Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Mortal Kombat: Armageddon

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenda

rada pls...

jak zpusti ten mod fatality jak jim tam urvu ruce atd me to proste nekdy jde  a nekdy nejde a jak se to ovlada??? pls piste mi na email

0/0
21.6.2008 14:52

Olivier Blue

...
No ty jo, udělal sem chybu...Bylo zbytečný pochybovat:)...Sem si to převčírem pořídil, pařim nepřetržitě a musim říct, že ačkoli hodnocení 88% je vážně hoodně vysoký, tak si ho MKA podle mě rozhodně zaslouží...Vážně perfektní pářka co de hrát pomalu, ale i rychle...Je to fakt výtečný, souboje strašně zábavný,hafec postav, který se člověk ani nemusí tolik učit, což je dobře...Grafika sice nic moc, je furt stejná, ale když se zvýší kontrast na max a trochu se to víc vytmavý, vypadá to pak přímo vražedně...a to je dobře:)...Prostě perfekt...baví mě to, atmosféra dokonalá, sou v tom i nový možnosti po vzoru Tekkena jako třeba zůstat v lehu na zemi nebo útoky při vstávání...a vzdušný souboje taky výborný...To co mi tam vadilo, vlastně ani nesotjí za zmínku...MKA si de svojí vlastní cestou, nedá se srovnávat s Tekkenem apod. a jako alternativa slouží vážně bezvadně...Sorry Honzovi Lysýmu za ty kecy, je to prostě fantazie a já bych dal v tuhle chvíli snad i tu devítku:)...vážně stylová řežba...
0/0
28.10.2006 23:55

Jan Lysy

No, tak to jsem sám rád, že tě to baví :)). S tím, že je to stylová režba plně souhlasím :)).
0/0
15.11.2006 12:25

Olivier Blue

nevim no:/
Osobně se na Armageddon těšim taky fakt hodně, ale na druhou stranu...Jestli se to hraje stejně jako Deception, což, jak sem koukal z videií zřejmě ano (nechápu proč v recenzi o tomhle neni zmínka, něco podrobnějšího o systému bojů a o tom, JAK SE TA HRA VLASTNĚ HRAJE), tak by to byl pro mě asi dost velkej problém...Deception je podle mě totiž co se týče bojů dost velkej shit:/...Nejlepší ze všech 3D MK je podle mě Deadly Alliance, fakt originální způsob bojování, strrrašně zábavnej a dynamickej, což k MK podle mě odjakživa patřilo...Deception se akorát pak snažil kopírovat herní mechanismus konkurence a výrazně boje zpomalil, dynamika byla fuč a celý mi to přišlo takový nepochopitelně zabržděný:/...(v tomhle směru by bylo good mít zpátky aspon tlačítko pro běh)...btw animace nejsou špatný, jenom sou dělaný v příliš strojovym retro podání.. Takže jestli je Armageddon, v systému bojů, v grafice, ve strojovym rozpohybování stejnej jako Deception, (kterej byl prostě propadák) nechápu moc dobře autorovo nadšení...Postav v něm může bejt sebevíc, ale jestli bude hraní po circa čtrnácti dnech nezáživný a ubíjející, tak je to dost potom o howně:/...Spíš bych řek, že tohle je recenze od skalního fanouška, kterej nám toho vyjma svýho nadšení moc neřekne...
0/0
23.10.2006 0:26

Jan Lysy

Skalní fanoušek
Ano, MK mám rád, ale zase jsem si schopný připustit to, že na bojový systém Tekkena nebo Virtual Fighter prostě nemám. Rychlost je o něco vyšší od dob Deception, ale stále ještě není úplně dynamická. A jak se ta HRA VLASTNĚ HRAJE? No, tak pro tebe to nebude to pravé ořechové, což je jasné z tvého příspěvku. Hraje se dobře, pokud ti nebude vadit bojový systém pro začátečníky (žádné velké složitosti, jednoduchá komba atd.), tak dobře, ale jestli hledáš desítky úchopů a podobné laskominy, tak to zklamaný budeš.
0/0
23.10.2006 6:53

