Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Líbí se vám World in Conflict?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paveck

Multiplayer

Je Multiplayer placený?

0/0
25.2.2009 7:16

nepovim

nevim

Petr nevim kde si prisel na to ze je to pro hrace skolniho veku. Navic preplacany to neni vubec

0/0
23.12.2008 12:21

Petr

WiC

Zdravím pánové,

prosím o radu. Po spuštění hry se objeví úvodní menu, ale bohužel nelze hru dále spustit natož nastavit potřebné úrovně hry, obrazu, nebo zvuku. Díky.

0/0
19.11.2008 17:01

Petr

WiC

Zdarec pánové,

zkusil jsem si demo a mohu říci, že WiC je na můj vkus přeplácaný.

0/0
18.11.2008 16:29

Syki

Re:

zkus to rozsvést...takhle je to výkřik do tmy ve francouzštině

0/0
19.11.2008 17:33

Petr

Re:

Tak jó,

ten kdo rád hardcore strategie a má trochu přehled ve vojenství a válčení ví o čem mluvím a promiňte mi to, rozvádět hru, která je zaměřena především na hráče školního věku nemá cenu.    

0/0
19.11.2008 17:43

JAFIDEL

POZDĚ,ALE PŘECE...už dávno pařim i s avatarem.přesto dík

0/0
30.6.2008 15:39

JAFIDEL

Prosim vás,jak vložit obraz svého avatara v MULTIPLAY..DIKY

0/0
22.4.2008 11:07

Noby

Re: Prosim vás,jak vložit obraz svého avatara v MULTIPLAY..DIKY

Pozdě alepřeci. Naloguj se na massgate.net a tam...

0/0
20.6.2008 11:46

Kanarek

Moulové

TO je tak tezky stahnout 19 částí a pařim full hru proc platiti 900 za tohle...RvRv

0/0
6.4.2008 12:08

Narmer

Re: Moulové

ty jsi expert, to čumím, admini by si měli zjistit tvé IP a nahlásit tě na policii, piráte!

0/0
22.4.2008 9:32

Kenny

Re: Re: Moulové

Dalsi moula. Uz cekam na to, jaxe pudes prasknout na fizlarnu, ze pouzivat nereglyho totala dyl jak 30 dni :P

0/0
29.6.2008 13:46

.

.

Nakoniec som prišiel na to ako to nastaviť metodou pokus omyl. Môj dojem je, že je to vyložene multiplayerová záležitosť. Dokonca ani skirmish nie je ideálny pre single. Je treba sa špecializovať, čím ovládate malý počet jednotiek (napr. asi ťažko uhráte skirmish s artilériou alebo vrtulníkmi). Samozrejme dá sa spolupracovať s botmi, ale to už radšej spustím multipl.

0/0
21.2.2008 8:35

.

?

Zdravím, hral to niekto z tých čo to tu čítajú? Neviem si nastaviť skirmish, v osattných hrách (napr. CoH) som s tým nemal problém ani som nemusel pozerať do manuálu ale tu je to nejak divne spravené. Čo znamenajú položky "Auto event team", "Advanced...". Potom je tam na výber počet botov v dvoch tímoch, to znamená že jeden tím je na mojej strane a ako viem ktorý? A kde nastavím chovanie botov (defenzívne, agresívne atd.) - je tam také menu ale neviem čo k čomu patrí. Tiež tam nevidím obtiažnosť. (mám len demo)

0/0
20.2.2008 14:37

tt

.

Poradte ako si mám nastaviť skirmish. Hrám demo a nevyznám sa v tých nastaveniach.

0/0
19.2.2008 8:12

.

-

Stiahol som si včera demo. Najprv ma prekvapila hnusna grafika (hrane na very high, 1280x1024). Modely domov a vozidiel vyzerajú ako krabičky z papiera. Na druhej strane pekné efekty výbuchov. Chápem ale že je to daň za možnosť odzoomovať kameru.

Ďalej je tu tažko ovládateľná kamera. Prehľad je pekná vec ale paradoxne, keď sa pozeráte na bojisko, kde sú jednotky veľkosti špendlíkovej hlavičky, prehľad sa akosi stráca.

A nakoniec hrateľnosť. Viem že pravé kvality hry vyniknú v multiplayeri alebo skirmishi ale sú ľudia, ktorí hrajú aj (hlavne) singleplayerovú kampaň. A tu to stojí úplne za h...o. Na začiatku som postavil štyri tanky a s tým to celé prešiel. Kde je teda v kampani nejaká stratégia? BTW rovnakú výhradu ku kampani mám aj u CoH. Starý dobrý Warcraft 3 alebo AoE.

