- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
65 % to si snad nekdo dela prdel.....FIRE EMBLEM je jedna z nejlepsich her..na GBA..../mimo jine to dosvecuji i pochvalne recenze na vsech renovovanych zahranicnich webech../...pro mne osobne to byl skvely herni zazitek ......viz ..moje dojmy z teto hry..ZDE..
http://emu-games.webdum.com/review/fire_emblem.html
Nikde tam neni receno...ze napad...s dokupovanim zbrani behem souboju..je "stastny napad".....
detsky snadna?........rekl bych ze obtiznost je pohodova......rozhodne..kdyz vemem..GBA RPG strat. hry..tak FE.....PATRI K TOMU NEJLEPSIMU..spolu s AW 1,2........
tohle........kdyz ti to prislo tak snadny...hral si HARD MODE?...
SHINING FORCE.....je pekna predelavka.....ale je to o neco horsi nez FE.......spíš SF..mi pripadal strasne jednoduchej.....a ne tak.......promakanej jako FE..
..spise me zarazi jedno.........konecne hodnoceni........to ses s promunitim ale pekne......"seknul"..nevim.....co ti ta hra udelala..nebo proc k ni mas takovou averzi.....chi..ale 65% FE........to je teda.....snad k neuvereni..
Ne, to samozřejmě není. Znovu opakuji, že tomuto prvku - dokupování zbraní během boje - přikládáš toliko význam "zvýšená obtížnost". Já s tím nesouhlasím a spíše mám ten dojem, že to zbytečně zdržuje. Abych tedy uvedl na pravou míru svůj předchozí příspěvek.
Dětsky snadná versus pohodová obtížnost? Nechci si hrát se slovy, takže na konkrétním příkladu. Projít většinou hry s pěti šesti bojovníky, kteří v "pohodě" vysekají několikanásobnou přesilu mi nepřijde jako v tomto žánru nějak následováníhodný příklad. To by se mi v Shining Force (beze ztrát) asi těžko podařilo. Na druhou stranu Hard mód ve Fire Emblem jsem nehrál - mimochodem, SF na konci také nabízí uložení pozice a obtížnější hraní nanovo...
Opět se neshodneme. Série Advance Wars je mnohem propracovanější, neřkuli obtížnější než FE, v poslední řadě má daleko lepší multiplayer. A FFTA je také mnohem dál, než FE, už jenom svou komplexností. Souhlasím s tím, že FE je oproti Shining Force v soubojové fázi a hlavně po příběhoivé stránce "promakanější", i když to na druhou stranu sráží některé hloupé momenty. Když budu - čistě hypoteticky - mít v SF problém, prostě se vrátím z právě probíhajícího boje do nejbližšího města a nakoupím další propriety, nemluvě o zisku zkušeností po ukončení střetu. To ve FE nejde, pokud nebudu mít uloženou pozici z předposledního boje s možností nakupování na náhradním slotu, jsem takříkajíc namydlený. Také systém vybavování postav je ve FE krokem zpátky, nemluvě o skutečnosti, že většina charakterů v SF má i díky prstenům mnohem větší výběr skillů, než je tomu ve FE.
Hodnocení? 60% je naprůměrná hra, nevím, co by sis představoval, když je to v mých očích horší jak všechny výše uvedené tituly a SF dostal 70% jako dobrý titul.