Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Jak se vám jeví obtížnost současných a starších her?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Grand Prix Legends

Koupil jsem si zmíněnou hru a marně sháním patch , který předělá nově grafiku a ostatní. Mám v počítači nově předělané demo a hra se s ním po grafické stránce nemúže měřit. Prý vyšel v roce 2003. Pomožte , díky

0/0
16.1.2008 21:12

Godvood

Re: Grand Prix Legends

Zkus http://www.patches-scrolls.de/

tam si dej hledat grand prix legends. Snad to je to co hledas.

0/0
17.1.2008 10:54

Martin

3 diel clanku ukradnuty z nemeckeho Gamestar

Tymto clankom autor u mna stratil veskery respekt. Cely treti diel clanku je volny preklad z nemeckeho Gamestar cislo 2007/10, strany 142-146 (Die Frustmacher).
Nemam nic proti volnym prekladom od "kolegov", ale bolo by vhodne to niekde spomenut.
Vlastne nie, nie je to cely clanok, predpokladam, ze dalsia cast mala vyjst ako 4.diel povodnej uvahy autora...

Co ty na to, Davide?

0/0
13.11.2007 22:40

Martin

Re: 3 diel clanku ukradnuty z nemeckeho Gamestar

Takze 4. diel clanku vysiel a len potvrdil moj prispevok vyssie. Volny preklad clanku z nemeckeho Gamestar, ktory autor vydava za vlastnu uvahu.

Tak Davide, napis mi nieco na to!

0/0
17.11.2007 16:17

oldboy

Re: Re: 3 diel clanku ukradnuty z nemeckeho Gamestar

To je velmi vážné obvinění, a pokud se neprokáže opak, je to mnohem víc než jizva na cti daného autora, ale zdiskreditování obsahu celého bonuswebu.

0/0
17.11.2007 21:52

Martin

Re: Re: Re: 3 diel clanku ukradnuty z nemeckeho Gamestar

Dokaz teoreticky nie je problem, jedine zohnat scanner aby som sem mohol dat screenshot...

0/0
17.11.2007 23:00

HerrLogan

"Obtížnost" dnešních her
Dneska mi přece jenom přijde směšné mluvit o obtížnosti (dnešních) her. Jelikož to jsou produkty masové spotřeby, je nutné je dělat atraktivně a s maximálním nasazením na hráče a tím i na prodej. Je to tak holt ve vývoji médií běžné. Člověk tak utře slzu nostalgie z dob, kdy hry byly skutečně náročné a obtížnost tak byla jediným nastavením hracího času. Klasiky typu Gods, Turrican, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Monkey Island a řada dalších. Proto dnes o to víc potěší, když vidím těžkou hru s dlouhým hracím časem a trochu náročnou třeba i na motoriku. Naposled to byl pro mě Resident Evil 4. Dohrál jsem ho cca za 22 hodin a musím přiznat, že tak královsky jsem se dlouho nebavil. Prsty se zabavily, oko pokochalo (verze pro GC), nervy otřásly - pro mě srovnatelné se starými klasikami. Dodnes považuji za jednu z nejnedocenějších adventure hru Outcast, která je pro mě prostě novodobý Another World, či Flashback. Dneska prostě hry po lidech moc nechtěj, ale to se dá říct i o jiných oblastech zábavy. Ne, že bych nepařil, to furt, jen tohle mi tu schází. Tak koukám, že už kecám nějak dlouho....
0/0
8.11.2007 19:29

Ondra

Grand Prix Legends
Vloudila se sem chybka a autor myslel GT Legends, nebo neco jako grand prix legends existuje? ...v odstavci preciznost
0/0
8.11.2007 19:26

Gobak

Grand Prix Legends existuje... je to jeden z nejvice hardcore simulatoru, co kdy kdo udelal. Viz tuhle adresu: http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_Legends
0/0
9.11.2007 10:57

vili

Vietcong
Hry opravdu nemají chybu. Pamatuju se na svoje prolézání podzemními tunely ve hře Vietcong, které byly naprosto tmavé a já trotl nevěděl, že se dá rožnout baterka. Takže sem na prvních pár metrech vypotřeboval fosforové trubičky a celé podzemí sem dohrál poslepu. Save / Load. To byla aspoň frustrace...:-)) 2h sem sledoval bílý kurzor, toho času jediná viditelná věc na monitoru a poslouchal zvuky.....huuu.. Pařbě zdar...
0/0
8.11.2007 17:38

