Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth na konzolích

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

laco1117

18. 5. 2008 20:56
obtižnost

Kto my poradi jak projit misi esotericky Dagonuv řad bloudim po domě hore dolu a nevím co dál.pomuže my nekdo?

0 0
možnosti

laco1117

18. 5. 2008 17:38
volaní Cthulhu

Ahoj kluci.Nevíte nahodou kombinaci trezoru v mise esoterický Dagonuv  Řád nevim jse pohnout dál.Kdo poradí?

0 0
možnosti

Renhard

3. 3. 2008 16:18
obtížnost

Já vím, že jednoduchá hra člověka přestane bavit, ale pobíhat jedním domem šestkrát-to je prostě blbost!!! Jak si mám užívat atmosféru a příběh, který jsou fakt skvělý, když hraju dvě hodiny jedno místo, vždyť já už zapomněl, co je vůbec můj cíl, jediný cíl, který mám, je dostat se sakra z jednoho místa do druhýho, je to fakt pitomost, chtěl jsem si zahrát hru s dobrým příběhem, ale trávit u kompu hodiny a hodiny hraním jedné mise nebo kapitoly je opravdu ztráta času, která rozhodně NENÍ vyvážena zážitkem z hraní... takže pro všechny: rozmyslete si, jestli to vůbec chcete hrát.

0 0
možnosti

:::strixsr :::

28. 2. 2007 20:04
problém
Hra je to prima, baví mě, ale teď jsem se zasekl. Jak rozmrazíte dveře plamenometem tak potom mam nalakat tu meduzu ke dverim a spalit..no a to mi nejde, meduza se vzdycky otoci a odejde tesne pred mistem kam zasahuje plamenomet...plamenometem nejde hýbat což mě vytáčí a na takové kravině nechci skončit.
0 0
možnosti

JJJ FFF

12. 1. 2007 21:16
CoC
Hral som PC verziu. Presiel som to. Obtiaznost mi vobec nepripadala nejak extra tazka. Hral som to na druhej zhora. Ved ake by to bolo, ak by sa to dalo vsetko prejst na prvy krat? Nuda, ktora by bola prejdena za 3 hodiny. SPOILER: No vadila mi jedna vec. Na zaciatku ma hra zaujala a cim dalej tym ma to viac bavilo. Ale na konci, kde som mal zabit hydru som sa premenil na netvora aj bez toho aby mi piskalo v usiach (co bola chyba hry) a potom som sa nemohol vratit ani do tela ani pustit kohutiky. Tak o com to je. Tato blbost ma donutila pozriet do navodu, kde som zistil, ze vsetko robim spravne, az na tu blbu chybu. Ale aj tak som sa bavil dobre.
0 0
možnosti

laco1117

18. 5. 2008 17:46
Re: CoC

Ahoj......nevíš jak by se dostal ke kodum k trezoru v esoterickem Dagonovom řade bloudim sem a tam a nevím ani otevřit vězenskou celu.Za informaci vopřed dekují.

0 0
možnosti

Jiří Kutra

30. 10. 2006 18:10
help
Nevíte někdo , kdo jste tovaspon chvili hrali jak mam toho debila B.Burnhama dostat z toho vezeni???Uz jsem snad udelal vsechno ale porad rika ze mi nemuze verit.V navodu co jsem nasel o tom nic nepisou..........
0 0
možnosti

Jiří Kutra

2. 11. 2006 9:59
tak už jsem na to přišel(bylo to úplně lehké) . Jinak ta hra je parádní - je sice těžká že něco delám 10x ale jinak atmosféra a styl jsou super . Už jsem někde v půlce
0 0
možnosti

Jiří Stárek

13. 9. 2006 17:40
help pls
Při načítání menu mi hra spadne do windows nevíte čím to je?:( má někdo stejný problém?:( pls poraďte
0 0
možnosti

Isolda .........

