Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Cold War

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nikisos

pls o pomoc

no ja sem v levelu NÁSLEDUJ MĚ a cíl levelu je vlastně dovízt sonu do straznice odkud mate otevrit bezpecnostní dvere, ale me ty dvere nejdou nijak otevrit:-/.jestli teda nekdo vite jak na to tak pls napište.dííííkR^

0/0
29.10.2008 17:13

Zdeněk

Prosím

Dobrý den koupil jsem si hru COLD WAR moc se mi hra líbí moc vás prosím jestli byste mi neporadili kde na internetu najdu NÁVOD ke hře ?? Všude jsou jen návody na COLD WARR CRISIS Atd,Na předním obale hry je sedící  voják ze sklopenou hlavou a za ním je amerycká vlajkka.Moc vás prosím o radu kde najdu návod ke hře?? Předem moc děkuji s pozdravem Zdenek.

0/0
17.10.2008 0:28

jirka vaněk

Cold war

nemate nekdo češtinu na hru Cold war poslete mi ju pls[>-]

0/0
26.7.2008 22:12

JohnCZ

Cold War

http://uloz.to/hledej/?q=COLD+WAR+Cestina.part1.rar&type=related&file_id=167016 Kdyby někdo hledal češtinu, tak je tady . Má 5 partů. Já hru mám taky ze score, ale češtinu sem po dlouhééém hledání našel.8-o. Užijte si to !:-)

0/0
2.4.2008 19:52

JKJF

Cold war

Nevíte, kde stáhnout češtinu ,nebo nemohl by jste mi jí někdo poslat ?? Mam hru ze Score ...díky ...

0/0
23.2.2008 22:22

Killller

bůůůůůůů nemám tu hru rád úplně se mi hnusí...

:-©

0/0
23.2.2008 18:28

Jozef Pribiš

pomoc
Pomôže niekto?Chodím po rimsach domu s poscodia na poschodie až sa dostanem na koniec s troma izbamy a červenymi paprskamy poplašného zariadenia.Na paneloch otvrím dvere a dalej neviem ako?Je tam aj trezor.Chodím stále dookola.
0/0
29.6.2006 17:17

Prokop Hampl

je to mise

Investigative Journalism?

0/0
30.6.2006 15:25

Stanislav Vrba

Fůůj
Tak to je trapný, česká hra a bez dabingu, jen s titulkama...
0/0
7.2.2006 22:28

Flash Back.07

co na tuto gamesu rikate? jak by ste to porovnaly s Splinter cellem? jestli si to mam koupit. jen tak obecne. diky
0/0
11.1.2006 15:49

Michal Šuráň

Re:
Dobry den, co na hru rict? Prinasi do stealth akci urcite oziveni dane skladanim pasti a pasticek. V porovnání se Splinter Cell vyniká práve v příbehu a z toho vyplývajících moznosti. Hra urcite zprijemni cekani na novy SC, koupi doporucuji - hra stoji za to :o)
0/0
15.1.2006 10:35

Sgt Bodie

Chybějící odpověď
Půjdou mise dokončit bez toho, aniž by padl jediný výstřel? A povede k jejich dokončení vždy jen jediná cesta? Tak na druhou půlku otázky bohužel odpovězeno nebylo. Přitom je dost důležitá. Taky by mě zajímalo, jak dlouho na tom dělají, že při vymýšlení ještě neslyšeli o Splinter Cell. Dále mě trochu děsí myšlenka, že AI má především pobavit, než být realistická. Jinak koncept není špatný (i když, nakolik je reálné, aby byl žurnalista, byť investigativní, schopen někde hluboko za železnou oponou klást pasti na SPECNAZ, šplhat po zdech a vůbec být takhle nabušený; jestli to není tím, že je to Američan ). No, za rok a půl uvidíme. (Já vím, Vánoce 2004 jsou dřív, ale uznejte, už jste hráli hru, u které byl dodržený termín vydání?!)
0/0
17.12.2003 8:11

Petr Poláček

Re: Chybějící odpověď
Ja osobne slysim od kterehokoli vyvojare mnohem radeji slova o tom, ze jejich hra ma predevsim pobavit, nez byt realisticka. Jinak jim preju nicim a hlavne nikym neruseny dalsi prubeh vyvoje.
0/0
17.12.2003 8:22

Sgt Bodie

Skepse
Samozřejmě taky doufám, že jim to vyjde a bude to "pecka". Jenomže jsem trochu skeptik a přijde mi, že se při tvoření her dneška v rámci zábavnosti opomíjí spousta věcí, které by hru postrčily o kousek dál. Je mi jasné, že je to především o penězích (čas jsou peníze a zařazení dalších a dalších vychytávek určitě vývoj pěkně protahuje...), což hovoří za vše. Jenomže trend amerických (rozumějte jednoduchých) her mě jako hráče neuspokojuje. Dnešní technologická vyspělost by si zasluhovala tvorbu propracovanějších herních světů. Třeba interakce s prostředím by IMHO neměla souviset jenom s dopadem na hratelnost - kvůli jisté uvěřitelnosti v herní svět. Ve skutečnosti taky můžete rozbít okno, aniž by to váš život nějak zásadně měnilo (no, někdy... ). U CW se ještě hovořilo o tom, že je primárně určen pro Xbox, čehož se taky dost obávám, bude již od počátku tvořen s dost podstatnými omezeními (jako PCčkáři se mi hry z konzolí prostě nezamlouvají - vždycky se to na něčem projeví, ať už je to grafika, nebo třeba ovládání). Samozřejmě vývojářům držím palce a slibuji, že když se mi hra bude líbit, tak si ji i koupím . Přeji veselé Vánoce...
0/0
17.12.2003 8:47

Petr Poláček

Re: Skepse
Souhlasim, ale zaroven dodavam, ze generace her, kde bude ona zmina interakce na pokrocilejsi urovni je teprve pred nami - HL 2, Far Cry. Jsou ovsem jiste zanry, kde je podobna interakce zcela zbytecna, ale to uz je zalezitost kvalitniho designu dane hry.
0/0
17.12.2003 9:14

Jan Feichtinger

O 2 roky později...
0/0
11.1.2006 21:19

Philip Andrew Bodie

Však jsem to říkal... :)
Ale originálku už mám doma, koupil jsem si ji k Vánocům... Zároveň se Splinter Cell 3, takže na Chameleona zatím nemám čas
0/0
12.1.2006 10:10







Najdete na iDNES.cz