Diskuse

Těšíte se na GTR 2?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xxxzolikxxx

gtr2

hledam radu jak nastavit manualne auto?

0/0
20.5.2008 8:35

petr

gtr 2

Dá se někde stáhnout gtr 2

0/0
9.5.2008 21:22

zax

Re: gtr 2

v JRC je tušim za 200 kč. Tak hybaj a nakupovat ;-D

0/0
15.5.2008 19:34

zarmik

problem

hele chce to po me nejakej kod kdyz spustim hru a nevim jakej;-O

0/0
30.4.2008 16:07

mates

Re: problem

(Y)

0/0
29.5.2008 1:29

headup

motec

je mozny aby byl motec digi display (ten digitalni tachometr v kokpitu) tak hardwaově narocnej, ze by to trochu zpomalovalo celkovou grafiku? nebo se me to jen zda?

0/0
26.3.2008 22:12

Lada

Problem GTR2

Koupil jsem si tuto hru GTR2 a co se tyce reality se mi moc libi.

Akorat nevim jestli to je jen u mě ale kdyz otacim volantem ,tak celej pohled na trat jde tam kam otacim volantem.Jestli je to tak delany k vuli realite  nevim. Mate taky nekdo tento problem ?Mozna ze se tato funkce da nak vypnout ale nic jsem nenasel.

0/0
9.2.2008 17:32

františek dunlop

Hamachi
Hrajete někdo gtr 2 přes hamachi?
0/0
14.10.2006 13:56

No use for Name

Ne, jezdíme českou ligu na http://www.gtcup.com ;-)
0/0
8.12.2006 9:16

Honza Zdarsa

ad gtr2 recenze
nevim jestli je povazovana za reklamu i odkaz na fanouskovske stranky simulatoru.. pokud ne, tak tady je link.. :) http://racetolive.com/index.php?page=article&action=article&article_id=38
0/0
4.10.2006 22:25

Vojtěch Urban

Realita
Zahrál jsem si demo GTR 2 a musím říct, že realita o proti jedničce(mam orig. plnou verzi a jezdil jsem na full realitu) je úplně někde jinde, přidáš plyn ze zatáčky a nic se neděje auto ti neustřelí,nerovností na trati už taky neni moc, je sice hezký že vidíte ruce ale kokpity mi moc reálný nepřipadaj -zlatej GT Legends-co pohyb to reakce na volantu ve hře,tady je to celkově nějak zabržděný..arkádovější. Kdo hrál profi Jedničku tak se mnou bude souhlasit Tak tato hra mě zklamala radši si zahraji GTR a GT Legends Upozorňuji že jsem hrál jen demo
0/0
4.10.2006 20:58

No use for Name

to by mě zajímalo jak si představuješ reálný kokpit ??? podívej se na nějaké fotky co se válí po webu, myslim že to co je ve hře je reálu dost podobný. Defaultní setupy ve hře jsou hodně user friendly, pokud chceš jezdit rychlý časy, pohrabeš se v setup, tak budeš mít co dělat abys auto ukočíroval, pokud tedy pojedeš hranu. Chování gum v GTR1 nebylo nic moc, to je známá věc, hlavně v malých rychlostech. Tohle Gmotor2 už zvládá lépe, jak v GTL, RF, tak i v GTR2
0/0
6.10.2006 12:22

Ahmed Rimsha

Souhlas
Když se s odstupem na to podívám tak musím souhlasit. Fakt je ten že pokud by ty auta byly ve skutčnosti tak špatně ovladatelné jako v GTR1 tak by se s nima téměř nedalo jezdit a za ty tříhodinové závody by byl každou chvilku někdo v kačírku. Včera jsem skouknul záznam závodu na ČT4 Sport a nezdálo se mi že by ty auta byly tak citlivé. Záznamy kamer zevnitř vozu ukázaly že jezdci se s tím nemazlí. Např v GTR1 když jedu trošku nešetrně přes obrubník tak jsem téměř zákonitě v pr..... V reálu ty auta řezala přes obrubníky nadskakovala a takové zacházení v GTR1 by znamenalo výlet mimo.
0/0
6.10.2006 14:20