0/0
18.2.2008 8:40

Syki

Re: -

tak nevím jaký si hrál CoH že se ti povedlo projít misi metodou parního válce be ztaktiky..možná by pomohlo nehrát to na easy.....jinak metoda ablík jednotek bez taktiky je přesně to ce platí kupříkladu v AoE

0/0
18.2.2008 10:05

.

Re: Re: -

Ja som hovoril hlavne o WiC. Ale keď už si začal o CoH, tak tam počítač podvádzal. Napr. som v jednej misii misii videl ako spoza okraja mapy prichadzaju stale nove vozidla. Potom som neplnil misiu kt. mi pripravili dizajneri ale išiel som vlastnou cestou a videl som ako z jednej budovy v strede mapy vychadzaju stale nove jednotky (ta budova sa nedala ani znicit), tak som tam postavil dva gulomety a kosil ich - proste nekonecny respawn. To si mozu davat do Just Cause ale nie do strategii.

0/0
18.2.2008 11:14

.

Re: Re: -

neviem čo si pod taktikou predsatvujes ty. Taktizovat sa da aj v Crysis. V strategiach ja pod tym rozumiem, ze je na mape urcite mnozstvo zdrojov a ked ich zaberies, tak je super v ri.ti. Ked ich zaberie super, si v r.iti ty. Podobne ked znicis nejaku zakladnu tak by ho to malo oslabit, a ak sa v tej zakladni vyrabali nejake jednotky, tak by sa uz na mapoe nemali objavovat. Toto neplati ani v CoH ani vo WiC, tu asi autori zaviedli nejake nove pravidla - skripty a respawn kvoli poondiatej atmosfere a pribehu (stale sa bavim len o singleplayeri). Ale uznavam ze v AoE jednotky nie su tak vyvazene ako v tychto hrach.

0/0
18.2.2008 11:21

Syki

Re: Re: Re: -

jasně otázka preferencí...u CoH s tím nemám problém(popravdě sem si toho ani nikdy nevšiml) a nevadí mi to,účel tady světí prostředky,kdyby to byl jen nekonečnej respawn a nic z toho tak by to bylo špatný,ale výsledkem toho všeho je že v každou chvíli se bojuje a boj nepřestává,vždycky mě strategiiích hrozně štval stav kdy sem s obrovským usilím a po intenzivních bojích dobyl jednu z několika základen an mapě a najednou ta krásná rovnováha mezi těsným postupem a hrozícím ústupem zmizela a už sem jen nezastavitelně jel..pokud tyhle tzv. nebuhy CoH nebo WiC pomůžou zábavnosti a intenzitě bojů tak lehce překousnu že je to nerealistickej prvek protože to ...uprostřed města si přece taky sherman ve stanu nestluču a bereme to jako nutný zlo protože to prostě v rámci hratelnosti funguje:)...i když forma leteckých posil jako ve WiC nebo JTF nebo off-map posily jako v Sudden strike mi sedí mnohem víc

0/0
18.2.2008 12:00

.

Re: Re: Re: Re: -

Nejde o to že by to bol nerealistický prvok, ale mne vadí že sa dynamicky menia ciele misie, že sú tam skripty a respawn, pretože to potom pripomína akčnú hru a nie stratégiu. Aj keď som čítal nejaké fóra, tak ludia čo hrajú multi, tak ich single nebavil. Proste teraz sa do single chce za každú cenu tlačiť nejaký príbeh a atmosféra. Ten stav čo opisuješ, tak to je predsa stav víťazstva a o to ide.

0/0
19.2.2008 8:19

Vášek

Rada

Poradil bystemi někdo jak sehnat češtinu ke hře WORLD IN CONFLICT?Ja zatim všem děkuji.[>-]

0/0
22.12.2007 14:04

Pavel Šnobl

Re: Rada

Hru si kup a budeš ju mít česky.

0/0
22.12.2007 14:16

Romana

prodej této hry

ahoj, omylem jsme tuto hru koupili 2x jako dárek - stála 899,-Kč a jako bonus je u toho červené tričko CCCP - prodám za 720,-Kč - pište na e-mail ras.miraska@centrum.cz, díky

0/0
5.12.2007 12:52

Marks007

bomba?