Tak koukam, ze jsem nebyl jedinej :-D
0/0
8.11.2007 23:30

ragnarog

Jo jo, bylo nás víc...
0/0
9.11.2007 10:04

Kdo Asi

he..
taky se přidám...
0/0
9.11.2007 14:09

Isolda

tak já taky :-)
0/0
9.11.2007 15:12

stvcoric

hehe
ja tiez :)
0/0
9.11.2007 15:46

nemo

:-D
Ja jsem na to došel tak za pul hodky a to jsem si pak hodne zanadaval,jaky to jsem trotl.Jeste ze nejsem sam ;-)
0/0
9.11.2007 16:10

_K8_

Stronghold
To kamos zazil nejkrutejsi vec, hral Stronghold asi 2 roky a nevedel ze se pomoci space urychluje plynuti casu.. Jak rikam, kruty
0/0
9.11.2007 16:46

Jericho

Re: Vietcong

contrast a brightness na 100% a uz to fici pani =D .....naco baterky? baterky pouzivaju batolata

0/0
11.3.2008 3:28

Marty

Jak mohl?
Jak mohl autor zapomenout na The Secret of Monkey Island? Adventura vsech adventur! Pripadne akcni adventura Alone in the dark? Neco takoveho hranici s rouhanim se samotnym nulam a jednickam.
0/0
18.9.2007 18:16

Petr Linhart

Spíš je škoda, že jsou zmíněny pouze prehistorické a historické adventury. Možná víc než Monkey Island mi tam chybí jedna z nejobtížnějších adventur všech dob, téměř nedohratelý Maupiti Island.
0/0
18.9.2007 22:08

BP

Jezis Maupiti Island, z toho mam dodnes traumu a zobudzam sa zo sna. Ta frustracia pocas hrania bola nezopakovatelna :))
0/0
9.11.2007 16:38

Radek

Serious Sam 2
kdo hrál tuhle hru a bez cheatů jí dohrál, tak je king. Když jsem jí pařil, říkal jsem si, který šílenec něco takhle těžkého vůbec vymyslel. I na nejmenší obtížnost absolutně nehratelná věc.
0/0
18.9.2007 16:24

Jiří Hampl

tak to sem hrál a nedohrál
0/0
18.9.2007 17:48

jirka

seriozni 2 :)
vzdyt to bylo vcelku fajn a lehke na stedni obtiznost... naraizte na toho sama, jak dojede do posledni urovne tramvaji? mnohem vic tezsi mi prisla "pseudodvojka" second encounter, tam jsem finalniho bosse-mnicha nedal.
0/0
18.9.2007 21:40

yesstory

hm
tak to nechápu jak si mohl nedohrát. to sem dostal zadáčo ke grafárně a dohrál sem to za dva dny. je to jenom oddechovka a bezmyšlenkovité střílení do všeho co se objeví :)  ale celkem prdel
0/0
8.11.2007 14:36

R-2

WoW
určitě kluci z Blizz se snaží o vyváženost, je to poznat jak třeba chodit dungeony, ale např PVP až tak vyváženo není, tam prakticky Warrior moc šancí nemá. Když jde krajinou (sám) a na stejném lvl na něj pošle čaroděj kouzlo a dá mu to za na např. cca -15% a než se zorientuješ další -15% a PVP můžeš jako Warr jen boj muž vz. muž, tak i když máš brnění nejsilnější, tak tam máš dost velikou smůlu.... Tak je to aspoň zkušenost z našeho Guildu. Prostě ve WoW Warr je super tank, ale nepoužitelnej pro PVP (zkoušeli jsme různé nastavení talentů, ale nějak v PVP nic moc)
0/0
18.9.2007 13:15

Michal Vraný

az na to, ze v arenach je to nejzastoupenejsi povolani diky MS celkem dobrej pokus
0/0
8.11.2007 5:05

Mablung

whines

Jak vidím, whines došly až sem :-). Vždy se musím strašně smát když čtu jak warrior brečí ohledně pvp. Ve WoW v pvp dominují 3 classes - warlock, warrior a priest. Tudíž číst si jak brečí jedna z nejsilnějších class, priceless ;-)

p.s. Hraju za destro locka ;-)

