tak tam je napsano 120m a neco s monstertrikem,co to znamena??
5.Muzu nekde najít kompletní seznam MonsterTriků?? Predem dekuji za vsechny odpovedi!

0/0
26.12.2003 18:11

Werunka

SSX3
    • Čusky lidišky,chci se zeptat newím jestli si tu hru mám koupit,protože o ní skoro wlastňe nic newím.Miluju snb a tak nechci vynechat skoro žádnou hru.......Je ta hra oprawdu dobrá??
0/0
23.12.2003 18:02

Black Hawk

Rozhodne je...
0/0
23.12.2003 18:05

Black Hawk

Nevíte jestli je k tý hre i českej manual??Když jo tak co tam jeste najdu??
0/0
9.12.2003 14:48

ulukaj ---

Jo, je u ní česko-maďarskej manuál. Blbý je, že je dost na pytel, stejně budeš muset na většinu věcí přijít sám přímo ve hře. V ní navíc chybí tutorial z Tricky, takže se ti může stát (tak jako kupř. mně), že v půlce hry zjistíš, že jdou dělat další, speciální triky, o nichž jsi dosud neměl ani páru (tj. monstertricky)...
0/0
9.12.2003 16:13

Petr Lunak

monster

A prosim te,jak prijdu na ty monster triky?zatim sem to udelal nahodne 2x...a poznal jsem to jen podle toho,ze mi to ten tipon zahulkal a napsalo se mi to tam....:))

dik

0/0
9.12.2003 20:18

ulukaj ---

Především je nutný si nějaký monstertricky odemknout - to se provede automaticky splněním určitého úkolu (něco zeslidovat, udělat nějaký kombo atd.) uvedeného v menu "Player Highlights". No a na tomtéž místě se pak u každýho monstertricku objeví jeho popis - tj. návod, jak ho provést. Například 3x backflip + uber Superman = MT Aphrodite atd...
0/0
9.12.2003 21:18

Petr Lunak

wow..
Ok,dikes...cihnu na to...doufam ze sou za to aspon sluny bodiky,kdyz uz se to tak blbe provadi:/
0/0
10.12.2003 13:44

azzie

score

tak se Pete neboj a hod nejaky svy skore teda , kdyz jsi to sam naznacil ,,

uvital bych DifunctionJunction a treba ono MetroCity race

0/0
8.12.2003 13:38

Pete Smith

Re: score

takže peak 1 - disfunktion junction - 684 508; Metro City 2.34.

Tak,možná jsem měkkej;ale jsem zvědav,jak to jedeš Ty!Kdyžtak začnu pilovat...

0/0
8.12.2003 22:10

azzie

SCORE

no s pilovanim to mas pul napul ale spis prevazuje ze budes muset potrenovat

takze dokud jsem neumel ani jeden monster trick mel jsem DJ - 869.000 z monstrem jde mi jen jeden TripleBackFlipSuperman , jsem z toho vydyndal 906.000 a myslim ze tenhle monster mi moc nepomohl , takze nejcastejsi skore v DJ mam 850-900 tisic ,, a chci vic, snad casem

No a druha cast Metro City jsem i parkrat jel na cas co zajedu a nejlepe zatim 2:42 takze tady jsem za Tebou , ale jeste pojezdim, ale Tvuj cas rozhodne je dobry. To beru takze pul napul.

Ostatne chystam se ozivit tuto zdechlou PS2 internetovou scenu u nas v republice svymy strankami nejen o ssx3 , jsem stastny majitel PS2 (mesic + -) , zamiloval jsem se a neni toho na inetu nikde moc tak se chci pokusit ,, bohuzel vanoce a tak z toho udelaji to ceho jsem se obaval ze to dodelam a spustim tak v lednu coz je blby kdyz jsem ted zase nalezl lidi co by byly ochotni posilat sve vysledky do narodni ssx3 tabulky High Scorat.  usim maknout at  chytim jeste nejaky lidi

Diky za Tve vysledky, budu Te muset predjet , to mi neda ,, recnzenta z jehoz recenzi se tak nejak jako hodne neztotoznuji , bych fakt rad predjel , ale nebude to lehke, Dik a Cau

0/0
8.12.2003 22:31

ulukaj ---

Cha!
2:32; platinovej čas mi utek mezi prsty kvůli hloupýmu pádu...
0/0
8.12.2003 23:45

azzie

tak jsem pojezdil od 23.40 do 0:20
a nevytahnul jsem z toho vic nez 2:35 , ach jo budu muset zamakat cesty jsou tam pekny ale na nekterejch skocich pres vysoky baraky se malokdy odrazim spravne a barak nepreskocim
0/0
9.12.2003 7:39

Pete Smith

Re: tak jsem pojezdil od 23.40 do 0:20

Tak to už máš za pár... A na Pajpě zamakám a prubnu Tě trumfnout...

