Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

The Settlers na NDS

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gorby

WTF?!
Recenzent je bud retard,9-ti letej fracet nebo proste kokot....todle napsat o settlerech je vrchol drzosti...ten system budovani je tak geialni...v tom je to co prikovalo hrace na dlouhe hodiny k monitorum...kdyby mi to slo rozbehnout klidne si dat znova ikdyz mam S210 .vyroci...a ted i The Settlers VI - Rise of an Empire...ve kterym uz ten system zpracovani surovin neni uz tak dokonalej coz je rozhodne skoda :-(...no proste S2 the best strategy on the World...
0/0
10.10.2007 3:55

anoger anoger

Stleri
Vyborna hra. Pro lidi jako je recenzent je to spatna volba jestli hru nikdy nehral na kompu.Uplne vidim toho pubescenta jak se v tom ztraci. U tehle hry konkretne nejde ani tak o napad na hru a vyvojovej trhak. Je to proste prevedeni klasiky na neco jineho. A to je naprosto dokonale a povedene. Prosim autora aby si priste nebral podobne kousky a spis si vybiral nejake hopsacky. Vzhledem k titulu neni jeho zpusob recenze obektivni.
0/0
5.8.2007 23:15

Isolda .........

Jinde jí také zkritizovali
Tato hra dostala na jiném serveru ještě slabší hodnocení 2/10 (na hrej). Aby jste se nadšenci nakonec přece jen nespálili!
0/0
5.8.2007 13:56

Sun

Tisíckrát opakovaná nepravda se stává pravdou... Je to důvod, proč by hodnocení "nestranných" recenzentů mělo být směrodatné?!
0/0
5.8.2007 21:54

Romanlp

Uprimne, kolik zde diskutujicich na to ty hracce hralo ??
0/0
5.8.2007 22:05

Kharkow

...
Každopádně uznávám, že konverze na DS může být hororem, co se ovládání týče (jak psal Fuka), ale rozhodně odmítám, že by systému hry, jež byl nedotčen mohlo být cokoliv vyčítáno (nejen zmiňované pevné pozice pro praporky, domky a pod). Copak hráči vždy čtou manuály? (No já osobně ano z jisté úchylky plynoucí z nadšení nad novou věcí, ale já nejsem typický příklad) Ne, jede se většinou metodou pokus/omyl, eventuálně Options --> Control a pokus/omyl. Hmm, už se opakuji.
0/0
6.8.2007 7:32

Sun

Já si dovoluji poznamenat, že zmíněnou konzoli (DSko) vlastním...
0/0
6.8.2007 13:06

pletiplot

Jiny server - stejne kvalitni recenzent
Spis si myslim, ze na jinem serveru budou mit stejneho sotva osmnactileteho recenzenta, ktery v zivote nevidel DOS a v dobe slavy Settlers 2 umel sotva cist velky pismena.
0/0
6.8.2007 0:38

Robotron

Na hrej.cz, kde konverze S2 na DS dostala 2/10 recenzi psal Frantisek Fuka, jestli vam to neco rika...
0/0
6.8.2007 6:54

loyza

hrej vs. bonusweb
To co pise Fuka -- predevsim ze to ma hrozne ovladani a interface a proto je to nepovedena konverze, uznavam jako argument. To, co psal recenzent tady je jeho neschopnost hrat strategii.
0/0
21.8.2007 12:37

psmak

sranda
Takhle jsem se dlouho nepobavil. Jak muze delat rcenzenta nekdo, kdo ma naproste nedostatky co se tyce znalosti hernich klasik. Jako kdyby ucitel na vysoke skole neznal malou nasobilku. Jen tak dal Bonuswebe, kdyztak mam doma devitiletyho brachu, kterej by sem taky mohl neco napsat...
0/0
5.8.2007 13:31

darkWolf ...

recenzent
...to si asi dělá prdel ne? Prosímtě už nic nerecenzuj, spoustě lidí uděláš obrovskou službu!!! Nevím čím to je, ale poslední dobou opravdu pouštět k recenzování samý hlupáky....ach jo. Jinak by mě zajímalo, jestli k tomu nedávají manuál, že měl pan recenzent takové problémy s naprostými základy geniálních Settlerů, nebo to někde ukrad? Jo a využítí původní grafiky Settlerů II je samozřejmě z veškerých možných hledesek skvělej tah, nevím o tom, že by v sobě mělo NDS nejmodernější grafiku nVidie či ATI, aby utáhlo grafiku z Next Gen. verze, nemluvě o tom, že na tak malém displeji by byla mnohem méně přehledná než je tahle. Vyhoďte takové recenzenty!!!
0/0
5.8.2007 10:22

Sun

Vynikající klasika
Přesně tak, je hodně amatérské kritizovat princip, který prověřilo 10 let a který je dodnes nepřekonaný a dokonalý, jak to jen jde. Jen více starých Settlerů, na všech platformách!
0/0
4.8.2007 14:18

