Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vybíráme herní stroj k Vánocům a doporučujeme, co na něm hrát

Porovnáváme dostupné herní stroje, řekneme vám, který se ke komu hodí a přidáváme tipy na hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomas

Kde koupit Ps3

Kup ji jde chceš a máš pravdu 60gb verze je lepší v mnoha ohledech,když si koupíš konzoli v americe poběží ti nanni ps3 hry koupené kdekoliv na světě,je totiž region free,potíže s americkou verzí nastavnou v nustnosti pořídit si měnič napětí

0/0
14.12.2007 4:58

sussudio

PSP

jen chci opravit autora ohledně psp... co se mínusů týče, na hry ať má názor kdo chce jaký chce:) někdo má rád čtverečky, mě hraní se stylusem stačí na PDAčku, který má 3x větší výkon než NDS a o rozlišení ani nemluvim:) takže oprava autora: 1) na psp běhá všechno z PS one. tzn. neskutečně moc věcí... 2) nový hry vycházejí a grafikou zastíní i PS2 (i díky perfektnímu displayi) 3) od vydání PSP slim (poslední verze PSP) v prodejnosti v japonsku vede nad nintendem (ačkoliv komu na tom záleží..), baterie vydrží 7 hodin!, má výstup pro připojení k TV... před nákupem doporučuju navštívit prodejce a nechat si předvést... rozhodování pak neni tak těžký:)

0/0
10.12.2007 10:29

AE

kde koupit PS3?

můžete mi poradit kde ji sehnat? 60GB verze mi příjde jako jasný vítěz oproti 40GB, nebo se mýlím?

a co kdybych ji koupil v USA, poběží mi na tom hry koupené v CZ? a co filmy na DVD a blueray?

0/0
10.12.2007 0:59

Petr

Re: kde koupit PS3?

Je na US verzi přepínání NTSC/PAL? Co napájení na 110V?

0/0
10.12.2007 10:18

Petr

Re: kde koupit PS3?

Je na US verzi prepinani NTSC/PAL? Co napajeni 100V?

0/0
10.12.2007 10:19

Petr

Re: kde koupit PS3?

Je na US verzi prepinani NTSC/PAL? Co napajeni 110V?

0/0
10.12.2007 10:21

wii

Re: Re: kde koupit PS3?

redukcia...

0/0
10.12.2007 19:46

Scale

PS3

1:0 pro R^ lopynga

0/0
9.12.2007 21:58

joe

kopa blabolu

XBOX 1.5 

Klady           

- Nižší cena oproti PS3

Zápory- Pro online hraní je potřeba za Xbox Live platit

... takze je LACNEJSI,ale za LIVE treba platit,takze 6 rokov LIVE ma stoji 300 USD,ale XBOX je LACNEJSI,a kolko ze to VLASTNE stoji DNES PS3 !!!!!!

0/0
8.12.2007 19:22

Martin

Pc nebo konzoli 2

 A  ruku  na   srdce  japonske 

rpg  jsou sice fajn  ale  s Gothikem  nebo  Oblivionem  se nedají 

srovnat.  Uf...to  jsem se dneska  ale  nezvykle  rozepsal.:-)A jak 

tak koukám  tak jsem si  i odpověděl.Pro  mě  osobně bude  asi 

vhodnější  Pc.Konzoli si  koupím asi až časem.. ;-)

0/0
7.12.2007 11:55

Martin

Konzoli nebo pc..?

To je tak trochu dilema:-) Doma mi dosluhuje moje staré pc(6 let ).V obýváku se mi pod televizí trochu stydlivě krčí ps 2.To je situace.Doteď  jsem používal pc k hraní starších věcí...strategie,rpg...a konzoli na takové ty akčnější věci...Rezidenty,Finalky...atd.Ale s příchodem jedne s dalších vln next konzolí a podle toho odpovídajících her mě čeká volba.Co si pořídit????Pc....cca 25 000 na které se dají sehnat hry za babku+lokalizace+patche.Gothic 3 v češtině,oblivion v češtině atd.Nemalá to výhoda:-) pro nás neanglicky mluvící. Nebo konzoli?Xbox360....?  Některé hry v češtině.Nutnost koupit Lcd Tv. Asi 17000 nejlevnějši 82:-( + cena konzole.Hry sice v nádherné grafice.Ale ty ceny:-( Naštěstí v případě x boxu se dají sehnat hry za levný peníz.Ps3.....?Tak  3  asi  ne.Měl jsem  ps 1 ,2  A byl jsem spokojen  Ale  3  mi  tak nějak  nesedí.Hry  pouze  v  angličtině  a i  do budoucna  to nevypadá  zrovna  dobře.