Ten nápad se sajtnou není rozhodně špatný :-)

0/0
9.12.2003 12:49

azzie

sajta

doufam ze to dotahnu , uz jsme byly i s kamosem v hospode na tom zapracovat , tak to delame vzdycky, tak uvidime , jen je to trochu prace kterou nemam v ruce php,mysql i html ale tak nejak to umim ale pomalu ,,  inu k te pajpe taky nekdy zamakam ted momentalne trenuju monster trick - co je za 30K , jmenuje se TripleBackFlipNosegrabTooLateLakello a fakt se mi jeste nikdy nepovedl , s double flipem jo ale ten je nanic,, proste to neumim ,,

Vyse nekdo zminil MT jak se delaj , ulukaj to napsal pomerne jasne, tak treba ten muj do reci tlacitek preveden se dela takto :  dolu+L1+L2 (to udela backflip-nosegrab , takze trikrat) pak pustit a uber Lakeloo ten kdyz si ho koupis je R1+R2 a ctverec ze !,,  nemam na nej nikdy vejsku a zkousel jsem to ve vsech pajpach , ale ted co skacu uspesne pres panelaky docela se odrazim driv , takze zkusim v pajpe odrazet se o trochu driv nez jsem zvyklej

0/0
10.12.2003 12:32

ulukaj ---

Jde to pod 2:30 -
Základem je zbytečně neskákat a nepadat a nesnažit se přeskočit mrakodrap - to je moje prokletý místo, za celou hru (a to ji hraju už dlouho) jsem ho přeskočil jen jednou... Navíc, když se přeskočí, je člověk tak vysoko, že nakonec ztratí víc sekund, než když ho objíždí...
0/0
9.12.2003 13:36

azzie

pod 2:30
to je jasny ze to jde pod dva tricet , mam tu na disku video kdy je to sjety za cca. 1:45 ,, znas FAN SITE SSX3 a zapadni ssx komunitu ?
0/0
9.12.2003 14:45

ulukaj ---

1:45?? To snad neni možný, já skáču radostí do stropu, když zajedu platinovej čas a voni to maj ještě vo 3/4minuty rychlejš, ach jo... Na fan sity se z tohoto důvodu raději nekoukám, vůbec bych pak neměl radost z vlastního úspěchu
0/0
9.12.2003 15:44

azzie

to mas pravdu
lepsi je tam nekoukat , nez koukat protoze i kdyz tam sice treba vidis napovedu jako kudy jet tak trefit se tam a tak to je hotovo , inu vcera par desitek minut vyneslo tolik ze vetsinou skocim pres ten panelak a ve finale 2:23 kdyz se mi povedlo jet jednou zratkou , se zkratkama je to tezky je tezky se na ne dostat a je tezky je najit , da se hledat v replay a nebo holt v nejakym videu jak kdo jel a to je sice prima ale takovy zbabeli , jenze co delat kdyz jezdis 2,30 a svet pres dve minuty nejde ,, tak te nakonec kdyz uz nevis jak zajima kudy to vlastne jedou a nestacis se divit
0/0
10.12.2003 9:59

vanderpoel

cece pete .. reknu ti ze se divim .. ze mas furt takovou trpelivost jim tu neco vysvetlovat ... to je jako dyz chces tekkenistovi vysvetlit ze zdi v t4 jsou fpoctate k nicemu .. nerkuli spise mnohdy i kontraproduktivni ... no nic no ...
0/0
8.12.2003 12:11

Pete Smith

Re:
Hmm,říká se,že trpělivost přináší plody.Mám chuť tohle pořekadlo trošku poupravit... ;-))
0/0
8.12.2003 18:31

Black Hawk

Hele víte co,vykaslete se už ba tu dost zdrbanou recenzi a prejdete rovnou k SSX3!!
Co myslíte,ktera písnička se vám ta nejvíce líbí??Byli jste už na offi.str.www.EASPORTS.COM/GAMES/SSX3/HOME.JSP ???
Jsou tam docela zajímavé věci!
0/0
6.12.2003 20:45

Petr Lunak

soundtrack

..jednoznacne Placebo...V DTS to je parada,jen nechapu,proc neni stredni kanal.U Vice city taky neni,chapete to nekdo?

