Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co se děje v trávě aneb Co vás v posledních dnech zaujalo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr

amiga rulez

Goblins 4 tak to je super!

0/0
13.4.2008 15:29

Drak3n

lol

no podla mna je amerika jedno velke zlo a si zoberte ze vam v cechach behom par rokov postavia ten monitorovacsi system ktory bude mozno rusit mobilne siete a budu nas mat vsetkych pod palcom ;-) to bude teda riadna haluz....

0/0
4.4.2008 18:46

skl

Re: lol

:D

0/0
26.4.2008 12:26

............

Re: lol

wow

0/0
9.5.2008 18:29

junior1099

SG Worlds

Dobrý večer...

 moc by mě zajímalo co se děje v trávě a s vývojem hry Stargate Worlds? Dlouho sem neviděl nějaké info, tak doufám že se na BW brzi něco objeví.:-/

0/0
4.3.2008 22:34

Petr Prošek

Re: SG Worlds

Vývoj pokračuje, na nedávné GDC byl novinářům prezentován nový trailer.

0/0
7.3.2008 2:13

kunt

chyba ?

na me tadle diskuze vyskocila ze clanku o novych mmorpg neni v tom nahodu nejakej bordel ?

0/0
1.3.2008 2:02

anonym

Ee

Vsechny strany by se mely zobrazovat realisticky (bez propagandy). Prislusnici SS byli specialne vybirani narozdil od obycejnych vojaku (ti jit do valky museli). Al-kaida se nesmi propagovat stejne jako Hitler. Neutoci jen na vojenske cile, ale i na civilni.

0/0
15.2.2008 14:32

i

k

[>-]

0/0
9.2.2008 12:27

Smarty

OMG

Sakra idnes udělejte si v tom už pořádek, skoro ke každýmu článku se mi zobrazuje nesprávná diskuze. Tahle se mi například zobrazila k článku o tom, jak pornoherečky hrají videohry. ;-O

0/0
19.1.2008 11:33

Pavel

Re: OMG

Bohuzel je to "normalni" stav. Jedna diskuse ke vsem novinkam (nebo cemu) je schvalne. Chapu, ze se chce BW odlisit, ale nemuselo by to byt zrovna na ukor prehlednosti. Ze je takovy deleni pro ctenare matouci a otravny nikoho na BW zrejme moc nedojima - par mailu uz bylo poslano - bez odezvy.. Rekl bych, ze pasivni rezistence je jedinej zpusob smysluplnyho odporu ... :-/

0/0
19.1.2008 16:21

smurf_me

Mezi námi polobohy

"oblíbeného modu Defense of the Ancients pro realtimovou strategii World of Warcraft."

hmm WOW je pokial viem MMORPG.. asi (urcite 6.49b :-) ) mali namysli RTS WarCraft 3 the frozen throne

0/0
11.1.2008 9:18

Petr Prošek

Re: Mezi námi polobohy

Kurňa, kurňa, sorry, už jdu na to... :D

0/0
11.1.2008 9:38

hedlik

OMFG

Muzu se vas ,pane radaktore zeptat , jaky mate dukaz ,ze tomu v pripade republikanskeho senatora neni ? kdyz muze americka armada pujcovat zdarma bojovou techniku pro nataceni zhovadilych filmu jako Black Hawk down a dalsi( jiste bez umyslu sebepropagace?!?!?!?!?) , proc by tak nemohlo byt cineno i ve hrach?! jen tupec by si nedokazal spocitat jaky ma (zvlaste na mlade lidi) vliv masove hrani her s americkou armadou v hlavni roli mirotvurce...

Je neco jineho rikat ,ze hry ve kterych se strili nuti ke strileni v REAL life, ale na druhe strane mi vyvratte ,ze neni mozne aby se skrze hry s valecnou tematikou (ukazte mi singleplayer hru ,kde hrajete za vojaka SS potazmo treba Al-kaida ....) nenapadne nedalo delat americkou valecnou propagandu? ...ano , tyto male deti (az vyrostou) budou jiste plni nazoru ,ze invaze v iraku,afganistanu,...iranu? , je svinstvo...a ze za tim nestoji jen zajmy bohatych nadvladnich struktur...

0/0
7.1.2008 16:05

Petr Prošek

Re: OMFG

Ano, spousta her se vytváří s co možná nejpřesnějšími modely zbraní, bojové techniky atp. - takže spolupráce zde určitě je. Každopádně bych dal ruku do ohně za to, že není ve formě, jakou naznačuje Jack Thompson. Pokud máte zájem, projděte si několik jeho předchozích "případů", pak se mnou možná budete souhlasit.

