Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Co vy na remake klasického UFA/X-COMU?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alien

Audiovizuální odpad aneb 10let za opicema !!!

Takový propadák si nezaslouží nést jméno ani zdánlivě připomínající legendu zvanou UFO !!! :-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
31.12.2007 15:18

king_babi

?

Mám stejný problem...kdyby nekdo vedel postup jak dál at pisne...jeste me napadlou zajmout nejakyho vudce ale to je taky celkem obtizne...

0/0
8.12.2007 15:45

zdenek

Prosím nakyho hodnyho človíčka který by my poslal odkaz na češtinu do ufa ex dekuji mnohokrát
0/0
8.10.2007 12:40

Martind Forlon

Ufo mody

http://ufo-scene.com/plugins/forum/forum_viewforum.php?10

Zde je zatím poslední verze modu (B'man] pro anglickou verzi hry ... základní verzi hry s patchem tohleto posouvá o kousek jinam  

0/0
18.9.2007 19:06

petrkony

please Help

please help

Hraju Ufo uz celkem dlouho a ted jsem se dostal do mista kde neni vubec nic na zkoumani - stavim uz tu velikou lod ale porad jeste mi tak deset veci chybi vyzkoumat. Vsechny ty zelene muziky chytam zive ale uz se mi ve vyzkumu vubec nezobrazuji. Je nekdo zvas dal pripadne jiz odletel s tou novou raketou osvobodit zemi ??

Moc diky za info

 

0/0
13.9.2007 17:08

Martind Forlon

V origial ciste verzi hry s patchem je to na delsi cekani ..tusim po dlohe dobe zacnou letat jeste vetsi lode, vice diskuze na foru ktery jsem uvedl vyse. .. jinak B'manuv mod resi krome mnoha mnoaha dalšího i tento problém.
0/0
18.9.2007 19:08

David Cernik

Plazma
Ahoj, mam dotaz, dostal jsem se k této hře až teď. Mam už několik vojáků se dvěmi hvězdičkami, sestřeleno mnoho křižníku, list věcí na výskum prázdný, objevenou "cizáckou civilizaci" zajmuto mnoho snake ufounu, ale u plazmové technologie mam stále otazníky a nemohu je vyvynout. Co mam ještě udělat? Dík David
0/0
23.8.2007 18:07

Michal Breškovec

Linux
Zkoušeli jste někdo, jestli UFO:ET funguje pod Wine, nebo Cedega?
0/0
30.6.2007 13:48

Vítek Schmarc

Super
Přes všechny příšerné nedostatky mi UFO: ET hodně přirostlo k srdci a dočista mi vrátilo ty hodiny a hodiny strávené s Microprosáckou klasikou. Technické provedení je sice děsivé, AI dementní a generátor map natvrdlý, ovšem pokud už dneska hodnotíme hry jenom podle toho, jak vypadají... prosím. Ale tahle hnusota mě přikovala k monitoru jako ani Oblivon, Stalker a Half Life 2 ne a zase mi dala ochutnat tu zašlou slávu starých games, které se hrály ne kvůli cool grafice, ale kvůli hratelnosti. A z toho hlediska je UFO: ET kvalitní kopií čistého heráku Enemy Unknown... už v tom zase lítám :o)
0/0
21.6.2007 23:19

Petrukian

Krátká anotace o UFo sérii ve všech podobách...
Jsem našel na http://www.nekultura.cz/volny-cas/starcraft-2-a-ufo-terrestrials-legendarni-strategie-se-vraci.html Sranda, jak se rozeběhla nostalgická debata... :-)
0/0
21.6.2007 17:11

Petr

OMG
kdyz sem se doslech ze bude remake vyjmecne uzasne neprekonatelne hry ve sve zanru byl sjem nadseny ale kdyz sem si toto precetl udelalo se mi spatne hratelne bude hra mozna lepsi ale co se tice grafiky a zvuku fuj. UFO Enemy Unknown ma me prijemejsi grafiku nez toto hru vyzkousim ale ted uz sem dost zklamany ale myslim ze zadne z dosud vydanych UFO serie ani neohrozil Ufo enemy unknown sice je mi teprve 15 let tudiz kdyz vysla 1ka byli mi dva ale hral sem to uz od mich 4 1/2 let a uz tehdy se mi hrozne zamlouvalo a sve nazory nemenim. snad vyjde patch aspon na nastaveni souboju
0/0
19.6.2007 10:49