0/0
7.12.2007 11:51

Petr Vysvěcený

Re: Konzoli nebo pc..?

nebojte zůstaňte věrný sony, hraju na klasické televizi a i tak je to nářez,3 jedničku i dvojku v mnohém předčí a v budoucnu bude pokračovat v tradici předchůdců.To jen zlý zelenáči tvrdí že ne. A jestli chcete jít do xka,tak hodně štěstí ale v součtu cen vyjde ps chtě nechtě lépe.Hodně štěstí a ps3 můžu doporučit ma 1 2 a nově i 3 a sony nezklamala jen opět vylepšuje.Pro majitel 1 a 2 povinost!!!!!

0/0
7.12.2007 12:21

uzivatel

Re: Konzoli nebo pc..?

tak Xbox 360 jde samozrejme i s obycejnou televizi ... jen to proste neni ono, ale da se to urcite prezit :-)

0/0
7.12.2007 18:44

G21

Re: Konzoli nebo pc..?

Řešil jsem podobný problém a nakonec jsem si koupil notebook na net a na strategie to stačí a čekám na nějakou náhražku mé staré ps2. PS3 to opravdu nebude, super vybavení, grafika... ale když jsem tak koukal po netu tak už existuje minimálně 300 virů a to je prostě out. Chtít si "jen" zahrát a jít ven a muset v konzoli lovit viry a bez unixu je ps3 jen pěkná krabička k televizi.

0/0
9.12.2007 15:31

patejl

Re: Re: Konzoli nebo pc..?

no nevim, mam ps3 pripojenou uz pul roku permanentne k netu a zatim jsem zadny virus neregistroval. ten bych cekal spis u mrkvvosoftim xboxu, zname prece bezpecnost jejich systemu zano. dale ps3 samozrejme podporuje linux a to yelow dog. mezi dalsimi vyhodami bych jmenoval prehravac blu-ray (uz se nemuzu dockat poradne full hd plasmove televize) a zadarminko online hrani. a samozrejme cesky playstation store. dalsi veci pro mne zajimavou je moznost pripojeni psp. suma sumarum, driv jsem taky uvazoval o xboxu, ale jsem rad ze jsem volil playstatin. at si bill polibi sos (Y)

0/0
9.12.2007 21:22

Petr Vysvěcený

Re: Re: Re: Konzoli nebo pc..?

Naprosto souhlasím. Konečně je zde někdo kdo uvádí věci v pravém světle. Sám jsem také neustále připojen a řekl bych že viry rozhodně neregistruji. Full HD Tv bezplatné online hraní to mohu jen potvrdit nemá cenu omýlat neustále stejné výhody. Takže rozhodně PS3 a ne zelenou drahou blbou skříňku:-©

0/0
10.12.2007 14:38

xmacala

To je ale blbost

Pokud to s hrami myslíte vážně, rovnou zapomeňte, že vám herní počítač

vydrží déle než dva roky (a pokud máte děti, počítejte s výměnou každý

rok). Některé hry na starších počítačích nepůjdou spustit, jiné pouze v

ořezané grafické podobě.Ja mam PC 5 let. Pořizovaci cena byla 28 000kč. Za celou dobu jsem investoval jen do RAM +512 a l o trochu lepší grafiku, ale porad 128.Po celou dobu jsme se nemusel omezovat při hraní, pokud nejste ovšem hnáni hrát vše na MAX detaily. Třeba shadows vypinam, protoze to takovou paradu nenadela a zere to hodne pameti atd.  A problem nastal až teď v při příchodu Quake Wars.