0/0
7.1.2008 17:39

Spit_MkI

Re: OMFG

Dovolil bych se oponovat. Black Hawk Down je skvely film, nikoli tim, o cem je, ale jaky je. Pokud takhle vypada propagace americke armady, tak to je hodne negativni reklama.

- Velka cast her je vyvijena v Americe, tudiz muzete tezko cekat, ze budou protiamericke.

- Proc by se nemohla Americka armada propagovat? Americke casopisy bezne uverejnuji inzeraty na vstup do armady. A American Army je dukaz, ze to mysli vazne i ve hrach.

- Propagovat SS nebo Al-kaidu je nejen nezakone, ale narozdil od propagace, armady (i americke)  prokazatelne nebezpecne. A pokud si myslite, ze je pro vas Amerika nebezpecnejsi, nez diktatury v Iraku nebo Afghanistanu, tak si na to tema nejprve neco zjistete, nez se pripojite k masam.

-Thomson tvrdi, ze hry jsou vyvijeny, jako manipulacni nastroje vedouci zamerne lidi k zabijeni, a to je, nezlobte se na mne, opravdu hodne pritazene za vlasy. Lidi proste bavi sex a zabijeni, tak se to dobre prodava. Nic jineho za tim neni.

0/0
18.1.2008 18:55

Spit_MkI

Re: Re: OMFG

A jen tak na zaver. Vazte si toho, ze tu muzeme o tehle vecech svobodne diskutovat , a ze o nich vubec vime a zkuste si vzpomenout, kdo namza druhe svetove valky pomohl. Tohle by se vam ani v Iraku, ani Afghanistanu ani v Iranu (protoze tam patri iDnes  mezi jeden z mnoha cenzurovanych webu) nepovedlo.

0/0
18.1.2008 18:56

Warhead

Re: Re: Re: OMFG

tak Al-Quaedu bych fakt nezminoval ;) Polovinu jejich akci maji pod dohledem tajny ;)

0/0
19.1.2008 15:20

Faethor

Re: Re: OMFG

propagovat SS a Al-kaidu je prokazatelně nebezpečné? Sakra, čím a proč? Dost pochybuji že by byla mise z Osvětimi a nebo jiných KZ. Mise v Rusku by byli minimálně zajímavé a nasazování psí hlavy bývalé nebo stávající ose zla je stupidita. Byli tam špatní a dobří a SS neměla za úkol jen dozor v táborech... Takže v čem je problém, proč si nejde zahrát i za "špatné",nebo to je propaganda? to se pak nemůže hrát ani za jižany v severu proti jihu...nebo v  čem je to tak nebezpečné? Nechcete doufám tvrdit, že všech 750.000 příslušníků SS bylo špatných? A jestli jde o zločiny proti lidskosti a válečné zločiny, tak chci upozornit na to, že stávající US Army se jich dopouští dnes a denně..Takže prosím o přesnou definici, kde je zakázáno propagovat Al-kaidu(že by mi něco uteklo?):-P

0/0
15.2.2008 7:55

rili

Re: Re: Re: OMFG

V trestním zákoníku - část druhá, hlava desátá, paragraf 260 (140/1961 Sb.). Vzhledem k činům a ideologii Al-Kaidy do toho její propagace padne dokonale.

0/0
18.2.2008 9:51

willigord

Re: Re: Re: OMFG

Ty to mas asi v hlavicce dost byle a vylizane. Ze jo?

0/0
9.5.2008 21:57

jazz

Re: Re: Re: OMFG

imbecil

0/0
10.5.2008 4:46

RED

cvok

to beru jen jeko pokus o vtip.ňakemu chlapkovi hrabne a je stoho povstani nebo

co?nebo chce řict že dnešni generece jsou pomoci pc vichovávány pro 3.světovou?nic ve zlem,ale je to cvok a ten kdo napsal ten članek ma pravdu.měl by navštivit cvokaře a léčit se.

0/0
7.1.2008 2:00

Glutton

Re: cvok

No jo... sám akorát ukazuje, že nehraní PC her má vážný dopad na duševní zdraví jedince. Když by raději dopařil všechny GTAčka bude všem (včetně něj) líp.

0/0
7.1.2008 15:32

NEMO

Re: cvok

V Americe je možné všechno. Když se může stát idiot prezidentem, proč by senátor nemohl být šílený? Jenže takový člověk je obklopen spoustou poradců, bez kterých si ani neuprdne, natož že se nepromyšleně pustí do (na takové výroky citlivé) komunity jako jsou hráči. Nevím co tím sleduje, kdyby tahle kritika přišla z úst nějakého demokrata, tak bych to ještě chápal.