Amnesia

dotaz na UFO:afterlight
Prosím vás, vím, že to sem nepatří, ale nějak to nechápu. Hraju UFO:Afterlight a mám problém s těžbou, nebo to nějak špatně chápu. To kolik mám dolů neovlivňuje mojí těžbu! Přestože mám si 4 doly na železo, z toho dva dvojkový, tak mám stále produkci jen 2... a stejně tak i u ostatních surovin (fuel těžba 10- produkce 5) můžete mi s tím někdo helfnout? Dík ....
0/0
14.6.2007 12:33

Mike

Dotaz

Mám dotaz na jakýhokoliv hodnýho člověka, kterej rád pomůžě   

1. pokud chci více inženýrů (výzkumníků) musím kupovat nový a nový laboratoře??? 1 labor. = 10 inženýrů

2. nejde mi použít ani velká lékárna ani ta malá věcička v misi na léčení zranění

PLS help Mike.78@email.cz

PS: předem děkuji za nějaké odpovědi

0/0
11.6.2007 6:58

drozdmaster

1. musíš. časem se dostaneš i k větším laborkám (asi i dílnám, jsem jen na začátku) - 1 velká laboraka zabere jen dva čtverce na základně a přibyde 30 vědců

2. zraněnýho vojáka musí léčit někdo jinej - stát vedle něj, do ruky mu dáš lékárnu a normálně použiješ (jako zbraně)

0/0
12.6.2007 13:09

Hrs

gg
Docela me to chytlo
0/0
10.6.2007 19:57

Jan Hatlman

PS:nezapomente na vsechny aktualizace ,pote si stahnete napriklad cestinu a spoustu dalsich vylepseni
0/0
7.6.2007 9:23

Jan Hatlman

podle me je lepsi i tohle ,chce to chvilku na zacatku k pochopeni cca 5-15min,v necem je to lepsi nez stary ufo v necem horsi,ale je to 100% lepsi nez ufo: E

http://plnehry.idnes.cz/strategie/xforcefightfordestiny.html

0/0
7.6.2007 9:12

Ady

Tak tento diel je uplne nanič. UFO: After...   to boli dobre hry, ale tot nestoji ani zanič. Ani zdarma by som to nechcel. Možno keby som to chcel ešte kritizovať

 

0/0
6.6.2007 16:52

huki

ufo:after... je o necem uplne jinem. Bud neznas stare klasicke UFO,anebo ho znas,ale pak porovnavas dve neporovnatelne hry.
0/0
8.6.2007 16:19

Jaroslav Juklíček

zhodnoceni
UFO: E by jistě bylo ok nebýt jedné podstatné věci která mě strašně moc vadí! :-( A to sice že se děj odehrává na jiné planetě a ne na Zemi, v původním ufu bylo skvělý hlavně tohle prostě bránit zemi jezdit na mise do žitných polí se stodoulou všchno šlo zapálit a vyhnat emzáky ven přímo na mušku vojákům, osvobozovat města od terroru to bylo to skvělý co tady bohužel všechno chybí, ty mise v prostředím připomínajícím starwars mě neberou přirtom stačilo tak málo prostě se víc držet původního ufa! :-(
0/0
6.6.2007 14:39

Michal

UFO
Tak nevím, někteří to haní, jiní vychvalují. Stařičké UFO jsem hrál hodně hodin a grafika není pro mě to nejdůležitější. Takže to určitě zkusím. Může mi někdo poradit, jak si dnes můžu zahrát to klasické UFO? Dostal jsem na něj zase chuť ;o) Mám tu XCOM edici na CD..ale neznám žádný program, abych to mohl rozjet na mém PC. Může mi někdo prosím poradit a dát nějaký odkaz? Díky moc
0/0
5.6.2007 9:56

lolis

jak hrát staré ufo na WINXP?

