Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příliš těžké hry - když máte chuť rozmlátit počítač

Chyba počítačem řízeného spolubojovníka může pokazit hru stejně jako technická nedokonalost či náhoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klara

to je sice hezký, ale já nevim co dál

nazdarek, už po2. jedu celou tuhle část hry a mám celkem velký problém. Už si myslím, že mám nějakou poblbanou kopii. Strategii jsem měla stejnou, porazila jsem Gilgrena a dobyla všechny města(teda naopak), zničila už v prvopočátcích kruh druidů!!!ale ten mi stále řve, že mám zničit zdroj druidské magie a pokaždé, když se ke kruhu vrátím je tam každý týden více a více jednotek. Je pravda, že jsem nedostala archanděly na mostě, myslíte, že to má nějaký vliv. A hlavně, teď už je neudělám, páč tam mám legie. A už chci DÁL.

0/0
11.4.2008 17:26

Victor

Švindl

Nevadí mi těžké hry, ale vytočí mě, když se ve hře podvádí. Např. stále noví nepřátelé, ale omezené množství munice (spoléhá se na to, že prostě někam utečete), boss, kterého v tu chvíli nemáte ještě zabít, je zkrátka nesmrtelný, nebo když se obtížnost zvedá tím, že vám počítač kouká do karet. Rv

0/0
15.3.2008 13:26

Ken

Au

Že já to vůbec četl. Checkpointy ve FarCry nemusely méně zkušenějším hráčům vyhovovat, to se dá pochopit, ale za neznalost Fallouta minimálně pětadvacet na holou. Gatlinkem. Pokud jsem něco nehrál, tak o tom nepíšu.

PS: Flashpoint se dal uložit jen jednou za misi a to byla teprve pecka.

0/0
12.3.2008 22:59

Ken

Re: Au

PPS: Článek je zřejmě určen mladším hráčům, protože starší hry obecně byly až na vyjímky mnohem těžší, než dnes. Například osobně neznám nikoho, kdo by dohrál Wizardry 7.

0/0
12.3.2008 23:06

Mechanus

Re: Re: Au

Ja ano - s kamaradem jsme hrali simultanne - trvalo to rok

0/0
12.3.2008 23:53

sklen

Re: Re: Au

W7 jsem dohral 2x, ale priznavam, ze poprve jsem musel parkrat potupne pouzit navod...v podstate s tim navodem to bylo asi tak na urovni dnesnich nejslozitejsich her :D

0/0
13.3.2008 14:37

Jiřík

Re: Re: Au

Jo W7 byl hukot, zkoušel jsem to 2x a nějak se nedařilo to dohrát a na podruhé ani s tím návodem s Excaliburu. Ale bavilo mě to hodně. 

       

0/0
14.3.2008 10:07

Stan

F

Jinak koukám, že lidi vlastně ani moc Fallout neznaji, když se tu píšou takový nesmysly a polopravdy, hlavně, že se nadává na kritiky Bethesdy a F3.:D

Jinak my fandové a znalci:) budeme dělat, že se autor článku o Falloutu ani nezmínil, jinak by to bylo na demonstraci:D

0/0
12.3.2008 18:58

Rudi.B

Re: F

NJ tak to je kreten,je tam asi 6 druhov vrhacich zbrani vratane GRANATOV a stastie nieje tak zbytocne,objavenie nahodnych lokacii,kriticke zasahy atd

0/0
10.4.2008 14:53

scorch

stesti je krasna vec

Jak nekdo muze napsat ze stesti ve falloutu jde vyuzit jen v minimu pripadu????

Zkuste si dat stesti na 10 + trait Fineese a mate sanci na critical hit 20%. Potom vystrilet dul plny alienu (ve dvojce) neni problem i se slabou postavou.

0/0
12.3.2008 16:54

acdc

Re: stesti je krasna vec

stesti je tak kraasna, a prepichova vec, ale armor si za nej nekoupis..:D

0/0
15.3.2008 15:10

_

_

Ve Falloutu ze nejsou granaty? Proboha Sillmene, nejdriv si neco zahraj, nez napises takovy bludy!