Elsiquodude

HELLO
HAHAHA...zkus si zahrát civilizaci....tos mě fakt rozesmál s tim nepřekonatelnym konceptem...
0/0
4.8.2007 15:43

Sun

Civilizace je o něčem úplně jiném a taky je výborná, nechápu, jak to můžeš srovnávat... Už jen tahový systém a real time, nevíš, o čem mluvíš...
0/0
4.8.2007 22:23

zdenda

proč??
Proč recenzujete hru ktera je deset let stará? Dobře, je na jiné platformě, ale i tak je to porad ta samá S2.  Se nedivím že jí tak sprznil...
0/0
4.8.2007 11:17

svativ

Recenzent
Ten, kdo recenzoval tuhle hru je hráčský barbar. Kdo nepozná ani grafiku Settlers 2, je analfabet!!!
0/0
4.8.2007 10:05

Emanuel Svoboda

***
A co má podle vás grafika Settlers 2 společného s kvalitami novinky? Kdyby teď vyšel Wolfenstein 3D na NDS, mám být ze hry u vytržení jen proto, že je to grafika Wolfensteina 3D?
0/0
4.8.2007 10:23

ogi

0/0
4.8.2007 10:01

Kharkow

SETTLERS II na NDS? SUPER (autor hlupka)
Jediný pohled stačil, aby člověk odhalil převedení nejlepšího dílu série Settlers na mobilní konzoli. Nechápu jak si autor vůbec může dovolit mumlat něco o praporcích a stavění jen na určitých místech, o tabulkovém systému řízení výroby/přepravy (tipuji věk 15- anebo 30+). Hra je nadmíru intuitivní kdy vám stačí vědět odkaď se berou určité věci z reálného světa a pak dle toho stavět v tom handheldovém, např. dřevo, logicky si člověk řekne, že dřevo příjde z pily, jenže v pile se nevyrábí ale pouze zpracovává, takže je třeba do té pily dřevo donést z lesa, kde jej pokácí dřevorubec a aby nebyl les rychle vytěžen, pořídíme si ještě lesníka, aby nám postupně sázel nové stromky. Později když člověk pomocí vojenských budov rozšiřuje teritorium, prokliká si všechna menu a nastaví tak, jak mu to vyhovuje. To že tenhle titul není další FPS, či hopsačka alá Mario, ale ryzí budovatelskobojová strategie jež na handheldech chybí, rozhodne není na škodu. Pro ty, kdo mají dost času (třeba ve vlaku) je to přímo výborná volba, takže 100% i navzdory 11ti letům stáří klasiky. P.S. Pracanti nejedí jídlo a nepijí. Jídlo je dopravováno ke spotřebě výhradně do dolů a voda do stájí, vepřových chovů a podobně, takže prosím aby autor nemystifikoval. Co se nenosících nosičů týče, nechodí pouze když je cílový praporek doslova zacpán surovinami a není již u praporku místo, což značí chybnou logistiku a strategii v hráčově počínání.
0/0
4.8.2007 8:52

Emanuel Svoboda

***
Napsal jsem doslova: "Pracanti odmítají kmitat? Možná nemají co pít postavte studnu. Pořád jejich tempo není úplně to pravé ořechové? Voda nestačí, musí se jíst postavte chýše rybáře a lovce." Z toho nutně nevyplývá, že by osadníci museli pít - měl jsem na mysli především to, jak ten, kdo není v sérii kovaný, tápavě hledá příčiny, proč mu provoz vázne (když pomineme, že i v dolech jsou zajisté pracanti, kteří mají kmitat). Ostatně píšete "Hra je nadmíru intuitivní kdy vám stačí vědět odkaď se berou určité věci z reálného světa" - v reálném světě ale lidé kupodivu pijí a stejně kupodivu jedí i jiné vrstvy obyvatelstva než horníci, takže úplně logicky a realisticky pravidla hry nastavena nejsou.
0/0
4.8.2007 9:40

Kharkow

re
Promiňte, ale dle mě to již z vámi citovaného textu, na nějž jsem reagoval, naopak vyplývá. Kdo není v sérii (přičemž se o sérii pomalu ani nedá hovořit díky odlišnosti dílu 1ního a 2hého oproti zbytku) kovaný nicméně má zkušenost s tituly typu Knights & Merchants může být oním odstavcem snadno mystifikován a zamění tak perfektně propracovaný systém hospodářské výroby za hloupé zbrojení a krmení populace v K&M. Hře lze jednoduše vyčíst, že je graficky na úrovni 11 let starých The Settlers II místo toho aby se pyšnili grafikou The The Settlers II: The Next Generation (10th Anniversary), ale rozhodně vidím velkou chybu v tom, vyčítat jí vysoce kvalitní herní systém na kterémž stojí její fenomén.
0/0
4.8.2007 10:58