Všechny staré dos hry běží pohodlně pod emulátorem dosu ( včetně emulace starých zvukovek) pro WINXP jménem DOS BOX: odkaz: výborná site hry+dosbox+návod: ttp://www.486games.net/dosbox.php

0/0
5.6.2007 22:08

michalli

Re: jak hrát staré ufo na WINXP?

taky není špatná česká verze DOSBox. Je ke stažení na adrese

http://www.lightninggroup.org/cs/produkty/preklady/dosbox/

výhodou je automatické vytvoření virtuálního pevného disku apod.

0/0
3.2.2008 17:32

Zkus http://xd1.czweb.org/xcom/ufowin.rar , jedna se o jiz emulovanou verzi pod XP.
0/0
6.6.2007 19:38

sad_sektan

klasika
kdyby se tak udelal OPRAVDOVY remake UFA, bylo by to super (jen velepsena grafiky a nic vic), ale ty prznitelske pokusy co nasinci vyrabeji - des, libi se jen tem co neznaji lepsi veci, nebo tem co hodnoti hry podle stari a grafiky (lidi co maji pc teprve par let) stare hry musely mit hratelnost a atmosferu, protoze nebyly takove graficke moznosti, ted jsou (a v pripade dnesnich uf absolutne nevyuzity) a neni hratelnost a atmosfera, dokud budeme delat takovy ufo zmetky (kdyby alespon kopirovali poradne), tak DOSBOX -> UFO play, klidne hrajte "nove ufa", kdyz je hrajete je to jen vas problem (a taky trest)
0/0
4.6.2007 11:21

Michal

Ja ted X-com hraju
A pred tim jsem hral cca 10 - 20 hodin Extraterrestrials a povim ti ze pred autory ET smekam. Kdyz hraju xcom, tam mi totiz dochazi ze napsat takovy veci, ktery jsou tam neni vubec zadna legrace. To ze to ma dohromady 3MB neznamena, ze na tom neni more prace velky firmy. Ma to paradne vyladenou hratelnost. Inteligenci Ufo lodi srovnatelnou s modernimi hrami (At mi nikdi nerika ze ne). Ta hra proste premejsli. Jestli si myslis ze je sranda napsat Xcom, tak se prober. Na to je i dneska potreba urcityho poctu lidi, protoze logiku za tebe zadna pokrocila vymozenost nevymysli a nezoptomalizuje. ET je dobry a to ze to nema na xcom neni vubec nic divnyho. Rozhodne je to UFO a ne zadne after....
0/0
4.6.2007 14:29

Zdeněk Šantrůček

Stejně zůstanu u x-com tftd
Grafika je supr,atmosféra taky, není nad to mít posledního vojáka v misi a, poslední body na výstřel a tentaculata před sebou. No prostě staré ufo je supr a nepotřebuju přeDělávku
0/0
4.6.2007 10:47

Est Tdd

Ovladani
Jedina chyba je ovladani, tady by si hra zaslouzila trochu vylepsit. Nastesti tohle resi mody. Jeste jsme nezkousel, ale tenhle vypada obvlzste podarene, a resi i spousta dalsich nedostatku, jako rozbijeni ufo apod. http://www.ufo-extraterrestrials.com/forum/viewtopic.php?t=1691 btw system bez najimani vedcu mi prijde lepsi. V puvodni verzi mel stejne clovek max k prislusnymu poctu laboratori, takze tady proste neni nutny klikat takovy mnozstvi a nakupovat to co by stejne kazdej automatocky koupil.
0/0
2.6.2007 11:21

raveniuss

ufo-ai
nedavno jsem zkousel ufo-ai - engine myslim z quakea, je to jeste min dodelane, ale je to zadarmo, a vypada to dost podobne www.ufo-ai.net
0/0
2.6.2007 19:02