0/0
12.3.2008 16:34

Glock

Cha

Tady někdo nezná Ishara 1, 2 a 3. To bylo peklo! ;-D

0/0
12.3.2008 12:41

Blazen

Re: Cha

vyborne hry, jeste si obcas dam a az na zakys v 3 to nebylo zas tak hrozne :)

0/0
12.3.2008 15:47

Mejlo

Re: Re: Cha

Na Ishara si taky vzpomínám. V té době jedna z nejhezčích grafik ve hře.R^

0/0
13.3.2008 12:35

Grafik

Re: Cha

V isharu 1 mě vždycky okouzlovala ta krajina s břízami. Jinak na rozdíl od 2 a 3, které jsme hráli na půl s bráchou již za dávných dob 386tek, tak jedničku jsem dohrál teprve před rokem díky dosBoxu... Škoda, že nikoho nenapadlo udělat remake. No, možná je to dobře...

0/0
14.3.2008 11:01

tevye

hry

Viem, ze sa novsie hry nedaju zrovnavat s tymi starsimi co sa tyka obtiaznosti, ale mne sa dost tazky zdal aj posledny boss v Prince Of Persia Two Thrones. Bojovalo sa s nim na tri krat, samozrejme bez moznosti ulozenia medzi fazami boja. V poslednej faze este miatla kamera a nedalo sa velmi odhadnut, kam sa ma skocit.

Tiez povazujem za tazku hru Fish Fillets 1, tu som ale dohral, trvalo to asi 3/4 roku. V niektorych leveloch som mal 8000 tahov, co je neuveritelne cislo. A dost tazka je este Elastomania, ked som videl piaty level, myslel som si, ze je ho nemozne dohrat. Nakoniec som to presiel.

0/0
12.3.2008 10:43

Wes Parmalee

Re: hry

5-tý level Elastomaie? Co je na něm obtížného?!

8-o

0/0
12.3.2008 11:32

tevye

Re: Re: hry

mozno bol osmy mozno desiaty, hral som to pred troma rokmi, chcel som tym povedat, ze Elastomania ako taka tiez nie je najlahsia

0/0
12.3.2008 20:32

Wes Parmalee

!!!

Nepočítám-li 8-mi bitové šílenosti, tak mi nejtěžší připadal Robinson's Requiem!

Na nejvyšší obtížnost prakticky nehratelná záležitost... :-P

0/0
12.3.2008 6:42

MartinezZ

A pamatujete...

Na začátku článku je zmiňována Daikatana - jojo, vzpomínám si, jak ten AI namakanej frajer mel za mnou, s tou zenskou na ramenou, preskakat po kamenech nejaké lávové jezero, či co. Ten idiot neustále skákal úplně mimo, zžejmě jen tak z (Y). To byla vážně neskutečně zabugovaná hra i s patchem, bez kterého se to ani nespustilo - ale díky hudbě rád vzpomínám (od té doby jsem u žádné hry nebyl tak neskutečně na-e-án, jako u Daikatany - ale dohrál jsem ji.

...

0/0
11.3.2008 23:00

MartinezZ

Re: A pamatujete...

...

Ghost Recon? zřejmě myslíte "novodobou sérii" Advanced warfighter. V původní sérii GR si pamatuji jen to, že pokud jste pi vytyčování trasy spolubojovníkům nedávali pozor na překážky, tak měli tendenci je obcházet klidně přes celou mapu - to stejné bylo ale i u R6 až po Raven Shield. Z5 ke GR - právě Advanced Warfighter 1 a 2 mi dávaly zabrat. Nechápu, jak to mohli v tom stavu pustit ven. V jedniččce si ti idioti stoupali klidně čelem k nepříteli, ten do nich začal kropit a oni, aniž by sebemíň uhli, jen po zbytek svého života (10 vteřin) křičeli "I'm hit!". Udvojky se zase v týmu vždycky objevil někdo, kdo nechtěl jít s davem a tak si k přikázanému místu jal hledat vlastní cestu. Jal se obcházet celý blok baráků a po chvíli už bylo jen slyšet "I'm under fire" a chcípnul...