Olivier Blue

...
Nevím, proč by to nemělo být pro mě to pravý ořechový:)...Psal jsem, že Deadly Alliance je skvělá záležitost, kterou pohřbil nástupce Deception...Z toho vyplývá, že mi jednoduchý systém bojování nevadí, v jednoduchosti je síla, pokud ji však v Deceptionu autoři nezmrvěj podivnym timingem úderů a krytí...Protože, je Deception obecně správně chápanej jako zklamání, myslim, že by bylo dobrý říct, jak je na tom Armageddon...Jestli se znova vrátil na výslunní, v čem všem se změnil bojovej systém k lepšímu a horšímu a prostě ho se zmrvenym Deceptionem porovnat...Tak to obecně bejvá ne?když se v herní sérii, nějakej díl nepovede, autor se obvykle v příštim pokračování, snaží chyby napravit...A recencent by se pak měl logicky snažit objektivně posoudit, jestli se to tvůrci hry povedlo nebo ne...(důkazem toho je Tekken 4 a Tekken 5) Nezlob se na mě, ale nepřišlo mi že bys to takhle udělal...prostě si opravdu jen skalní fanoušek s recenzí pro skalní fanoušky:)...(btw "A jak se ta HRA VLASTNĚ HRAJE? No, tak pro tebe to nebude to pravé ořechové, což je jasné z tvého příspěvku. Hraje se dobře"...něco víc, než že se hraje dobře tama si nemáš vid:( )
0/0
23.10.2006 9:55

Jan Lysy

No....
Jde o hodně subjektivní záležitost, plno lidí (dost často "Tekkenistů") nad Deception prskalo, některým (a to tě hodně překvapí) se tebou nazvaný "podivný" timing docela líbil. Proto ani nejde objektivně posoudit, jestli se systém zlepšil. Osobně řeknu, že ano, někdo zase řekne, že ne. Někdo má rád holky, někdo zase vdolky. A mám v zásobě víc frází než jen "hraje se dobře". Bojový systém je snadno pochopitelný, poskytuje dost častu na to, promyslet si další úder (někdy skoro moc), žádná zběsilá rychlost, kdy nestačíš sledovat, co se děje. Nic pro ty, kteří trvají na tom, aby měl každý úder protiúder. Bojový systém nemá až tolik možností.
0/0
23.10.2006 13:22

Jan Lysy

A dodatek
No, pokud tě to tedy zajímá, tak byl odebrán ukazatel obrany (takové ty tři barevné obdelníčky, co v Deception neměly v podstatě žádný smysl), zůstal "Guard Break", tedy možnost přerušit kombo správně načasovaným stiskem bloku, odebráním třetího stylu bojového umění už nejsou komba tak dlouhá, ale díky přidání komb ve vzduchu je možnost vytvořit poměrně účinný sousled úderů.
0/0
23.10.2006 13:32

Olivier Blue

...
Aha...A co bys řek o bojovym systému týhle hry obecně?spíš Deception, Deadly Alliance nebo úplně něco jinýho...Víš co myslim, na Deadly Alliance sem zbožnoval rytmus toho boje, kterej sem pak v Deceptionu nezažil, tam mi to přišlo všechno takový zbytečně zabržděný...tohle je určitě subjektivní máš pravdu, někomu se to může zamlouvat víc...Ale co to ostatní?:(...2 styly bojování (nemyslim se zbraní), který se v DC od sebe prakticky nelišily tak jako v DA, kde si vždycky měl jeden z nich spíš na delší vzdálenost a ten druhej na kratší...grafika se tam taky nezlepšila, když sis všechno odemknul, jako třeba arény, tak hra načítala potom ty zmetkový z Konquestu jako první, animace taky ne, nový údery co byly přidaný k charakterům stály úplně za prd, kostýmy postav úplně nudný splývající všechny dohromady a asi nejblbější a nejnezajímavější nový postavy co sem snad kdy viděl..Takhle můžu pokračovat dál, třeba pasti v arénách který měly prakticky minimálního využití, ještě strojovější rozpohybování postav...(Jediný co měl Deception cool víc než DA bylo intro a menu podle mě:)...)takže srovnání Armageddonu s Deceptionem co v samotnym jádru, bojování jeden proti jednomu, nepřines nic zásadního naopak spíš pohoršil (pokud je to subjektivní, potom nechápu proč dostal tak malý hodnocení od recenzentů co maj neutrální postoj a nijak mk nefanděj protože je mk) je podle mě přímo nutnost:)...(protože je opravdu chápanej jako propadák..mezi fandy ne...ale mezi ostatníma jo, přečti si něco o něm na netu)..ale jinak děkan za to info o bojovym systému...sem sice věrnej spíš Tekkenu nebo SC, ale tahle hra má taky svý kouzlo to se jí upřít nedá:)...
0/0
23.10.2006 14:19