Kuko _61

to schali
vacsi arcade mod nastastie navolit nejde :)))) myslim, ze je dost inych hier, ktore ti budu vyhovovat...
0/0
2.10.2006 23:46

schali ___

prosim rekni aspon dve, ja zadnou uz leta nevidel
0/0
4.10.2006 18:18

schali ___

nezda se vam, ze se to ovlada na klavesnici nejak divně?kdyz to trochu prezenete do zatacky tak jste jasni, neda se zaroven brzdit a zatacet,  respektive autu se vubec nechce nejak moc do zatacek, jeste podotykam ze jsem hral jen demo.Nejde tam navolit nejakej vetsi arcade styl, aby to taky byla trochu zabava?Fyziku si rad uzivam na skutecne silnici.
0/0
2.10.2006 19:03

echidna evoII

GTR2
Sice mi tam schází DBR9 a C6R (i když je jisté že se brzy objeví jako addony), ale jinak ta hra nemá větší chyby.. V multiplayeru naprostá bomba.
0/0
2.10.2006 12:26

xxx yyy

Hlavní minus?
Tak docela nesouhlasím s hlavní výtkou ke hře. Proč by měl soupeř dělat nějaké náhodné nevynucené chyby? Proč by se něměl okamžitě natlačit tam, kde mu necháte kousíček místa? Podívejte se někdy na GT v reálu, jak tvrdě se tam někdy jezdí... Takže - pokud jede soupeř přede mnou sám, tak opravdu chybu téměř nikdy neudělá. Ale. Stalo se mi několikrát, že přede mnou zuřil boj mezi 2 nebo více vozy a pak chyby přicházely, a bylo je pak možné využít ve svůj prospěch. Já osobně považuji za poněkud "nevyvážené" starty, kdy se dá celkem snadno dostat o dost míst dopředu. To v reálu moc reálné není...
0/0
2.10.2006 9:42

Honza Zdarsa

ad chyby
souperi delaji normalne bezne chyby, recenzent tomu moc nedal.. od obycejnych smyku, pres kolize, ci se souper nevejde do sikany a auto naprosto rozseka a zustane s odstavenym vozem stat mimo trat..
0/0
2.10.2006 16:41

Stojičkyn Jakotyč

Pár dotazů
Jak dobrej volant se pro takovou hru vypaltí koupit - jinými slovy - podporuje to i analogovej spojkovej pedál a řadící páku (ož nevyjde levně) a nebo to spojku bere jen zapnuto/vypnuto (stačí talčítko) a řadit se dá jen sekvenčně? Není nějaká alternativa týhle hry? Jako podobně co nejvíc realistickej simulátor, ale bližší skutečnýmu životu - takže ne super závodní speciální auta + závodní okruhy, ale něco s trošku obyčejnějšími auty a tratě v místech, kde šlověk jezdí běžně - přes města, vesnice, lesem atd. prostě závody na nezávodních tratích :-) Obsahuje to Starforce?
0/0
2.10.2006 8:33

Jan Jankovic

A co Life for Speed? Neni to sice nejaka "velka" hra (taky ji delaji tri lidi), ale fyzika a hlavne dojem z rychlosti je bezkonkurencni.
0/0
2.10.2006 9:17

Jan Jankovic

Live for Speed
0/0
2.10.2006 9:19

Stojičkyn Jakotyč

Hmm. Vypadá zajímavě. A ta je na tom jak s podporou analogové spojky a nesekvenčního řazení přímo řadící pákou? ne že bych na těchto věcech bazíroval to ne? Ale nerad bych k tomu kupoval zbytečn kvalitní nebo zbytečně šuntovej volant. Prostě ať ho vyberu tak akorát.
0/0
2.10.2006 9:39

Peter Helcmanovsky

LFS to podporuje vsechno.
(vcetne plne analogove spojky, a H radicky).
0/0
5.10.2006 15:12

xxx yyy

Řazení
Já myslel, že GT mají sekvenční převodovku, takže "šlapání" na spojku není potřeba... Ad ochrana - SecuROM 7.
0/0
2.10.2006 9:47

miloslav paták

volant Logitech MOMO Force
Teď používám výše uvedený volant v kůži, který tato hra přímo podporuje a funguje to super. Jelikož kupuji nový model Logitech G25 je tento MOMO volant, který stál 6900,- k mání za 1800,-. Má někdo zájem?
0/0
2.10.2006 14:55

Stojičkyn Jakotyč

No Logitech se mi taky líbí. Ale rád byhc se před jeho koupí dozvěděl jestli GTR podporuje volné řazení (a nebo právě jen sekvenční) a jestli podporuje tu spojku. Aby to nebyl vyhozený prachy.
0/0
2.10.2006 17:24

Ahmed Rimsha

Podpora spojky jako pedálu funguje (vyzkoušeno) a nevím co si představuješ pod pojmem volné řazení. Jestli myslíš standardní H tak to tyhle vozy nemají vždy se řadí nahoru nebo dolů. Pokud chceš používat normální háčko tak např. na logitechu g25 k řadičce přepnuté do H přiřadíš ke každé poloze správný stupeň a máš to hotovo. PS: Spojku jako pedál podporuje každý simulátor co simulátorem je.
0/0
2.10.2006 19:17

