Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Dynasty Wariors 4 Hyper (PC)

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Patrik Galata

Dark
tj pravda toto je ta s prominutim NEJDEBILNEJSI recenze kterou sem cetl
0/0
4.10.2007 11:51

Devil

Lu BU
jak mam dostat postavu jmenem Lu Bu ??dik
0/0
30.9.2007 12:20

Jan Zábranský

Další nesouhlas
Upřímně musím říct, že tato recenze patří k těm nejhorším, které jsem za posledních několik let četl. Shodou okolností jsem značnou dobu strávil u PS2 verze této hry a do rukou se mi dostal také tento port na PC. Proti číselnému hodnocení NEMÁM velké výhrady, ale samotný text stojí za starou belu. Při čtení jsem si udělal následující poznámky: 1. Na konzolích není aktuální čtvrtý díl, ale již pátý, když nepočítám všemožné datadisky. Trochu informovanosti by to chtělo. 2. Dynastie Shu Han? Chao Wei? Prosil bych bližší vysvětlení. Pokud vím, Shu a Han byly samostatné dynastie, přičemž Shu se snažilo Han obnovit. Chao Wei mi pak už vůbec nic neříká, užívané bylo pouze Wei. Pokud se mýlím, prosím opravte mě. 3. Hra si BOHUŽEL vzala příliš velkou inspiraci? Počty nepřátel se nelíbí? Bylo by zábavnější kosit vojáčky po jednom? Nemyslím. 4. Ačkoliv nepřátel je hodně, TISÍCE jich skutečně na každé mapě nejsou. Pokud stál autor recenze pouze u brán chrlících posily, budiž, jinak je hranice 1000 zabitých překročitelná pouze v několika málo levelech. 5. Nepřehlednost? Viděl autor někdy přehlednou bitvu? Boje většinou bývají trochu chaotické, to by měl i kovaný PCčkář vědět třeba z Call of Duty. V DW4 se s chaosem vypořádali dobře - pokud se autor recenze na bojišti nevyznal, doporučuji před hraním nekonzumovat alkoholické nápoje. 6. Pouze tři rody? No, ''rody'' byly jen tři, nicméně válčících stran je ve hře šest. Ne všechny jsou však zpočátku přístupné. Když už nemá recenzent chuť hrát tak dlouho, aby je odemknul, bylo by dobré si to alespoň zjistit a neplést čtenáře. 7. Snaha zabít POUZE nepřátelského velitele? Tomu se říká zbabělost a neschopnost bojovat (viz. ''zbytku armády uniknout''). 8. Hrdinů není ''několik'' z každého rodu, je jich dohromady přes 40, možná by stálo za to hru hrát trochu do hloubky. 9. Autor zapomněl zmínit Edit Mode, umožňující tvorbu vlastních postav (pravda, dost omezenou) a bodyguardů. 10. Ztráta orientace při multiplayeru? Opět bych doporučil vzdát se na chvíli alkoholu či jiných opojných látek. 11. Kdo by čekal nenáročnost na hardware proboha? Vždyť to je masová bojovka, vzhledem k počtu postav je náročnost pochopitelná. Je mi jinak líto, že autorovi se hra na jeho ultra výkonném PC, na kterém si zahraje dokonce Far Cry na plné detaily, kouše. 12. Hudební doprovod se nehodí? Proč tak ostře odsuzovat? Když pominu fakt, že toto je skutečně jen věc osobních preferencí, každý musí uznat, že autoři poměrně šikovně zkombinovali klasické čínské motivy s trochou moderní hudby. Dechovka by snad někomu přišla lepší? Tak, ani to nebolelo a je konec. Budu skutečně rád, pokud se mi pan Šuráň k mým postřehům vyjádří. S pozdravem, Jan Zábranský
0/0
2.3.2006 17:22

zdenenek

tiez nesuhlasim
taketo "automatofky" by sa nemali hodnotit podla beznych kriterii
0/0
21.2.2006 9:41

Martin Doule

Nemohu souhlasit
Dynasty Warriors Hyper jsou jednou z tech lepe portovanych konzolovych her. Sice stale to neni optimalni, ale ze by to bylo az tak spatne, jak autor uvadi? Dostal jsem tuhle hru do ruky na PC a po nekolika pocatecnich pokusech jsem nemel problem hrat ji na klavesnici. Co se detailu tyce, hral jsem to na 1280x1024 s AF 8x a nastavenim rozhledu a poctu nepratel asi na 90% ukazatelu. Dulezitou polozkou je tam ukazatel, ktery se pta, zda chcete mit hru orientovanou podle Frejmu, cimz se hra neuveritelne zpomali, nebo podle casu, pak jede OK. Co se herni naplne tyce - je to o hrdinech ve stretu dvou armad. Takze se da ocekavat boje s hromadou protivniku, coz ma za nasledek jednodussi ovladani (nechtel bych uprostred nepratel vymyslet komba) a take neprehlednejsi situace - ale zkuste si uprostred cca 20ti protivniku mit dokonaly prehled. Kamera je orisek, je tam videt absence prave paky kterou ma PS2 ovladac. Nicmene pokud proniknete do vyuzivani blokovani a tak, tak vetsina potav je v pohode hratelna. Problem je jen s postavami, ktere nemaji siroky rozmach, takze je treba s nima mirit presneji. Ta hra, krome boju, pak stoji a pada i na vylepsovani postav a predmetu. Autorem uvadene najdi a zabij generala je sice vetsinou rychly konec urovne, jenze prichazite tak o body na vylepseni, lepsi predmety ruzneho druhy, nektere mise maji ruzne konce, daji se odemknout nove postavy atd. Mise jsou sice linearni, ale prave vykony na bitevnim poli, provedeni nekterych vedlejsich ukolu ci uspesne duely s nepratelskymi oficiry zvysuje moralku vasi armady - a na vyssi obtiznosti to bude velmi dulezite. A reakce nekterych oficiru na vase ciny (vdek za prichod na pomoc, nenavist ze jste nekomu zabili bratra/milence atd.) jsou take prijemne zpestreni. Tahle bojovka me vtahla na nekolik dnu, odemykani novych kampani, misi a postav spolu s nachazenim novych predmetu (predmety jsou sdilene, takze co jednou najdete zustane pristupne pro vsechny postavy) me hned tak nepustilo. Osobne bych dal 75% za konzolovou grafiku, kterou mozna mohli trochu ozivit (nicmene te prace aby tam pridali vic podrobnosti, nehlede na to, ze je clovek stejne rad kdyz nepratele vidi jasne a ne schovane v trave) tak i 85%.
0/0
20.2.2006 12:37



Najdete na iDNES.cz