loyza

Strategie
Pred davnymi lety se k hram z tohohle duvodu davaly manualy, psaly se navody.. :-) Zakladni principy jsou celkem jasne - doly potrebuji jidlo, vojaci potrebuji pivo (pro rekruty) a penize (na vycvik) atd. Jestli to neni nikde u hry prilozeno tak je to chyba marketingoveho zpracovani, ale ne herniho konceptu. Tak to prosim nezamenujte. Treba takovou Civilizaci byste si s timhle pristupem taky nezahral. Holt jsou to strategie.
0/0
4.8.2007 23:10

pletiplot

Asi jste to nepochopil
Zda se mi, ze jste tu hru proste vubec nepochopil. Za prve - hra pro handheldy je adaptaci puvodni velmi oblibene hry Settlers2 z PC vydanou jeste pro operacni system MS DOS, ktera nedavno oslavila 10 let a byla vydana sberatelska verze "Settlers II - 10th Aniversary". Nikde jste se v recenzi o techto skutecnostech nezminil a zpusob, jakym je recenze napsana, svedci o tom, ze o teto skutecnosti nic nevite, coz povazuju za naprosto zasadni profesni pochybeni recenzenta. To ze grafika je legracni a jednoducha, je zamer - presne totiz kopiruje puvodni verzi. Za druhe - hra je slozita a nestaci par netrpelivych kliku k jejimu pochopeni. Nevim, jak je vybavena hra na handheldech a jak moc se lisi od PC verze, ale tam hru doprovazelo mnoho vysvetlujicich textu a pokud si dobre pamatuju i podrobny manual, ktery vysvetloval, co k cemu je. Kdo nemel chut je cist, musel se ke zjisteni proklikat metodou pokus-omyl, coz chvili trvalo, ale bylo to vlastne zabavny hlavolam. Pak pochopil, ze cesticky a vlajecky tvori graf, vlajecky jsou uzly a cesticky hrany a pokud chce mit efektivni logistiku, musi souvisejici budovy stavet blizko sebe a mezi nimi stavet zkratky a tim se vyvarovat zacpam, ze stavet muze jen v mezich hranic, ktere rozsiruje vojenskymi budovami a ze nerostne suroviny jsou v kopcich, ktere nejdriv musi do svych hranic pojmout a pak je geologem prozkoumat. Za treti: Hra je dlouha a ma byt dlouha. Pametnici zda v diskuzi potvrdi, kolik noci ztravili nad misemi v pozdejsi fazi hry, ktere na PC trvaly az 20 hodin. A nenudil jsem se. Cil byl stejny - dobyt pevninu na druhem konci mapy obyvanou barbary, na ktere je jakysi kouzelny portal. K tomu bylo nutne vybudovat infrastrukturu, ktera mohla zasobovat doly, a ty zas mohly zasobovat slevarnu a zbrojni prumysl. Vzdy bylo co stavet, kam se rozsirovat, bylo nutne hledat rudu, uhli a zlato v kopcich, branit se barbarum, budovat a cvicit vojaky, nastavovat vycvik tak, aby probihal efektivne a pak utocit. A to nemluvim o misich s pristavy, kde bylo nutne rudu a vojaky vozit mezi ruznymi ostrovy. Vase odkladani handhaldu znamena, ze jste nevedel, co se ma delat a nemel jste vuli to zkoumat. Za ctvrte: Armada a souboje - system souboju je ponekud komicky, nicmene prisne logicky. Dve skupiny vojaky spolu po jednom bojuji, ktera skupina vydrzi dele, obsadi (pripadne ubrani) budovu. Podstatna neni kvantita, ale kvalita armady. Vycvik probihal za zlato a byl tim efektivnejsi, cim vice vojaku v jedne vojenske budove bylo. Dobyte vojenske budovy se stavaly vasimi vlastnimi a daly se normalne pripojit do grafu nebo zborit. Jejich dobytim se zmenily hranice. Civilni budovy okamzite shorely, pokud se ocitly mimo hranice. V pozdejsich fazich hry se daly budovat katapulty, ktere utocily na vojenske budovy a mohly je zbourat, samy ale byly budovami civilnimi, takze podlehaly pravidlu o hranicich. Myslim, ze budovatelske strategie nejsou Vase oblibena parketa a poustet se do recenze tohoto titulu byl hruby omyl. Priste prenechte podobne hry starsim kolegum.
0/0
6.8.2007 0:30

dab

nejen vypada ale i hraje a bomba to je
0/0
4.8.2007 3:13

Pajk

heh
Vypada to stejne jako Settlers II,coz byla naprosta bomba.
0/0
4.8.2007 1:09

pttt

parada
Cim vic si autor stezoval, tim jsem byl nadsenejsi, protoze jsem cim dal vic poznaval puvodni settlery :) Jojo, chce to trochu premyslet. Jinak, u vojaku by se melo dat nastavit, jestli maji zustavat ve vnitrozemi, nebo radsi hlidat hranice.
0/0
4.8.2007 8:56

salám

Dá se to nastavit...
... v nastavení armády - jsou tam tři hrady vyobrazeny různě "daleko" od hranice, tam se dá nastavit, jak kde chcete mít zaplněny kasárna a další budovy ;)
0/0
6.8.2007 19:32







Najdete na iDNES.cz