igor

zmena pristupu
najprv tu bola partia nadsencov ktori mali radi ufo a robili si pre seba remake. potom sa im ozvala firma a do toho celeho sa dostali prachy. tak sa z povodneho hobby projektu stala komercna vec, museli sa zacat dodrzovat terminy, a kedze investor chcel dodrzat termin, tak sa z toho stala vec plna bugov, padajuca ako hrusky, kopec zaujimavych veci sa nespravilo, alebo spravilo polovicato, lebo sa kvoli terminom nestihlo, autori zacali byt na svojom webe - fore namysleni, a neustaly odklad vydania tejto hry bud ani nevysvetlovali, alebo sa spravali IMHO nadradene no a vysledok? komercna hra predavana za 1500 Sk, v kvalite amaterskeho projektu, od otrasnej grafiky (IMHO horsia ako v povodnom Xcome), zufalej a pomalej hratelnosti, a minimom novych prvkov. A plna bugov. Proste hra horsia ako jej inspiracia z pred 12 rokov, graficky na jej urovni, zvukovo pod jej urovnov, a hratelnostou niekde uplne mimo. Fuj! A to som sa tak tesim, vazne.
0/0
2.6.2007 9:08

yoda

ale prd
no ono stacilo kdyby ses nad tim zamyslel igore. za prve: jen diky zkomercneni hry se vubec dodelala, byla by totiz narvana bugu a jinych sracek (ty si asi nikdy neprogramoval pro firmu, jen kecas). za druhe: puvodni x-comy jsou co? komercni projekty. original byl dobry, protoze na trhu nebyla konkurence, skus vzit cloveka, co stary x-com nehral, dat mu pod ruku ET a UFO2, uvidis, co mu bude pripadat lepsi. nam se originalni ufo libi, protoze jsme na tom ODKOJENI! jinak by nam to bylo uprdele. ET je povedeny remake a vzdavam hold frajerum co to dotahly do konce (jen ta cena vyroby a obchody jsou na <>).
0/0
2.6.2007 10:13

Petr Holub

taky jde o to, že naprogramovat tak komplexní koncept bylo tenkrát o dost jednodušší, než dneska...a stejně jim vývoj původního ufa zabral rok (tuším)...vývoj trval tehdy průměrně 1-3 měsíce. Tím chci říct, že předělat to všechno do dnešní grafiky, tak aby to všechno šlapalo nemusí být zase taková sranda. Stačí se podívat, co vychází za tituly...všechno takový prostinký lineární srandičky se spoustou výbuchů, ale na hluboce promakaný věci narazíte možná tak na freeware scéně, nebo úplně zapadnou a není o nich slyšet (viz. třeba space empire V)
0/0
2.6.2007 13:02

Michal

Prosim te radsi mlc!
Par typku udelalo slusnej projekt, kterej samozrejme neni dokonalej a zaslouzej respekt. A ne takovyhle velkohuby KYDY od nymanda, kterej nikdy nic podobnyho nedokazal.
0/0
3.6.2007 11:52

michal mata

ufo
kdyz to tak ctu,jsem rad,ze jsem si pred lety koupil v Nemecku asi za 5 marek soubornou ufo edici(X-COM aTERROR FROM THE DEEP) na cd romu i s paradnim manualem se spoustou krasnych obrazku vojaku ,ufo a vybaveni.skutecny artefakt,ktery jde v pohode spustit ve Virtual pc v adekvatni rychlosti - 386 ,) .uplne me tento clanek nabudil a jdu si dat 2 dil a par perfektnich prestrelek v pristavech a v hlubinach,nez nejaky nepovedeny remake
0/0
2.6.2007 8:05

David

grafika
a to jako vadí, že grafika neodpovídá standardům???Nechápu proč lidi, kterejm tak záleží na grafice nepočkaj na Crysis, u toho můžou onanovat. Mě záleží na něčem jinym, než je nějaká pitomá grafika.
0/0
1.6.2007 20:14