0/0
7.1.2008 22:05

JAREK

ŮSŮFMJDFLSKFJALSLSSSLGKHL

;-€KADKFŮJL

0/0
11.1.2008 16:16

PetrS

trochu mimo

Zdravím přítomné a předem se omlouvám za to, že můj příspěvek bude trochu mimo rámec vaší diskuze. Nevím ale kam jinam ho dát. Mám Athlon 2,6 GHz, nějakou ATI radeonku a už dlouho jsem na PC nezpozoroval, že by došlo k vydání nějaké mlátičky ve stylu Mortal Kombat či Tekken. Poslední co mě chytlo byla kdysi Wrestling Mania (už není k sehnání a na předchozím PC mi už nešla - moc stará) a MK 4 (také není k sehnání). Skutečně už se takové hry na PC nedělají? Není nějaká pořádná freewarovka či on-linovka?

0/0
5.1.2008 22:37

sal

zdarec

na pc už bojovky nevychází, proto doporučuju stáhnout emulátor MAME XP (multiple arcade machine emulator) a pak už si stáhneš hry ve formátu zip/rom.... můžeš hrát na jakemkoliv PC i ty nejstarší automatové hry v arcade verzích, takže VŠECHNY díly street fighter+MK a tisíce dalších...  stahuj zde www.rom-world.com....upozorňuju že stahovat roms(obrazy her) a hrát je nelegální, ale koho to sere???:-);-)

0/0
5.1.2008 22:54

sal

Re: trochu mimo

jo, a ještě dobrá verze mame, kterou používám i já je mame32FXppR^

0/0
5.1.2008 22:56

hagy

Re: Re: trochu mimo

To ja na PC nejradsi hraju Soul Calibur pres emulator Dreamcast.

0/0
11.1.2008 13:15

lol

idiot

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DAHAHAHAto je takovej dement ten Thompson si mysli ze snad odhalil nejaky strasny spiknuti nebo co no lOOOL

0/0
5.1.2008 19:05

Dr.Seehank

Armada a herni prumysl

Ty vola americki fanatici nemaju konca! Ja som hral C&C od prveho dielu co som bol fakt male decko(teraz mam 22)! A ani ma nehlo ist do armady! Ale zasa ked si to tak zoberiem tak na tom nieco je, pretoze on hovori o Americkych deckach no a v kombinacii brainwashu z medii a totalne zlyhavajuceho skolstva (umyselne) by som sa necudoval keby ich tie hry ovplyvnili natolko aby vstupili do armady a vrazdili ludi okolo celeho sveta ... No nevereim ze na EU to bude mat vplyv, lebo tu je nieco co oni nikdy nemali... Historia a kultura (aj ked aj nas pekne vymielaju uz) ... Kazdopadne NECH ZIJU RTS a FPS !!! A nech zije BonusWeb !!!

0/0
5.1.2008 8:59

Longshanks

Re: Armada a herni prumysl

nějakýho rachytika od kompu by do armády stejně nevzali :)

0/0
5.1.2008 21:16

Jagup

senátor a CoD 4

Tak zrovna nedávno jsem hrál CoD 4 a byla to první hra, kterou jsem měl chuť vypnout jen kvůli stupidně propagandistickýmu příběhu. Nebýt hratelnostně vynikající, neztrácel bych čas.Ale stejně: ukázkově hodní američtí boys si létají do cizích států jak se jim zlíbí(čirou náhodou Rusko a Přední východ), kde má hráč za úkol hájit americké zájmy cestou totání destrukce. Sorry, ale vidim značnou podobu s realitou. Jasně senátor to přehnal, ale rozhodně je to téma k zamyšlení. CoD 4 byla/je super hra, děj by si ale nezadal se sovětským budovatelským románem.;-€

0/0
4.1.2008 21:28

Petr Prošek

Re: senátor a CoD 4

Proamerická propaganda zdobí spoustu her, s tím jsem se již dávno smířil. Osobně si však nemyslím, že by vznikala na popud ministesrstva obrany. Amíci už jsou prostě takový - až moc hrdý na to, že jsou Amíci, což je ale neomlouvá... :)

0/0
4.1.2008 22:53

NEMO

Re: senátor a CoD 4

Souhlas! Co se týká propagandy byli, jsou a budou amíci vždycky jedničky. Hry se prostě staly jen dalším kolečkem v soustrojí této mašinérie ať už chtěně nebo nechtěně.

Narozdíl od nás, co jsme citliví na patriotickou a nacionalistickou propagandu, mají američani pocit že tak jak se u nich za posledních šedesát let dělá, dělá se dobře, protože jim pomohla vyhrát studenou válku.

Když v šedesátém druhém skončila Karibská krize, amíci slavili velké vítězství, ačkoliv se nakonec ukázalo že na tom strategicky více vydělalo Rusko...

