Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Těšíte se na Stranglehold?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Ovládání

Lidi jde ve hre Stranglehold zmenit ovladani???Me se to nepodarilo diky za odpoved.

0/0
23.6.2008 15:07

Jan Demel

Kdo to je ten John Woo a co přesně se myslí tím jeho stylem?
0/0
26.9.2007 17:01

Karel Sýkora

Syki
jesus christ to myslíš vážně? 
0/0
26.9.2007 17:34

Jan Demel

kdo je J.W.
ten styl bych ještě chápal, ale kdo to byl/je to nevim.
0/0
26.9.2007 20:22

Karel Sýkora

Syki

...ok...zejdnodušeně se dá říct že je to nedostižnej inscenátor přestřelek.....

.trochu zeširoka..snad to nebude moc encyklopedický....hongkongskej akční režisér,jeden z nejlepších režisérů akčních filmů vůbec..definoval především pro přestřelky svoje svérázný pravidla kdy se boj dá popsat celkem výstižně jako brutální krvavej balet,akční scény mají dokonale promyšlenou choreografii,je do nic zapojeno  doslova cokoli,maximálně se využívá prostředí(člověk by nevěřil co se dá všechno zakomponovat do choreografie přestřelky,nejde to dost dobře popsat to se musí prostě vidět).........hrdinové většinou bojují proti obrovský přesile ve dvou max. ve 3,mají nekonečný zásobníky(a když už mají přebít tak co nejefektnějším způsobem)..nezabíjí se efektivně nýbrž maximálně efektně,nedbá se na to "jak by se asi choval člověk co v přestřelce nechce zařvat",naopak je tu všechno přehnaný,přestřelený,nadsazený..prostě to patří k věci..ale mimořádně dobře se na to kouká..místo superrychlýho střihu používá Woo naopak delší zaběry a větší celky a především akci zpomaluje aby se před divákem otevřela jako vějíř a mohl si vychutnat každej pohyb,výstřel..akce je hodně postavená na pohybu(ať už kamery nebo protagonistů,statická záběry nejsou častý všechno je spíš kinetický(ale narozdíl od Wooových napodobitelů je to všechno PŘEHLEDNÝ),používá mnohdy celkem neotřelý (až nehollywoodský) postupy,pohyby kamery,kompozici záběru díky čemu vypadají akční scény dost neotřele a svěže..co se týče jiných aspektů než akčních scén tak jeho filmy se nazývají termínem "hrdinské krveprolití"...většinou sou dost krvavý(např. v Hard Boiled se postřílí na 300 lidí,v umírněnějších jako třeba Face/off jen 70) a hrdinové většinou nějak řeší otázky cti a přátelství(a většinou taky s fatálními důsledky,spousta hlavních postav se obětuje nebo jinak zemře,dějovej oblouk je aranžovanej  mnohdy div ne jako antický drama a všechno má takovej osudovej nádech nevyhnutelnosti)....z jeho hongkongských filmů nejlepší asi Hard Boiled,Killer,Better Tommorow..v hollywoodský produkci natočil taky pár filmů ale všech kvalit(akčních i dějových) dosáhlo jen Face/off s Cagem/Travoltou,akčně bylo asi nejlepší Hard Target s belgickou gumou Van dammem a relativně dobrou atmosféru se podařilo nastolit i v M:I2,tam to bylo ale zase na oltář ostudně mála akčních scén,jejich kvalita pořád dobrá....

...uff  tolik kulturní okénko,nekamenujte mě všichni....kdyžtak určiět na youtube nějaký ukázky mistrovy práce budou když budeš chtít vidět názorně o čem mluvím,stojí to za to,podobný akční scény nejsou obvyklý,to o co se snažil třeba Matrix a libovolná americká produkce koketující sa hongkongským stylem je slabota s invencí o 2 řády níž

0/0
26.9.2007 23:57

Waki

Re: K. Sýkora

hezky napsané. J.W. je genius. osobně miluji filmy Better Tomorrow, kde mám 1. a 2. díl. jeden čínsky, druhý anglicky :(, nicméně nikde nemůžu najít třetí díl. jsou to umělecká díla plná krve, zpomalených záběrů, HOLUBŮ cti a odvahy.

0/0
18.3.2008 19:09

Michal Maliarov

Re:
Souhlas, Max byl prostě best. Podle závěrečných titulků u dvojky ale trojka bude :). Jde o to kdy.
0/0
26.9.2007 12:38

Karel Sýkora

John Woo
aspoň že tu nikdo Strangleholdu neupírá právo an existenci,myslím že potom co si Max Payne a spousta americký akční produkce(Matrix) plnýma hrstma od Johna Woo půjčili jeho styl a pojetí přestřelek,tak má právo si to vybrat a třeba i touhle formou...jinými slovy,nebýt Johna Woo,nebyl by ani Max Payne
0/0
26.9.2007 13:49

David Topinka

nj a matrix zase vybral anime Ghost in The Shell :) a Ghost In The Shell vybral...ted už si to nepamatuju ale prostě vypátrat původní zdroj je prakticky nemožný :)
0/0
26.9.2007 21:29

Albert němec

Max Payne
 je mě strašně líto že už nevydaj dalšího maxe payna byl prostě nejlepší a nějaký co se snaží tak stranglehold se mě zdá nic moc to bude tim že  hraju na pc ale nejvíc ze všeho chci maxe na pc jinak to nepřežiju
0/0
5.4.2006 18:31







Najdete na iDNES.cz