Olivier Blue

...
Aha...A co bys řek o bojovym systému týhle hry obecně?spíš Deception, Deadly Alliance nebo úplně něco jinýho...Víš co myslim, na Deadly Alliance sem zbožnoval rytmus toho boje, kterej sem pak v Deceptionu nezažil, tam mi to přišlo všechno takový zbytečně zabržděný...tohle je určitě subjektivní máš pravdu, někomu se to může zamlouvat víc...Ale co to ostatní?:(...2 styly bojování (nemyslim se zbraní), který se v DC od sebe prakticky nelišily tak jako v DA, kde si vždycky měl jeden z nich spíš na delší vzdálenost a ten druhej na kratší...grafika se tam taky nezlepšila, když sis všechno odemknul, jako třeba arény, tak hra načítala potom ty zmetkový z Konquestu jako první, animace taky ne, nový údery co byly přidaný k charakterům stály úplně za prd, kostýmy postav úplně nudný splývající všechny dohromady a asi nejblbější a nejnezajímavější nový postavy co sem snad kdy viděl..Takhle můžu pokračovat dál, třeba pasti v arénách který měly prakticky minimálního využití, ještě strojovější rozpohybování postav...(Jediný co měl Deception cool víc než DA bylo intro a menu podle mě:)...)takže srovnání Armageddonu s Deceptionem co v samotnym jádru, bojování jeden proti jednomu, nepřines nic zásadního naopak spíš pohoršil (pokud je to subjektivní, potom nechápu proč dostal tak malý hodnocení od recenzentů co maj neutrální postoj a nijak mk nefanděj protože je mk) je podle mě přímo nutnost:)...(protože je opravdu chápanej jako propadák..mezi fandy ne...ale mezi ostatníma jo, přečti si něco o něm na netu)..ale jinak děkan za to info o bojovym systému...Sice by mě toho zajímalo mnohem víc (třeba jestli má hra k dispozici nabídku 50 a 60 snímků za vteřinu, jestli sou v tom nějaký na pohled citelnější rozdíly, jak široký je spektrum úderů na postavu, jestli to třeba neni při hraní takovýho 5 boje furt na jedno kopyto, jestli sou ty vzdušný útoky rozdílný na postavu nebo je má každá stejný a má jich k dispozici třeba druhově víc, jestli se stejnej bojovej styl opakuje u víc postav, jak je na tom umělá inteligence, co se třeba týče tvorby postavy, jestli snese počet doplnků v MKA srovnání se Soul Caliburem 3 nebo ne), ale tak v pohodě:)...
0/0
23.10.2006 14:35

Jan Lysy

Oho
To je otázek :)). No, tak Armageddon je o něco rychlejší než Deception. Jako propadák je chápán mezi těmi, co hrají Tekkena atd., protože narovinu, prostě tak unikátní systém soubojů prostě MK nemá, to je nesporná pravda. Nabídka 50 a 60 snímků ve hře implementovaná není. Na jedno kopyto hraní není, rozdíly mezi styly jsou docela citelné a zatím jsem nenarazil na dva totožné bojové styly (proto je také snížen počet jen 2 styly pro postavu, aby každá měla svůj nikátní). Tvorba postavy je s SC3 docela srovnatelná, i když spíš co se týče image bojovníka, možnosti ovlivnění bojového stylu nejsou tak velké jako v SC3. Každá postava provádí ve vzduchu jiné údery, ale mají přibližně stejnou účinnost, některé ovšem mohou protivníka vyhodit do vzduchu několikrát za sebou.
0/0
23.10.2006 17:21

Olivier Blue

...
Ale odpověděl si prakticky na všechny:)...tak dík moc myslim, že to uvítaj všichni:)...abych se ti přiznal, Tekkena hraju spoustu let, Tekkena 5 sem si dokonce pořídil o půl roku dřív než u nás vyšel, ale že bych z toho byl nák odvařenej to fakt moc ne:/...Po těch letech hraní týhle hry, už ta únava přitom přichází sama ačkoli nechci...docela hustý:)...(a navíc Tekken 5 je podle mě neskutečně odfláklá hra a chybí jí pořádnej betatest)...No jako každopádně Armageddon si koupim...Tak jako tak...Těšim se na něj jako malej kluk a kdyby to nebylo vono koupim si zase Deadly Alliance kerej sem prodal kvůli Deceptionu:)...docela si mě navnadil....už proto že to je rychlejší než Deception:p...tak děkan za info
0/0
23.10.2006 19:45

Jan Lysy

Moment, abys mi potom nenadaval :)). Je o trosku rychlejsi, ale ne zase o tolik :)).
0/0
24.10.2006 6:48

Olivier Blue

...
oki...no jestli někomu budu nadávat tak max. v duchu Midwayi..snad to nebude potřeba:)...
0/0
24.10.2006 23:28

NooB Saibot

Noob Saibot
huusty, tesim se na Nooba Saibota
0/0
21.3.2006 14:39

American Pig

mazec
0/0
21.3.2006 10:57



Najdete na iDNES.cz