15. 9. 2006 18:35
zkus vyměnit ovladače ke grafické kartě
0 0
možnosti

Filip NAVRÁTIL

4. 9. 2006 19:11
RE
Jo. Tak to je přesně ono Omego. Útěk na korbě TOHO ŠÍLENÝHO NÁKLAĎÁKU  a to co se dějě potom... to prostě jeden musí začít naříkat a hořekovat. "Proč nám pro živého boha tohle provedli a tak slibně vyhlížející zábavu pohřbili už ve druhém dějství? Copak nevědí, že tu jejich (bohužel nyní už kravinu) lidi kupujou proto aby se pobavili a ne proto aby je deptala? Já už dnes kupříkladu vím, že tu rafinerii nemám šanci projít A SEM DO PRDELE TAK NASRANÝ... ne kvůli penězům (ty tu budou a my už třeba ne) ale kvůli toho, že to tak pohřbili. V recenzi jsem četl, že to je důstojná oslava Lovercraftova díla... nebo tak nějak. Důstojná možná jo ale atraktivní a zábavná zcela určitě ne. Určitě ne do té míry aby mne přiměla k případné koupi pokračování nebo vůbec něčěho podobného ze stejné dílny.
0 0
možnosti

David Omega

4. 9. 2006 19:56
CoC
Tak to vidíš, je mi ale s podivem, že např. v diskuzním fóru na tiscali games u recenze na tuto hru většina hráčů hodnotí hru více než veskrze kladně, otázka zda jí ale opravdu všichni hráli a rozehráli.. Čus
0 0
možnosti

Filip NAVRÁTIL

3. 9. 2006 23:19
názor
Hru jsem si koupil a těšil jsem se na horor a on to opravdu horor je. Ano. A to ze samých starostí jak se udržet naživu. Atmosféra hry docela ujde, po zvukové stránce se mi taky líbí a ta grafika má zřejmě zapadat do celku hry. ALE PROČ TO DO PRDELE MUSELO BÝT ZASE TAK TĚŽKÉ!!!?? To už dobrou hororovou hru umí udělat opravdu jen KONAMI s jejich Silent Hilem? Jak si tu hororovou atmosféru mám vychutnat když jsem neustále nasraný a po smrti? A zase se lidi (včetně mně) budou shánět po cheatech nebo trainerech a přitom stačí tak málo: nenastavovat minimální obtížnost tak těžkou... Tuto hru jsem si poctivě koupil v krámě protože: a) slibovala horor (to jsem neměl tušení jakého druhu protože hratelné demo pokud je mi známo nevyšlo žádné b) hra vyšla s českými titulky. No a protože nejsem masochista tak tuto hru založím někam kde na ni snad rychle zapomenu nebo ji věnuji jako dárek někomu koho mám rád jak vřed na zadku a vrátím se s nadšením k Tomb Raider-Legend za kterou jsem v krámě nezaplatil ani korunu a která sice nevyšla v češtině a neslibuje hororovou atmosféru ale alespoň se dá hrát.
0 0
možnosti

David Omega

3. 9. 2006 23:58
Máš pravdu v tom, že hra je opravdu dosti náročná a s přihlédnutím k absenci "F5 a F9" a tudíž řešení realitky checkpointů opravdu nebyl moc dobrý tah vývojářů, dostal jsem se do Marsh rafinery a tady je to vážně síla, zmiňované checkpointy skoro žádné, náboje jakbysmet, respawn nepřátel atd. atd. Hra má sice své světlé, již tebou zmiňované stránky jako příběh a atmosféra, ale nelze nevidět i jednoznačný zápory jež hru značnou měrou schazují...Tahle hra vyžaduje dosti pevný nervy, ale taky to občas nezvládnu a nadávám a nevěřícně kroutím hlavou a říkám si jaké by to bylo, bylo-li by to koncepčně trochu jinak pojatý...
0 0
možnosti

David Omega

20. 8. 2006 10:19
Call of Cthulhu - první dojmy
Tak jsem si pořídil onu CZ lokalizovanou verzi hry a rád bych sem napsal pár svých prvních dojmů po zahraných cca. 4 hodinách čistého času, atmosféra skvělá, příběh se skvěle rozvíjí, zvuková stránka též exceluje ale hlavní mínus nelze nevidět v technické resp. v grafickém ztvárnění, které bych hodnotil tak na 4 roky zpět a spíše i déle starší hru, textury jsou naprosto neostrý, který ještě paradoxně jen zhoršuje onen "noise" efekt (nedá se vypnout v běžném menu), snad až na modely postav, rád bych věřil, že se to v pozdějších fázích hry o něco zlepší - podotýkám, že grafika u mě ve hrách nehraje zrovna "prim", ale tohle nelze nevidět, což je docela škoda...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 94

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 7

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 29

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 7

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!