Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Lair

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zbynek Golina

A co takhle fotecku
jak opekas lidske burtiky?! Dobre, tak aspono draka chrliciho ohen!
0/0
27.6.2007 18:16

TOM HUDC

rada
neporadite mi nejaku podobnu hru na PC?
0/0
15.12.2006 17:45

Mejlo Hill

Poradím :) DRAKAN
0/0
27.6.2007 7:31

--- Miser ---

...
opravdu pěkné věci dokáže PS2 - já se ale těším na grafiku PS3 a HD, tohle 720x cosi je už opravdu poněkud obstaróžní
0/0
14.12.2006 19:37

lolofon trumpeta

Lair is running at 1080p as well, native 1920 x 1080 frame buffer @ 60 fps. este nejake otazky?
0/0
15.12.2006 17:58

--- Miser ---

...
jo, proč nejsou v lepší kvalitě screenshoty? nebo HD funkce se implementuje až nakonec? pochybuju
0/0
15.12.2006 18:38

Ondrej Skoch

Screenshoty

Sony nedodala, protože ta hra je zatím v preview... čili jsme si museli vypomoci s tím "co internet dá"... za to ovšem absolutně nemůže hra..... běží opravdu 1080p 

Co se týká podobné hry na PC, nejsem si podobné vědom...

0/0
16.12.2006 18:52

Poool_CZ ...

ondreji, projel jsem si asi 15 tvych poslednich preview a index ocekavani je 85, 90 a 95%. FF13 dokonce 100%. Znamena to ze 85% - na hru se tesim, 90% - na hru se moc tesim, 95% - na hru se hodne tesim (100% - hru si mozna i koupim :-))) ????

mel by dobry novinar psat jenom o tom, co se mu libi? nedegeneruje tim trochu, kdyz neprichazi do styku s prumerem a spatnyma projektama?

0/0
19.10.2006 21:14

Martin Šmíd

no co jsem si prošel poslednich 15 preview tak s autorem u všech souhlasim až na MGS4, ten by si zaslouzil 100% :)))) Jinak každej píše o tom co se mu líbí. o nezajimavych hrach nebudes psat preview
0/0
19.10.2006 23:34

Ondrej Skoch

Pavle,

zkusím vysvětlit svůj pohled...

Naprosto to nesouvisí s tím, jestli bych si tu hru koupil. Jsou to dojmy a emoce s nimi související, předpoklady, jak se titul nakonec vyvine. Také si uvědom, že někdy je preview opravdu jen věcí dojmů z videí a informací, získaných po netu, jindy jsou to dojmy z hraní NTSC verze.  Uvedu příklady...třeba Okami jsem hrál v US NTSC verzi, už VÍM, že je to vynikající hra. Nečekám, že by se evropská verze nějak dala zkazit. 

 Lost Odyssey jsou naproti tomu dojmy z videí a textu. Netuším, zda se hra opravdu tak vydaří, ale dávám osobní názor a HLAVNĚ pozor, to, že má index očekávání já nevím 95 procent, neznamená, že bude mít někdy totéž HODNOCENÍ... očekávání je prostě očekávání, můžu se těšit na věc,která jiné nezaujme, ale to je stále jen o jednom a tomtéž. Subjektivitě. Třeba u Lost Odyssey jsou tvrdozrnní fandové JRPG nadšení, že se Sakaguchi nepouští do experimentů, modernisté naopak vytýkají, že je LO tradičnější, než poměrně průkopnická FF XII na PS2. Těším se, tedy očekávání je vysoké... když píšu preview, píšu ho o hře, která mě zajímá, to je fakt. Ale degenerace tím, že nerejpu a nekritizuji jen tak pro nic za nic? Inu to je na čtenářích, zda se jim můj text líbí...já si za ním stojím , ale naprosto netvrdím, že někdo mnou velmi očekávané hry zcela ignoruje... tak už to chodí...

0/0
23.10.2006 0:24



Najdete na iDNES.cz