0/0
5.1.2008 11:24

Wes Parmalee

Re: Re: senátor a CoD 4

A do teďka si bijou do prsou, jak to "Ivanům" nandali...

0/0
5.1.2008 15:09

Ne

Re: Re: senátor a CoD 4

Ono je to spise naopak. Zatimco USA jsou stale jeste alespon trochu normalnim statem jehoz obcane jsou na nej hrdi a podporuji svou zemi, tak Evropa se shlukem nejakych pseudoobcanskych spolecnosti, kde je standardem stydet se za svou minulost a v dejepise misto hrdosti na sve predky preferovat sebemrskacstvi a omlouvani se kde komu. Coz je v Americe take, ale preci jenom jsou na tom jeste lepe. Evropa je uplne v p*deli.

0/0
6.4.2008 10:19

NEMO

Re: senátor a CoD 4

Tedy souhlas s Jagupem. Podle diskuse, soudím že autor článku poněkud přestřelil.

0/0
5.1.2008 11:54

Honza

Armada a herni prumysl

No je to zhruba tak jak hlasa.

Armada a herni prumysl jdou ruku v ruce. Simulatory pro armadu vyvyjieji herni konglomera a herni prumysl zase vyuziva simulace z obrannych bojist. Nedavno o tom bezel docela zajimavy porad v TV. Ukazovali jak soucasne pro americke hry vzdy davaji bud Americkeho, Anglickeho nebo UN vojaka proti Arabum, Rusum ci nekoho v Africe. Na to myslim arabove udelali opak, kde jako nepritele zvolii Americany. Vyhrava samozrejme ten kdo zabije nejvice druhych. Herni prumysl se mohl vyvynout take hlavne kvuli bezzednemu financnimu flastru z armady. Zacalo to u Amigi. To ze se snazi amada privolat mlady mezi sebe a rict ze je vse "cool" bylo vydanim jejich oficialni hry. Jmenovala se America's ARMY a US ARMY byl vydavatel.  Ty co ji hrali  jeli do Iraku a Afganistanu a rikali jak hra davala dojem ze valka je vlastne jedna velka hra. X

0/0
4.1.2008 16:22

Honza

Re: Armada a herni prumysl

Ale opak byl pravdou. Bude zajimavy to sledovat. Prvni herni 2D a # 3D simulatory u armady opravdu vyvolali zajem protoze armadni simulace je vzdy soucasti treninku. Od roku 1991 do roku 1994 vzniklo vice armadnich her nez mezi 1994-2000. Od 2001-2008 je vyvoj na absolutnim vrcholu. Ve hrach jsou pouzity videa zkutecny vojenskych akci atd. Samozrejme jen ty uspesne mise. Zadne potrhane ruce, rozstrilene hlavy atd. Armada hold tlaci nejen na herni prumysl ale i na prumysl s hrackami. O tom nekdy jindy Hezke odpoledne

0/0
4.1.2008 16:30

gogoP

...

nauč se češtinu, Ty mysliteli....;-D(Y):-©

0/0
4.1.2008 17:13

Honza

Re: ...

no jo ja uz v Cechach neziju nejaky ten patek tak sorry, jsem rad ze jeste muzu psat

0/0
4.1.2008 22:07

gogoP

Re: Re: ...

jo, tak to sorry, pořád se to dá číst....:-P

0/0
4.1.2008 22:47

TAZ

Re: Armada a herni prumysl

Ta America´s Army byla jeste ke vsemu zadara, jen tak pro zajimavost - armada primy sponzor...

0/0
4.1.2008 21:48

Honza

Re: Re: Armada a herni prumysl

JJ, je to tak tady je link

http://www.americasarmy.com/

Myslim ze uvolnili dalsi verzi. Proste pokracovani studene valky v hernim svete.

0/0
4.1.2008 22:12

Honza

Re: Re: Armada a herni prumysl

Jo jo tady je link

http://www.americasarmy.com/

Proste propaganda a prodlouzeni studene valky v hernim svete.

0/0
4.1.2008 22:12

vtech

Re: Re: Armada a herni prumysl

Ale u teto hry je podpora a propagace armady oficialni a znama od zacatku, takze to neni dobry priklad na podporu tvrzeni pana Thomsona.

0/0
4.1.2008 22:31

Petr Prošek

Re: Re: Re: Armada a herni prumysl

Konečně to někdo vyzdvihnul, díky... :)

0/0
4.1.2008 22:45

Dr.Sid

Senator

Minimalne v pripade hry US Army ma senator pravdu, ta vskutku byla napsana na zakazku US army za ucelem zvyseni popularity bojovani a zvyseneho zajmu o vojenskou sluzbu.

0/0
4.1.2008 0:15



Najdete na iDNES.cz