--- Miser ---

...
zjevně nechápeš, že se zde není řeč o technologii, ale o kvalitě zpracování - pokud vedle sebe postavíš rembranta a hňupa, a oboum dáš do ruky stejnou tužku, rozdíl v jejich práci bude asi jako mezi původním XCOMem a jeho současným remakem a teď jdi onanovat
0/0
1.6.2007 22:31

gd

Hadate se o hovadinach. Vetsine fanouskum Ufo serie na grafice moc nezalezi. Obzvlast kdyz tohle delal poloamatersky tym. Kdyby tuhle hru vydali zdarma nebo za 200Kc,je to bomba. Jediny skutecny problem vidim momentalne jen v cene.
0/0
1.6.2007 23:15

--- Miser ---

...
jsi mimo jak tvůj kolega zakládající toto vlákno - za a) že tobě nezáleží na jedné z nejvýraznějších veličin herního designu je tvoje věc, nevnucuj ji však většinám, za b) kdyby tehdejší UFO mastili hoši z Chaos Conceptu (byť by měli na starost jen grafiku), piš si že by se to na hratelnosti a celkovém přijetí titulu citelně projevilo - pochopitelně negativně
0/0
1.6.2007 23:27

David Boss

...

Uklidni se a nementoruj.. Myslim, že víš, co chtěli ti nad tebou říct, tak tu moc neskákej.. 

Vnímání grafiky (v pravém slova smyslu) je navíc hodně subjektivní..třeba mě se ta v UFO:Extraterrestrials celkem líbí -- pokud ji ovšem (jak je dnes smutným zvykem a zdá se mi, že i recenzent v tomhle nemá čistý svědomí) nezaměňuješ s věcmi jako HDR, počet polygonů, FSAA, Anisotropický filtrování, co nejjemnější rozlišení apod.. To jsou totiž jen EFEKTY, ne grafika..

A to ti nad tebou mysleli (a já s tím souhlasím) - že tyhle vychytávky k dobrý zábavě nutně nepotřebujou, OK ?

(To, že ta hra má své (jiné) chyby nepopírám, to už je ale zas jiná věc )

0/0
2.6.2007 0:56

--- Miser ---

...
až pochopíš, co jsem napsal, ozvi se znovu - do té doby přemýšlej - efekte ..
0/0
2.6.2007 9:33

David Boss

...
 Ty se asi bereš hodně vážně, viď ? Ale z toho si nic nedělej, to vlastnost všech o své pravdě přesvědčených lamek..
0/0
2.6.2007 11:58