Stojičkyn Jakotyč

Volné řazení myslím, prostě že tam můžu teoreticky pákou narvat z jedničky pětku a obráceně. Narozdíl od sekvenčního kdy dávám jen +1 stupeň nebo -1 stupeň. jo a ještě - nejsem odborník - prý jde dát spojka i na tlačítko. Funguje ten spojkovej pedál analogově a nebo jenom prostě je zmáčknutej/ není zmáčknutej? Doufám, že analogově.
0/0
2.10.2006 20:10

Ahmed Rimsha

Jak už jsem psal výše pokud budeš mít řadící páku která má háčko tak bez problému můžeš. Případně si můžeš přiřadit jednotlivé stupně na klávesy či tlačítka ta hra to podporuje. Ke spojce asi takto pokud je spojka na pedálu chová se jako klasická spojka má svoji osu a v menu můžeš vidět jak se posouvá při sešlapávání. Pokud je spojka na tlačítku chová se takto při stisku tlačítka se sepne spojka je sepnutá a při puštění se vypouští postupně v určitém intervalu.  Pokud se podíváš někde na webu na volant LOGITECH G25 tak uvidíš že má i pedál spojky i možnost standardní převodovky H. Ale nechápu co ti u závodních aut vadí na sekvenční převodovce tam je to naprosto v pořádku ještě jsem neviděl že by ti chlapi řadili z pětky na jedničku a naopak.
0/0
3.10.2006 9:33

mirek piškytl

richar burns rally je dost realisticke a rfactor je taky dobrej a je k nemu ke stazeni dost ruznych pridavnych modu s ruznymi auty
0/0
5.10.2006 9:33

martin haur

Help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahojte..... potreboval bych pomoct,jakmile spustim hru a chci si vybrat v menu jakoukoliv položku krome nastavení tak se mi hra sekne a musím restartovat PC.Ovladače na grafiku,na základní desku a zvukovku jsem si stáhl úplně nové a nepomohlo. Nevíte čím to může být?? My pc:AthlonXP 2200,Radeon 9600,684MBRAM. Díky
0/0
22.9.2006 8:23

maa tamm

Tak jsem si zahral demo...

Zahral jsem si demicko, nemel jsem u sebe volant a tak jsem byl nucen (tedy porad jeste jsem) hrat na analog gamepadu. Nevim jak vam, ale me se to ridilo nejak lehce, teda oproti jednicce. Tam stacilo nesetrne pridat plyn a uz jsem byl v lepsim pripade na sterku v tom horsim v hodinach... Ve dvojce to auto drzi jako pribity.... Zadne podobne auto jsem neridil, a tak nemohu rict jestli je to realnejsi a nebo ne. Co si o tom myslite vy??

Potom me docela zklamalo, ze pokud narazim do soupere, dostane hodiny on a ja vyjdu bez trestu. V jednicce jsem se osobniho kontaktu bal jako cert krize, ponevac vetsina postochnuti koncila efektnimi hodinami (samozrejme mymi). Je fakt ze toto je logictejsi, ale tratovy komisari by me meli naparit S/G (pokud se to opakuje) a nebo me rovnou vyloucit ze zavodu...

Jinak je skoda ze hra nebezi na mem nbk. Mam sice pIV 2,6GHz, ale grafiku ATI Radeon 7500. Hra se sice spusti, ale jakmile dojde k nahravani zavodu, hra spadne. Pokud by jste nekdo vedel co stim, prosim poradte. Jinak verzi dx jsem jiz stahnul, ale porad nic...

No to by bylo prozatim vsechno, pokud me neco napadne tak to sem jeste pripisu.

Jo a abych porad jenom nehanel, GTR a GTR2 jsou naprosto uzasne hry a diky Simbinu za ne.

0/0
14.8.2006 22:14

maa tamm

jo a jeste bych dodal, ze mam samozrejme vsechny ...help vypnuty a jezdim na mod simulation....
0/0
14.8.2006 22:20

miloslav paták

simulace
No, nevím zda ti věřit, protože nejsem žádný začátečník mám volant MOMO a i když jsem včera v tý Barceloně byl druhý, tak to nebyla žádná selanka, jak popisuješ. Na klávesnici a s automatickým řazením mít šanci. A to jsi ani nic nenastavoval (přítlak, tlumiče, převodovku atd.)?
0/0
19.9.2006 13:45

maa tamm

Jo vidíš, ani jsem nemusel nic moc nastavovat. Ja nechci říkat že to je jako NFS, jen mě přijde že oproti GTR je GTR2 co se týče řízení jednodušší. Auto je mnohem tolerantnejší když to na výjezdu ze zatáčky preženu s plynem. Možná to tak má být a v jedničce to bylo přehnaně citlivé.

Jinak protivnici jsou fajn a s tim pošťuchovánim na trati, teď po delším zahrání, to bude asi v pořádku...

