Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Okusili jste někdy mód Warcraft 3: DotA?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hynek

Obrázky

Vypadá to, že screenshoty byly pořízeny při 16bitech/pixel . To je vidět hlavně na efektech kouzel, které nevypadají pěkně (barvy jsou prokládané).

0/0
30.9.2008 13:32

Tosmi

Mapy

gdenajdu mapy ;-(

0/0
17.2.2008 15:50

Matevent

Re: Mapy

Mapa doty je na www.getdota.com , tam najdeš aktuální verzi, což je asi nejlepší, protože hrát staré mapy když začínáš nemá cenu vůbec hrát, ty oceníš až kdyš hraješ dýl a chceš si zablbnout. jinak na www.dota-all-stars.net

0/0
20.2.2008 9:41

Farflame

Re: Re: Mapy

To je fakt. Hrát nějakou starou mapu a pak zjistit, že zrovna tenhle hrdina už nemá přesně ty skilly, na jaké jsi byl zvyklý, není to pravé ořechové ;-).

0/0
20.2.2008 16:35

Shit

Dota

Jak rozjet dotu na verzi 1.07???

0/0
11.2.2008 6:02

Nasir

Re: Dota

Cože? To má být nějaká prehistorická nebo spíš předpotopní verze téhle mapy?

0/0
11.2.2008 16:16

I[Kick]YourAsS

Naprosto souhlasim s tvrzením, že dobrá hra není jenom o grafice( i když v případě Doty, je grafika myslim vcelku na pohodu) ale ze hlavně jde o hratelnost.. některý lidi to prostě nedokážou pochopit a hlavně nechápou že scénárko DOTA  nemá s normálním warcraftem skoro nic společnýho, snad jen stejnou grafiku ale pointa hry je NAPROSTO jiná takže jestli jste ještě nezkusili Dotu tak nemá smysl dál žit xD

 

0/0
17.5.2007 11:20

Naz-ghu;

zacatek
nice.. jen bych dodal ze zacayky sahaj do naky use map settings mapy ze starcrafta, ale uz si nepamatuju presne jeji jmeno, ale vim ze byla, a ze je predchudce doty.
0/0
16.5.2007 19:57

blabla

hohoho
pokud si hru chcete užít jednak potřebujete sehraný tým a jednak musíte hře věnovat hodně času, vědět co od kterého hrdiny očekávat, pokud si chcete slušně zahrát tak to není jak s counterem kde se postupně zlepšujete, tady to ze začátku chce hodně času, trpělivosti, něco k tomu načíst a skutečně začnete hrát až po hodně dlouhé době, prostě křivka učení téhle hry stoupá hodně pomalu na rozdíl od jiných
0/0
15.5.2007 21:56

chytrolin

Jenom bych chtel poznamenat, ze aby sis uzil dotu nemusis mit sehrany tym, i kdyz je to vyhoda (velka vyhoda)
0/0
16.5.2007 20:10

LB-goulem

Musim souhlasit s D4LI ... fakt o tak nejak shrnul... opravdu hodne dobre je mit nekoho, kdo to uz umi(nemusi to umet treba jako Aidam :D ... to ne,ale proste uz nefeeduje a vi,co hrdinove delaji)... ja treba tohle stesti nemel, takze mi trvalo hoodne dlouho nez jsem pochopil o co v dote jde... taky doporucuji AI + d-a-s.net (btw: tady si davajte bacha, kam zarazujete sve prispevky, nebo se Slambik zase na*ere a budou litat varovani :D - no offence;) )... takze DOTA je FAKT SUPER... GL HF noobikum :);)
0/0
15.5.2007 21:09

Martin Kupka

chybky?
DotA je perfektní mod pro war III, ale to bych po sté opakoval předchozí přízpěvky. Jen případným nováčkům přeju hodně silné nervy s rádoby "namakanými" borečky. Občas je chat na ostří nože a největší ironií toho je, že za PC sedí většinou dítě (rozuměj, člověk s věkem < 15), které Dotu samo příliš neovládá. Jen si prostě na někom potřebuje vylít vztak/ukázat, jak je tvrdé. Takže jedna rada za všechno - těchhle lidí si nevšímejte a nenechte se od Doty odradit. K těm chybkám - magina (on), vengefulka (ona). Pokud se pletu, berte prosím jen ty menší kameny :)
0/0
15.5.2007 15:00