0/0
9.11.2007 8:05

Jericho

Re:

lol? odkedy je preist silny v PVP? som to uz nehral 7 mesacov ... a tiez mam este shadowa nekde na servery

0/0
11.3.2008 3:30

Matass

Half Life 2
Problem v Leisure Suit Larry mi pripomnel me zapoleni v Half Life 2. V misi, kde sedite v aute a jerab vas spousti mezi brouky, z auta vypadnete a mate si jej obratit na kola, znovu do nej nasednout a projet celou oblasti. Bohuzel jsem mel lehke zatmeni mozku a obratit auto zpatky na kola me nenapadlo. Takze jsem se vybral celou oblast projit pesky. Ze zeme vyskakuji brouci po desitkach a vam nezbyva nez stridat sprint a beh pozpatku a strileni po vasich pronaslednicich. Bylo to nepopsatelne umorne peklo s prestavkami na boj s vojaky, kteri byli dobrym zdrojem lekarnicek a munice. Po X hodinach vyplnenych savovanim, loadovanim a nadavanim jsem uhral 4 hodiny herniho casu a dostal se k sestreleni letadel raketometem. Jake bylo moje rozcarovani, kdyz po uspesne splenenem ukolu mi frajer u brany rekl, at si privezu auto, ze mi pak branu otevre. Deadpoint! Load, jedna pecka do auta a ono stalo na kolach. Pak uz to bylo lehky... :)
0/0
18.9.2007 9:26

jirka

maso
Tak to je dobrá storka =D
0/0
18.9.2007 12:30

wikan

:-)
Tak to je for... stalo se mi skoro presne to samy. Auto jsem si sice otocil, ale pak jsem nevedel kudy dal, tak jsem to vzal pesky.
0/0
18.9.2007 16:02

batduck

civilization 1 - 4
me by zajimalo, proc po vsech letech vyvoje je stale mozne znicit tank pomoci lucistniku :)
0/0
18.9.2007 9:08

Petr Kárník

Re: civilization 1 - 4
Podivej na Ramba, to byl ve dvojce taky lucistnik, akorat mel malinko explozivni sipy no :)
0/0
18.9.2007 9:11

Honza OOO

chce to trochu fantazie, ne? napriklad v neprehlednem terenu ma tank poruchu, posadka teda vyleze to opravit a je postrilena schovanymi lucistniky :-))
0/0
18.9.2007 10:30

Aleš K.

To by se načekali
Zajímavý nápad. Ale to by lučištníci dřív zakořenili, než by se porouchali tanky celé německé panzéřové divizi .
0/0
18.9.2007 13:39

Milion

Skvěle jste mě pobavili, taky občas dumám a musím se smát když přemýšlim, že s útokem na dva lučištníky ve městě počkám na další tank, když tam mam jen dva a dvě artilerie :-)
0/0
8.11.2007 21:02

Aleš K.

Zničit tank slabota, co takhle bitevní loď?
No to ještě nic není ve srovnání se zničením celé bitevní lodě jedinou falangou kopiníků a ještě zakopaných na pobřeží.  Asi loď najela na mělčinu, když chtěla kopiníky zormydlit lodním šroubem a od náhodně upuštěné cigarety explodoval muničák .
0/0
18.9.2007 13:44

Kvasha

Civilizace

VIZ: moje vysvětlení na jedněch FAQ:

Zdravim. Už mě nebaví, když mi cizí spearman zničí při mým útoku kavalerii ! Co je to za blbost ? Ať už tomu konečně daji trochu realističnosti !

Dobrá, dobrá. To asi vadí každému. Ale, když už jsme u té realističnosti, tak kolik případů z historie dávné i té poměrně mladé známe, kdy pár chlapů s klackama a vidlema bylo schopno porazit uskupení rytířů ?! Přeci i za II. světové války v Polsku bylo pár chlapíků na koních schopno zničit neúměrně lépe vybavené jednostky Wehrmachtu. Bylo to jen v málo případech ale bylo. Teď k civilizaci. Je to jen počítač, tedy stroj a ten jen a jen počítá. A v případě bitev následovně. Tebou uváděný případ : Cavalry (útočí) v. Spearman (brání). Útočná síla Cavalry je 6 obranná Spearmana je 2 (vše bez bonusů za zakopání ve městě, atd...) Tyto dvě cifry musíš sečíst a vzít poměr síly připadající na Cavalry. Součet 8; na Cavalry připadá 6 = 75%. Výsledek Cavalry má 75% šanci na výtězství. Tedy každý 4 útok může skončit nezdarem. V praxi to může znamenat, že vezme li počítat při prvním útoku zrovna jako první variantu těch 25% pro Spearmana, tak se může stát že se klidně 3 Cavalry zničí útokem na 1 Spearmana. A to podotýkám, že vše je počítáno bez bonusů, který jak známo v případě zakopání v City s Walls je 50%, tedy Spearman ma jiz obranu 3. V pripade, ze je zakopan v Metropoli s Civil Defense, je jeho obrana 5,25. Extrémní obrana nastává při zakopaných (+25%) MechInfantry (18) v Metropoli (+100%) s CivilDefence +50%). Výsledek, obrana 47,5. No a pak útočte ?! Doufám, že jsem ti alespoň pomohl přestat se rozčilovat. :-)