Jinak neni nad to zaparit si SSX3 v kapanek vetsi uhlopricce a progresivnim skenovani 16:9;)   viz:http://home.tiscali.cz/ferdaxxx/screen1.jpg

0/0
7.12.2003 16:20

azzie

COOL

proc neni stredni taky nevim , ale moc mi to nevadi , PLACEBO je MOOOOOOC dobry a taky Fat Boy ,,

Kapanek vetsi televize je super, aspon ze mam 72 tak je mi to lito ale ne tolik zazitky mam taky husty

0/0
8.12.2003 8:07

ulukaj ---

16:9
A máte s tim někdo praktickou zkušenost? Já si vždycky myslel, že 16:9 není pro hraní moc vhodný...
0/0
8.12.2003 9:24

azzie

nemam
nemam , zkusim si doma prepnou na 16:9 a uvidim jaky to je mene nikdy nechtelo bude to sice maly ale ta volba tam v otions je tak uvidim
0/0
8.12.2003 9:54

Petr Lunak

neni vhodny???
Cus..proc by 16:9 nemelo byt pro hrani vhodne?Je to jako u filmu...libi se ti vic orezany film 4:3,nebo origos filmovy 16:9(pripadne 2,35:1)?V menu SSX3 mas na vyber widescreen bud 16:9(pro klasicke tv 4:3,zase se ale rapidne zmensi obraz) a anamorfni,pro TV s pomerem stran 16:9,kde se obraz vyplni plne.
0/0
8.12.2003 19:09

Petr Lunak

Ach ta arogance

Co se recenze tyce,tak kdyz se vyvaruju hrubych slov na adresu redaktora Smithe,tak to okomentuju snad jen tak,ze vic arogantniho recenzenta jsem jeste "necetl"!Kdyby kazdej pristupoval ke kazdemu pokracovani jako on,pak jak jsem jiz nekolikrat kdysi psal,serie NHL,FIFA,F1 atd atd. by v dnesnich letech dostavali silne podprumerne hodnoceni a dokonce bych s nadsazkou i rekl,ze by se je nevyplatilo vydavat:))!!
Protoze tvrdit,ze SSX3 nenabizi nic noveho je fakt spina,mirne receno.Co proboha nabizi nove serie vyse zminenych serii krom "jine" grafiky a statistik??Vubec ale vubec NIC a dostavaji snad za to spatne hodnoceni???Co takhle GTA Vice city,hmm?Co pana Smithi?Tipoval bych to od Vas tak na 60%,protoze i kdyz to je ohromne zabavna hra,neni originalni,tudiz nemuze dostav nejvyssi hodnoceni.Jenze kdyz takhle "inteligentne" budete uvazovat nadale u dalsich her,pak veskere dalsi budou mit i pres uzasnou grafiky,zvuk,hratelnost velmi podprumerne hodnoceni,jelikoz z 90% nebudou mit sebemensi naynam originality!.

Zaverem snad tedy dodat nebo spise upozornit potencionalni kupce SSX3 na to,aby vyse zmineneho autora nebrali nejak vazne,jinak se o dost ochudi!

PS:jeste si rypnu...vzhledem k tomu,ze se da dnes napr. GT3...MGS2...GTA3 a jine skvosty sehnat v platinum edici nebo dokonce v bazaru za par babek,nevidim absolutne zadny rozumny duvod,proc se tesit a porizovat si jejich pokracovani...Vy ano,p. Smithi?Ani jedna z nich totiz neprinese zarucene nic originalniho,pouze jen dalsi vylepseni,ty se ale preci nepocitaji,ze?

0/0
6.12.2003 20:32

Black Hawk

100%souhlas nejlepsí je se vyvyrova tehle recenze a v klidu si hrát SSX3.
0/0
6.12.2003 20:47

Pete Smith

Re: Ach ta arogance

Ano,jsem tak arogantní,že jsem SSX 3 dal pouhých 80%! :-). Chtěl bych upozornit všechny čtenáře,kteří opovrhují mou tristní recenzí,aby si přečetli,jak funguje bodové hodnocení na Bonuswebu,jehož popis si mohout najít v příslušné rubrice. A znovu se opakuji,že 80% znamená výbornou hru... Ale mluvme do dubů s nálepkami SSX3 only...  Nečekal bych,co dokáže udělat jeden odstavec jinak pochvalné recenze,vytýkající pár mírných nesrovnalostí osmdesátkové hře s několika rýpavými jazyky... No comment.