chytrolin

Lide
Takze ty chces rict, ze lidi <15 nemohou hrat dobre dotu? ze se s nima neda bavit? Ale jo...je to tvuj nazor, ale podle toho clanku bych te tipnul tak na 12 let... Jinak dota je vazne skvela, akorat ji kazi jedna vec asi jako kazdou hru/diskuzi/cokoli, a to jsou lide, kteri nadavaji, neumi to a machrujou a podobni...Nastesti jsou tu i lide, kteri se pro komunitu snazi neco udelat, treba tym d-a-s.net, nebo treba clovek, ktery "nekomu komu je 12 let"poradi, jak rozjet dotu
0/0
15.5.2007 16:39

Martin Kupka

Bohužel jsi mě vůbec nepochopil. Dotu může hrát dobře kdokoliv, nezáleží na věku. Psal jsem o borcích, kteří se do tebe pustí bez jakýchkoliv servítek (vyjmenovaná slova po "k" nevyjímaje), jen co trochu zafeeduješ. Sám musíš vědět, jak to dokáže znechutit hru. A to nejen tobě, ale i ostatním - kdo si ty řeči má pořád číst. PS: 12 mi opravdu není...
0/0
15.5.2007 19:23

Compmaster

re
neni to pravda vzdy, obecne se to bere jenom co se verejnych her tyce.. takze presne jak rikal chytrolin.. treba my jsme zacinali aktivne hrat ve 13 letech..
0/0
18.5.2007 6:38

Hynek

Re: Lide

Je to pravda, děcka pod 15 jsou zvířata, já začínal když mi bylo 14-15, a nechoval jsem se jako ostatni, což je důkaz, že ne každý je stejný, tak je to i s ciganama, ne každý musí být povaleč a lenchoch, ale většina je a tak jsou v tom všichni. Často se najde nějaký rambo-styled hráč 22, let, který si myslí že je borec, neumí teamplay a killy jen krade, a když mu řeknu, jak to kazi atd. a pak mu řeknu že to dělávají malé děcka a on na to me je 22 a me 16, tak začne něco ve stylu "ty malej parchante ...... je ti 16 takže nemůžeš hrát lépe než já".

0/0
30.9.2008 13:15

MartyFoxx

for everyone
Je pravda že v dotě působí spoustu "borečků" a nejednoho začátečníka mohou odradit. Chtěl bych jen doporučit všem začátečníkům jednu malou věc. Slangově se začátečník označuje jako noob. Pokud vlezete do nějaké hry na publicu je dobré ostatní hráče upozornit na to že jste noob a jestli můžete hrát s nimi. Často je hry pro začátečníky označují "for noobs" jejich počet je bohužel vcelku malý. NA druhé straně jsou ty hry označené "only PRO" doporučuji do těchto her nevstupovat pokud nejste opravdu PRO. Je dost možné žy byste mohli ohrozit výlsedek hry a pár lidí by vás pak moc nemělo v lásce. Jinak všem začátečníkům přeji hodně štěstí.
0/0
15.5.2007 17:08

Aleš Kopřiva

"profík"

Blbé ovšem je, když do hry pro nooby vleze profík, jenom proto, aby se "pobavil", jaký je machr, že se na noobech dobře nafeeduje a ještě třeba stěžuje, že to tam nějaký jiný hráč lamí. I takové případy už se staly. Tito pitomci by si rovněž zasloužili ban. Samozřejmě je ani nenapadne, že tímto přístupem odrazují začátečníky, kteří by si s ním nebo proti němu mohli v budoucnu klidně zahrát jako zkušení hráči. Takže odrazuje lidi, se kterýma by si jednou mohl dobře zahrát. Každý profík nebo rádoby-profík byl kdysi noobem.

0/0
15.5.2007 18:33

IcutYourHead

Dota rulezzz
Je to vsechno tak jak je napsano a dano. Dato vas nepusti, a kdyz se naskytne chvilka nudy, tak zarucene vite co vas pobavi :) takze s chuti do toho :d
0/0
15.5.2007 14:46

Kjuba

Dota to je jak sex a cokolada dohromady. Chutna ti, je vyborna, a nikdy nechces prestat.