0/0
7.12.2007 8:59

lopyng

PS3

Sony má v tuto chvíli 17 procent nextgen konzolového trhu, což je stejně jako mělo Nintendo v předchozí válce konzolí v roce 2003, v době své největší krize. Na jeden prodaný PS3 se prodají dva Wii a dva Xboxy 360. Malá hráčská základna odrazuje výrobce exkluzivních titulů (protože se jim nezaplatí), nízký počet PS3only her zase odrazuje hráče od nákupu konzole. Klasický začarovaný kruh. Naughty Dog už začínají počítat ztráty, když si dovolili luxus dvou exkluzivních PS3 her. A multiplatformové tituly? Který blázen si koupí PS3 kvůli nim, když si může zahrát jejich většinou mnohem lépe optimalizované verze na PC nebo levnějším Xboxu? Sony zapomnělo na  to nejdůležitější. Konzoli neprodává hardware, byť se spoustou funkcí, ale software. Takže nezbývá než souhlasit s vizí Roberta Workmana z GameDaily, který říká: "Jak na tom bude Playstation 3 za dva roky? Jako těžítko bude vynikající!" ;-D

0/0
6.12.2007 22:38

Petr Vysvěcený

Re: PS3

To je to očem přesně píši.Zelenáči pod parou černého tygra snaží čarovat své prognózy jako Merlini nápoj nesmrtelnosti. Nemůže nastat situace aby Playstation 3 skončil jako těžítko.Ani toho Workshopa nebo jak se jmenuje neznám jestli tvrdí něco o těžítku tak bych mu doporučil tu zvláštní zelenou věc ta aspoň tak vypadá,ale nebudu dál rýt to není můj styl.A jestli tvrdí takové věci ani ho znát nepotřebuju. Prognózy typu hardware prodává a na software neberou ohled sou trapné. Vždyť je nejvýkonější,tituly teprve vyjdou a vychazí jich dost a dlouho vycházet budou. Pak je tu fandovská základna na PS2.A vůbec určitě bych se o ni nebál vyjde na tom jako vždy nejlíp. A to co píšete to je jen závist,závist xboxáků protože právě tato černá skříňka je P L A Y S T A T I O N  a ani xbox720 nikdy nebude playstation

0/0
6.12.2007 23:02

lopyng

Re: Re: PS3

Je fakt že PS3 by nemusel fungovat jenom jako těžítko. V horkých dnech ještě může přehřáté přítomné ofukovat větráčkem. Je to přece jen multifunkční přístroj ;-)

0/0
6.12.2007 23:38

Petr Vysvěcený

Re: Re: Re: PS3

ona hd-dvd mechanika k dokoupení poslouží jako stojánek na kafe a jestli chcete použít větráček sony k ochlazování, tak by musel xbox sloužit sotva jako stolička.Protože ps3 můžete použít jak chcete ale to že je lepší těžko změníte objevením dalších funkcí...(Y)

0/0
7.12.2007 12:15

zaplasmovaný lopyng

Re: Re: Re: Re: PS3

No tak nevim kdo závistivě reagoval na předchozí pravdivé a objektivní hodnocení PS3

Lopyng si zaslouží virtuální potlesk (tlesk,tlesk,tlesk)

0/0
8.12.2007 12:15

Sal

Re: Re: Re: Re: Re: PS3

;-DR^R^R^R^R^R^R^;-)

0/0
9.12.2007 22:27

Petr vysvěcený

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PS3

Potlesk možná ale nevím za co ? Jedině  tak za výčet nevýhod xboxu. Závist je na místě..

0/0
10.12.2007 14:39

FRUTH

Re: PS3

Ou xbox360 jsem měl tu čest mít ihned po launchi měl jsem ho pul roku ale docela mě štvalo že Microsoft doluje horem pádem peníze ze všeho,online se platí a konzole samotná má 20gb disc na kterm je 13gb free místa protože 7gb zabírá jednoduchej systém,po pul roce jsem ho prodal a jsem tomu rádjelikož většině lidem ani pul roku nevydržel,někdo dokonce reklamoval třikrát za rok,jsem věrný sony a xbox bylo pro mě jen ukrácení čekání,pokud se tí líbí piksla co se přehřejvá,má externí zdroj velikosti cihly a pramechaniku DVD která hučí jako tvoje palice pak sis vybral dobře a já ti to ze srdce přeji,Jinak je logicek že když přišel xbxo o rok dřív,má časovou exkluzivitu a tudíž více her,nemám strach že by ho ps3 nedohonila,