0/0
11.3.2008 23:01

MartinezZ

Re: Re: A pamatujete...

...A to ani nemluvim o tom, že dřevěná bedna, přes kterou přejíždí tank, se nejen nerozbortí, ale tank tuhle obtížnou překážku nevydejchá a převrátí se na bok. Nevím, jestli by mi v akci někdo posvětil obracení tanku za pomocí granátometu 8-o

...

0/0
11.3.2008 23:01

MartinezZ

Re: Re: Re: A pamatujete...

...

A když už jsme u toho, pamatujete sérii Delta Force a situace, kdy jste nikdy nikoho neviděli, ale nepřítel vás klidně sejmul sniperkou skrz tři kopce nebo odhadem dvacet zdí v bunkru? ;-D

...

0/0
11.3.2008 23:01

MartinezZ

Re: Re: Re: Re: A pamatujete...

...

A taky nezapomenu na ukecané němčoury v ruských misích Call of Duty 2. Po zastřelení dotyčný padl na zem, ale furt se mu hýbala huba a vykříkoval na ostatní ;-D

A když už se tu zmiňuje Crysis, nebyl problém zastřelit Korejce a výkřik slyšet až o chvíli později a o pár metrů dál.

A co takový Driver? Ty neskutečné časové limity vtom nesutečném městě byly o nervy. Podobně jako levely ve Friscu, kdy nebyl problém vyletět nad okolní domy mimo mapu a shodit tak hru.

A... a už dost!

0/0
11.3.2008 23:02

MartinezZ

Re: A pamatujete...

Ad. FarCry - checkpointy patří jinam, ne na PC. Horko těžko se někam probiju, zazvoní telefon a musím kvapně pryč a co zbývá - vypnout komp a příště celou etapu zase opakovat :( Navíc právě u FC to bylo naprosto tristní, protože checkpointy byly jen někde - tam, kde vývojáři pžedpokládali, že hráč půjde. V tom případě ale neměli dělat ostrov plně přístupný, protože, co si z těch pár nudných levelů pamatuji, na checkpointy jsem narazil málokdy. (navíc nuda, mutanti, hnusný xicht hlavního "mutanta", zbraň zabírající čtvrtinu orazovky... :-(

0/0
11.3.2008 23:11

Wes Parmalee

checkpointy patří jinam, ne na PC

Konzolistovi nemůže zazvonit telefon?!

0/0
12.3.2008 6:20

jfb

Re: Re: A pamatujete...

No to je problem hru zastavit Escapem a pak pokračovat? Momentálně hraju FarCry podruhý a pořád je to bomba. Sice CHP semtam chybí, ale většinou jsou rozmístěny dobře.

0/0
12.3.2008 9:18

IGI Master

Re: Re: A pamatujete...

Pokud si dobře vzpomínám, tak ve Far Cry šlo bez problémů použít pauzu. A vůbec, co mi má kdo telefonovat, když zrovna pařím. Navíc po půlnoci už mám obvykle vypnutý telefon a ta mladá sousedka odvedle měla přijít dřív, když něco chtěla.

0/0
12.3.2008 9:39

QuinGaller

BLBOST

za prve me vyhovovala nemoznost ukladat ve FarCry, dohral sem ji na nejtezsi a mela uplne jinou atmosferu nez kdybych hral stylem QuckSave QuickSave QuickLoad QuickSave a za druhe je naprostá kravina ze v seerii Fallout nejsou granaaty, to muze rict jen ten co to nehraal. Dal sem to necet, ubohej clanek(Y)

0/0
11.3.2008 21:40

tomholl

Far Cry

Hehehe tak to já se dostal až na konec ale z technických důvodů jsem ji nedohrál.A to jsem známý prvolevelový hráč;-D

0/0
11.3.2008 20:35

:-))))

Far cry

To su rad, ze se tu objevilo i Far cry... Ta sla jedina po 2 hodinach "hrani" do popelnice ;-) Mam nervy jen jedny....R^

0/0
11.3.2008 19:10

JiH

Re: Far cry

Já jí dohrál, byla super :-) Asi jak komu co sedne. Tedy až u těch zmutovaných potvor, to už mě otravovalo. Ale s vojákama to bylo fajn :-)

0/0
11.3.2008 20:02

Michal

Tezky hry

Uz se nedelaj .