Je to hra u ktere jsem zustal nejdelsi chvili v zivote, 20 mesicu nehraju nic jineho, je to fakt fajna zavislost. Kdo to nezkusi udela velkou chybu. GL HF vsem novackum kteri s dotou zacnou. Verte ze neprohloupite.

0/0
15.5.2007 14:45

FERYN

Nekdy chci s dotou skoncit  jen proto ze clovek se snazi a po 20 min. nekdo quitne.Docela me to nasere!!!Lidicky met ho tak vedle sebe,asi vite co bych snim udelal:(
0/0
15.5.2007 14:17

Aleš Kopřiva

Musíš hrát s prověřenými kamarády, kteří nequitují, nenadávají a podle potřeby  pomáhají tvé straně nebo feedují soupeře (ať to z druhé strany nequitnou tak rychle, protože jim to nejde .
0/0
15.5.2007 14:21

Hynek

Re:

Můj kamarád říká "postavit do řady a postřílet" ;) Leavři jsou fakt hovada, vůbec si neuvědomují, co dělají, a jestli ano, tak je to ještě horší.

0/0
30.9.2008 13:18

FERYN

Mas pravdu ale je treba znat hrdiny vsechny at vis co muzes cekat od protihrace!

Dalsi vec jsou quiteri,kteri leftnou a zustane tam jeho hrdina ktereho vyberou.

Zda se me ze je to spatne! Lepsi by bylo,aby automaticky se hrdina stratil a penize rozdelany.

0/0
15.5.2007 14:11

Pospa

nesouhlasim
Blbost, teamsell je k nicemu, z toho nema nikdo nic, v late game pokud si nerozdelite itemy mezi sebe, tak je to nejvetsi chyba.
0/0
12.7.2007 16:49

krtko182

jj
Dota rulez... ak ma clovek cas venovat sa tomu dostatocne dlho (vysoka skola rulez), tak moze velice rychlo vidiet ako sa mu dviha skill ... brutalna namotavacka a super zabava  
0/0
15.5.2007 14:04

FERYN

Krtko ty mas odvahu tu psat? Jsi na online banliste a ja te  mam vbanu take.

A nespadlo ti to,proste te kluci dali a tys hned na to quitnul!!!!

Quiteri zasrani!!!!!!!!!!!

0/0
15.5.2007 14:27

Aidam

dota imba :D
Dotu doporucuji vsem si zahrat :) sam hraji v aktualne nejlepsim tymu cz/svk a porad jeste me bavi a neprestava prekvapovat. Je velmi navykova a velmi flexibilni, da se tam sestavit velke mnozstvi "komb", takze zezacatku to muze byt trosku tezky, ale i presto je to jedna z nejpopularnejsich her v dnesni dobe :)
0/0
15.5.2007 13:40

tom

Ač začátečník, chtěl bych na jednu důležitou věc upozornit...DotA je především týmová hra, kde sehranost tymu spolu s velmi dobrou znalosti mechaniky hry jsou dvě nezbytné věci pro úspěch. Čili všichni, které hra nadchla z tohohle článku, věřte tomu, že máte před sebou hodiny a dny a týdny dřiny a učení se, abyste mohli vůbec pomýšlet na úspěch
0/0
15.5.2007 13:50

eF.

*-*
Dota to je neco jako kdyz vypijes 4 litry kofoly a ani si nekrknes... je to neco nemozneho *-*
0/0
15.5.2007 13:33