No nevim, jestli je to hit, me to teda nenadchlo, kam se to hrabe treba na sudden strike 2, tedy namluvim o grafice, ale o napinavosti te hry

0/0
23.11.2007 13:34

Bunny

Bonusweb

humus to nový bonusweb maximálně nevyužitá pravá strana všechno vměsnané doleva no fuj fuj

0/0
17.11.2007 15:04

Martin Kupka

Chybka
"...propracované a napětím nabyté kampani..." - nechci být za hnidopicha, ale vzhledem ke smyslu věty má být ve slově nabité měkké i.
0/0
28.9.2007 17:16

Tomáš Bouzek

Sověti
Za SSSR nejde hrát jenom proto, aby mohli vydat datadisk a vydělat další prašule bez práce! Moje dedukce:-)
0/0
28.9.2007 0:38

Assasin

Re: Sověti

Jenze si predstav kdyby meli udelat dalsich 15 misi za sssr....Za 1. by se to neveslo na dvd a za 2. kdyby to udelali tak by zase obrali o mise us kampan a 3. by to trvalo takovyho casu ze by to nebylo jeste ani za rok

0/0
20.1.2008 1:00

------- -------

Sověti
škoda že nejde hrát za sověty, přeci jenom by se mohli vyzkoušet obě dvě strany.... je to skoda par lidi to odradí že nejde hrát i za ty "rudé" :-)
0/0
26.8.2007 20:40

Kedrigern ...

Re: Soveti
Tak v multiplayeru se za ne hrat da (i v souboji s PC), takze prostor pro trenovani a zkouseni tu myslim je. A holt vypada to, ze dnes je moda vydavat druhou stranu az v datadisku :o).
0/0
28.9.2007 11:36

PLATARI PLATARI

Za rusy...
No, nebo se mozna nekde domakli, ze ve vychodnim bloku :-) kvete herni piratstvi, a tak aby donutili ty, kteri si chteji zaletat s Mi-24, zastrilet s S-10 zajezdit s BVP, tak by si meli koupit originalku, a ukazat zac je toho nase slavna ACR.... :-D
0/0
30.9.2007 12:17

Jaromír Ekl

stránky
Spustil sem fan stránky na adrese www.worldinconflict.cz , takže pokud budete mít zájem tak se mrkněte a prosím mrkněte tam do fóra a napište mi postřehy co se vám na stránkách líbí a co by jste tam rádi viděli. Dík.
0/0
29.7.2007 23:26

m3h1

Re: stránky

:-)R^V

0/0
11.12.2007 22:32

Martin Mihulka

Hardwarove naroky
Nezlobte se na mne, ale nemuzete si stezovat na HW naroky, kdyz popisete, ze se jedna o graficky vybornou hru na velkych mapach pro az 16hracu. Optimalizovat nelze vsechno, grafiku lze a hlavne je mozne snizit detaily a rozliseni bez ztraty hratelnosti, ale UI je proste narocna a pri tom neni mozne ji zjednodusit.
0/0
18.6.2007 12:16

Patrik Bauchel

tak ma to vyjit kdy??...
datum vydani brezen 2007 a dole pisou .. Nezbyva nez dodat, ze se vazne moc tesime na ctvrty kvartal tohoto roku, kdy ma World in Conflict vyjit. tak ja nevim no
0/0
10.5.2007 9:44

Wolf ling

Ja chapu, ze nejjednodusim resenim je prelozit uz existujici text
...ale "otevrit palbu" opravdu ponekud bije do oci.
0/0
9.5.2007 11:56

Marcel Poulíček

Krasa
Moc, bude to parada mozna lepsi nes(Command & Conquer:ZH).
0/0
4.9.2006 10:48

T.H. R.A.L.L.

omg no to uz si snad delat srandu - jestli ta atomovka co sem videl na obrazcich a ve videu bude mit takovej ucinek ze znici jeden blok ( asi 5 domu) tak to se teda na me nezlobte ale to je humus !! . . . . . chapu ze to nemuze bejt uplne realisticky pac by to znicilo celou mapu (s toho duvodu se tesim na Supreme commander kde bude atomovka konecne jako atomovka) ale i tak omfg snad to bude trochu realistictejsi
0/0
17.8.2006 20:22

Grafik ...

Cituji wikipedii: "The amount of energy released by fission bombs can range between the equivalent of less than a ton of TNT upwards to around 500,000 tons (500 kilotons) of TNT" takzvané taktické atomové granáty nebo kufříkové bomby pravděpodobně víc než pár baráků zničit nedokážou, ovšem zamoří široké okolí...
0/0
5.9.2006 0:25

T.H. R.A.L.L.

re:
no nevim hele ale myslis ze takova bomba jakou tady popisujes udela takovej rambajs a hrib ze by to videly i v Bangladesy ?
0/0
5.9.2006 22:39

Grafik ...

neviděl jsem video :x) ale největší vodíkovka, sovětská 50megatunová Tsar bomba, myslím, vytvořila hřib do výšky 60km, takže nějakých těch pět-deset kilasů by mohl zvládnout i ten kufřík :x) ono ve vzduchu se to rozšíří dál než na zemi, takže hřib je velkej ač to třeba zas takovej bugr nenatropí (až na tu kontaminaci půlky zeměkoule)...
0/0