0/0
14.12.2007 5:11

FRUTH

Re: Re: PS3

KILLZONE2,GT,UNTRACHED FORTUNE,HEAVENLY SWORD,METAL GEAR 4, atd  ,pokud to takhle pujde dál budu jen rád,nepodcenuj sílu playstation jak hlásá reklama,Microsoft jen mává penězma a někdy je to až komické zahraj si třeba UEFA champions  legua na xko a zjistíš že na všech stadionech tam máš reklamu na ps3 :D,pokud tedy přátele váháte můžete se rozhodnout bud koupíte za 11000 ps3 která má 40gb hadr wifi bluetooth a mechaniku bluray interní zdroj a ZDARMA online který nemá chybu nebo konzoli xbox kterou 3x do roka reklamujete topí jako kráva,mechanika hučí jako tady kolegovi na kterého reaguji,zdroj budete muset shovat za stěnu,a zapltaíte za ONLINE+když budet chtít bezdrát připojení budete muset koupit věcičku za 2000 :D xboxáci jděte se bodnout     www.ps3home.cz

0/0
14.12.2007 5:13

FRUTH

Re: PS3

KILLZONE2,GT,UNTRACHED FORTUNE,HEAVENLY SWORD,METAL GEAR 4, atd  ,pokud to takhle pujde dál budu jen rád,nepodcenuj sílu playstation jak hlásá reklama,Microsoft jen mává penězma a někdy je to až komické zahraj si třeba UEFA champions  legua na xko a zjistíš že na všech stadionech tam máš reklamu na ps3 :D,pokud tedy přátele váháte můžete se rozhodnout bud koupíte za 11000 ps3 která má 40gb hadr wifi bluetooth a mechaniku bluray interní zdroj a ZDARMA online který nemá chybu nebo konzoli xbox kterou 3x do roka reklamujete topí jako kráva,mechanika hučí jako tady kolegovi na kterého reaguji,zdroj budete muset shovat za stěnu,a zapltaíte za ONLINE+když budet chtít bezdrát připojení budete muset koupit věcičku za 2000 :D xboxáci jděte se bodnout     www.ps3home.cz

0/0
14.12.2007 5:12

lopyng

PS3

Robert Workman

0/0
6.12.2007 22:17

Petr Vysvěcený

PS3 vs Xbox360 (only real facts)

**PS3 větší výkon Xbox360 menší výkon**PS3 online zadarmo Xbox360 placený**PS3 Blu-ray(nástupceDVD) (až 54GB)   Xbox360 HD-DVD( k dokoupení;-D)-nikdo neštěkne uvidíte to je skoro jak formát video-cd**PS3 tituly exclusive (GT5,Tekken serie,MGS,FF atd) Xbox360 jo pár pecek Halo,Mass Efecct,GofW a spoustu dalších - jenže spousta her jde i na PC viz GofW a nebo vyhazí i na PC -a skuste mi tvrdit že by to hrozilo tekkenu či GT leda ve snu**Navíc Sony je Sony a Sony zůstane PS vždycky opakuji vždycky vedl tak ať tu nikdo netvrdí že tomu najednou bude jinak to je prostě fakt s kterým se evidentně majitelé zeleňáků pod stínem černýho tygra nemůžou vyrovnat od začátku (Y)

0/0
6.12.2007 21:51

Dusan

Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

Vzhledem k tomu, ze Blu-ray implementace v PS3 je nepouzitelna na sledovani filmu, tak je uplne jedno jaka mechanika tam je a jedinou vyhodou je pro Sony fakt, ze se diky tomu nedaji prepalovat stazene hry, zatimco u XBOX 360 s jeho klasickym DVDckem je to jednoduche. Pro zakaznika, ale zadna vyhoda z BDcka v Sony bohuzel neni.

0/0
7.12.2007 11:01

Petr Vysvěcený

Re: Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

Blue ray přehrává i dvd, a samozřejmě blueray filmy v kvalitě nejlepší takže nechápu co má ten váš příspěvek být?že by stín černého tysgra zelenáči?

0/0
7.12.2007 12:12

Dusan

Re: Re: Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

Blue-ray filmy sice prehrava, ale degraduje na Blue-ray discich oproti DVD vylepseny zvuk, coz je zasadni vyhoda noveho formatu srovnatelna se zvysenim rozliseni, tudiz velmi polovicaty prehravac s omezenou funkcionalitou a nekompatibilni s nadchazejici home cinema revoluci.

0/0
7.12.2007 13:16

Petr Vysvěcený

Re: Re: Re: Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

Omyl! Blue ray uncompressed audio přehrává úplně v pohodě.Nezáleží na ps3 ale na systému domácího kina.Ps3 tak zastává funkci úplně plnohodnotného blueray přehrávače tak i dvd přehrávače,nemluvě  spoustě dalších multimediálních funkcí. Tak už přestaňtre mlžit a chytat mochy tam kde nejsou je to pak zbytečná diskuze když si někdo ze závisti vymýšlí jen aby si nalhal že jeho xbox je lepší.Navíc je to dost hloupé....!