D4LI

Pukud by jste chteli zacit hrat dotu, mohlo by se vam hodit nasledujicich par radek: Dota je vyborna hra s cim dal vetsi popularitou. Jenze ma dve strasny chyby. Ta prvni - leaveri (hraci co predcasne opousteji hru). Bud jde o lidi co neumi prohravat, parkrat je zabijete oni to neunesou a leavnou a nebo je to novacek, kterej proste nevi co ma delat chvili tam zmatene pobiha, daruje par killu a odejde. Kdyz leavnou dva hraci z jednoho tymu je po hre. Proto na publiku se Dota neda skoro hrat. Druha bolest doty jsou noobove - zacatecnici. Hraci kteri hodne umiraj, nemaji skoro zadny vyznam pro tym a nemaji jeste ten cit pro hru. Kazdy jim byl, ale strasne rychle na to zapomina, a proto kdyz nejaky hraje snim tak mu to da radne sezrat. Ale kde se ty noobove to maji naucit? Vetsi odpovi at hraji hry pro nooby, jenze tech je jak safanu nevejde se do nich ani 1% noobu. Ale zase ty pokrocilejsi snima hrat nechcou. A verte, ze kdyz se rozhodnete hrat Dotu, tak budete noob dlouho. ona inkubacni doba z larvy na motyla neni nijak kratka. Me osobne trvalo mesic nez jsem prestal zbytecne umirat, pak skoro pul roku, nez jsem pochopil vsechny hrdiny a vsechny itemy ve hre. A dalsi pul roku, nez clovek zacne podavat pravidelne vykony. (Kdyz budete hrat casto a budete mit nekoho kdo vam bude radit, urcite to bude driv). Dobre je stahnout si AI verzi pro offline trenink a vubec pro zacatecniky je to lepsi.Ten kdo by chtel hrat Dotu dobre nejpozdeji pozejtri, tak at ji ani neschani. Nejlepsi je kdyz mate kamarady, kteri vam vysvetli co a jak. Kdyz pak pochopite sytem doty, naucite se pouzivat kouzla, znate vetsinu hrdinu a vite co komu zhruba stavet, je dobre stahnout sa par replayi od tech nejlepsich klanu. Tam uvidite jak pouzivat ruzna komba kouzel, komba hrdinu. Proste jak ma vypadat teamplay. Vybrane replaye sezenete na jiz zminene strance http://www.dota-all-stars.net/ . Celkove bych kazdemu kdo by chtel s dotou zacit doporucil tyhle stranky. Zaprve je tam presny popis hrdinu a jejich kouzel v cestine. Strasne vam to ulehci praci a urcite to urychli vas rust. Na foru hraci radi co komu stavet, coz ocenite jako inspiraci + premium guidy na hrdiny. (presna strategie jak hrat nejakeho hrdinu). A at uz mate jakykoliv problem s hrani Doty, urcite se tam najde nekdo kdo vam poradi. A jeste jedno velke plus, jsou jedini kdo pripravuji komentovane replaye.
0/0
15.5.2007 13:11

buuuuu

Ano. dota je nieco co sa fakt oplati hrat
0/0
15.5.2007 13:00

derive

dota4ever
jj kazdy kdo ma rad online hry proti jinym hracum z celeho sveta a jezdi na Lanky tak Dotu urcite zna...porad doufam kdy bude Dota vice popularni a dotovana nez treba CS na velkych celosvetovych turnajich typu WCG :D
0/0
15.5.2007 12:56

derive

jo a jinak tam mate pekny obrazky ; )
0/0
15.5.2007 13:00

nYowY

Dota 4ever :) chytne a už nepustí :o)
0/0
15.5.2007 12:01

slambik

re

zdravim,

necekal jsem tak pozitivni ohlasy! to me opravdu tesi, protoze DOTA > ALL :P

0/0
15.5.2007 11:29

m

dota
hodne navykova zalezitost.. postujte tady pls vsechny mozny linky. treba by me zajimaly ty singapursky kanaly..
0/0
15.5.2007 10:37

tom

DotA = jasny dukaz toho, že hry nejsou o grafice a hudbě,ale o hratelnosti...mapa má <2Mb a hraje se to určitě víc, než nějaká graficky namakaná 4GB sr..ka
0/0
15.5.2007 7:54

Aleš Kopřiva

Jj, a přitom ta mapa klade na hráče relativně velké požadavky, určitě větší, než drtivá většina RTS. Každý hrdina je jiný a je potřeba znát, co si ke každému kupovat, v jaké situaci používat jeho schopnosti, proti komu je přednostně používat, co od nepř. hrdinů očekávat, jak reagovat ve větších bitkách, jak hrát opatrně... A těch hrdinů a předmětů je víc než dost. Začátečníci to nemají jednoduché  :-).
0/0
15.5.2007 10:42

Rasputin_

co od nepř. hrdinů očekávat, jak reagovat ve větších bitkách, jak hrát opatrně...  // s*at na opatrnost...svornost především
0/0
15.5.2007 13:36

Aleš Kopřiva

Jo to taky, ale aby to pak nedopadlo "jeden za všechny, všichni umřou kvůli jednomu" :-).. někdo zůstane na blbém místě, další mu jde pomoct, třetí dobíhá, a umře tam celý tým a hra je... vy víte kde :-)
0/0
15.5.2007 13:56







Najdete na iDNES.cz