Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Myslíte, že je možné v oblasti save/load systému vymyslet něco nového?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chose

Rozhodně omezit
Konečně jsem se v Payneovi 2 dopracoval k nejvyšší obtížnosti, která omezuje počet quicksavů na 4 za level, a dojem ze hry byl o 100% lepší, i když jsem to hrál potřetí
0/0
27.11.2004 15:05

Vladimír Ševeček

!!!

Upřednostňuji checkpointy a nebo omezený save (na počet - viz. Hitman). Jinak chybí atmosféra!

Mr. Wáwra tu psal o SH44. Tam je to dobře řešený... to je taky možnost !

0/0
26.11.2004 20:08

___ Brt ___

A co třeba dát hráči volbu podobně jako v Jagged Alliance2 nebo Wizardry8 - tedy nechat ho na začátku zvolit hru s možností ukládání kdekoli nebo s omezeným ukládáním a to nezávisle na obtížnosti hry?
0/0
26.11.2004 15:38

Mr. Wáwra

ideální savování v FPS...
...má dle mě Far Cry, pač ty sejv pointy jsou na inteligentních místech a člověk furt nemačká quick save/quick load.  Přiznám se, že u Dooma 3 jsem furt mačkal F5 :) Jinak co se týče adventur, tak SH4 taky má dobrý savy (jednu sejvovací ústřední lokaci)
0/0
26.11.2004 15:06

*** ***

reloaded
No otazka sace/load je vazne dost komplikovana a nejde posoudit nejak obecne, spis u konretnich her. Project IGI: Tak o tehle hre prohlasil Anastasov, ze mu dala SAKRA zabrat a to proto to pro me byla vyzva, abych ji pokoril. A stalo se. Bylo to sice fruistrujici, ale tuhle hru mam proste ulozenou v pameti navzdy. Na rozdil od spoustu jinych 3D akci. Commandis: Zde, pokud vim save byly, ale bylo to stejne pekelne tezke, takze obtiznost nesouvisi ani tak s save, ale s designem a konceptem. Deus-ex: Tuhle hru uvadim proto, ze i kdyz slo kdykoliv ukladat, atmosferu mela primo dabelskou. Takze amtosfera a sirsi vnimani hry lze docilit i s save/load systemem. Ale kdyz se nad tim tak zamyslim, tak hry, ktere byli tezke a frustrovaly me, tak na ty nakonec vzpominam mnohem casteji a v pozitivni smyslu, nez na kousky lehci a oddychove
0/0
26.11.2004 14:58

___ Brt ___

Na Project IGI nevzpomínám vůbec rád. Zapích jsem to někde těsně před koncem, protože mě to neustálý hraní dokola přestalo bavit.
0/0
26.11.2004 15:40



Najdete na iDNES.cz