Diskuse

Doom 3 na Xboxu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Dvorak

4. 5. 2005 15:46
otázka
V jakym to vlastně jede rozlišení na televizi? To by mě zajímalo, nevěřím že 1280x1024. Bude to nějakej rosplizlej hnus.
0 0
možnosti

--- Miser ---

23. 4. 2005 10:39
...
takže ono to nemá takovou drobnost jako je realtime stínování a všichni se diví, jak je to skvěle plynulý? whoow
0 0
možnosti

Marek

22. 4. 2005 16:06
Recenze jak z PR
Nemuzu se zbavit dojmu ze recenze je psana silne zujate. Autor je zrejme nadsenym majitelem XPixly a dava to hodne najevo. Bohuzel na ukor objektivity.
0 0
možnosti

David Gena

22. 4. 2005 16:36
RE:
Mas pravdu, je to pouze povidani o tom jak to ten X-BOX zvladl.. O hre samotne je tam prd. (Na konci clanku je za to autor kritizovan kolegou)..  Je to mozna proto, ze DOOM3 je opravdu jen o grafice a jako hra nestoji za moc..
0 0
možnosti

David Gena

22. 4. 2005 10:11
Pro pana redaktora...
Ja v teto konverzi nevidim absolutne zadnou genialitu..  Uvedomme si ze X-BOX ma hodne modifikovanou GF4ti (nikoli GF3) a taky CPU neni obyc. PIII..  Cele to pracuje daleko efektivneji nez PC, jako kazda konzole.  Jedinym vaznym nedostakem vsech konzoli je pomerne mala RAM. Neni se tudiz cemu divit ze se na tom rozhybe orezana verze DOOMa.. Mensi prostory, mene soubezne videnych nepratel, OREZANE dynamicke stiny ktere na PC seberou zhruba 30-40% vypocetniho vykonu.  Pokud je vypnete na PC, verim ze si na GF4ti zahrajete taky.   A co se tyce detailu na PC, urcite vite, ze jakakoli VGA se 128MB se zdetekuje na "medium"..   Je to ciste rozezranosti hry ktera ma velke naroky na grafickou pamet ackoli by nemusela..
0 0
možnosti

Jiri Doubravsky

22. 4. 2005 16:24
ID imho predevsim licencuje herni engine
re "Je to ciste rozezranosti hry ktera ma velke naroky na grafickou pamet ackoli by nemusela.." Jenze ID Softu nejde ani tak o hru samotnou (kteraho ma vzdy jen velmi kratnou zivotnost na trhu) ale predevsim o vyvoj a licencovani zatracene kvalitniho herniho engine jehoz schopnosti mel budoucim oderatelum DOOM 3 prezetovat, a ktery by mel zustat spickou i v blizke budoucnosti. Dovolim si tvrdit ze o hrace slo ID softu az v druhe rade :-) a ze skutecne hry (tedy ne jen oslnujici technologicke demo - DOOM 3) nam naserviruji nad enginem DOOMa 3 az jina studia.
0 0
možnosti

Pavol Lesnak

22. 4. 2005 9:43
takto
Sice som to na XBOX-e nevidel, ale pokial to mam brat subjektivne, recenzia len popisala to o kolko menej detailov ma XBX verzia od PC. Samozrejme pokial je hratelnost rovnaka, netreba nad tym spekulovat. Skor ma vsak zaujal postoj autora k porovnaniu stareho Dooma a noveho a musim mu dat zapravdu. Novy Doom je len galeriou super spickovych efektov na super drahych zariadeniach UAC :)
0 0
možnosti

darkWolf ...

22. 4. 2005 9:29
Jak bych to tak...
Hej Johne, tys něco chlastal?!?!? Dyk">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile6.gif'> Dyk je to humus!!! Bože">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile6.gif'> Bože dyť na to se nedá vůbec dívat, jak to může někde ještě hrát?!?!?
0 0
možnosti