0/0
11.3.2008 18:47

uzivatel

Re: Tezky hry

ale delaji :-)

0/0
11.3.2008 18:53

šoumenvodnoutbuku

Re: Re: Tezky hry

Já jsem zastáncem toho, že by hra měla mít volbu obtížnosti. Easy pro nováčky a "Inferno" pro hardcore hráče. A´t si každý užije tu svou, ale hlavně ať se všichni baví.

Ono také hodně záleží na tom, co onu "obtížnost" vytváří. Pokud "obtížnost" například u závodní hry nespočívá ve vyšší vychytralosti protivníků, ale v prostém cheatování protivníků pak je to problém - máte před nimi jeden okruh náskok, ale přesto vás ti supermani vždycky 10 metrů před cílem zázračně předjedou rychlostí o níž se vám ani nezdá a na kterou se po celý závod nikdy nevzmohli, pak to není "vyšší obtížnost", ale parchsprostý cheat.

0/0
11.3.2008 19:24

šoumenvodnoutbuku

GTA

Já jsem kvůli mizernému ovládání musel prodat GTA Liberty city stories na PSP. Nevím jestli znáte onu misi kde závodíte na písečných buginách, ale je to vážně hrůza. Problém byl v tom, že jste měli za úkol žídit stroj s náhonem na přední kola, který se při sebemenším pošolíchání plynu zvednul předními koly do vzduchu a znemožnil vám řízení. To samé se dělo v sebemenší terénní nerovnosti, nemluvě o jízdě z mírného kopečka, která byla utrpením. Bylo to asi jako řídit nafukovacího houpacího koně v měsíční gravitaci.? Gravitační zákon určující rychlost s jakou předměty padají k zemi pro tuto konkrétní misi zcela přestal platit.Nadobro mi to zkazilo dojem z jinak výtečné hry. Občas by přitom pomohlo jen pár dnů testingu navíc, či možnost postupovat vpřed několika cestami.:-(

0/0
11.3.2008 18:02

Michal

No jo

Od toho je try before buy.

0/0
11.3.2008 18:48

šoumenvodnoutbuku

Re: No jo

Což o to, u nás je seriózní obchod, který to u bazarových titulů umožňuje,R^ ovšem chyba o které mluvím se objevuje cca v 1/4 hry, tj. v místech, kam při běžném vyzkoušení titulu v obchodě těžko nahlédnete.:-( Při prvním vyzkoušení se daná hra zdála být bez problémů. A třeba řízení běžných aut bylo nyprosto boží. S analogovou páčkou jste se cítili jak za skutečným volantem. I recenze byly poměrně pozitivní. Byla to zkrátka jedna jediná nedostatečně odzkoušená mise, která shodila celou hru.

0/0
11.3.2008 19:16

Mr.George

AVP1

AVP1 kde jsem hrál zásadně jen za mariňáka! To mělo tu největší šťávu! Predátor je srabák - a z alieního šplhání se mi motala hlava. Mariňák je prostě best! Dohrál jsem to bez cheatů na nejtěžší úroveň - Directors Cut. Byl to masakr - nikdo z mých kamarádů to nebyl za mariňáka schopný dohrát ani na realistic... Ovšem odměna byla sladká - odemknul se mi poslední bonusový level. jsou to ty vodopády ve kterých začínáte s Predátorem,ale jdete je z druhé strany. V tom kole je úplně všechno - miliony alienů, predátoři, predalieni, kulometný věže a dokonce i spřátelení mariňáci... Nic těžšího jsem nikdy nehrál..;-€