Originalita her je věcí velmi důležitou, a ubohý arogantní recenzent je zřejmě asi tak trošku senil,když si troufne prohlásit,že trojka je šikovně učesaná a mírně obohacená Tricky. Nuže,začněmež psát tak,aby vše dostalo načesaných devadesát,v lepším případě 100 % ať se zalíbíme čtenářům!

Nu a Vice City bych hodnotil opět 80%,takže ta šedesátka je mimo mísu. Jo a ještě si také rýpnu,v archivu mi zůstalo GTA3 a Vice City šlo světem ;-)

0/0
6.12.2003 23:26

Petr Lunak

neni co dodat

..ani nevim,jestli je nutne reagovat,kdyz bych se pouze opakoval

Zajimalo by me ale,z jakeho duvodu si SSX3 podle Vas min. 90% nezaslouzi?Jestli to je skutecne jen z toho duvodu,ze neni originalni,tak to je teda mazec

0/0
7.12.2003 16:25

Pete Smith

Re: neni co dodat

Ješte by to chtělo odladit ty drobnosti,které jsem zmiňoval v tom prokletém odstavci... Podobností s SSX Tricky je příliš mnoho. A absolutně free mód by byl opravdu skvělý;pak bych se nebál vrazit pod SSX3 nálepku 90%;tu  může podle systému hodnocení dostat naprosto přelomová hra.K tomu SSX3 chybí jen ten drobet(10%) a uznejte sám;SSX Tricky byla ve všech bodech a na svou dobu naprosto přelomová... Proto také obdržela devadesátku.

Jinak ještě jednou zdůrazňuji,že celkově jsem SSX3 zhodnotil jako výbornou gamesu.

0/0
7.12.2003 19:41

Black Hawk

Jééžiš,tak tomu dejte alespon tech 5% at se tu porad nehádame!
0/0
7.12.2003 20:09

Pete Smith

Re:
Snažím se nehádat a poctivě vysvětlit můj názor... S těmi procenty už nic bohužel dělat nemohu (recenze je umístěna...),i když tak přemýšlím,83 by se ještě dalo. S mírně přivřenou zornicí nad těmi proklatými "Out Of Bounds" ;-)))
0/0
7.12.2003 21:02

azzie

hmm

no cement !

aspon si to nekdy zahraj

0/0
8.12.2003 8:10

Petr Lunak

Tricky
SSX Tricky je super(ze sem se ho hezkejch par desitek hodin nahral a provztekal:)))....muj nazor je ale takovy,ze SSX3 je lepsi...ve vsem.Tudiz kdyz ja osobne bych hodnotil Tricky 9/10,pak SSX3 min. take 9/10.Grafika se mi libi vic,hudba se mi libi vic,vetsi viber "disciplin"..treba big air a u-rampa v tricky nejsou...no proste pro me je trojka lepsi nez Tricky.Pro ME;)Ciste subjektivni nazor.
0/0
8.12.2003 19:05

Pete Smith

Re: Tricky
OK.
0/0
8.12.2003 22:14

Pete Smith

Ohó, to se nám to tu rozproudilo...

Pokud jste si,přátelé, nestačili všimnout, SSX 3 dostalo 80%. A TO ZNAMENÁ VÝBORNOU HRU! SSX Tricky obdržela procent 90,jelikož byla přelomová a oproti dílu předcházejícímu přinesla novinek něúrekom... A také si nejsem vědom,že bych označil vyloženou špínou jakoukoliv herní položku.... Pár výtek v konci recenze a už to lítá... Co ostatně bychom na Bonuswebu čekal,že?

Nevím,jak odpovídat na rýpnutí typu"ten shit nehrál hru dost,aby si nevšimnul toho a toho..." (s radostí si můžu s kýmkoliv vyměnit má nejlepší skóre a časy...).Můžu vás ale ujistit, že SSX 3 mám provařené pořádně a framerate mi na neúnosnou hranici nepadl nikdy. Spíše bych pochyboval o tom,jak dotyční čtou recenze - pod ní totiž sedí procentuální hodnocení, a to rozhodně nepatří k těm nízkým...

Mé výtky směřují tím směrem,že od pokračování kvalitního titulu očekávám mnohem více,než obohacení o odemknutelné drobnosti, tuny drobných challenges(mimochodem kvalita těchto miniher není zrovna blyštivá...) a dalších cetek. Naflákat starší postavy do stejného engine plus přidat nějaké další a šikovně vše zamaskovat do rádoby free módu ad acta na pouhopouhých třech špičkách v závodech,jejichž podobnost s dílem minulým je poněkud okatá;to mi nepřipadá dohromady jako náplň pro hru,která by měla dostat více jak 80 procent.