0/0
12.11.2007 11:45

Kvasha

hrubky ...
jak to tak po sobě čtu, nestačím se divit, co jsem byl schopen spáchat za chyby a hrubky. Vítězství asi kraluje. Omlouvám se všem češtinářům.
0/0
12.11.2007 11:49

knova

Astro Assembler
Moc hezkej článek. Zkoušeli jste někdo hrát Astro Assembler? Mám hry tohoto typu rád, ale AA mi přišel ďábelsky těžký, přímo brutální. 14 dní jsem trénoval, než jsem prošel první level...
0/0
29.8.2007 23:07

Radim Košařík

W
nemyslim si, ze by zminovana serie Wizardry (ok, rekneme 3 posledni dily) byla nejak tezka nebo nevyvazena vinou puvodu pravidel u stolnich RPG. ale clovek proste u pocitacovych her nemuze hrat stejne jako AD&D - vzit prvni postavu, aby jako hral fair. tady snad i tvurci pocitaji s tim, ze si clovek nahaze neco trochu lepsiho nebo aspon vyazeneho - bylo to tak ve Wizardry, EOB, Ravenloftu i Baldur's Gatu atd. A zrovna Wizardry je v tomhle neuveritelne variabilni - moznost nahazet si hned ze zacatku pokrocila povolani jako monk nebo ninja ma kazdy a je skoda jich nevyuzit. a pokud vim, hra vam preskilluje postavu jen pri zmene povolani, coz je naprosto dobrovolna moznost ve hre (i kdyz by byla velka skoda ji nevyuzit :-) ).
0/0
29.8.2007 22:27

Předseda

Vzorový příklad
The Chaos Engine. Vylepšování postav, stupňování obtížnosti, a dokupování, vylepšování a nacházení zbraní v té nejryzejší formě.
0/0
29.8.2007 15:08

Radim Košařík

...
totalni klasika
0/0
29.8.2007 21:58

Shadow

obtiznost
Ale je taky dulezity aby ta obtiznost nezustala jenom u toho, ze s vyssi obtiznosti tam bude akorat vic stejne tupych nepratel, co maj ucinejsi pusky
0/0
29.8.2007 13:57

blabla

gur
commandos je výborný příklad, hodně těžký a hodně zábavný nebo operace flashpoint, bohužel hry neprodává přiměřená obtížnost, ale obtížnost pro masy, kolik kusů se asi tak prodalo commandos ve srovnání třeba s diablem, které se tak nějak hraje více méně samo a hra hráče ani nepotřebuje
0/0
28.8.2007 23:38

... sklendath

diablo
1smrt = konec hry, ti prijde ze je prilis snadne ? ;]
0/0
29.8.2007 22:52

jarda.h

Re: diablo

No sorry ale hrál (a dohrál) jsi commandos? Já dohrál oboje a diablo je proti tomu brnkačka, 30 miliard kliků myší a je to:-)

0/0
12.3.2008 15:07

Sappy B

dobrá hra...
musí být těžká, ne extrémně ale musí, jinak mě přestane bavit....
0/0
28.8.2007 19:31

David Omega

Re: Obtiznost
Bohuzel mam v posledni dobe ale pocit, ze onou prehnanou obtiznosti kolikrate pouze a jenom vyvojari umele protahuji herni dobu nez co jineho, a leckdy mi prijde az jako neadekvatni i pri "stredni", a to se nepovazuji za zadneho prilezitostneho hrace ci zacatecnika...
0/0
29.8.2007 12:41







Najdete na iDNES.cz