0/0
26.9.2006 11:04

mmm ttt

Mno
Vis co, zapni si Realism, agresivitu protivniku dej na realnou, PRIMO OBTIZNOST PROTIVNIKU dej na 100% a uvidis.... Ja to mam komplet a pokud si v komplet hre nastavis vsechno na max (co se tyce obtiznosti), tohle uz nenapises, ver mi :) ) Je ohromny problem predjizdet skupinku treba trech souperu, nedaruji ti naprosti nic zadarmo, staci jednim kolem na travu a plne rychlosti, jako jsou treba rovinky v Monze, uz auto neustojis, jestli jdes po narazu do soupere do hodin?? To nemam tuseni, ja se snazil do nikoho nenarazit, UPLNE mi stacilo, co mi prave oni souperove delaji, vystreli te totiz z drahy jednadve, staci jen liznuti zadni casti tvyho auta. Tahle hra je paradni co se tyce reality rizeni auta, to se musi nechat, pokud jedem na Realism je to kruty hardcore, ale staci jiz jen tu obtiznost souperu stahnout na "blbych" 80% a uz je to uplne jinde, uz je predjizdite relativne v pohode. Tohle jsou opravdovy zavody jak se patri!! Nemam sice volant, s nim to musi byt bezkonkurencni, to verim, vsak mam taky "omackanej" palec z myho padu, ale i s dobrym ovladacem se to da zajet. Tuhle hru vsem hardcore zavodnikum doporucuju!!! Nic pro ty, co zboznuji Las Vegasskou serii NFS.....
0/0
21.9.2006 5:54

maa tamm

Uz jse to psal, vsechno na 100% a všechny helpy vypnutý... Soupeři jsou super, jak píšeš, ale to auto je hodne tolerantní. viz příspěvek výše...
0/0
26.9.2006 11:08

Robert Filo

Hrali ste uz LFS?
0/0
25.7.2006 22:33

Siky 001

Tak jsem si zahrál demo a můžu říct,že to bude velice kvalitní hra..chování vozu se mi zdá docela reálné,ikdyž jsem žádný závodní speciál neřídil.. akorát mě štve,že většinou nemám šanci získat pole position a v závodě se úplně lehko propracuju na první pozici..mělo by to být trochu vyváženější s tou obtížností.. hraju na tu obtížnost jak tam jsou vypnutý všechny ty pomocníci atd.. ale jak už jsem říkal,bude to velice kvalitní hra,už se na ní dost těším..jen doufám,že nebude stát nějakých 1300kč..
0/0
23.7.2006 13:16

Honza Bong

myslim si ze bude urcite stat okolo 1300 maximalne nebude to ha v cennove kategorii 500Kc v TESCU ale uvidime
0/0
7.8.2006 15:38

Jan Gruber

volanty
a nevis nahodou jestli na to GTR 2 dou vsechny volanty nebo jenom nejaky druh a vyrobce predem dik za odpoved
0/0
9.8.2006 12:25

Jan Gruber

ale kdy uz to sakra vyjde uz se nemuzu dockat
0/0
10.7.2006 12:53

Jan Gruber

A nevite jestli to ma vyjit i na PS2 ?
0/0
2.7.2006 16:58

Honza Bong

tak to te skalmu tadle hra je velmi realna a na PSkach by sis ani neskrtnul na tudle hru potrebujes volant aby si ji naplno vyuzil.takze asi ne
0/0
6.7.2006 17:15

Honza Bong

uz se tesim...
uz se nemuzu dockat!bude to suprova hra hlavne to ze tam bude konecne v boxu videt jak mechanici pracuji na aute a hlavne dinamicky prechot ze dne na noc a obracene! ten prechod muzete videt tady na tom videu http://www.youtube.com/watch?v=keufd3aY3Bs&eurl= a jinak tam pak mate spoustu dalsich videi primo ze hry.
0/0
20.6.2006 20:55

Jan Gruber

A kdy uz konecne GTR 2 vyjde uz se taky nemuzu dockat
0/0
2.7.2006 16:56

Michal Beran

SimBin..
Skoda jen, ze se malokde vi, ze GTR2 uz nedela SimBin, ale Blimey! Games pro SimBin. Blimey! games jsou lidi, kteri odesli ze SimBin. Presneji receno drtiva vetsina lidi ze SimBin utekla a zalozila si pod vedenim Iana Bella, spoluzakladatele SimBin, Blimey! Games. To jen tak pro info :-)
0/0
19.6.2006 10:46

Honza Bong

ale kdyz sou to lidi od SimBin tak neni co resit myslim ze to bude na stejnym jadru jako GTR1 a GT Legends
0/0
6.7.2006 17:16

Najdete na iDNES.cz