Celý článek nebyl koncipován jako kritika,jak jej asi většina z vás pochopila,nýbrž jako naprosto normální recenze.To,že si recenzent dovolí v pouze předposledním odstavci vytknout nahypovanému titulu několik nedostatků dokáže ubohého čtenáře opravdu nasoptit... Když už tedy máme být objektivní,nikoho z přítomným asi neprudí podivná AI oponentů,špatně nadesignované Out of Bounds ve free módu a další zmíněné drobnůstky? Nebo si opravdu myslíte,že od SSX Tricky prošla trojka natolik doočíbijící genezí, aby se stala naprostou bombou? Nene,tak to není... K naprosté dokonalosti této hře chybí ještě slušná dávka opravdu originálních prvků.

Při ceně nového titulu a bazarového, už i platinového Tricky pro mne zábava a čísla mluví jasně. HOWGH!

0/0
5.12.2003 19:15

ulukaj ---

Ano a my se Vám snažíme říci, že trojka je naprostá bomba a oproti Tricky jde o obrovský krok dopředu - tudíž, přinejmenším v našem případě se se svojí pravpodivnou bazaro-platinovou teorií mýlíte... Jestli považujete přidání nosepressů a backpressů a skládání komb vůbec za "obohacení o odemknutelné drobnosti...a další cetky", nelze Vaši recenzi považovat byť jen v minimální míře za objektivní a z hlediska potenciálního kupujícího relevantní. Co se týče Problému Out Of Bounds (OOB), v něm žádný problém nevidím - tratě jsou neuvěřitelně rozsáhlé, i po několikerém opakování nalézám úplně nové zkratky a cestičky, zkrátka paráda, pokud se mi stane, že spadnu do propasti (které jsou navíc často průjezdné!!), vůbec mi OOB nevadí... Abych svůj postoj shrnul; po dohrání SSX Tricky jsem od třetího dílu čekal strašně moc. Tak moc, že jsem se začínal obávat, aby mě výsledný produkt náhodou nezklamal, ale ouha! Autoři se neuvěřitelně překonali; je na první pohled patrné, že se dva roky piplali s každičkým detailem, přidali do hry téměř vše, co jí chybělo, aniž by pokazili styl (jako se to stalo Activision O2 s Tonym 4) hry. Snad jen absence Lucy Liu v roli Elise zamrzí, ale to je spíše chyba vydavatelů, že nesáhli hlouběji di svých, beztak bezedných peněženek... Jinak je vše naprosto tip-ťop kvalitka, překrásně kontrastující s propadákem jménem Deus Ex 2 (od nějž jsem čekal možná ještě více, než od SSX3...). Proto mi tedy vadí, když hru evidentně podhodnotíte, navíc ještě čtenáře naprosto nepochopitelně navádíte k bojkotu této vynikající hry(??). Podle mě je to vůči autorům hry neuvěřitelně sprosté, protože oni opravdu odvedli fantastickou práci (recenze na gamerankings mluví za vše) a vy jim teď budete ještě odpírat zisk z prodeje jejich díla, to je věc nevídaná, proto se nedivte, že děláte celému BW špatné jméno a nespokojení čtenáři Vás na to upozorní...
0/0
6.12.2003 1:55

Petr Poláček

Re:
Pete rozhodne BW spatne jmeno nedela, jen se snazil o obektivni hodnoceni, coz se mu povedlo. Coz takhle zahodit ruzove bryle polepene napisem SSX3 a podivat se na to trosku jinak ? Hmm asi ne, obcas clovek proste od ctenaru ocekava prilis a pak je zklaman. BTW: Nazyvat Deus Ex: IW propadakem je dosti silna kava, uz jen proto ze nepredpokladam to ze by jsi ho hral (myslim plnou verzi). Klidne rikej ze ta hra nesplnila tva osobni ocekavani,ale nerikej ze je to propadak. Ja se u DX: IW skvele bavim a zmeny, ktere H. Smith a W. Spector provedli ocenuji. Ono staci jenom nepropadnout vlne kritiky, ktera pomine hned jak si ti nejvetsi nespokojenci hru koupi a pak se budou tvarit jako nejvetsi fans. :)) Ocekavani je holt osidna vec a Pete ma smulu, ze jeho recenze tvoje ocekavani nesplnila :)
0/0
6.12.2003 2:44







Najdete na iDNES.cz