Mirek

Bossi
U tvych prispevku se vzdycky smeju, jsou dost hloupe :P
0/0
2.6.2007 9:38

David Boss

...
Pro hlupáka každý hlupák..
0/0
2.6.2007 11:53

Mirek

Bossi nezlob
O tom ty uz neco vis vid :-)
0/0
3.6.2007 10:21

David Boss

...
Jseš nudnej..
0/0
4.6.2007 23:59

Michal

Coz o to
Poniceni sestrelenych ufo, cenu AP za manipulaci v inventari atd... jsem si napatchoval, staci rozbalit do hry/data http://www.savefile.com/files/741134 a nastavit v option. (Autorum predem neskonalej respekt za to more prace na tom a velkej obdiv ze to delali v tak nizkem poctu jak jsem se docetl ?4? a minimalne zpocatku na vlastni triko a jak je videt s laskou k ufu) ALE: - Me osobne vadi intercept. Ufo se obevi nad planetou a vy ho zmercite treba na vedlejsi 1/4 planety s minimalnim radarem a hned vite co je to za ufo. - Lidi se mnou nesouhlasi, ale provedeni souboje v ET je na me teda vazne odbyty, v Xcom je super. - Planeta - co to ma byt? Mnohem radsi bych standardni staty s minimalnima upravama (rok = cca 2100) - Pokud vam ufoni vybudujou nekde zakladnu, tak vam hned zaberou celej stat, mam takovej pocit ze toto se delo v XCOM jen na zaklade paktu, kazdopadne tohle je dost nerealny. - Me osobne se velikost UFO lodi meni prakticky ze dne na den. Jednoho krasnyho dne mi najednou zniceho nic zacaly litat Cruisery, na ktery jsem nemel vybaveni. - Vynalezy - pokud chcete pouzivat plasmove zbrane, musite mit plasmovou technologii - OK. Ale jedinej zpusob jak ji ziskat je vyslychat nejakyho vudce, kterej vam ji da pres vynalez "cizacky puvod", coz je pro me absurdni. Navic tohoto vudce v boji poznate coz je vazne legracni, je to proste jina podrasa toho plaziciho se typka. - najem/propousteni vojaku jsem sic vyresil patchem, ale tak jako tak mi hra porad generuje vojaky jen tak zadara pronic za nic - vojak prijede na zakladnu a ja ho propoustim. - To ze s vystavenim laborky mate automaticky 10 vedcu a nikdy jinak mi je taky proti gustu. Managment tim znacne trpi. Absolutely the same s vyrobou - V nove vystavenych zakladnach nemuzete mit vyrobny, vojaky, ani laborky, takze moje oblibena laborka a vyslychaci/mucici zakladna na Antarktide a v nevade bye, bye. Prostredi souboje se porad opakuji a obcas se stava ze jste v nesmyslnych lokacich v rozporu s mapou, nebo ze dobyvate sestrelene ufo, ktere na mape vubec neni. - RPG prvek vylepsovani vojaka na levelu je ve stylu manualniho rozdeleni bodu, coz se neda soudit jako zapor, ale podle me to tak je protoze proste nebyl cas dodelat to programove, automaticky. - Chybi terror - Obcas se stavaji takove veci ze raketa proleti stenou a leti vesele dal. - interface je vazne jen tak tak, ale nesmite otocit pohled - to je pak peklo psycho :-)) - Vcera jsem zkusil X-COM a vydrzel u nej do 2 do rana, protoze me to zase po x letech zase tak chytlo, ze jsem po 30minutach zapomnel co je to za grafiku a zvuky a nechal se pohltit totalni hratelnosti a tim, radosti z pokroku jednotky i techniky a jak to proste krasne funguje a bavi. Kazdopadne hodne diky autorum ET za konecne skutecnou srdcovku, ktera ceka jen na nejaky patche, nebo mozna az 2ku, ktera jak jsem slysel vyjde diky distribuci jednicky dost brzo :-).
0/0
1.6.2007 17:33

huhi

' RPG prvek vylepsovani vojaka na levelu je ve stylu manualniho rozdeleni bodu, coz se neda soudit jako zapor, ale podle me to tak je protoze proste nebyl cas dodelat to programove, automaticky' ----->v necem s tebou souhlasim,ale s timhle si snad delas srandu ne? To je jedna z mala veci,ktere jsou oproti staremu ufu nove a skvele
0/0
1.6.2007 19:26

cvm

X-COM
Na starom X-COMe mi vadila len jedna vec. Bol nim vyzkum. Tak pracne clovek skumal magneticke zbrane, ze po vyskumani sonickych sa ich neoplatilo ani vyrabat. Taka sonicka pistolka, ktoru mal kazdy ufonec bola lepsia, nez magneticka, ktora sa musela naviac aj vyrabat... Keby tvorcovia maaalilinko pozdrzali vyskum sonickych, tak by som si uzil aj pozemnske zbrane. Potom je to s arzenalom nuda: sonicky kanon, granat, "zamrazovac" a jeden PT kanon na "urovnanie" nerovnosti. ;o) P.S.: UFO 1 sa mi nepacilo, pretoze nebolo graficky tak vysperkovane, ako X-COM.
0/0
3.6.2007 12:00

Michal

Ja ti moc nerozumim
Enemy unknown se mi vzhledove libilo mnohem vic nez Terror from the Deep. Ten me moc nebavil...
0/0
4.6.2007 14:32

Petr Kárník

Re: Ja ti moc nerozumim
Tak to ja zase naopak. Ale mozna to bylo tim, ze jsem TFTD hral jako prvni.
0/0
4.6.2007 15:43







Najdete na iDNES.cz