Celé AVP2 i s datadiskem je jen velice slabý odvar oproti jedničceRv

0/0
11.3.2008 17:41

Re: AVP1

Myslím že se obtížnost AvP trochu přeceňuje a kvalita AvP 2 naopak podceňuje. Pokud jde o první díl, dohrál jsem ho za mariňáka také na nejtěžší obtížnost a znám dost lidí, kteří na tom jsou stejně. Svého času jsem v nějaké recenzi v papírovém časopise četl, že AvP je na Directors Cut nehratelný. Silná slov euforické recenze. AvP opravdu patří mezi těžší hry, ale s trochou snahy a trpělivosti jde dohrát i na nějtěžší obtížnost.

Pokud jde o druhý díl, nepochybuji, že mnoho lidí sdílí tvůj názor ohledně jejich kvality. Samotného mě to překvapuje. Mě osobně přijdou oba zhruba stejně kvalitní. A to jak obecně, tak i z hlediska strachu. Hlavně začátek AvP2 mi přijde skoro děsivější, než úžasná mapa Tyrargo z prvního dílu. Na druhou starnu uznávám, že třetí díl bych asi nejraději viděl zpracován stejně jako díl první. Příběhových akcí jako AvP 2 je na trhu dost, ale her jako AvP1, který se koncentroval jen a pouze na to přežít jednu misi za druhou, je minimum.

Pokud jde o nejtěžší hru, osobn

0/0
11.3.2008 18:11

Re: Re: AVP1

Pokračování useklého příspěvku:

Pokud jde o nejtěžší hru, osobně bych hlasoval pro - již zde zmiňované - Fish Fillets (první díl). To bych spíš prošel AvP pomocí jedné ruky a bez myši, než dohrát tuhle fantastickou logickou hru.

0/0
11.3.2008 18:13

Mrtvola

Re: AVP1

AVP1 jsemdohrál za mariňáka i za predátora do konce.na nejtěžší i ty bonus kola jsem dohrál. moc těžký mi to teda nepřišlo

0/0
11.3.2008 18:15

Mr.George

Re: AVP1

Jo, každý má to svoje..

Já jsem sem jen přidal můj názor...R^

0/0
11.3.2008 21:17

artaxerxes

Decathlon

Osobně považuji za nejtěžší hru všech dob desetiboj (já to hrál na C-64). Myslím, že jsem u žádné hry tak netrpěl jak u poslední disciplíny 1500m ...:-):-(

0/0
11.3.2008 17:18

kwit

fallout

jinac nechapu, proc se autor tohoto clanku navazi zrovna do falloutu, je to jedna z her, ktera ma obtiznost fakt vychytanou, dohral sem ho asi 5x a nikdy jsem nemel nijak zvlast velke problemy 8-o

0/0
11.3.2008 17:14

Sordid

Fallout štěstí

Tak ve F1 je štěstí skutečně k ničemu, ale ve dvojce to může být jedna z nejzásadnějších vlastností. Na vysokém levelu se totiž dá zvolit perk Sniper, který dává štěstí*10 % šanci na uštědření kritického zásahu střelnou zbraní. Pokud má tedy postava štěstí 10 (tj. maximum), je KAŽDÝ zásah kritický a hráč se tudíž stává nepřemožitelným.

0/0
11.3.2008 16:54

Drizzt

Re: Fallout štěstí

Ten perk je ve všech F hrách. A povyšuje každý zásah střelnou zbraní na kritický. Jsou na něj ale požadavky vnímání a hbitost min. 8, lehké zbraně 80%, level 24.

0/0
11.3.2008 17:21

Drizzt

Re: Fallout štěstí

Aha tak sry, je to tak jak píšeš, je to s těmi procenty. Já si vždycky dával štěstí tak 6.

0/0
11.3.2008 17:22

Drizzt

Re: Re: Fallout štěstí

těmy :D

0/0
11.3.2008 17:22







Najdete na iDNES.cz