0/0
7.12.2007 17:26

Deloix

Re: Re: Re: Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

PS3 plně využívá všech feature filmů na Blu ray, umí u BD Javu, kterou neumí spousta čistých BD přehrávačů. Podporuje 7.1 zvuk a HDMI 1.3, takže degradace filmů na BD je tam nulová.. A někdy v březnu byla PS3 prohlášena za nejlepší Blu ray přehrávač a zároveň byla i o několik tisíc levnější.

Blu ray je plně využitelný jak na hry tak na filmy, prostě medium na cokoliv, kdeždo u Xboxu 360 i po dokoupení HD DVD mechaniky s ní mužete přehrávat pouze filmy a využití kapacity u her není, takže hry na X360 budou pořád na DVD9, kde efektivní kapacita pro rychlý streaming dat je 7,2 GB

0/0
8.12.2007 11:54

Petr Vysvěcený

Re: Re: Re: Re: Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

R^R^R^ Díky za přesnější uvedení parametrů na pravou míru. PS3 4ever:-)

0/0
10.12.2007 14:41

Deloix

Re: Re: Re: Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

PS3 plně využívá všech feature filmů na Blu ray, umí u BD Javu, kterou neumí spousta čistých BD přehrávačů. Podporuje 7.1 zvuk a HDMI 1.3, takže degradace filmů na BD je tam nulová.. A někdy v březnu byla PS3 prohlášena za nejlepší Blu ray přehrávač a zároveň byla i o několik tisíc levnější než přehrávače s HDMI 1.2 a bez BD javy.

 

Blu ray je plně využitelný jak na hry tak na filmy, prostě medium na cokoliv, kdežto u Xboxu 360 i po dokoupení HD DVD mechaniky s ní mužete přehrávat pouze filmy a využití kapacity u her není, takže hry na X360 budou pořád na DVD9, kde efektivní kapacita pro rychlý streaming dat je 7,2 GB

0/0
8.12.2007 11:56

Dusan

Re: Re: Re: Re: Re: PS3 vs Xbox360 (only real facts)

Vzhledem k tomu, ze PS3 vzdy konvertuje audiosignal z BDcka, tak vam zadny receiver bez ohledu na zpusob propojeni uz nikdy nevytvori TrueHD ani kdyby se rozkrajel.

Jinak vyvoj BD prehravacu jde dale, dneska uz jsou kousky za polovinu ceny PS3 a za nedlouho budou cenove uplne mimo PS3 stupnici. Ta technologie se teprve prosazuje, realne zatim stejne neni moc na co koukat a to co je je dost hruza, BD zacne mit vetsi vyznam nekdy v pulce pristiho roku a pak uz bude PS3 jako prehravac zcela zbytecna (koupite plnohodnotny za par supu).

0/0
11.12.2007 12:07

Dusan

XBOX360 vs. PS3 part 3

Nastejno

- vykon (u PS3 teoreticky vyssi, ale degradovan horsi architekturou, realny vykon totozny)

0/0
6.12.2007 17:39

joe

Re: XBOX360 vs. PS3 part 3

... muhehehehHEHEHEHEHEHehheheheheheheh ..> BLABOL !!!!

0/0
8.12.2007 19:24

Dusan

XBOX360 vs. PS3 part 2

Nevyhody XBOX 360

- horsi hardware, neustale problemy, extremni poruchovost (uvidime jak budou fungovat nove modely s 65nm a Benq mechanikami0

- region code u her (pro poctivaka znamena vetsinu her kupovat za dvoj i vicenasobek ceny nez na konkurencni konzoli)

- mensi flexibilitu (velice drahe prislusenstvi, nestandardni hardisk)

- vyssi cena (nizsi startovaci, ale po dorovnani na PS3 vyjde draze nez 40GB model PS3)

0/0
6.12.2007 17:39

Windu

Re: XBOX360 vs. PS3 part 2

Nestandardní harddisk? Pokud chceš, můžeš do toho vlepit HDD do notebooku

0/0
6.12.2007 17:55

uzivatel

Re: Re: XBOX360 vs. PS3 part 2

do xbox 360? to asi spis ne...

0/0
7.12.2007 9:28

uzivatel

Re: XBOX360 vs. PS3 part 2

- to je velky problem, ale je to castecne kompenzovano tremi lety zaruky

- regionalni zamky jsou jen u casti her, cena her mi prijde celkem srovnatelna

- je to konzole - prislusenstvi je drahe

- jake dorovnani? :-)

0/0
7.12.2007 9:27

Dusan

Re: Re: XBOX360 vs. PS3 part 2

Regionalni zamky jsou minimalne u poloviny ci spise vetsiny her. Napriklad zavodni hry skoro vsechny, vsechny hry od EA Sports (tj. vetsina tech mainstreamovych sportovnich) a mnoho dalsich.

Rozdil v cene her je dany tim, ze zatimco u her na XBOX 360 jsem odkazan na mistni ceny 1600 - 1800Kc, tak u PS3 muzu kupovat hry na Ebay, kde se nove kousky prodavaji kolem padesati dolaru (tj. ted ani ne tisicovka) a zanovni pouzite i pod tricet.

Dorovnani myslim to, ze 40GB PS3 stoji sice 1500, ale ma dvakrat takovy disk nez XBOX 360 Premium HDMI, ktera stoji 10.000Kc na krame + 500Kc za nezbytny dodatecny kabel od externi firmy pro opravdove vyuziti nabizeneho HDMI. Pokud Arcade, tak je to 7000Kc zaklad +2500Kc polovicni hardisk + headset + opet 500Kc kabel a jsme na te same cenne.

Krome toho pokud hraje clovek online tak rekneme tri roky live gold a uz je nad cenou PS3 dokonce i full verze.

0/0
7.12.2007 13:22

uzivatel

Re: Re: Re: XBOX360 vs. PS3 part 2

Hlavne posledni dobou jsou stale casteji hry region-free a to vcetne asi vetsiny vyznamnych podzimnich her ... ale zalezi vzdy na vydavateli.

PS3 udajne (podle majitelu) nema HD kabely v zadne verzi, ale Premium ma alespon komponent. PS3 nema v baleni headset (mimochodem hlavni nevyhoda Core/Arcade). Kdyz uz se bavime o neoficialnich cenach, tak Xbox 360 se da sehnat obvykle dost levneji.

Na druhou stranu nekomu muze vadit, ze konzole nema integrovanou wifi a musi se to resit bud 3rd party resenimi nebo predrazenym 1st party adapterem.

Dokud je Xbox Live kvalitnejsi sluzba nez PSN, tak nema to srovnani prave vahu ... ostatne Live si plati i snad vetsina piratu, coz take o necem vypovida.

0/0
7.12.2007 19:00

Dusan

XBOX360 vs. PS3 part 1

Vyhody XBOX 360:

- vice her, obecne uspesnejsi platforma

- lepsi podpora vyvojaru (mnoho her na PS3 jsou jenom klony XBOX 360 verzi, ktera je primarni protoze levnejsi na vyvoj, to znamena horsi vzhled kvuli neoptimalizaci pro druhou platformu)

- pro piraty dobre vyresene stahovani a kopirovani her

0/0
6.12.2007 17:38

uzivatel

Re: XBOX360 vs. PS3 part 1

- rok navic je znat, ale vetsina her je multiplatformni, takze do budoucna se to asi dost srovna

- je sance, ze pristi rok v tomhle ohledu prinese pro PS3 zlepseni ... uvidime, mozna take neprinese

- pohodu narusuji jen obcasne Live bany ... kazdopadne nic, cim by se mohl Xbox 360 prilis chlubit

0/0
7.12.2007 9:37

Dusan

XBOX360 vs. PS3

0/0
6.12.2007 17:37

Martin Slovák

Jednoznacne PS3

pri soucasne cene 399USD jasna volba, Blu-Ray prehravac (mimochodem nejlevnejsi na trhu), vykon, ovladani, vzhled..

Z handheldu drzi prim jednoznacne PSP, soucasne i v slim provedeni, kdo hral takovej Syphon Filter, nebo Burnout, tak vi o cem mluvim

R^

0/0
6.12.2007 17:25

Joint

PC

smeju se vsem co daj za PC vic jak 20000 to sou totiz vyhozený prachy za pul roku to jejich predrazeny PC bude mit stejne cenu 20000 ani treba ne.... abych dal každej rok 50000 a koupil to nej na trhu tak me jebne. protoze za par mesicu kdybych se kouk na ceny tak si vytrham vlasy.(Y)

0/0
6.12.2007 16:36







Najdete na iDNES.cz